Illuusio on tosiasioiden vastainen käsitys.
Rehellinen perhetyö on oikea nimi, eikä siinä eristetä vanhempia. Lastensuojelu pitää korvata perhetyöllä ja huostaanotto pitää korvata avohuollolla.
Lasta ei täydy suojella keneltäkään. Se on pelkkä äärioikeistolainen kultti, joka vääristää perheasiat vastakkainasetteluksi ja elättelee uhkakuvaa. huostaanoton kieltämällä rajoitetaan hullujen sosiaalilautakuntien harjoittamaa väkivaltaa lyhyellä tähtäimellä. Sitten autetaan kaikkia tasapuolisesti ja ilman pysyvää stigmaa. astutaan moderniin maailmaan. Ja nämä hirviöt jätetään miettimään tekojaan niin kuin natsit.
Sosiaalityöntekijöillä ei edes pitäisi olla vaatimusta tietää kaikki ihmisten yksityiselämästä. Varsinkaan kun töissä on simppeleitä nuoria ja keski-ikäisiä toimistoihmisiä. Eikä kyse ole siitä, että lisätään rahoja ja puututaan entistä herkemmin vaan siitä, että he eivät ymmärrä mitään toisten asioista ja vetoavat auktoriteetin totteluun. He saavat käyttää mitä tahansa keinoa siihen. Epämääräiseen ongelman kaikki keinot käyttöön. Ongelmana on liika autoritaarisuus.
Auktoriteetti voi olla persoonallisuushäiriö. Väheksytään toisten olemassaoloa ja tunteita ja pahoinpidellään henkisesti eikä käydä avointa keskustelua tosiasioista. Väitetään, niin se nyt vain on, kun minä olen tässä asemassa ja sinä olet tuossa asemassa.Auktoriteetti ei ole mikään tyranni. Se, joka osaa. Minä osaan näyttää, miten sosiaalilautakunta on tekaissut sairauksia minulle ja pikkulapselleni komennusvallan tavoitteella. Minä olen auktoriteetti tässä asiassa. Kandin kirjoittaja on auktoriteetti. Musiikin säveltävä on auktoriteetti (author)
Keskustelu on aina auktoriteetin kyseenalaistamista. Se kuuluu terveeseen yhteiskuntaan. Auktoriteettia vaihdetaan järkiperäisessä keskustelussa eikä omita. Suomen lastensuojelu eli kaupunkien sosiaalilautakunnat eivät käyttäydy terveesti.
Minä osaan korjata ongelmat itseni, vanhempien ja lasten elämässä. Olen niin viisas. Kannustan ihmistä ajattelemaan elämäänsä ja luottamaan itseensä. En riistä lasta, pakota ja pimitä johtopäätöksiä. Osaisin tehdä sössötyöntekijän työt paremmin maallikkona kuin tuo ylirahoitettu virallinen järjestö. Tätä voi olla todellinen pätevä auttaminen eikä puuttuminen ole eristävää.
Huumeiden käyttö estää vanhemmuuden huumeiden käytön ajan.
Ei pysyvästi, persoonana.
Sama kuin nilkan nyrjähdyksestä ei tarvitse potkuja.
Sitä tarkoittaa lastensuojelulaki.
Ollaan suvaitsevaisia. Kukaan vanhempi ei todella ole kyvytön vanhemmuuteen. Sellaisia kategoriaa ei ole olemassa, eikä saa olla olemassa modernissa lainsäädännössä. Ihmiset ovat erilaisia. Elämä on monimuotoista.
Kyse on siitä, että he haluavat komennusoikeuden itselleen. Minä en voi suostua siihen, koska he vahingoittavat lastani ja tekaisevat psykiatrisia syitä minusta ja estävät keskustelun totuudesta.
Lastensuojelu ei suojele lasta vaan tavoittelee vanhemman komentamista valheiden avulla.
Sosiaalilautakunta keksii naurettavia tulkintoja ja näyttelevät niin kuin tapahtumat olisivat hädänalaisia. Kukaan normaali ihminen tai muut ammattilaiset eivät pidä sitä sisällöllisesti sellaisena. He laittavat koko moniammatillisen tiimin auktoriteetin naurettavan väitteen taakse ja koska huostaanottovanhempi on mielisairas, tätä ei voida uskoa. He tuhoavat näin vanhemman yksitellen kerta toisensa jälkeen tahallaan ja selviävät hallinto-oikeudesta muodolliseen toimintamalliin vetoamalla.
Sössötyöntekijä käyttää kaikkia keinoja todellisen hätätilanteen lisäksi myös epämääräisessä ongelmassa, koska hän on epäpätevä ja laki katsoo vain kaikkien keinojen käytön (mielivaltaisen huostaanoton) olevan sallittua.Lastensuojelun huolet ovat eteerisiä, mahdollisia tulevaisuuden tapahtumia tai mielenjohteita, ei mikään konkreettisen asian arviointi. Lisäksi arvioinnilla ei ole aikarajaa. Asiakkuus on arviointia. Sitten kun menee normaalisti 5 kk tapaamisissa ja yhden kerran vastoin valvojaa, niin tilanne on mennyt huonommaksi tapaamisten aikana ja rajoitetaan. Mikään ei estä sosiaalilautakuntaa tekemästä arviointia ikuisesti ja väärin. Arviointi on näennäisesti lainmukaista.
Kaikki joutuvat ilmoituksien takia arviointiin ja jos panet hanttiin, sinusta keksitään sairauksia, jotta sinut voidaan pakottaa komennukseen. Se ei ole oikein
Ehdotan huostaanoton kieltämistä, jolloin lastensuojelu ei voi keksiä valheita huostaanoton saamiseksi. Tällöin se joutuu käyttämään avohuollon palveluja, jotka ovat olleet tähän asti näennäisiä ja kehittämään keinoja. Avohuollossa on rajoittamispäätöksiä, laitospäätöksiä, kiireellisiä sijoituksia ja kotipsykoterapiaa. Niihin pakotetaan myös iloisia ja terveitä perheitä ja ne ovat kaikki näennäisiä, ilman todellista päämäärää ja sosiaalityöntekijän mielenjohteesta. Ne ovat oikein kohdennettuna tehokkaita tapoja kontrolloida vanhempia ja varmistaa pahoinpitelyn esto.
Kaikki vain lopettavat kuntoutuksen ja tapaamasta lastaan. Kulut paisuisivat ja poliittinen kriisi kaataisi.
Lastensuojelu on illuusio
13
50
Vastaukset
Pieni lapsikin voi olla auktoriteetti asioissa, jotka hän osaa. Yhdysvalloissa kesäleirillä Camp Rock on perinne
https://youtu.be/21pDdSg3Gxk
Lastensuojelun tehtävänä ei pitäisi olla pahoinpitelyn ennaltaehkäiseminen ja arvaaminen, missä tilanteissa se on mahdollinen. Siihen sossulikat ovat aivan liian tyhmiä.Pieni lapsikin voi olla auktoriteetti asioissa, jotka hän osaa. Yhdysvalloissa kesäleirillä Camp Rock on perinne
Lastensuojelun tehtävänä ei pitäisi olla pahoinpitelyn ennaltaehkäiseminen ja arvaaminen, missä tilanteissa se on mahdollinen. Siihen sossulikat ovat aivan liian tyhmiä. sosiaalilautakunnan toiminta on rajoitettava todistettujen asioiden hoitoon.- Anonyymi
ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:
Pieni lapsikin voi olla auktoriteetti asioissa, jotka hän osaa. Yhdysvalloissa kesäleirillä Camp Rock on perinne
Lastensuojelun tehtävänä ei pitäisi olla pahoinpitelyn ennaltaehkäiseminen ja arvaaminen, missä tilanteissa se on mahdollinen. Siihen sossulikat ovat aivan liian tyhmiä. sosiaalilautakunnan toiminta on rajoitettava todistettujen asioiden hoitoon.Niin miksi sinun lapsesi huostaanotettiin kun olet niin viisas?
Anonyymi kirjoitti:
Niin miksi sinun lapsesi huostaanotettiin kun olet niin viisas?
Koska sossu ei tunne minua ja luulee, että olen huono isä.
Anonyymi kirjoitti:
Niin miksi sinun lapsesi huostaanotettiin kun olet niin viisas?
Koska sossu narraa, että olen sairas, koska en halunnut enää sossuja.
- Anonyymi
Käytiin läpi koko raskas lastensuojelu ja lopuksi sanottiin muistakaa pelata niitä lautapelejä.
Kuulostaa pakonomaiselta, mihinkään todelliseen asiaan suuntaanattomalta avohuollolta, jonks te teitte uhanalaisena siitä, että lapsen voi menettää. Ja sosiaalilautakunnan mielivallalta määritellä teidät, aloittaa, lopettaa milloin haluaa. Minä en valinnut lautapeliä. Minä valitsin jotain muuta!!
- Anonyymi
Turha on narkkiksen itkeä, jos lapsesi otettiin huostaan.
- Anonyymi
Mikään laitos ei varmasti suojele loppuelämää erilaista ja syrjityistä lähtökohdista.
- Anonyymi
Mutua, ei faktaa, herää todellisuuteen.
- Anonyymi
lastensuojelun laaja dokumentaatio horjuttaa asiakkaan oikeusturvaa. kirjaamiset sisältävät tulkintoja, jotka usein ovat piiloista vallankäyttöä.
Ratkaisuksi hän ehdotti selkokielistä opasta, johon koottaisiin asiakkaan oikeudet. Oppaan pitäisi olla helposti saatavilla verkossa ja esitteinä.
Kannattaa tehdä avoimesti kaikkien tapaamisten äänittämistä, sillä keskustelut voi litteroida eli purkaa tekstiksi automaattisesti. Kun puheista olisi luettavissa joka sana, tulkintojen merkitys vähenisi. - Anonyymi
Miksi sinun lapsesi on huostaanotettu?
- Anonyymi
"huostaanotto pitää korvata avohuollolla"
Huostaanoton jälkeen ensimmäinen toimenpide on molempien vanhempien välitön ja lopullinen sterilisaatio.
Seiuraava toimenpide on velvollisuus käyttää jatkuvaa seurantalaitetta, siis molemmille vanhemmille. Ensimmäisen vuoden aikana sallitaan vain työpaikan ja kodin väliset matkat. Molempia max 1 per päivä.
Seuraava toimenpide on pysyvän veronkorotuksen asettaminen molemmille. Sillä rahoitetaan huostaanotetun tulevaisuutta ja jos yli jää, menee loput muiden vastaavassa tilassa olevien lasten auttamiseen.
Allekirjoitatko nämä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185443MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1182828- 142688
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6022074Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1281827Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701372Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421345Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31138Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4001084Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641077