Voittaja voittamaan, valkoinen hevonen ja valkeuden ilmoitus ja oppi?

Anonyymi

Miten on kuka on voittaja ja kuka on se joka/ketkä ovat voitettuja?

koska monet, ovat tutkimassa, mikä on valkoinen hevonen ja mitä se SAATTAA merkitä, niin tässä yksi ketju lisää!

mitä meidän tulee voittaa?
maailma? Totta, mutta mikä ja mitä on maailma?

Mitä sanoo apostoli jonka opetuksen jäljessä meidän tulisi vaeltaa??

2. Piet. 2:
1 Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon.

eli valheprofeetat ? valheopettajat ?

Eikö tästä Herra puhu ja "koko" Raamattu?

18 Sillä he puhuvat pöyhkeitä turhuuden sanoja ja viekoittelevat lihan himoissa irstauksilla niitä, jotka tuskin ovat päässeet eksyksissä vaeltavia pakoon,
19 ja lupaavat heille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on.

ja toinen puoli kolikossa on, että
TOTUUS tekee vapaaksi ja valhe orjaksi?

Lue ihmetellen, mitä ja kuinka paljon, SEURAKUNNAN SISÄLLÄ on valhetta!

Koko maailma on valheen orjana, mutta ei siitä.
LUE ja ihmettele mitä on valhe!

https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?submit1=1&skip=100&search= valhe*&rnd=1651207862902

Tässä muuta tapaus!

Mikä on ERÄS TÄRKEÄ ILMOTUS ILMESTYSKIRJASSA?

JOKA VOITTAA!


Ilm. 2:7
Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sen, joka voittaa, minä annan syödä elämän puusta, joka on Jumalan paratiisissa.'

Ilm. 2:11
Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sitä, joka voittaa, ei toinen kuolema vahingoita.'

Ilm. 2:17
Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sille, joka voittaa, minä annan salattua mannaa ja annan hänelle valkoisen kiven ja siihen kiveen kirjoitetun uuden nimen, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen saaja.'

Ilm. 2:26
Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita,

Ilm. 3:5
Joka voittaa, se näin puetaan valkeihin vaatteisiin, enkä minä pyyhi pois hänen nimeänsä elämän kirjasta, ja minä olen tunnustava hänen nimensä Isäni edessä ja hänen enkeliensä edessä.

Ilm. 3:12
Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

Ilm. 3:21
Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.

Ilm. 13:7
Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.

Ilm. 21:7
Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.

2

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka, Herran Sanojen perusteella voittaa, seppeleen ja kruunun, se joka kestää loppuun asti, ja sitten on valmis, Herran tullessa.

      Mikä on eräs suurin, eksytys ja paha, lopunajan Seurakunnan sisällä, sillä toki Ilmestyskirja on ensisijaisesti, ilmoitettu, Herran omille.

      Mitä Herra sanoa, miten LUET?

      osa monista sanoista ja ilmoituksista on vain Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläisille, osa on pakanoille.
      monesti on hankala erottaa kenelle Herra puhuu ja kenelle ei, me emme saa ottaa toiselle annettua lupausta ja lahjaa, vaikka se on mieluisa.

      esim, Seurakunnan VIROISSA, mikä on sekä toimissa on VIRKOJA, sekä muita tehtäviä, ja Herra antaa eli kutsuu niihin ketkä tahtoo.
      Nyt MIksi on paljon eri-lahkoja ekä erilaisia seurakuntia? eikö siksi ettei kaikille riitä tilaa olla paimen, opettaja tahi muu näkyvä palvelija.
      Eräs. lopunajan virka, mitä monet halajavat ja sitten itse siihen menevät ja ottavat on profeetan virka.

      Nyt tästä Herra puhuu paljon ja Paavali samoin,
      "koko" vanha testamentti, eli VANHANLIITTOn, oikeat Profeetat tästä puhuvat, ja
      SAMOIN VÄÄRÄT.

      Nyt voiko väärä profeetta thi väärä opettaja voittaa uskovan joka on heikko, sillä ei tunne eikä lue Herran Sanaa eli Raamattua.

      eikö tämä ole eräs syy, miksi eksyy?
      Harvat menevät, tieten tahtoen päätöksellä, maailmaan ja sitten ovat osa maailmasta, vaikka, kuka tietää, jopa samalla uskovia ja palvelevat Herraa, mutta ei puhtaalla sydämellä ja mielellä, vaan väärän voiton tahi muun takia, nyt Herra SANOO:

      Matt. 24:
      3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
      4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.

      ja tämä on ensimmäinen eli tärkein asia!

      Luuk. 21:
      7 Niin he kysyivät häneltä sanoen: "Opettaja, milloin tämä sitten tapahtuu? Ja mikä on oleva merkki tämän tulemisesta?"
      8 Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

      Joten tämä avauksen jälkeen tulee sitten paljon ilmoituksia,
      eli tärkein on ettei eksytä, se on yksilön tärkein seikka.

      Miten eksytys tapahtuu ja mikä siihen monesti vaikuttaa.

      Väärät ja pahat, profeetat sekä opettajat sekä opit.
      ja niitä vastaan on meidänkin, ketä lie, Herra kutsuu, taisteltava ja sodittavana.

      Tämä oi Paavalin eräs osa kutsumuksessa! ! !
      Fil. 1:
      16 nämä tekevät sitä rakkaudesta, koska tietävät, että minut on pantu evankeliumia puolustamaan,

      Paavali vastusti ja soti ja tappeli väärä oppia ja vääriä opetuksia sekä profeettoja sekä opettajia vastaan.

      Miksi?

      Gal. 3:
      1 Oi te älyttömät galatalaiset! Kuka on lumonnut teidät, joiden silmäin eteen Jeesus Kristus oli kuvattu ristiinnaulittuna?

      Tässä ei ole sanoja, voittantu tahi hävinyt tahi muuta, mutta idea on että, galatalaiset olivat VOITETTU, väärän opetuksen ja arvovallan avulla?!

      Monin eri sanoin ja tapauksin, on selvää että väärät opettaja, pahat profeetat, voittavat uskovia.

      Nyt koska Asiayhteys on ilmestyskirjan valkoinen hevonen, ja sen selässä oleva voittaja, VALLOITTAJA, on sitten mahdollista, että tämä olisi Seurakunnan sisäälä ja ulkona vaikuttava "henki maailma" joka lähetee, Jumalan sallimuksesta voittaja voittamaan uskovia puolellensa?
      eli väärä oppi ja opettajat sekä profeetat ja ne voittavat uskovia, niin että tulee suuri luopumus, AVIOERO, Herrasta.

      tämä saattaa olla, valkoinen hevonen, joka tekeytyy valkeuden palvelijaksi?
      2. Kor. 11:
      13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

      Eli, mitä Ilemstyskrijan ilmoitus, ENNEN sinettejä ilmoittaa?
      eli Seurakunnan tilan ja esn uskovat, osa on VOITETTU ja osa on uskollinen!
      Millä, TOTUUDELLE:
      Millä väärät voittavat uskovia?
      Eikö valheella?

      Millä voit puolustautua?
      Lukemalla Raamattua ja olla menemättä jokaisen opin ja opettajan ja profeetan jäljessä!

      pahat, ja väärät voittavat lopunajassa ja kulkevat voitto kulkua, ja kuka sen voi estää!!!

      aj sitten lisää kahvia.

    • Anonyymi

      Joku kirjoittaa jossain;
      • Valkoisen hevosen selässä istuva lähti voittajana ja voittamaan!
      • Hänelle annettiin seppele.
      • Hevosen selässä istuvalla oli jousi.

      Onko lopunajan SEURAKUNNAN sisällä voittajia, jotka tekeytyvät, "valkoisen palvelijan" kaltaiseksi?

      eli mitä sanoo Ilmestyskirja:
      Ilm. 2:2

      2 Minä tiedän sinun tekosi ja vaivannäkösi ja kärsivällisyytesi, ja ettet voi pahoja sietää; sinä olet koetellut niitä, jotka sanovat itseänsä apostoleiksi, eivätkä ole, ja olet havainnut heidät valhettelijoiksi;

      nyt tämä on, että valhe apostoleja on SEURAKUNNAN SISÄLLÄ!

      ja mitä Herra sanoo:
      "olet havainnut heidät valhettelijoiksi;"

      ja sitten:
      7 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sen, joka voittaa, minä annan syödä elämän puusta, joka on Jumalan paratiisissa.'

      joten miten voit voittaa, valhehtelen apostolin?
      toki voit löydä pään poikki, mutta
      Herran opetus tästä aiheesta on:

      TOTUUS TEKEE VAPAAKSI.
      ja valhe opettajat sekä apostolit (apostoli=lähetetty!)
      voitetaan totuudella ellei, olet valheen opettajien ja väärien ORJA!

      2. Piet. 2:
      19 ja lupaavat heille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on.

      ja mitä on SEURAKUNNAN SISÄLLÄ lopunaikoina
      vääriä oppeja sekä vääriä opettajia!

      Ilm. 3:
      9 Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.
      10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.

      Nyt ASIA YHTEYS on mikä?
      mistä Herra pelastaa ja miten?
      jos on ulkoinen vaino ja vaara, tahi sisäinen vaara?

      Mitä tämä kohta sanoo? sisäinen vai ukloinen?

      ja taas, millä he voittavat ja mitä tulee meidän voittaa eli puolustauttua?

      valhetta vastaan joka on SEURAKUNNAN SISÄLLÄ!

      12 Ja Pergamon seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo hän, jolla on se kaksiteräinen, terävä miekka:
      13 Minä tiedän, missä sinä asut: siellä, missä saatanan valtaistuin on; ja sinä pidät minun nimestäni kiinni etkä ole kieltänyt minun uskoani niinäkään päivinä, jolloin Antipas, minun todistajani, minun uskolliseni, tapettiin teidän luonanne, siellä, missä saatana asuu.
      14 Mutta minulla on vähän sinua vastaan: sinulla on siellä niitä, jotka pitävät kiinni Bileamin opista, hänen, joka opetti Baalakia virittämään Israelin lapsille sen viettelyksen, että söisivät epäjumalille uhrattua ja haureutta harjoittaisivat.
      15 Niin on myös sinulla niitä, jotka samoin pitävät kiinni nikolaiittain opista.
      16 Tee siis parannus; mutta jos et, niin minä tulen sinun tykösi pian ja sodin heitä vastaan suuni miekalla.
      17 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sille, joka voittaa, minä annan salattua mannaa ja annan hänelle valkoisen kiven ja siihen kiveen kirjoitetun uuden nimen, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen saaja.'



      Kuten tämän tiedätte, niin tästä ei ole tarvis paljao sano:

      KAKSITERÄINEN miekka?
      eli Jumalan SANA!

      Onko nyt SEURAKUNNA SISÄLLÄ, vääriä juutalaisia, jotka eivät ole oikeita, Aanrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläisiä (mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga.)

      ja saavatko naiset ja lapset hallita ja vallita Seurakunnissa?

      eli, meidän tulee, tuntea Jumalan Sana, ja tietää, kuka ja mitä on perkeleen kavalat juonet. ja kun ne tiedämem meillä tulee olla SOTA_ASU sitä varten:

      ettei palavat nuolet pääse meitä tappamaan eli voittamaan?!
      "16 Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,"

      eikö nuolen tässä kohden, Ef 6 ole valheen nuoli jonka voimme torjua, kilvellä ja koko asulla?

      Uskon kilpi, eli voi mahdollisesti sanoa, luottamus (Heb 11:1)

      eli kuinka voimme tehdä pahalle vastarintaa, eli taistella, tavallisella miekalla vai KAKSITERÄISELLÄ,
      Kuten LUIT, niin
      se on Herran antama ase meille, ilm 2:
      Näin sanoo hän, jolla on se kaksiteräinen, terävä miekka:

      eli Mitä Herra sanoo:
      Matt. 24:
      4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.

      eli valhe ja väärät opettajat, SEURAKUNNAN SISÄLLÄ!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe