Yhdellä radiumpallolla vaijerilla muutaman sadan metrin korkeudessa ilmaista sähköenergiaa 3,6 kWh tauotta koko ajan, mutta tämän saksalaisen keksijän ideaa ei päästetty esille, eikä käyttöön.
Ilmaista energiaa ilmakehästä
5
134
Vastaukset
- Anonyymi
samoin pienisähkö laitos joka tuontti ennemän kuin vei saksalaisen keksijän toimesta 1925 vuonna,
- Anonyymi
Kyse on staattisesta energiasta joka syntyy vaijeriin, kokeilin tätä itse ja sain 1. 2 kWh tosin pallon ei noussut kuin 15 metrin korkeuteen joten veikkaan että saksalaisen laite voisi tuottaa enemmänkin mutta kun kyse on staattisesta energiasta sitä on vaikea muuttaa ihan normi sähköksi ne pallot haittaa jonkin verran lentoliikennettä
- Anonyymi
voiko tuota sähköä muuttaa talous sähköksi helposti,
- Anonyymi
Vai muka ilmaista. Ei ne vaijerit ja pallot ilmaisia ole ja jollain tuo pitää verkkoonkin kytkeä. Kun sanotaan "ilmainen" niin tiedossa on valehtelu.
- Anonyymi
Taas joku pilkunnu... viilaaja. Tarkoittaen tietenkin joka kuukausi maksettavaa vapaaehtoista lahjoitusta sähköyhtiölle ei tarvitse maksaa. Itse en ole lahjoittanut sähköyhtiölle 6 vuoteen mitään. Mutta olen kyllä ostanut 6 kpl
300 w paneelia tarvikkeineen. Ja pärjännyt ympärivuotisesti. Nim. Kyntäjän poika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit515420Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT4184705Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483889KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1833353Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku142566Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212322Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182218Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1522072- 1282029
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241499