Venäjän Karhu on herännyt

Anonyymi

Kun nyt on tökitty tarpeeksi.

Kyyti tulee olemaan kylmää eikä se lopu ihan heti.

Nyt ollaan vasta tyytyväisiä?

24

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyhmästä päästä koko ruumis tulee kärsimään.

    • Anonyymi

      Kumpi tuli ensin, muna vai kana?

      • Anonyymi

        Tuliko ensin Venäjä (Putte) jolla haave saada entiset historialliset rajat takaisin, vai ne jotka eivät tätä hyväksy?


    • Anonyymi

      "Karhu". 😅🤣😂🤣😂🤣😅
      Noin surkeaa armeijaa ei taida toista edes olla.
      Eivät osaa huoltaa joukkojaan ja juuttuvat liejuun kun on vähän kosteaa.

      • Anonyymi

        Tuo onkin perinteistä, vanhanaikaista sodankäyntiä. Odotahan kun näet Venäläisten ydinaseiden voiman, niin muuttuu se sinunkin naurusi puhtaaseen kauhuun.


    • Anonyymi

      Turhaan yrittää venäjän trolli kehua kynnetöntä ja sekopäistä "karhua". Lasten pehmonalletkin fiksumpia.

    • Anonyymi

      On toki rehellisesti sanottuna todettava että kaikkensa he (tökkimisensä ohella) tekivät, jotta neuvotteluteitse saataisiin edes tyydyttävä lopputulos, jottei aseisiin tarvitsisi lopulta tarttua.

      PS. tämä oli sarkasmia.

    • Anonyymi

      Karhu on Natoseinien ulkopuolella ja pysyy.

      • Anonyymi

        Sinä ja sinun korttitalosi.


      • Anonyymi

        Karhu perääntyy kohta juosten Ukrainasta, sillä nyt länsi antaa Ukrainalle vähintään 20 miljardin us-dollarin arvosta "Lend and lease" - perustaista aseapua, joka nojaa pääosin vain raskaaseen moderniin aseapuun, eli kohta venäjällä on oikeasti kusiset paikat Ukrainan aroilla. Enää ei auta edes mahdollinen sotatilan julistaminen venäjällä, sillä nyt länsi on saanut tarpeekseen Putinin riehumisesta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Put-in tarvitsee valtansa pitimiski riitoja naapurivaltioiden kanssa. Yhteinen "vihollinen" yhdistää tietämättömyyden pimeydessä pidettyä kansaa.

    • Putlerilla on suurempiakin ongelmia kuin Suomi. Se haluaa pysyä vallassa ja joutuu taistelemaan vallankaappausta yrittäviä alaisiaan vastaan. Kun siis Ukrainan sota osoittautui Venäjän kannalta järjettömän kalliiksi katastrofiksi.

      Suomi saa ilokseen maakaasun toimitusten katkaisun 21.05.2022 jälkeen, kun emme suostu maksamaan kaasusta ruplilla. Samoihin aikoihin saattaa tulla myös sähkön toimitusten katkaisu. Venäläiset lentokoneet käyvät tarkoituksellisesti loukkaamassa meidän ilmatilaamme päivittäin ja apteekki- kela- sekä pankkipalveluiden käyttämä autentikointijärjestelmä on DDoS - hyökkäysten kohteena viikkokaupalla.

      Emme provosoitu vaikka provosoidaan. Odottelemme Nato-jäsenyyteen liittyvän prosessin läpikäynnin ajan ja sen jälkeen Venäjä ei enää uskalla tänne yrittää. Jos olisimme liittyneet Natoon samaan aikaan kuin Viro, Latvia ja Liettua niin nyt ei tarvitsisi tätä arvotonta näytelmää käydä läpi.

    • Anonyymi

      Äitit vielä kiittää tätä hallitusta polvillaan rukoillen poikiensa ristillä.

      • Anonyymi

        Naraalla on luontainen äidinvaisto suojella poikasiaan. Siksi Natoon.


      • Anonyymi

        Urosleijona voi tappaa naarasleijonan poikaset vain päästäkseen parittelemaan.


    • Anonyymi

      Venäjän karhu on ontunut Ukrainassa jo yli kaksi kuukautta. Nalle yskii ja nilkuttaa pahasti, eikä nalle opi vaikka pää kolisee kiveen yhtä mittaa. Onneksi Ukrainan armeija on armollinen ja vapauttaa venäjän hampaattoman karhun tuskistaan.... jokaisena sodan päivänä vähintään kolmenumeroinen määrä sairaita karhunpoikasia pääsee maallisista vaivoistaan.

      • Anonyymi

        -Ukraina sanoo: 800 venäläistankkia ja 2000 muuta ajoneuvoa tuhottu - Lentävä telamiina Javelin "aiheuttaa paniikkia" venäläisjoukoissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -Ukraina sanoo: 800 venäläistankkia ja 2000 muuta ajoneuvoa tuhottu - Lentävä telamiina Javelin "aiheuttaa paniikkia" venäläisjoukoissa

        Nyt Javelinien ja Stingereiden lisäksi on luvassa 20 miljardin dollarin edestä todella modernia länsimaista hitec-rautaa ja asejärjestelmiä tuohon muiden Nato-valtioiden aseavut päälle. Sota nousee nyt vallan uudelle tasolle. Venäjä ei tule enää dominoimaan, sillä nyt pallo ja pelikentän hallinta siirtyvät Ukrainalle. Aroilla ja pelloilla tulee olemaan venäjän armeijan palanutta ja puhkaistua romurautaa tuhansia tonneja seuraavan puolen vuoden kuluessa. Kokonaan oma lukunsa on venäjän joukkojen raskaat miehistötappiot. Venäjän tulisi hetimiten pyytää arkkujen valmistusapua kiinalta, jotta kaikille kylmille vanjoille saadaan ajoissa laatikko valmiiksi, sillä kohta pukkaa ruuhkaa poistossa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt Javelinien ja Stingereiden lisäksi on luvassa 20 miljardin dollarin edestä todella modernia länsimaista hitec-rautaa ja asejärjestelmiä tuohon muiden Nato-valtioiden aseavut päälle. Sota nousee nyt vallan uudelle tasolle. Venäjä ei tule enää dominoimaan, sillä nyt pallo ja pelikentän hallinta siirtyvät Ukrainalle. Aroilla ja pelloilla tulee olemaan venäjän armeijan palanutta ja puhkaistua romurautaa tuhansia tonneja seuraavan puolen vuoden kuluessa. Kokonaan oma lukunsa on venäjän joukkojen raskaat miehistötappiot. Venäjän tulisi hetimiten pyytää arkkujen valmistusapua kiinalta, jotta kaikille kylmille vanjoille saadaan ajoissa laatikko valmiiksi, sillä kohta pukkaa ruuhkaa poistossa.....

        Tuo aseapu tuhotaan taktisin ydinasein jo lähtömaassa.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe