että nato ei ole mikään muu kuin HYÖKKÄYSliitto...
Joko alatte uskomaan,
51
51
Vastaukset
- Anonyymi
USA luvannut tilalle uusia aseitaan vanhoja Ukrainaan
- Anonyymi
Jep. Nato on sodassa ja Suomi on sodassa. Se on vain nykyään enempi hybridisotaa, ennen kuin omia jamppoja pistetään etulinjaan.
- Anonyymi
Voivat kaikki painua suoraan minne haluavat hybrisotiensa kaa. Täällä Suomessa asuvat ihmiset unelmoi soutuveneistä, moottoriveneistä, kalastamisesta ja metsästyksestä, perheittensä kans yhdesoloista ja rauhallisista eläkepäivistä. Ei ketään kiinnosta mikään vitun sotiminen. Ei täällä suurin osa edes ole valmiskaan tuohon paskaan, mitä tuo sitten KÄYTÄNNÖN tasolla meinaa. Eikä pidä ollakaa. Kansan tulee elää sitä hyvänlaatuista pikku elämäänsä, ja asemissaolevien pitää siinä heitä rakastaen tukea. siks sitä kutsutaan LUOTTAMUStoimeks.
jampat jääköö himoihinsa,
nm. ei Suomea täysmittaiseks sotatoimialueeksi, kiitos.
Ihan sama miten tuo saavutetaan.
aina ku koneet lentää yli, niin mietin ja toivon että omia oisivat. mitä paskaa elää tälläises hiton ahdistustilassa. ai niin, ja potentiaaliset ohjusvihellykset vielä päälle.
..pitääpä mennä ottaa glögihörppy, et rauhoitun hiukan näistä ohjuspaskaärsytyksistä
- Anonyymi
https://mvlehti.net/2022/04/28/is-nain-suomi-liittyy-natoon-kasikirjoitus-vahvistaa-eduskuntavaaleista-2023-todelliset-nato-vaalit/
IS: ”Näin Suomi liittyy Natoon” – Käsikirjoitus vahvistaa: Eduskuntavaaleista 2023 tulee todelliset Nato-vaalit
Vaikka kansanäänestystä ei olekaan tulossa, jokainen suomalainen voi yhä vaikuttaa Nato-jäsenyyteen seuraavissa eduskuntavaaleissa. Käsikirjoitus Suomen liittämiseksi lännen sotilasliittoon kerrotaan valtamediassa ja "Nato-Sanomat" selvittää, että miten gallupein esitetty "enemmistön tahto" ollaan ajamassa läpi. Naton pääsihteeri Jens Stoltenberg julistaa Suomen ja Ruotsin olevan "avosylin tervetulleita" Naton jäseniksi... mutta.- Anonyymi
Miten joku voi olla niin aivokuollut imbesilli että linkittää venäläiseen MV-kaalipieruun, mikä ei julkaise mitään muuta kuin venäläisiä valheita ja propagandaa aivokuolleille typeryksille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten joku voi olla niin aivokuollut imbesilli että linkittää venäläiseen MV-kaalipieruun, mikä ei julkaise mitään muuta kuin venäläisiä valheita ja propagandaa aivokuolleille typeryksille.
Todista toki valheet. Se tekisi kirjoituksestasi jonkin arvoisen.
Anonyymi kirjoitti:
MV syöttää pelkkää Venäjän propagandaa. Ikinä se ei sano Venäjästä mitään kriittistä. Kaikki Venäjän propaganda esitetään totena.
Jos olet itse eri mieltä, esitä todisteet siitä: linkitä vaikkapa pari juttua, joissa arvioidaan Venäjää kriittisesti tai edes neutraalisti.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MV:n "lähteet" ovat Putkosen muita sivustoja,"patrioottisia" venäjän ystäviä tai suoraan RussiaToday.
Ja kun Putkonen toteaa,että läntinen media valehtelee aina, sekö pitäisi todistaa? Mitäs siinä on todistettavaa, uskonnosta tuossa on kysymys, putinismista... - Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
MV syöttää pelkkää Venäjän propagandaa. Ikinä se ei sano Venäjästä mitään kriittistä. Kaikki Venäjän propaganda esitetään totena.
Jos olet itse eri mieltä, esitä todisteet siitä: linkitä vaikkapa pari juttua, joissa arvioidaan Venäjää kriittisesti tai edes neutraalisti.TRH on yleismaailmallisemmin ehkäpä sitten otettuna oikeassa siinä mielessä, että sodassa ensimmäinen asia joka kuolee on totuus.
Mutta mitä tulee sotapaskaan ja muihin ongelmiin, niin kyllähän ne johtuvat siitä, ettei yhteisymmärrystä HALUTA löytää. Kattokaa vaikka animal planettiakin. Sieltä niitä syviä totuuksia löytyy.
Se on raha TRH joka määrää. Siksi olisi ollut hienoa asia saaha meille markka takas. Mutta koska, taas, se HALU puuttuu, niin kaikenmaailman turhat ongelmat maailmalla ja Suomessa ja sillä januksellakin joka niistä kaikenmaailman jutuistaan kertoo ja kaikilla muillakin on. Tuo januskin voisi kiltisti antaa niiden ukrainalaisten ehkä jo olla, ottaa ase käteen ja istua rajalle vartiomieheksi; kun kerta täältä on ilmatteeksi inttikouluksen saanu. Ellei sitten joku sivari ole, siis.
Ei meidän etu ole se että suomalaisäijät ovat jossain ukrainoissa delaamassa, vaan se että tukevat Suomea täällä, jos ja kun sotapaska alkaa lennellä kattotuulettimiin.
Mitä se janus jossain sotatoimialueella asuu, ku kerta suomalainen on. Helvettiin tuo mies ja kaikki suomalaismiehet ukrainoitten ja venäjien alta tänne näin. Ei niistä mitään helvetin hyötyä sinne kuolleina meille ole. Kun kerta tämä on se valtio joka heidänkin lapsuutensa ja aikuisuutensa on todella hyvin tukien mahdollistanu. Missä meidän kaikkien fokus käytännön isänmaallisuuteen on? jtk muutki, jtk täältä näin ovat, tietää varsin hyvin, että Suomi voi joutua sotaan ja hengaavat jossain kanarioilla ja karibialla, malediiveillä ja vaikka missä muualla. Ja tuo janus ehkä surullisenakin esimerkkinä, muiden äijien kans jotka sotatoimialueilla just nyt ovat. Etenkin ukrainas.
Minua ärsyttää tänään se, kun kuulin tässä taannoin, keskustelun yhteydessä siis, yhdeltä hyvinkin vanhalta tuttavaltani, että aikoo realisoida aikas isonkin pörssisalkkunsa ja siirtyä jonnekin karibian saarelle, costa rica ko oli vai mikä koska "eihän Suomessa nyt sota-aikana kukaan muu kuin köyhät asu".
Mies oletti, että koska minäkin toimin tuolla arvop.markkinapuolella, ajattelen automaattisesti kuten hän. Että on luonnollista hänen sanojaan: "jättää hukkuva laiva" ja "ratsastaa trendit". Ei ihme että naureskeli minulle aiemmin kun kerroin että koen että mies on yhtä kuin parisuhteensa; tuollainen ihminenhän jättää vaimonsa heti kun ei pääse vaimossaan itsetyydyttymään vaimonsa vikojen raskauskuukausien aikana.
Kerroin hänelle, että voi puolestani mennä koskettelemaan itseään autonsa keskipeilinsä eteen ja että se tuttavuussuhde päättyy just ja tasan siihen. Naureskeli minulle, että tuun katuun Suomeen jäämistäni ja kysyinkin, että miksi Suomi tarkoittaa hänelle pelkästään Suomea hyvinä aikoina. Ei vastannu mtn. Naureskeli vaan sitä, ettei terveytensä menettänyt ja sokeutuvakin nyt ymmärrä mistään mitään. Ja lähti itsestään kiihoittuneena vetelemään.
Minua surettaa se, kuinka mistään ei nykyään osata olla kiitollisia, eikä oikein mitään arvostaa. En minäkään mikään esimerkillinen nois ole, mutta vaikka tiedän että 3ms paska menee päälle, en sentään ala kääntään selkääni valtiolle joka hyvinvointiini erinäisin tavoin merkittävästi aikoinaan sijoitti costa ricojen sun muitten innostamana. Vaikkei terveyttä olekaan, ja vaikka näkö menisi sekin - ja meneekin - ennenaikaisesti jopa täysin, niin jos edes perunankuorijaksi joku minutkin hyväksyy, niin siellä minä tuun oleen, vaikka sitten sinä perunankuorijana kun tilanne menee päälle.
Vittu että vituttaa.
:(
Äijät normaalisti himaansa Suomeen, lepsuttelu mäkeen ja realiteetintaju päälle. - Anonyymi
voit olla ystävällien ja tunkea ton mv lehden sinne paikkaasi mihin ei päivä paista
- Anonyymi
Pitää saada uusia support jäsentä
- Anonyymi
Onko USA joskus puolustanut maataan? Tai onko NATO puolustanut jotain jäsenmaataan?
- Anonyymi
Ei ole kun ei ole tarvinnut. Pelotevaikutus on toiminut. Ei Nato ole olemassa siksi, että siihen kuuluvien mielestä sota on kivaa. Kaikki natomaat ovat yhtä mieltä siitä, että parasta on kun sodan alkaminen estetään. Vasta toiseksi paras vaihtoehto on, että sota voitetaan jos sen joku natomaan vihollinen alottaa. On maita, jotka keksivät syitä sotaan kun niiden diktaattorit niin kovasti tykkäävät sotimisesta. Sellaisia maita ei Natossa saa olla. Ne ovat pikemminkin niitä maita, joita Nato yrittää estää sotimasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kun ei ole tarvinnut. Pelotevaikutus on toiminut. Ei Nato ole olemassa siksi, että siihen kuuluvien mielestä sota on kivaa. Kaikki natomaat ovat yhtä mieltä siitä, että parasta on kun sodan alkaminen estetään. Vasta toiseksi paras vaihtoehto on, että sota voitetaan jos sen joku natomaan vihollinen alottaa. On maita, jotka keksivät syitä sotaan kun niiden diktaattorit niin kovasti tykkäävät sotimisesta. Sellaisia maita ei Natossa saa olla. Ne ovat pikemminkin niitä maita, joita Nato yrittää estää sotimasta.
Miksi natojoukot sitten ovat tehneet pommitus lentoja???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yes!
- Anonyymi
Joko aloittajalle alkaa valjeta, että Venäjä on fasistinen äärioikeistolaisten naZien hallitsema aggressiivinen kehitysmaa, joka hyökkäsi ilman mitän syytä Ukrainan kimppuun?
- Anonyymi
Miten muuta voisi olettaa ?
- Anonyymi
Aloittajan kannattaa perehtyä vähän paremmin NATOn perustamisasiakirjaan. Länsimaissa ei toimita kuten Venäjällä että kaikki sopimukset ovat vain papereita joilla ei ole mitään väliä eikä niitä tarvitse noudattaa.
- Anonyymi
Naton viides artikla on pelkkää paperia.
- Anonyymi
Nahkaa ,botoksia ja viivaa. sdpn pääministeri
- Anonyymi
Olen minäkin sannan myyntitekstien kanssa monestikin eri mieltä, ellen jopa aina.. mutta sannassa on sentään se hyvä puoli, ettei sannalla ole botoksia - huulissa ainakaan. Eikä tod. näk. missään muuallakaan.
Jos sannan huuliin ilmestyy botoksia, minä en hänestä enää koskaan sanallakaan kirjoita. Siinä menee minun raja; olen tosiaan botoksia suudellut ja esmes silikoneja puristellu. Toinen on etovaa. Mutta tuo eka on sellainen kokemus, että ihan laatta lensi toisen suuhun. Ei koskaan enää.
Oli vielä kaiken lisäks hiton kallis illallinen. Ja piti yrittää syödä sinä iltana vielä toistamiseekin nälän vuoksi, mutten ihan oikeasti enää tuohon kyennyt. Vaan nälkäsenä uneksin siitä botoks kokemuksesta vielä muutamaankin kertaan.
Pikkareilla olevat valkoiset kihomadotkin, jotka tulee yöllä anusreijän tienoolle ulkoilmaan munimaan ovat miellyttävämpi kokemus kuin tuo botox.
sanna on, tuollaisena naisenako sitten, vielä oikein elegantti tapaus.
- Anonyymi
Ei kannanottoja ja sovitteluja hoitaja lakkoon. saatanan sdp ihmisen asialla muka,
- Anonyymi
sdp vappu ja viivaa.
- Anonyymi
Kovasta markkinoinnista päätellen Nato tarvitsee enemmän Suomea kuin Suomi Natoa.
- Anonyymi
Päivä paras?
Mutta jos tuo on tapahtuakseen, niin eikö ole mielekkäämpää miettiä kuinka tuon kanssa voi elää, kuin surra joka ikinen hetki sitä, kuinka nyt itsemääräämisoikeus menetetään taas, sektori sektorilta.
En tiedä, mutten minä ainakaan enää jaksa olla alakuloinen KOKO hiton aikaa. ..vaikka ihanku siitä koskaan aidosti pääsis eroon.
:(
- Anonyymi
Aloittaja ei ole vielä selvinnyt.
- Anonyymi
Jankkaa jankkaa vaan, jos harhat siten helpottaa.
Me pysytään kuitenkin tosiasioissa.- Anonyymi
Me? Siis...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me? Siis...?
Siis länsimainen sivistyneistö, eli liki kaikki lukutaitoiset.
- Anonyymi
Nato on puolustusliitto - ylivoimainen sellainen. Venäjä on sairas aggressori-roistovaltio, joka käyttää Naton puolustusyhteistyötä aasinsiltanaan suorittaa massamurhia/kansanmurhaa Ukrainassa. Lapset, naiset ja vanhukset ovat eritoten venäjän kohteina, ja ohjukset, lentokoneet, ja raskas tykistö ovat työvälineitä, joilla tuo luuseriarmeija edellä mainittuja teurastaa. Koko venäjä on läpimätä!
- Anonyymi
6 miljardia vuosimaksua on silti liikaa hypoteettisesta "hameenhelmasta" jonka suojiin voi käpertyä kuin itsensä heikoksi tunteva uskovainen, jolle Jeesus toimii hameenhelmoina.
Henkistä heikkoutta kärsivät tarvitsevat hameenhelmoja kun luottamus omaan itseensä ja kykyihinsä on pyöreä nolla. - Anonyymi
Natottaja on vain piipittävä nynnerö joka ei luota itseensä. Ihmeen paljon näitä onkin piipittämässä.
- Anonyymi
Se on tämä nykyaikainen hybridisota monimutkaista, ettei Putlerikaan uskalla hyökätä täysimääräisesti.
- Anonyymi
Kunhan ei ala nuketukset niin on vielä MAHDOLLISTA hoitaa erimielisyydet toimivalla politiikalla.
Mutta tuo politiikkakin.. jos on fiksaatioita, eikä mieli ole avoin.. niin ihan sama miten toimivia, taikka jopa eheyttäviäkin ratkaisumalleja pöytään toisi, niin eihän sillä ole mitään väliä - oikeesti, siis.
siitähän sotapaskaa syntyy aina, valtapolitiikasta jossa ollaan JOUSTAMATTOMIA ja epäadaptiivisia.
Minkäs tuolle teet, etpä mittään. Sitä samaa ikivanhaa.
Se on vain tää vuoden 2022 realiteetti eikä siinä mitään sen kummempaa.
- Anonyymi
Niinkö teillä moskovassa kerrotaan, kerro lisää omista mielihaluistasi
- Anonyymi
Muutaman päivän sisään ruplan tukiostot tulevat vähenemään. Sillä tulee olemaan välitön vaikutus venäjän ja venäläisten talouteen. Todennäköisesti myös itse rupla notkahtaa jälleen pahasti. Venäjä luhistuu vauhdilla nyt kahdella rintamalla. Sotilaallisesti ja etenkin taloudellisesti. Jatkuvasti tulossa uusia pakotteita, jotka kohdistuvat suoraan putinin sotakassaan. Tokihan venäjän hallinto yrittää laittaa sitäkin Naton syyksi?
- Anonyymi
vittu mikä sdp, ei ole enää, muuta kuin hitlerin puolue. lisää botoksia naamaan ja vähä viivaa . onko tullut mera hallitus tiensä loppuun.
- Anonyymi
Minä olen suudellut botoks-huulista naista. Ei koskaan enää.
- Anonyymi
Ei kun se lausutaan puolustusliitto. Se myös tarkoittaa sitä.
- Anonyymi
Mitä se puolustaa? Aseteollisuuttako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lumisadetta 28.4.2022. Pitkä talvi.
Itse katsoin tuota Johnny Deppin oikeudenkäyntiä, ja kuvittelin siinä kuinka se hänen misunsa oli ojentanut Deppiä niin kokonaisvaltaisesti että oiskohan tuo mies pitänyt päästää sotilasliiton suojeluksen piiriin - jopa ennen meitäkin?
Kovan luokan näyttelijä muuten. Russel Crowehan on kans laadukas. Maailmalla hyviä näyttelijöitä ollut Chaplinin jälkeen iät ja ajat. Mutta Chaplin on heistä paras. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo järkikin sanoo että niitä maita jotka ovat siihen liittyneet.
- Anonyymi
Hyökkäysliitto se on. Muista Serbian, Libyan ja Irakin pommitukset.
- Anonyymi
Toiset tietää mikä Nato on, toiset uskoo. Valitsen tiedon.
- Anonyymi
Aivan. Natottajat uskovat että sieltä tullaan peräsuoli pitkällään Suomea auttamaan sotatilanteessa, kun totuus on että Suomi halutaan vain nettomaksajaksi entisistä itäblokin maista pääosin koostuvaan Natoon.
Mitään apua ei kerkiä Suomi saada tilanteen tullessa päälle. Pelkkä maksajan osa.
- Anonyymi
Mikäs se sinne Ukrainaan 24.2. 2022 hyökkäsikään?
Vanha olen ja dementia vaivaa, mutta...- Anonyymi
Sinä saatat alkaa olla dementtinen, mutta entäs minä joka olen fyysisen terveydeteni puolesta terminaali vaiheessa ja nytten näkökin jo menee - ja talvia takana periaatteessa vasta se kolmattakytä kuutta.
etyjihän tuolta häädettinkin jo. hyvää siellä on ollut se, että sotapaska on ollut hyvin rajoitettua. että tavallaan ei ole menny koko väestö nurin kertalaakista, eikä se levittäytyminen ole ollut täysmittaista. jotkut puhuu noista taktisista ukrainassa, ja nytten bulgariahan kehoitti moldovassa asuvia kansalaisiaan etääntymään ko. alueelta, joten etelään on valumassa toi. miten nuo romania ja puolako olivat sitten. romaniahan on allokoinut muistaakseni jopa valtojakin? enemmän resursseja tuota sotaa varten. ja tuleeko tässä nyt seuraavaksi nuo kaksi maata listalle ja nuo baltiat saisi jäädä rauhaan ja noitten kautta mekin vähemmälle huomiolle, ehkä. vaiko alkaako norjasta valumaa ja sitten aktivoituvat myös nuo hiton baltiat ja sitten sitä painetta tulee myös meidän suuntaan.
surkeaa, kaikki on vain todella hiton surkeeta.
- Anonyymi
Taas haisee niin ulosteelta, mahorkalta ja ruskitrollilta. Miki ne on noin huonoja?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929