Populismin litania toistui. Ei asiaa, vaan tyhjän jauhamista. Toistoa toiston perään.
Orpo ei yllattanyt. Sama jargoni jatkui.
20
65
Vastaukset
- Anonyymi
Orpo luottaa laumasuojaan.
- Anonyymi
Orpo ei luota is puoqlustusvoimiimme.
- Anonyymi
Toivoo vieraan vallan joukkoja Suomeen.
- Anonyymi
Orpon jutut ovat tutut samaa jargonia vääntää jatkuvasti.
- Anonyymi
Orpo oli kovin hiljaa Amerikan turistimatkastaan.
Lähti suurin elkein ja tuli häntä koipien välissä kotiin.
Trumpkaan ei suostunut audienssiin. Revi siitä sitten juttua medialle.- Anonyymi
Eksyneen toiwioretki. Eikö lupaukset Suomen yksityistämisestäkään pure?
- Anonyymi
Tänään Ykkösaamussa Orpo näytti todellisen yksinkertaisuutensa.
Ei mitään asiaa pääministeriksi häpäisemään Suomea.- Anonyymi
Piti katsoa sormiväleistä, kun oli niin nolon tökerömäistä puhetta puolueen johtajalta.
Vähissä on kokoomuksellakin politiikan tuntijat ja taitajat.
- Anonyymi
Ei olisi odottanut puolueen puheenjohtajalta moista tyhjänpäiväistä löperrystä ja naurettavaa itsensä täysin turhaa kehumista.
Ja että sitten oikein pääministeriksi ... ja etteikö ihan presidentiksi.
Typeryydelläkin pitäisi olla rajat! - Anonyymi
Orpolla tuntuu olevan taito valehdella syvällä rintaäänellä.
En luottaisi Orpoon yhtään pääministerinä.- Anonyymi
Se valehtelemisen taito hänellä on ollut aina.
Itänaapurin vahvaa tyyliä.
- Anonyymi
Pitääpä illalla katsoa uusintana Orpon onnettoman surkean yksinkertainen kokoomuslainen söperrys Ykkösaamussa.
- Anonyymi
Orpohan esitteli vaan noloa urpomaisuuttaan. Hyvä, että kaikki voivat sen nyt todeta ihan itse omilla korvillaan.
- Anonyymi
Kehuihan se Orpo käyneensä kertomassa amerikkalaisille Suomen armeijan olevan vahva.
- Anonyymi
Orpo on Suomen Putin tavoiltaan ja elkeiltään.
- Anonyymi
Kautta historian huonoin puoluejohtaja kokoomuksella tää Orpo.
- Anonyymi
Nyt tuli tukikohta.
- Anonyymi
Nyt tulee ydinaseet.
- Anonyymi
Rauhaa ei kaivata.
- Anonyymi
Odotan vieraan vallan joukkoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713909- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241608
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026