ja rakkaudesta Venäjää kohtaan.
Halosen ensimmäisellä pressakaudella hän vähättelee suomalaisten pelkoja Venäjästä. Halonen myös ylistää Putinin hallintoa, joka on Halosen mielestä osoittautunut paljon paremmaksi, kuin mitä 15 vuotta sitten epäiltiin Venäjälle syntyvän.
Halonen muistuttaa, että Suomen naapurina ei ole enää Neuvostoliitto tai tsaarin Venäjä. Halosen mukaan Suomi ja Venäjä jopa jakavat samat ideologiset päämäärät, kuten demokratian, ihmisoikeudet, oikeusvaltion ja hyvän hallinnon. 2011 Halonen kertoo jopa, että hän on luonut ystävyyssuhteen Putiniin.
Miltähän se nyt näyttää Tarjan mielestä, tuo venäjän oikeusvaltio ja ihmisoikeudet?
Tarja Halosen vanhat lausunnot Venäjästä kertoo naiiviudesta
9
96
Vastaukset
- Anonyymi
Tavja vammaan häpeisi, jos osaisi ???????
Mutta kun kommunistiseen ideologiaan ei sanaa HÄPEÄ kuulu, sillä aina on puoluediktaduurin masinoima manifestin ohjesääntö, joka kertoo, että olet oikeassa, vaikka massamurhaisit jonkun kansanosan, on se niin TOTTA !!!!!- Anonyymi
Eihän se vieläkään oikein halua tuomita venäjän hyökkäystä.
- Anonyymi
Ne on vedetty pöntöstä alas eikä paluu lippua ole.
- Anonyymi
Tavjalla on neukkulan lippu kaapissa jemmassa.
- Anonyymi
Haloo Ukrainan sotilas distrooy frist Venäjä anti kiittää wapen kaikki kun sen teet rikot Venäjän sotilaan kaikki jalat 🦵hän ei voi koskaan juosta enempää 🏃♂️ 🏃♀️den voit vangita kaikki sotilaan lisää ongelmia niin tuot lisää nopeaa rauhaa ✌ ja vapaus Ukrainan tasavaltaan
- Anonyymi
THAI
Mennään ukrainalaisten sotilaiden luo. Tehkää Putinille vaikeaksi syntyä uudesti. Ukraina taistelee. Rohkeat sotilaat. Yhdysvallat Ukraina. Pysykää turvassa kaikki. Vau. - Anonyymi
Haloska oli dementikko jo naispresidenttikokeiluaikanaan.
- Anonyymi
Maailma muuttuu. Emmehän me ketkään osanneet kuvitella, että venäjä elää salaa jotain menneisyyttä, josta me sivistyneet kansat olemme jo irtautuneet ja matkalla tulevaisuutta kohti.
- Anonyymi
Että sellainen presidentti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2274385Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii722832- 472383
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431677- 781349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘61986PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64840
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86834Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53822