Ilmestyskirjan (kaikki) VALKEAT hevoset! - OSA L

Anonyymi

Ilmestyskirjan (kaikki) VALKEAT hevoset! OSA L -

Tämä on OSA L aloitusten sarjassa: koskien Ilmestyskirjan 6:2 Valkeaa hevosta.
Aiemmat OSAT ovat A-G ja

Osa - K
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17412977/ilmestyskirjan-(kaikki)-valkeat-hevoset!------osa--k


1) Valkean hevosen aika alkaa olla loppusuoralla?
=====================================

Jeesuksen päivistä alkanut "maailmanaikojen loppukausi" (= viimeinen aika) on etenemässä niihin "lopunajan" asioihin, joista itse Jeesus opetti.

Matt 24., Markus 13. ja Luukas 21. (17) luvuissa. Heb 1:1-2, I Kor 10:11, 1. Joh 2:18)

Ilmestyskirjassa onkin detaljeissa olevaa näkymää. Olemme etenemässä Punaisen, Mustan ja Hallavan hevosen tapahtumiin! ( Ilm 6:3-8)

Mutta? Valkea hevosen startti (apostolien ajan perästä) sisältää myös finaalin!


2) Valkoinen ratsukko on edennyt!
===========================
Kristuksen voittava, seppelöity seurakunta on tehnyt mittavan tehtävänsä maailmassa.
• "Menkää kaikkeen maailmaan..." käski Jeesus seurakunnan Pää.

Tämä Valkoisen ratsukon työtehtävä on edennyt tarkoitetulla tavalla! Kaikkeen maailmaan. Jumalan valtakunnan asia on levinnyt ja levitetty laajasti. Jumalan ilmoitusta voidaan lukea kaikkialla maailmassa:

Raamatusta! Se on maailmanhistorian
• levinnein,
• luetuin ja
• tutkituin kirja!
• Se on käännetty kokonaisuudessaan 474 kielelle.
• Lisäksi Vanha tai Uusi testamentti on luettavissa 1231 kielellä, ja
• vähintään yksi Raamatun kirja on käännetty 2527 kielelle.

On todistettu asia, että Valkean Hevosen työtehtävä on pitkälle edennyt! Vain Jumala yksin tietää, mitä vielä puuttuu "kaikesta maailmasta" - jotta Valkean hevosen voittosaatto on toteutunut! Mutta Ilmestyskirjan luku 7. todistaa, että se tulee valmiiksi!


3) Pelastettujen suuri joukko valtaistuimen edessä! ( Ilm 7: 9-10)
=====================================


"Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä,
- ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään. . . ja he huusivat suurella äänellä sanoen:
• "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta".

Tämä Ilmestyskirjan sana todistaa, että Jumalan Valtakunnan asia oli saavuttanut
• kaikki kansanheimot,
• sukukunnat,
• kansat ja
• kielet.

Kun aika oli (ja on) täysi tämä lukematon joukko pelastetaan "suuresta ahdistuksesta" pois. Ennen "vihan aikaa" ja Jumalan tuomioita syntiselle maailmalle.


4) Kristuksen voittoisa joukko! Ilmestyskirja 7:13-17
========================


• "Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?" Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen"."
• " Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä. Sentähden he ovat Jumalan valtaistuimen edessä ja palvelevat häntä päivät ja yöt hänen temppelissään, ja hän, joka valtaistuimella istuu, on levittävä telttamajansa heidän ylitsensä. "
• "Ei heidän enää tule nälkä eikä enää jano, eikä aurinko ole sattuva heihin, eikä mikään helle,
sillä Karitsa, joka on valtaistuimen keskellä, on kaitseva heitä ja johdattava heidät elämän vetten lähteille, ja Jumala on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä."

4) Jumalan toimenpiteiden jatko? (Ilmestyskirja 8. luku)
==========================

Kun "Karitsa avaa" 7. sinetin ( Ilm 8:1) ovat vuorossa Jumlalan säätämät ankarat asiat jumalattomalle maailmalle. Joka ei parannusta tahdo tehdä! ( Ilm9:21)

Alkavat 7 enkelin pasunat, Jumalan vihan maljat ( Ilm 16:1---) ja kaikki muut hyvin rankat asiat maailmassa. Ja sitten? On valkean hevosen finaali!

( jatkuu Aloituksessa, osa M)

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvä on lukea Raamattua kokonaisuutena! Tosiaan? Ilmestyskirjan valkeat hevoset puhuu kaikki samaa asiaa!!!

    • Anonyymi

      Hyvä että joku pysyy Raamatun Sanoissa eikä ennustele viruksia ja tauteja sinne missä niitä ei ole!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1492
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1278
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      162
      1113
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      896
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      800
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      794
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      681
    Aihe