Jetro Roostetilla neljä miljoonaa ulosotossa. Pienet on teifdän murheet joilla on pari kymppiä vajaata!
pienet on monen murheet.
5
77
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan ne onsuhteutettuna samat ongelmat, sillä on vaan tulotkin sen verran isot, oliko puoli miljoonaa vuositulo, isot on siis velatkin
- Anonyymi
Eikä haittaa yhtään Jetin elämää . Se on kumma nuo julkkisten uo. t, matkustellut ja öykkärimäinen elämä vaan jatkuu. Toista on meillä taviksilla, ollaan vaikeuksissa monia vuosia. Ei ole laki kaikille sama.
- Anonyymi
Kyllä laki on ihan sama kaikille, mutta tulkinnat vain vaihtelevat.
Liikkeenharjoittajilla menee ohi kassan sellaisia rahavirtoja, että taviksen päätä huimaa.
- Anonyymi
Onko Jeti Niemisen unelma pupu? Vaiko Steffuli?
- Anonyymi
Aloittaja kimmentoi!
Siis tottakai tuloilla on merkitystä veloista selviämiseen. Tulothan ratkoo yleisesti paljonko saa lainaa, mutta suhteessa ns hyvätuloinen saa enemmän luottoa suhteessa tuloonsa kuin ns köyhä tai alempituloinen!
Jos tienaa esim 25000€pr, niin 3000€ kortti voi olla tiukassa kun taas 40000€ tulolla voi saada 8000€ ja yli 100000)€ voi saada yli 20k
Tietenkin muutkin asiat vaikuttaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175