Hei tyypit!

Anonyymi

Mie oon työtön, enkä aio hakee duunia, en jaksa tehhä mitään. Miusta on kiva olla vaan ja kävellä kaupungilla, lakee kuin monta autoa ajaa mun ohi kiireessä töihin. No ei niitä oo paljon. Sit menin pupiin kaljalle, ja sitten lähdin kirjastoon ja lainasinkirjan Ollin oppivuodet. Sitä täs nhy luean ja syön kääretorttua, mansikkanmakjuista. Vappu tulee, ai että. ie oottelen 1 pvä kun tulee kelarahat.

11

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mielekäs duuni, rahaa, kunnon asumusolot, rahaa, suhteet, eläke ulkomailla, terveydenhoito, rahaa. missaat kaiken tärkeän ja usein välttämättömä.

• Anonyymi

Nii, ei työ kannata. Se vie kaiken, mutta kun on työtön ei mene työmatkoihin eikä tarvi eväitä eikä vaatteitakaan paljoo. Koton pars, akikki tulo jää käteen mitä saa laskujen jälkeen.

Työ ei kannata. Kaikki maksa siitä että on töissä.

• Anonyymi

Kela rahat tulee 2 päivä, ei 1 päivä. Ensimmäinen päivä on sunnuntai

• Anonyymi

Juu ei päivällä ole väliä, en koskaan käy kaupassa sunnuntaisin. Ei rahaa tarvi vkl:na koskaan.

• Anonyymi

Hyvää sarkasmia kun se kelaraha niin kauheen suuri.

• Anonyymi

Sie siis meinaat että työttömän ainoa tulo on kelan päiväraha???

Hih... luule vaan... raada sinä orjana me muut nautimme omasta tekemisestä. Rahaa saa muutenkin työtä tekemällä kuin olemalla orjana ja maksamalla tuloveroa.

Katsos kyn olet työtön voit ansaita verottomana omalla työttläsi.. niinkuin me muut. Työtä tehdään sillon kun jaksetaan omaan tahtiin.

Ja katsot meiltä ei men erahaa viinaan ja tupakkaan niinkuin sinulla. DInullehan ei mikään riitä.

• Anonyymi

Minkä puoleen kansanedustaja aloittaja on, jos kohteliaasti saa kysyä?

Toimintatavoista on helppo päätellä että kuuluu eduskuntaan.

• Anonyymi

Ryöttömänä on ihan parasta olla. Päevääkään en vaihtais pois.

• Anonyymi

Kesä tulossa. Ryöttömänä sua nauttia taas koko kesänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kesä tulossa. Ryöttömänä sua nauttia taas koko kesänkin.

Juu, uimarannoilla uidaan, pelataan rantalentistä ja chillaillaan.

• Anonyymi

Juu itekin oon ollut työtön vuosia joskus aikani kuluksi jotain hanttihommia oon saanut ja tehnyt nytkin Toverit maksaa disinformaation levityksestä pari riviä päivittäin pelkkää paskaa rustaan jostain Natosta ja euroissa palkka muutama kymppi sillä saa vähän enemmän kaljaa tai jotain kuin pelkästään sossun rahoilla .

Helppo elämä ei paljon vaadi eikä ota .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofian ökyilyt on loppu

Miksiköhän Sofian instassa on ollut viime aikoina niin kovin hiljaista? Liittyykö syy kenties piriparin eroon? Sofia joutui muuttamaan ex-hoitonsa sis
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      3216
    2. Syystäkin ollut kirjoittamatta

Mutta minun silmissäni olet kulutettu, käytetty, pilattu ja raiskattu jätteeksi. Kyllä moni sinua mielellään hässisi, mutta ei sinusta ihmistä rinnall
      Tunteet
      287
      1723
    3. Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?

Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä
      Maailman menoa
      505
      1513
    4. Meillä on yhteys

Molemmat halutaan ja rakastetaan Molemmat paetaan ja pelätään ❤️
      Ikävä
      74
      1402
    5. Nato-ovi pysyy kiinni Suomelta.

Usa ei puutu Suomen ja Turkin väliseen kiistaan, joten menee vuosia Nato-oven repimiseen ja voi olla että sisään ovesta ei koskaan päästäkään. https:/
      Maailman menoa
      420
      1364
    6. Uskotko nainen vielä ihmeisiin

Sinun täytyy vain uskoa ja luottaa💕
      Ikävä
      94
      1273
    7. Jesper on herrasmies

Kantaa lentokentällä rakkaansa Dior laukkua ja kulkevat rakastuneina käsi kädessä. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Martina-Aitolehden-Jesper-rakas-palj
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      1194
    8. Vietä kiva päivä (ilman minua)

nainen siellä noin 20 km päässä. 😊 ☀️
      Tunteet
      141
      1117
    9. Kauhava ansaitsee enemmän ja parempaa

Tervehdys Kauhavalaiset! Sain viestin, että minun pitäisi kirjoittaa myös täällä, koska foorumi kuulema edustaa Kauhavan älymystön mielipidettä ja sa
      Kauhava
      85
      1116
    10. Ässät taas yhdessä

Jollakin asialla lokki kiristää heidät pysymään yhdessä vaikka rakkaudesta tai parisuhteesta ei olekaan kyse. Sääliksi käy pulia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1044
    Aihe