Putin taas yhden kerran oikeassa

Anonyymi

Putin piti ruudinpalavan puheen, jossa hän syytti läntisiä päättäjiä venäläisten hylkimisestä.
On totta, että me hyljeksimme venäläisiä, jotka tukevat Kremlin toimintaa. Ja hyljeksimme yhä enemmän, yhä näkyvämmin ja yhä pirullisemmin Putin-vallan jatkuessa.
Eikö Vladimir ymmärrä, että kukaan ei halua ystävystyä sellaisen kanssa, jolla on paskaa hatussa ja verta käsissä.

3

819

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En olisi uskonut, mutta nykyään pyörii päässä vanha sanonta R....ä on Ry..ä vaikka voissa paistais.

• Anonyymi

Ei venäläisten vaan Piden sanoi ,että Putin ainoastaan Putin on hylkiö jos ymmärsin oikein.

• Anonyymi

Eikö tuo Putin ymmärrä ollenkaan, että itse aiheuttaa koko Euroopan ja USA:n vihan itseään ja koko Venäjää kohtaan,

Nyky aikana ei asioita hoideta hyökkäämällä naapuriin ja hävittämällä kaupungin toisensa jälkeen. Ei myöskään päästetä tuollaista rosvolaumaa varastamaan raiskaamaan kansalaisia maassa, johon on rikollisesi hyökännyt.

Halveksittava koko Venäjän maa tuon sotaretken jälkeen eikä arvostusta aivan heti heltiä mistään päin maailmaa.

Toisaalta säälin tuota Venäjän kansaa. He pimeydessä vaeltavat eivätkä tiedä lainkaan asioitten oikeaa laitaa, kansa ei tiedä, mitä Putinin joukot tekevät Ukrainassa. Milloinka heille selviää tuo rikollinen toiminta Ukrainassa.? He muka vain siellä "laittavat asioita oikeaan järjestykseen" vai kuinka tuo valheellinen ilmaus oikein kuuluikaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      95
      1503
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1043
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      399
      905
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      880
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76