Jyrkkä ei kasvispizzaille

Anonyymi

11

128

Äänestä

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä kasvispizzakin voi olla hyvää, jos se on hyvin tehty ja maustettu. Tosin pakasteena kasvispizzat eivät yleensä ole hyviä. Itse tehtynä on toista. 🍕

• Anonyymi

Kasvikset on jäniksille ja homoile

• Anonyymi

Mä en ole jänis enkä homo, mutta kyllä kasvispizza silti maistuu. Riippuu miten se on valmistettu.

• Anonyymi

Kasvispizzaa ei syö muut kuin ituhipit ja ruohonjyrsiät.

• Anonyymi

Kasvispizza mozzarellalla, tomaatilla, punasipulilla, kesäkurpitsalla, njam!

• Anonyymi

Siihen kun vielä kinkkua ja tonnikalaa ja ehkä meetwurstia...

• Anonyymi

Onko mitään säälittävämpää kuin joku rasvamaksa ylipainoinen "rillimestari, jonka viimeinen oljenkorsi olla "mies" on joku f*king tarjousbroilrri tai roiskeläppäpizza. Voi Jeesus! Jos et ole "miehuutesi" sortuu jos lopetat lihansyönnin, niin etpä ole kaksinen mies nytkään.

• Anonyymi

Kukaan ei viitsi katsella noita ruohoja mussuttavia oljenkorsia.

• Anonyymi

Aivan naurettavaa vinkumista. Ruoka on proteeiinia, hiilhydraattia, rasvaa, vitamiineja, kivennäisaineita, kuitua yms. Kemiaa ja biologiaa, turha sitä on tunteella kuoruttaa.

Ruokin puolisoani muutaman kuukauden ajan mauhalaukkuun vievän letkun kautta nestemäisellä apteekista ostettavalla ravinnolla, kun sairaus vei tilapäisesti kyvyn niellä. Luin tuoteselosteen, ei ollut lihaa. Saattoi olla tauriinia lisättynä, en muista tarkkaan.

• Tosimiehet eivät syö pitsaa.

• Anonyymi

Tosimies syö läskisoossia joka päivä,,,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      93
      658
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      599
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      506
    8. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63