Tietääkö kukaan, onko Helsingissä olemassa sairaalle vanhukselle "turvallinen hoitopaikka"?

Anonyymi

Olen moni sairas vanhus ja olen hoitolaitoksessa, jossa terveyteni on moneen kertaan vaarantunut.
Että minulle olisi tärkeää saada nopeasti tietää, onko Helsingissä, tai suomessa olemassa sairaalle vanhukselle hyvän hoidon ja hoidon turvaavaa, turvallista vakituista hoitopaikkaa?
Sellaista, missä lääkettä saa silloin, kun niitä tarvitsee ja lääkkeitten annostelu ja jakelu on niin vastuullista, että joka annostelukerta hoidettavana oleva vanhus saa tarvittavat lääkkeet siten, kun ne on määrätty annettaviksi ja annosteltaviksi
Ja missä hoitohenkilökunta tietää, miten hoidossa tarvittavia laitteita ja apuvälineitä käytetään..

12

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Netissä pyörivä, näennäsesti järjissään oleva ihminen osaa kyllä itse hakea tietoa, kuinka toimia jos uskoo hoidossaan tapahtuneen virheitä.

      Sanoin "näennäisesti", sillä kukaan täysipäinen ei lähde Suomi24:n keskustelupalstalla tällaisista asioista kyselemään yksittäisten ihmisten mielipiteitä. Ja mielipiteitähän ne ovat.

    • Anonyymi

      Kyllä niitä on vaikka kuinka... Jos sattuu omistamaan paksun lompakon.,, Ja hyviä paikkoja ovatkin. Olet muutes aika näppärä netissä pyörimään huonokuntoiseksi ja monisairaaksi vanhukseksi niinkuin joku jo täällä kertoikin.

      • Anonyymi

        Miten se ”paksu lompakko” hyvän hoidon takaa jossain hoitopaikassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se ”paksu lompakko” hyvän hoidon takaa jossain hoitopaikassa?

        Itsemaksavana saa valita hoitopaikkansa. Yksityisillä on hyvinkin kodikkaita ja laadukkaita hoitokoteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsemaksavana saa valita hoitopaikkansa. Yksityisillä on hyvinkin kodikkaita ja laadukkaita hoitokoteja.

        Mutta yksityiset saavat myös valita hoidokkinsa ja tiedossa on, etteivät ota huonokuntoisia hoidettavakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se ”paksu lompakko” hyvän hoidon takaa jossain hoitopaikassa?

        Voi ostaa erinäisiä palveluja ,, parturi,, kampaaja,, jalkahoitaja,,siivousapua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta yksityiset saavat myös valita hoidokkinsa ja tiedossa on, etteivät ota huonokuntoisia hoidettavakseen.

        Voin hyvin kuvitella, että myös monelle ikäihmiselle netti ja esim. S24 ovat saattavat olla se viimeisin epätoivoinen yritys löytää tietoa. Netin käyttö ei vaadi erityisempää sorminäppäryyttä. Olen nähnyt yli 90-vuotiaan käyttävän nettiä vaivatta.
        Itse ohjauduin S24-keskustelupalstalle muutama vuosi sitten, kun hain juridista neuvoa. Monenlaisen roskan seasta löytyi hakemani tieto, selvästikin juristin kirjoittama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin hyvin kuvitella, että myös monelle ikäihmiselle netti ja esim. S24 ovat saattavat olla se viimeisin epätoivoinen yritys löytää tietoa. Netin käyttö ei vaadi erityisempää sorminäppäryyttä. Olen nähnyt yli 90-vuotiaan käyttävän nettiä vaivatta.
        Itse ohjauduin S24-keskustelupalstalle muutama vuosi sitten, kun hain juridista neuvoa. Monenlaisen roskan seasta löytyi hakemani tieto, selvästikin juristin kirjoittama.

        Äls muuta virka!
        Voi kysellä ihan mitä vain ja keskustelut poukkoilevat sinne sun tänne, mutta sieltä sitä jostain löytää vastauksiakin mieltään askarruttaviin asioihin.
        Ettei se nyt niin tyhmää ole S24:sta kysellä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin hyvin kuvitella, että myös monelle ikäihmiselle netti ja esim. S24 ovat saattavat olla se viimeisin epätoivoinen yritys löytää tietoa. Netin käyttö ei vaadi erityisempää sorminäppäryyttä. Olen nähnyt yli 90-vuotiaan käyttävän nettiä vaivatta.
        Itse ohjauduin S24-keskustelupalstalle muutama vuosi sitten, kun hain juridista neuvoa. Monenlaisen roskan seasta löytyi hakemani tieto, selvästikin juristin kirjoittama.

        Kyllä täältä juttua löytyy ja osasta varmasti totuuspohjaakin. Mutta jos itse tarvitsen oikeaa tietoa jostain aiheesta, niiin tämä on kyllä viimeinen paikka, josta kysyisin. - Nm. Ei luottoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täältä juttua löytyy ja osasta varmasti totuuspohjaakin. Mutta jos itse tarvitsen oikeaa tietoa jostain aiheesta, niiin tämä on kyllä viimeinen paikka, josta kysyisin. - Nm. Ei luottoa

        Mistä saat luotettavaa tietoa vanhustenhoitopaikoista? Kaikki mainostavat itseään yksilöllisiä, välittävinä ja turvallisina. Oli kyseessä sitten kunnan tai yksityisen palvelun tarjoaja.

        Ja mikä on totuus, näissä pienipalkkaisissa henkilöstöpuutteisissa vanhustenhoidon yksiköissä?


    • Anonyymi

      Hyvä aloittaja, kerrohan missä asut nyt? Missä paikassa lääkkeet annetaan väärin eikä hoitohenkilökunta osaa käyttää apuvälineitä?

      Olen pk-seudulla kiertävä hoitaja, käyn n. 20 eri hoitopaikassa 3 kk:n kierron aikana.
      Näissä paikoissa lääkepoikkeamat ja henkilökunnan puutteellinen osaaminen ovat valitettava, mutta hyvin harvinainen ja inhimillinen tapahtuma.

      Kerro ihmeessä, jos jokin paikka ihan tosissaan nousee esille, älä ole itsekäs ja vaaranna muitakin.

      Minä helposti selvitän asian. Jos tuossa nyt on oikeasti jotain perää.

    • Anonyymi

      Eihän täältä kannata kysellä🤔! Vaan terveyskeskukseen sosiaalipuolelle soitto!!.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe