Ilmestyskirjan (kaikki) VALKEAT hevoset! - OSA K

Anonyymi

Tämä on OSA K aloitusten sarjassa: koskien Ilmestyskirjan 6:2 Valkeaa hevosta.

Aiemmat OSAT ovat A-G.


1) Valkea hevonen? Miksi sitä koetetaan "mustata" - muuttaa, repostella?
=======================================================


Vaikka Raamatun Sana ja opetus on harvinaisen selkeä!

On omituista, että kun kerran Raamattu selkeästi sanoo VALKEA, niin mikä ihmisiä vaivaa, kun pitää koettaa Valkeaa muuksi muuttaa! Keksitään jos jonkilaista korvien välistä nousevaa satua, joilla ei ole mitään Raamatun Sanan vahvistusta!

Raamattua on selitettävä Raamatun omilla sanoilla, ja sisällöillä! Raamatun asioita ei saa selittää unikirjojen, pelikorttien, horoskooppien, taikuuksien, merkkien ja mielikuvituksen avulla ja eksytyshenkien avulla!

Ovathan seuraavat hevoset muita värejä!
• punainen
• musta
• hallava, tuhkanharmaa

Mikä ihmeen pakkomielle on koettaa selittää Valkeaa Hevosta ties millä sepityksillä?

Sellaiset pinttymät eivät nouse ainakaan Jumalan Pyhän Hengen valosta! Jumala ei ole ristiriitainen, eikä epälooginen! Kun Johannekselle näytettiin nuo hevoset ( 4 erilaista, Ilm 6:2-8) - niin olisi hyvä kunnioittaa Jumalan ilmoitusta!

Valkea hevonen on JUMALAN VALTAKUNNAN symboli, jonka edustuksen Jeesus Kristus uskoi ja valtuutti omalle seurakunnalleen! "Menkää kaikkeen maailmaan..."
• Seppelöity voittaja! Ilm 6:2
• Lähti voittajana ja voittamaan!

Niin juuri tapahtui, kun Pyhä Henki vuodatettiin ja Jeesuksen omat saivat voiman, voittovoiman, ja evankeliumi lähti kaikkeen maailmaan!


2) Valkea hevonen edustaa Jumalan (valkeuden) valtakuntaa!
============================================

Jumala ei anna epäselvää infoa! Kun Ilm. 6:2 jae lausuu 1. hevosesta, että se oli Valkea, on syytä kunnioittaa Jumalan Sanaa. On syvä loukkaus Jumalaa kohtaan, koettaa ujuttaa Valkoisen hevosen selkään ties mitä paholaisen merkkejä?

Kun jotkut "näkevät" pahaa, paholaisia, viruksia, joka lajin pimeyttä VALKEASSA hevosessa, herää hypoteesi, että itse voi olla "valossa" ja valkeudessa? On sanottu, että
• "pimeässä kaikki kissat ja hevoset - valkeatkin näyttävät mustilta!"

Raamatun Sanan VALOSSA, valkeudessa ja runsaissa todisteissa on selvää, että Valkea hevonen tarkoittaa Jumalan valtakuntaa. Valkeuden valtakuntaa. Valossa ( Sanan valossa) asiat kirkastuvat!

• "Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen." (Joh 12:46, 9:5
• "Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se

Jeesus tuli maailmaan ja aloitti Jumalan valkeuden valtakunnan!
• " Tulkoon Sinun valtakuntasi!"

Sen perästä Hänen oppilaansa ja palvelijansa jatkoivat tehtävää, Jeesuksen käskyn mukaan:
• " Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille!"

Tämä on ollut ja on (vielä vähän aikaa) Valkean hevosen selässä istuvan tehtävä! Seurakunnalle uskottu, työkäsky.

• " Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, kaikille pakanoille todistukseksi; ja silloin tulee loppu." ( Matt 24:14)

• "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu. " ( Matt 24:14)

Sitten kun Jeesuksen oppilaat saivat Pyhän Hengen (voiman) heillä oli Jeesuksen lupa ja valtuudet lähteä "liikkeelle". Ja sen he tekivät. (Luettavaksi Apost.t. 1:4-8)

(Aloitukseen on jatkoa...)

36

913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Raamatun Sana opettaa viisautta!!

    • Anonyymi

      Jos sitä Sanaa kunnioittaa!

    • Anonyymi

      Niin on!

      Ilmestyskirjan kaikki valkeat hevoset tutkittuina kertovat samaa asiaa!

      Jumalan valtakuntaa, valkeuden valtakuntaa!

    • Anonyymi

      Niin se on tehtävä, että Raamatun Sanaa tutkitaan Raamatun toisilla sanoilal ja sisällöillä. Ne yhteen tutkittavaksi, niin Pyhä Henki valaisee...

    • Anonyymi

      Raamattu opettaa täysin yksisuuntaisesti, että sinetti, kruunu on on Herralle ja Hänen omilleen tarkoitettu VOITON sinetti ja tunnus!

    • Anonyymi

      Selkeä aloitus!!

    • Anonyymi

      Onneksi Raamattu on siitä selkeä, ettei tarvita joitain "rabbeja" sitä selittämään!
      PyhäHenki opettaa ja muistuttaa, niinkuin sen Jeesus jo sanoi! Joh 14:26

    • Anonyymi

      Jumalan sana on selkeä.

    • Anonyymi

      Jotain on jäänyt lukematta, kirjoitit: Ilmestyskirjan kaikki valkeat hevoset tutkittuina kertovat samaa asiaa! Jumalan valtakuntaa, valkeuden valtakuntaa!
      Oletko huomannut Sanan varoitusta? Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi. Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
      Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee,
      Valkoista hevosta seuraa: sodat ja kuolema ja nälänhädät.
      Jeesus itse sanoo: Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
      Valkoinen hevonen on väärät profeetat ja antikristilliset opit. Itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
      Ilmestyskirja puhuu Suuresta ylipapista Jeesuksesta, joka saapuu valkoisella hevosella. Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse,
      ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana. Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen.
      Näetkö eroja? Kuudennen luvun ratsastajalla on seppele: stephanos stef'-an-os. Yhdeksännen toista luvun ratsastajalla on monta kruunua: diadema dee-ad'-ay-mah

    • Anonyymi

      Olet epäluotettava selittäjä.

      Ilmestyskirjan Valkea hevoset ovat selvää.

      • Anonyymi

        Eli valkeat hevoset ovat antikristillisyys ja väärät profeetat.


    • Anonyymi

      Valkea hevonen Ilm 6:2 ei ole antikristus, paitsi jonkun luuloissa.

      • Anonyymi

        Ilmestyskirjan 19-luvussa luvussa on oikea Kristus. Väärä ratsastaja on taasen kuudessa luvussa. Väärää Kristusta seuraa nälänhädät ja sodat ja kuolema.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmestyskirjan 19-luvussa luvussa on oikea Kristus. Väärä ratsastaja on taasen kuudessa luvussa. Väärää Kristusta seuraa nälänhädät ja sodat ja kuolema.

        ILmestyskirjassa 19. luvussa ratsastaa voittanut Kristus.

        Ilmestyskirjan 6. luvun Valkoisen hevosen selässä ratsastaa "seppelöity, voittoisa Kristuksen seurakunta, morsian".

        Pyhän Hengen vuodatuksen perästä ( 1. helluntaina) se lähti liikkeelle
        kaikkeen maailmaan. voittajana ja voittamaan ihmisiä Jumalan valtakuntaan!

        Siis? Ilm 6. luvun Valkoisen hevosen ratsastaja ei ole antokristus! Siihen ei Raamattu anna MITÄÄN tukea ja todistusta!

        " Ja minä näin, ja katso, oli valkea hevonen ja sen selässä istuvalla oli jousi. Ja hänelle annettiin seppele ja hän lähti voittajana ja voittamaan""

        Ilme 6:2.

        Aloitus on raitis ja selkeä!

        A) Ensin Valkealla hevosella ratsastaa Kristuksen voittava seurakunta noin 2000 vuotta.

        B) Kun Jumalan AIka on, itse Jeesus Kristus toimittaa huolen lopusta. ILme 19. luku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ILmestyskirjassa 19. luvussa ratsastaa voittanut Kristus.

        Ilmestyskirjan 6. luvun Valkoisen hevosen selässä ratsastaa "seppelöity, voittoisa Kristuksen seurakunta, morsian".

        Pyhän Hengen vuodatuksen perästä ( 1. helluntaina) se lähti liikkeelle
        kaikkeen maailmaan. voittajana ja voittamaan ihmisiä Jumalan valtakuntaan!

        Siis? Ilm 6. luvun Valkoisen hevosen ratsastaja ei ole antokristus! Siihen ei Raamattu anna MITÄÄN tukea ja todistusta!

        " Ja minä näin, ja katso, oli valkea hevonen ja sen selässä istuvalla oli jousi. Ja hänelle annettiin seppele ja hän lähti voittajana ja voittamaan""

        Ilme 6:2.

        Aloitus on raitis ja selkeä!

        A) Ensin Valkealla hevosella ratsastaa Kristuksen voittava seurakunta noin 2000 vuotta.

        B) Kun Jumalan AIka on, itse Jeesus Kristus toimittaa huolen lopusta. ILme 19. luku

        Seurakuntaa ja Kristusta voi erottaa toisistaa. Seurakunta on Kristuksen ruumis. 'voittava seurakunta noin 2000 vuotta' ja voittavaa seurakuntaa seuraa nälänhädät ja sodat ja Kuolema. Kenen seurakunnasta oikein puhut????
        Jumalan seurakunnan aseena on miekka, Jumalan Sana.
        'voittava seurakunta noin 2000 vuotta'. mutta kuitenkin todetaan heti rastastajien jälkeen: Karitsa avasi viidennen sinetin, näin minä alttarin alla niiden sielut, jotka olivat surmatut Jumalan sanan tähden ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli. Ja heille kullekin annettiin pitkä valkoinen vaippa, ja heille sanottiin, että vielä vähän aikaa pysyisivät levollisina, kunnes oli täyttyvä myös heidän kanssapalvelijainsa ja veljiensä luku, joiden tuli joutua tapettaviksi niinkuin hekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seurakuntaa ja Kristusta voi erottaa toisistaa. Seurakunta on Kristuksen ruumis. 'voittava seurakunta noin 2000 vuotta' ja voittavaa seurakuntaa seuraa nälänhädät ja sodat ja Kuolema. Kenen seurakunnasta oikein puhut????
        Jumalan seurakunnan aseena on miekka, Jumalan Sana.
        'voittava seurakunta noin 2000 vuotta'. mutta kuitenkin todetaan heti rastastajien jälkeen: Karitsa avasi viidennen sinetin, näin minä alttarin alla niiden sielut, jotka olivat surmatut Jumalan sanan tähden ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli. Ja heille kullekin annettiin pitkä valkoinen vaippa, ja heille sanottiin, että vielä vähän aikaa pysyisivät levollisina, kunnes oli täyttyvä myös heidän kanssapalvelijainsa ja veljiensä luku, joiden tuli joutua tapettaviksi niinkuin hekin.

        Voittavan seurakunnan aika alkoi 2000 vuotta sitten.

        Nyt on edetty lopunaikoihin, joissa näkyvät sodat, ym joista Jeesus ennusti puheissaan
        Matteus 24. luku
        Markus 13. luku
        Luukas 21. luku.

        Evankeilumin ja armon ajan julistus on loppusuoralla,
        ja lopunajan asioihin kuuluvat mysö vainot.

        Kuten ILm 6: 5. sinetti lausuu.

        Vainoja on toki ollut aina. Ja tälläkin hetkellä arvioidaan olevan 350 miljonaa kristittyä vainojen alla.

        Valkoisen hevosen selässä ratsastavan Voittoisan Kristuksen seurakunnan aika alkaa siis hiipua....

        Pitää kuunnella ja ymmärtää Pyhän Hengen totuus.

        Kristuksen seurakunnan, Valkean hevosen selässä ratsastavan aika on ollut voittoisaa. Silti vaikka pahuus maailmassa on jyllännyt kaiken aikaa.

        Nyt olemme vedenjakajalla.

        Alkavat ne mistä Jeesus puhui em:ssa lopunajan puheissa...

        Joka on HEREILLÄ osaa arvioida ajat!


    • Anonyymi

      Ilmestys 6 luku jae 1 ja 2. Valkea hevonen on Pyhä Henki eli Gabriel. Ilmestys 6 luku jae 3 ja 4. Tulipunainen hevonen on Sarakael. Ilmestys 6 luku jae 5. Musta hevonen on Aadamin poika Kain. Ilmestys 6 luku jae 7 ja 8. Hallava hevonen on Lucifer.

      Ilmestys 19 luku jae 11, valkoisella hevosella ratsastaja on sekä Sana (Jeesus) että Pyhä Henki eli Gabriel.

    • Anonyymi

      ILmestyskirjan 6.2 jakeen Valkean hevosen ratsastaja on Kristuksen voittava seurakunta.

      "Se lähti voittajana ja voittamaan..." 2000 vuotta sitten.

      Kun työ on tehty, Jumalan aivoitukset täyttyneet, astuu areenalle itse surakunnan Herra Jeesus Kristus, Ilmestyskirjan 19. luvussa.
      Silloin ovat Karitsan häät tulleet! Opettaa Ilm. 19 .luku.

    • Anonyymi

      "Voittavan seurakunnan aika alkoi 2000 vuotta sitten."
      "Se lähti voittajana ja voittamaan..." 2000 vuotta sitten."

      vain niin ja
      joopa joo

      Nyt, miten on miehet ja veljet sekä ihanat sisaret:

      Herrani Jeesus sanoo; (itku kurkussa ja "masentuneena);
      ja kuten, "aina" HUOM ASIA yhteys!

      Luuk. 18:8
      8 Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"
      ja
      PAAVALI OPETTAA LOPUN AJOISTA, kuten Jeesuskin.
      ja - - -LUE KOKO JUTTU!
      2. Tim. 3:1-5
      1 Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
      - - -viimeisinä päivinä

      5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
      ELI
      - - -viimeisinä päivinä
      ei ole USKAO ON VAN SEN KUORI eli ulkonainen USKONOLLINEN MUOTO MENO!

      ja tässä väännös -92
      he ovat ulkonaisesti hurskaita mutta kieltävät uskon voiman. Karta sellaisia!

      KIELTÄVÄT USKO (ja sen teot)

      Nyt, alussa kyllöä oli voimakas lähtö mutta jo PAAVALIN aikana se meni "pois" ja vährni sekä oli heikko ja tuli muoto uskonnoksi, eli kirkoksi.

      MISSÄ sitten on voittokulku jos, HERRA EI LÖYDÄ USKOA ja SEN VOIMAA!

      millä voimalla, portto kirkko ja sen teot ovat sitten tehty JOS EI OLE JUMALAN VOIMA JA USKO siinä!

      Joten
      Jeesusken sekä Paavalin että ilmestyskirjan että OIKEINDEN PROFEETOJEN mukaan.
      ei ole uskoa ei voimaa ei voittoja!

      eli ei ole mitään voittoisaa Seurakuntaa, mutta piskuinen lauma jotka pitävät KIINNI Jumalan Sanasta ja TODISTUKSESTA, ja sen perusteella ja (muulla) he voittavat kun ovat KESTÄVIÄ!

      Nyt te järjettömät tomppelit:
      EIKÄ JEESUS tiennyt ja Paavali, tätä nyky tilaa josta Ilmestyskirja sanoo ja ilmoitta!!!!

      AINA TE EKSYTTE!
      AINA

      Joten kuka lie olet, PERUSTELE, miksi sinun aivoituskesi on PAREMPI kuin Jeesuksen ja sitten Paavalin sekä Ilmetyskirajn!

      ja sitten nautin lisää kahvia!

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      "Ilmestys 19 luku jae 11, valkoisella hevosella ratsastaja on sekä Sana (Jeesus) että Pyhä Henki eli Gabriel."

      Pyhä Henki eli Gabriel.
      voi itku teitä, järjettömät tomppelit!

      Herra, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, kuinka kaun minun tulee vielä kärsiä näitä järjettömiä tomppeleita.
      Oi jospa ottaisit henkeni oi jospa ottaisit sieluni.
      Herra ole minulle armollinen, Poikasi Jeesuksen nimessä.
      Totisesti, totisesti.

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      "millä voimalla, portto kirkko ja sen teot ovat sitten tehty JOS EI OLE JUMALAN VOIMA JA USKO siinä!"

      Mitä sanoo Jumalan Poika ja mitä sanoo Jumalan vastaus;

      matt 24
      24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
      ja
      2. Tess. 2:
      9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
      10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
      11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
      12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

      eli perkeleen voimalla ja Jumalan Sana sanoo:

      Saatana, perkele antaa LOPUAIKOINA omilleen VALLAN.
      esim tuhota ja surmata:
      Herran
      Ilm. 13:
      7 Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.

      Eli heimo ja SUKU (sukunimi) eli ei naiset ole tässä joukossa, missä sitten kyselee Daniel, 7:11!

      Mutta
      MUTTA
      8 Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.

      eli sama KUIN
      Paavalin ilmoitus. LOPUN AJAN tapahtumista:

      12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

      eli ne jotka ovat mielistyneet VALHEESEEN AJ PETOKSEEN!

      Nyt KENELLÄ ei ole "luonnollisesta" valtaa?
      luonnollinen valta on
      Jumalalla
      ja Pojalla
      MIEHELLÄ eli Jumalan Kuvalla sekä PERILLISENÄ, nainen ei ole "kaiken HERRA ja perillinen" Gala 4
      Gal. 4:
      1 Mutta minä sanon: niin kauan kuin perillinen on alaikäinen, ei hän missään kohden eroa orjasta, vaikka hän onkin kaiken herra;
      eli
      - - - perillinen
      - - -kaiken herra;

      ei herratar! ei nainen!


      Nyt siis Jumalalla on VALTA
      Miehellä on VALTA
      sekä perkeleella on valta, omasta takaa että petoksen ja valheen kautta, aina Aatamsista.
      mutta perkeleen valta on: VALHETTA sillä Herra on antanut sen takaisin MIEHELLE
      joten perkeleen valta perustuu:

      valheelle ja petokselle!
      Näin ilmoittaa Jeesus että Paavali että Ilmetyskrija että OIKEAT PROFEETAT!

      joten naisille ekä ala-ikäisillä. mitä lie ikää se on,
      EI OLE VALTAA!

      AINA TE EKSYTTE!
      AINA


      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä" - sanoi Jeesus!

        Koetapa etsiä missä kohdassa Raamattua se on!


    • Anonyymi

      ILmestyskirjan 6.2 jakeen Valkean hevosen ratsastaja on Kristuksen voittava seurakunta.

      "Se lähti voittajana ja voittamaan..." 2000 vuotta sitten.

      Kun työ on tehty, Jumalan aivoitukset täyttyneet, astuu areenalle itse surakunnan Herra Jeesus Kristus, Ilmestyskirjan 19. luvussa.
      Silloin ovat Karitsan häät tulleet! Opettaa Ilm. 19 .luku.

    • Anonyymi

      Niin se menee. Jotkut kehuu että niillä on "valtaa" niin ja näin?

      No, joka itseään kehuu.... se on kaukana totuudest.a

      Jeesus sanoi Pyhästä hengestä, että "Hän on minut kirkastava".

      Pyhä Henki ei johda syntistä savi-ihmistä kehumaan itseään!

      • Anonyymi

        hah haha ja haha
        Luuk. 10:
        6 Joka kuulee teitä, se kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut; mutta joka minut hylkää, hylkää hänet, joka on minut lähettänyt."
        17 Niin ne seitsemänkymmentä palasivat iloiten ja sanoivat: "Herra, riivaajatkin ovat meille alamaiset sinun nimesi tähden".
        18 Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman.
        19 Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.
        20 Älkää kuitenkaan siitä iloitko, että henget ovat teille alamaiset, vaan iloitkaa siitä, että teidän nimenne ovat kirjoitettuina taivaissa."

        Ilo oli suuri taivassa, kun opetuslapset, kehuivat kuinka jopa riivat ovat heille ALAMAISET !

        Mutta se ei ole tärkein vaan se että on Nimi Elämän kirjassa!

        En minä kehu itsesäni vaan sitä jota ja joka on kehun ansainnut ja antanut sitten minulle:

        1 kor 1
        30 Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,
        31 että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra".

        Toki saan kerskata Herrasta ja mitä Hän on minulle antanut?

        ja kuten Paavali tyännä Pyhää Hengeä, niin minä myös:
        2. Kor. 12:
        1 Minun täytyy kerskata; se tosin ei ole hyödyllistä, mutta minä siirryn nyt näkyihin ja Herran ilmestyksiin.

        eli viime yönä nåäin unta ,että olin teltantapaisessa, katoksessa, jossa Herra Jeesus oli oikealla puolellani, ja SUURI ja mahtava ukkonen jylisi ja salmoi ja sanoin Herralle:
        Tämä on puhetta kuten oli Moosekselle!
        Näin Isä, Jumala Kaikkivaltias, ilmetyi Mookselle!

        eli näin Herran oikella puolellani, en tiedä enkä tästä ajattele muuta kuin sen, mitä se MINULLE kertoo ja merkitsee!!!

        Jes. 30:
        18 Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!
        19 Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.
        20 Vaikka Herra antaa teille hädän leipää ja ahdistuksen vettä, niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi.

        joko tänä päivänä tahi äkkiä ja nopeasti ,tulee Herra!
        joka notkistaa taivaat aj astuu alas, tyköni, suuressa ukkosessa, jylinää ja pauketta ei kukaan kestä, mutta Herra Jeesus on apuni, ja saan
        KATSELLA OPETTAJAANI, kasvoista kasvoihin.

        Toki iloitset tästä suuresta armosta jonka Herra, Jumala Kaikkivaltias on minulle varannut, jo ennen kuin maailmaa olikaan!

        joten iloitse ja riemuitse, jos et tahdo,
        itke ja valita!

        Sillä Herra on se tekevä!

        ja sitten lisää kahvia :)

        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hah haha ja haha
        Luuk. 10:
        6 Joka kuulee teitä, se kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut; mutta joka minut hylkää, hylkää hänet, joka on minut lähettänyt."
        17 Niin ne seitsemänkymmentä palasivat iloiten ja sanoivat: "Herra, riivaajatkin ovat meille alamaiset sinun nimesi tähden".
        18 Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman.
        19 Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.
        20 Älkää kuitenkaan siitä iloitko, että henget ovat teille alamaiset, vaan iloitkaa siitä, että teidän nimenne ovat kirjoitettuina taivaissa."

        Ilo oli suuri taivassa, kun opetuslapset, kehuivat kuinka jopa riivat ovat heille ALAMAISET !

        Mutta se ei ole tärkein vaan se että on Nimi Elämän kirjassa!

        En minä kehu itsesäni vaan sitä jota ja joka on kehun ansainnut ja antanut sitten minulle:

        1 kor 1
        30 Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,
        31 että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra".

        Toki saan kerskata Herrasta ja mitä Hän on minulle antanut?

        ja kuten Paavali tyännä Pyhää Hengeä, niin minä myös:
        2. Kor. 12:
        1 Minun täytyy kerskata; se tosin ei ole hyödyllistä, mutta minä siirryn nyt näkyihin ja Herran ilmestyksiin.

        eli viime yönä nåäin unta ,että olin teltantapaisessa, katoksessa, jossa Herra Jeesus oli oikealla puolellani, ja SUURI ja mahtava ukkonen jylisi ja salmoi ja sanoin Herralle:
        Tämä on puhetta kuten oli Moosekselle!
        Näin Isä, Jumala Kaikkivaltias, ilmetyi Mookselle!

        eli näin Herran oikella puolellani, en tiedä enkä tästä ajattele muuta kuin sen, mitä se MINULLE kertoo ja merkitsee!!!

        Jes. 30:
        18 Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!
        19 Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.
        20 Vaikka Herra antaa teille hädän leipää ja ahdistuksen vettä, niin ei sinun opettajasi sitten enää kätkeydy, vaan sinun silmäsi saavat nähdä sinun opettajasi.

        joko tänä päivänä tahi äkkiä ja nopeasti ,tulee Herra!
        joka notkistaa taivaat aj astuu alas, tyköni, suuressa ukkosessa, jylinää ja pauketta ei kukaan kestä, mutta Herra Jeesus on apuni, ja saan
        KATSELLA OPETTAJAANI, kasvoista kasvoihin.

        Toki iloitset tästä suuresta armosta jonka Herra, Jumala Kaikkivaltias on minulle varannut, jo ennen kuin maailmaa olikaan!

        joten iloitse ja riemuitse, jos et tahdo,
        itke ja valita!

        Sillä Herra on se tekevä!

        ja sitten lisää kahvia :)

        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

        Tuollaisia kuvitteluita sanotaan ns. suuruusharhoiksi. Ihmisen mieli ei pysy aisoissa.
        Hän alkaa kuvitella olevansa jokin Erikoinen, Valittu, Ainoa....
        Tällaista valhetta paholainen pääsee syöttämään. Vaarassa ovat sellaiset, jotka JOSKUS ovat olleen aidon PYhän hengen vaikutuspiirissä, mutta langenneet syntiin.

        Ne luulevat edelleen, että se olisi Jumala joka heille puhuu... mutta se onkin Valheen Isä!

        Voi näitä langenneita (profeettoja).... voi heitä!

        Sitten vielä kehuvat että kahvin ja viskin voimalla kirjoittavat!

        Sääli, sääli!

        NImittäin? JUmala ei lähetä profeettojaan kahvin ja viskin voimalla!
        Eikä sepitä valhetta, että Ihminen olisi jokin voimahahmo, joka... hm.

        Sairasta, sairasta!


    • Anonyymi

      Ilm 6:2 Valkea hevonen ei osoita viruksia ja tauteja, Ei koronaa!!

    • Anonyymi

      Raaamttu on selkeä!!

    • Anonyymi

      Niin on. Sekavat opit nousevat rabbien ja muiden korvien välistä.

    • Anonyymi

      Sellaista se on, kun omasta päästään sepittää ennustuksia.

    • Anonyymi

      Juuri niin on tehnyt tämän viestiketjun aloittaja.

      • Anonyymi

        Et siis tunne Raamattua? Olet pimeässä?


    • Anonyymi

      Jolla on musta mieli, se ei erota värejä, valkoistakaan?

    • Anonyymi

      Ilmestyskirjan, raamatun sanoma on Jeesus on voittaja. Ensimmäinen neljästä ratsastajasta on valkea hevonen, annettiin voiton seppele ja lähti voittajana voittamaan. Tule Herra Jeesus.

    • Anonyymi

      Valkoista hevosta ja voittajaa on herätys sanaan Jeesukseen joka tulee noutamaan omansa ahdistuksen ajasta Jumalan vihan ajasta, jonka jälkeen tulee tulipunainen on rauha pois maasta ja musta on nälänhätä ja haluavat on kuolema ja tuonelan joille annettiin neljäs osa maata. Nyt on aika antaa koko elämänsä tälle valkeudelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe