Miten suhtautuisit- gallup

Anonyymi

jos kohtaisit torjunnan tai vastaavan kolauksen, käsittelisitkö asian:

A ) käyttäisit suunnattoman paljon energiaa tämän pettymyksen kohteen
trässäämiseen ja loukkaamiseen?

B) löysit muihin mahdolllisiin tai kuviteltuihin kuvioihin kapuloita rattaisiin?

C) joku muu vaihtoehto, mikä?

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tunnetaan negatiivisessa mielessä nimellä sour loser- ilmiö, suomeksi ei taivu yhtä osuvasti tai sitten liiankin

• Anonyymi

C matka jatkuisi eteenpäin kokemusta rikkaampana

• Anonyymi

Samoin täällä 🦋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin täällä 🦋

Niin myös täällä.

• C) Märehtisin aikani ja jatkaisin elämääni ettepäin.

• Anonyymi

C) joku muu vaihtis. Mun on aina ollu vaikee käsittää et miten joku torjunta on niin hirvee haloo.

Musta on täysin ynmärrettävää et sillon sanotaan ei kun ei tunne samoin. Se on musta reilua ja rehellistä. Oon kiitollinen että mua ei yritetä johtaa harhaan.

Mitä järkee ois olla suhtees jossa tunteet oikeesti yksipuolisia. Haaskata kummankin aikaa esitykseen ja feikkiin?

On niin paljon sellasiakin jotka aidosti on musta kiinnostuneita niin musta on reilua ettei varaa mua feikkitunteilla ja mä siks torju muita ihailijoitani yhdelle uskollisuuden nimissä, vaan antaa tien olla vapaa niille jotka aidosti on kiinnostuneita musta.

Enemmän mä alan kantaan kaunaa siitä et mut halutaan suhteeseen jossa mua sitten ei arvosteta vaan petetään, hakataan ja haukutaan mua päivät pitkät ja tehdään elämästäni helvettiä eikä päästetä pois lähteen suhteesta siitäkään huolimatta.

Ja niin ei hommat etene

• Anonyymi

Lisää vastauksia pliide!

• Anonyymi

Miks kukaan ei vastaa tähän?

• Anonyymi

C) eksyisin palstalle kuvittelemaan, että hän sittenkin tykkäsi minusta ja kaipailee vain tätä kautta.

• Anonyymi

Lisää vastauksia

• C) Olisin pettynyt ja surisin aikani, mutta hyväksyisin silti pakit mukisematta. En näe, että pakkeja jaetaan toista tylyttääkseen vaan, koska ihminen ei kolahda tai elämäntilanne ei sovi. Ei noille asioille kumpikaan mitään voi, niin kuin ei rakastumisellekaan. En olisi katkera enkä vihainen, ja menisin eteenpäin kun jonain päivänä olisin siihen valmis. Riippuu ihmisestä ja tunteistani viekö se viisi vuotta, viisi kuukautta vai viisi päivää,

• Anonyymi

C, mitä sitten samalla ajatuksella jos ei onnistunut siten väliä, työ asiat on tärkein ihmis suhteet ei.
      Kätevintä elää itsekseen helpointa ja halvinta.

• Anonyymi

Tuokin lienee omalla kohdallani täysin tapauskohtaista. Reaktiooni ja toimintaani vaikuttaa seitse tilanne, mistä on kysymys, miten se toinen toimii, miten muut ihmiset toimivat, miten minun on mahdollista (kaikki kun ei tosiaan aina ole mahdollista).

Noin yleisesti ottaen luultavasti poistuisin asiallisesti paikalta, sen kummemmin mieltäni osoittamatta. Menisin ns. nuolemaan haavojani ja pyrkisin olemaan olematta tekemisissä ko. henkilön kanssa, kunnes "haavani" ovat parantuneet.

• Anonyymi

Lisään ... Itselläni on hyvinkin suuri kymnys lähteä ilmaisemaan mahdollista kiinnostusta sellaista ihmistä kohtaan, jonka kanssa on jatkossakin oltava jotenkin jatkuvasti tai edes säännöllisesti tekemisissä. En vain halua sitä riesaa ja epämukavuutta mikä tuossa tilanteessa mahdollisesta torjunnasta voisi syntyä. Kyseessä saisi todella ainutlaatuinen yksilö, jotta olisin tuohon valmis.

• Anonyymi

Suren. Pitkään. Itken.

• Anonyymi

Niin minäkin. -mies sivusta

• Anonyymi

Ei asiat aina mene niinkuin ajattelee, mutta kohteliaisuus ja huomioiminen kuuluu aikuisen ihmisen käytöstapoihin, Ja jos on pitänyt kovasti, antaa aikaa ja ystävyyttä jos sitä tarvitsee.
      https://youtu.be/Ce_JvRH-2Bc

• Anonyymi

Kääntäisin selkäni ja kyseisen henkilön unohtaminen alkaisi.

Tänään näin erilaisen tyypin kaupassa. Silmin nähden pahassa krapulassa olevan pariskunnan mies ei saanut ostettua kaljaa kun sillä ei ollut papereita mukanaan. :D :D :D

Mies kiihtyi nollasta miljoonaan ja alkoi huutamaan kovaan ääneen myyjälle vittua, mulkkua, kusipäätä, apinaa ja näytti vielä lähtiessään keskisormea myyjälle. :D :D :D

Ulkonakin huuteli vittua saatanaa ja leppyi vasta kun naisensa pyysi siltä anteeksi! :D :D :D

• Anonyymi

Ja vastaan C.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      339
      11836
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      359
      7986
    3. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      3173
    4. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      98
      2268
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      156
      2229
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      8
      1666
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1271
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      55
      1113
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      908
    10. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      803
    Aihe