Oikeusministeri Hendriksonni puhuu paskaa

Anonyymi

Suomi toimii oikeusvaltion tavoin kunnioittaen kansanvälisiä sopimuksia.
No niinhän se on, mutta kun vastapuolena on täysin sopimuksia noudattamaton rikkollisvaltio Venäjä ei siinä mitkään sopimukset auta. Herätys nyt hyväuskoiset ja sinisilmäiset hölmöt hallituksen akat.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä helvetin lintokodossa nuo huulipuna hallituksen naiset oikein elävät ?

      • Anonyymi

        Kyllä hyvätuloisilla on hyvät oltavat. Ilmaista EU rahaa ja Nato suojelee.


    • Kerrotko, mitä siis mielestäsi pitäisi tehdä toisin hallituksen linjaan verrattuna?

      • Anonyymi

        No en kerro, jos et sitä itse tajua tai älyä mitä pitää tehdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en kerro, jos et sitä itse tajua tai älyä mitä pitää tehdä.

        Arvasin siis oikein, mitään konkreettista et osannut sanoa.


    • Anonyymi

      No nyt tuo Tytti Tuppurainen selittää sopimuksista kiinni pitämisestä, kun vasta puoli Venäjä ei niistä sopimuksista piittaa eikä välitä mitään.

    • Anonyymi

      Suomen *ermaperseisin suurin uhka on kotimaan sorretut, tähän uhkaan nämä varustautuvat epäsuorasti nyt tilausuuden tullen.
      Suomi ei ole oikeusvaltio, vaan omia kansalaisiaan kiduttava rikollisvaltio.

    • Anonyymi

      Oletko joskus tavannut hurrin joka ei puhuisi paskaa?

      • Anonyymi

        Marcus Gröönholm vaikutti aika rehelliselle ja monesti maksanut veronsakkin Suomeen.


    • Anonyymi

      NATO ei noudattanut sopimusta , tuli taistelut Ukrainaan

      • Anonyymi

        Jaa niinkö siinä kävi Pietarin trollin mielestä. Kukahan se hyökkäsi Ukrainaan ettei vaan ollut tuo Venäjä .


    • Anonyymi

      Rantaruottalainen on puhuneet aina paskaa suomalasille.

    • Anonyymi

      Tyhmin lakimies kenestä olen koskaan kuullut on tämä meidän hevosurheilulehden kansikuvamalli.

      • Anonyymi

        Putiini on pyyhkinyt persettään noilla kansainvälisillä sopimuksilla


    • Anonyymi

      Pitää pitää rajaa auki hybridisodankäynnin aikana koska joku sopimus on tehty sata vuotta sitten. Järkyttävä ämmälauma. Kai ne ymmärtää että rajalla alkaa tapahtua kun Suomi jättää natohakemuksen. Tämä psykopaattikin herutti kyyneleitä kun ukrainassa on sota, mutta samaan aikaan haluaa sitä Suomeen. Eipä sitä raiskatut suomalaiset lapset kiinnosta, koska ne ei edistä pyrkyrin uraa.

      • Anonyymi

        Ei siihen Puola, Latvia ja Kreikka mitään kansainvälisiä sopimuksia tarvinnut. Vesitykit, nato-lanka, rajavartijat ja sotilaat riitivät ihan hyvin pitämään tunkeilijat rajan paremmalla puolella.


    • Anonyymi

      Thors ei aikanaan suostunut selvittämään maahanmuuton kustannuksia. Irakin palautussopimusta ei myöskään saanut aikaan kuten muut pohjoismaat. Rkp jatkaa linjallaan.

    • Anonyymi

      Ja mikähän asiasi on?
      Sopimuksia ei tarvitse noudattaa ja lait ovat muita varten?
      Erikoinen näkemys sinulla.

    • Anonyymi

      Henriksson on pallokalan näköinen.

      • Anonyymi

        Voi sinua rassukkaa, eipä ole sinullakaan mitään asiallista sanomista.


      • Anonyymi

        Tiedätkö mikä on yhtä pitkä kuin paksu? Minäpä
        Kerron, se on Saarikko. Oottako huomanneet ku se yrittää olla niin topakkaa jotta, voi voi ressukkaa. Ei sovi tuohon porukkaan. 🐥🐥🐥🐥🐥Syö mut..


    • Anonyymi

      Sinänsä asia on hyvin vakava. Se että sillä pelataan jotain peliä ei kerro hyvää hallituksen toiminnasta.

      • Anonyymi

        No mitä ihmeen jauhamista tuossa on montako rajanylityspaikkaa voidaan sulkea ?
        No joka ainut paikka Venäjän rajalla josta noita pakolaisia yritetään Suomeen työntää.
        Tuskin niitä Ruotsin, Norjan tai Viron kautta tunkee Suomeen Venäjän työntäminä.


    • Anonyymi

      Kauba-Majalle on tärkeintä ulkomaalaisten oikeusturva. Suomalaisista viis, kelvataan ainoastaan maksamaan ulkolaisten ikuinen ylläpito.

    • Anonyymi

      Aloittaja ei sitten tajunnut mistä Henriksson puhui.

      • Anonyymi

        AIna kun tuo kuminaama avaa suunsa kyse on suomalaisvihasta.


    • Anonyymi

      Hallitus tekee asioita joita ei ole tarkoituskaan avata liikaa, ne ovat sitten voimassa jos niitä tarvitaan. Mielestäni Vanhasen avaus Ålannista oli hieno syötti jonka venäjä nielee jos se oli sellaiseksi tarkoitettu, jos ei, niin vanhanen saa pitää sormet irti asiasta, sillä Ålantilaiset osaavat itse kertoa asiasta.

    • Anonyymi

      Toivottavasti ei tapahdu mitään . Rikosnimikkeenä voisi olla valtion turvallisuuden vaarantaminen.

    • Anonyymi

      Siis jos ryssä raahaa rajalle 10000 vihreää miestä siihen yhteen paikkaan, josta saa tulla pakoloispaikkaa hakemaan Suomesta, niin nämäkö pitää joidenkin helvetin "kansainvälisten lakien" mukaan ottaa maahan tutkittaviksi? Ja tietysti saavat valittaa heti kielteisestä päätöksestä, tarvittaessa sen seitsemän kertaa?
      Eikö nyt oikeasti tajuta, että rajat kiinni kaikilta, jos Suomen turvallisuus on uhattuna?

    • Anonyymi

      Edelleen Suomeen pääsee, ilman mitään rajoituksia Venäjältä.

    • Anonyymi

      Ruotsin rajan yli sai tulla yli 30 000 miestä noin vaan, eikä sitä koettu mitenkään haitalliseksi, saati sitten vaaralliseksi.
      Venäjän rajat auki vaan, ja vastaanottokomitea sinnekin matkalaukkuja bussiin kantamaan. äijiä turvaan kuljettamaan.
      Näin meillä ollaan kansainvälisesti ystävällisiä! Eikä omista kansalaisista ole niinkään väliä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      110
      3028
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      321
      2316
    3. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      154
      2195
    4. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      125
      2125
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      94
      1475
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      30
      1249
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      117
      1158
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1087
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1074
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      47
      891
    Aihe