Suomussalmen pilluralli ongelma

Anonyymi

oiskohan perimmäinen syy siinnä ettei näillä jonneilla oo parempaa tekemistä ku korttelirallin ajaminen tai sitten ne epätoivoisesti koittaa löytää muijaa koska ovat joutuneet väliinputoojien joukkoon. Itse asiassa tämä sama tilanne toistuu kaikkialla suomessa. Koska ei näillä nuorilla ole välttämättä työtä taikka tai muuta elämää. Joten he käyttävät aikaansa joko pilistä ajamalla tai sitten ryyppäämällä illat pitkät. En halua provota mutta sitä tapahtuu pitkin Suomea ikäluokasta riippumatta. Joko heillä on töitä mutta sosiaalinen elämä hukassa tai sitten toisinpäin. Tässä maassa on vakavia ongelmia.

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ydisota ja sen jälkivaikutus hoitelee tämänkin roskasakin

• Anonyymi

Vai on sellainen ongelma Suomussalmella, tai siis mikä tässä nyt oli se ongelma?

• Anonyymi

Höh! Pillurallia on nuoruudessa aina ajeltu niin kauan kuin Suomessa on autoja ollut nuorison käytössä, niin tein minäkin nuoruudessa. Kaikki nuoret sitä ei tietenkään harrasta, mutta nuoriakin on erilaisia ja erilaisissa elämäntilanteissa.

Turhaa noista on mieltää pahoittaa - antakaa nuorison ajella ja itsenäistyä. Häiriöiden aiheuttaminen on tietenkin asia johon pitää puuttua ja opastaa.

Kun itse sain ajokortin ja auton, oli vuoden ryyppäämättä kun autolla ajelu oli niin mukavaa.

• Anonyymi

Tuo on jo suojelukohde! Luulin että tuo loppui tyystin jo 80-luvulla.

• Anonyymi

Nuorilla tai heidän vanhemillaan on liikaa rahaa bensaan.

• Anonyymi

lapsia ei synny jos on tietokoneella koko nuoruutensa ja elämänsä.

• Anonyymi

Nyt oli kyllä täyttä asiaa. Sanna ja ja Ilmari taitaa olla tunnetuimmat teinit jotka ajaa tuota pillurallia polttomoottori Audilla. Heilläkään ei tunnu olevan järkevää tekemistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22