Sananvapaus ja sensuuri jää usein liian yleiselle tasolle. Meidän sananvapauden ja sanomisen vapauden keskustelijat on nostettavan asia aivan media ja toimittajatasolle.
Meidän, vapaan sanan, keskustelijoita ei kannata pelästyä leimaamista ja syyttelyillä vihapuheista ja kiiihottamisesta kansanryhmää tai kansanryhmiä vastaan.
Olen itse törmännyt, että täysin samansisältöinen kirjoitus on mennyt toisessa mediassa läpi ja toisessa mediassa kielletty, fiinisti sanottu MODEROITU. Minun todella pitkän elämänkokemukseni mukaani kysymys ei ole muusta kuin SENSUROINNISTA.
Hyvät Suomi 24 Keskustelijat. Aion jatkaa edelleen Suomen ja suomalaisten sananvapauskeskustelua somessa. Meidän on avoimesti käytävä taistelua niitä medioita ja toimittajia vastaan, jotka pyrkivät rajoittamaan sananvapautta ja sanomisenvapautta.
Konkretiaa tunnista ja nimeä Media ja toimittajat. SENSUROINTI JA MODIFIOINTI.
3
958
Vastaukset
- Anonyymi
Iltalehti tämä Tampereen "Pravda" on kiistatta yhden suuren suomalaisen puolueen osalta tehnyt ja tekee kaikkensa, luodakseen mustaakin mustemman kuvan Perussuomalaisista ja heidän politiikastaan Suomessa.
PS:n mustamaalaamisessa on tässä Tampereen tekeleessä kaikki mahdolliset keinot käytössä. - Anonyymi
Ehkä olisi hyvä käydä jollain sivistävällä luennolla ensin, ennekuin alkaa maalittamaan netissä. Sananvapaus voidaan viedä pois jos sitä hyväksikäytetään.
https://www.voice.fi/podcast/a-215497 - Anonyymi
Miksi sensuroit viestin heti tästä. Siinä ei ollut mitään sensuroitavaa. Sensuuri iskee sinuun itseesi joku päivä. Törkeää!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110934
- 525220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452433- 302133
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131701Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421544Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892