Yle hyvänä esimerkkinä. Näin ei tarvinnut alkaa kertoa niistä todellisista syistä, ja muslimeista.
Kun puhutaan mellakoista, niin niiden ainoa syy on se, että kehitysmaiden ihmisillä kuuluu jollakin tavalla geeneihin aiheuttaa ympärilleen kaaosta. Koraanin poltto sitten on vain ikään kuin hyväksytty syy kaaokseen. Mellakka leijuu ilmassa, se odottaa vain sitä ensimmäistä sytykettä.
”Islamilaisella maailmalla on ongelma uskonnonvapauden, omantunnonvapauden ja ajatuksenvapauden kanssa. Kaikkia mielipiteitä ja julkilausumia valvotaan, ne tutkitaan ja niitä rajoitetaan, jotta suuren yleisön tunteita ei loukattaisi. Ja tämä on ongelma juuri siksi, että se ei sovi vapaaseen länsimaiseen yhteiskuntaan”
Juuri näin.
Media teki Paludanista syyllisen mellakoihin, koska se oli se helpoin vaihtoehto
9
60
Vastaukset
- Anonyymi
Ylehän väitti viimeiseen asti, että Paludan on syyllinen.
- Anonyymi
Eikä muuta kantaansa.
- Anonyymi
Muslimit ovat iso ongelma länsimaissa.
- Anonyymi
Kyse ei ole siitä, eikö YLE:ssä tiedettäisi miten asian on. Kyse on YLE:n agendasta ja valehtelusta ilman rajaa sen puolesta.
- Anonyymi
Juuri noin.
- Anonyymi
Ettepä sitten taida osata ruotsia ja lukea ruotsalaisia päivälehtiä, äärioikeistolainen pedo Paludan todella aiheutti mielenosoitukset.
- Anonyymi
Eniten kohua on noussut hänen tilauksissaan tapahtuneista koraanin polttamisista. Tämä on mellakoiden syy, ei äärioikeistolaisuus sinänsä.
- Anonyymi
Älä jankkaa suvakki, Ruotsin poliisi itse sanoi ettei pidä enää Paludania syyllisenä.
Mene köyden jatkoksi.
- Anonyymi
Kannattaisi nyt hieman lukea asiasta ruotsalaisia julkaisuja vai eikö kielitaito riitä,,,
Pari artikkelia:
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/stram-kurs-i-sverige-detta-har-hant
https://www.gp.se/nyheter/sverige/polisen-överens-neka-rasmus-paludan-1.71481490
https://www.svt.se/nyheter/polisen-ger-paludan-avslag-for-nya-valmoten
Miksiköhän Paludanin tilaisuuksia on poliisin toimesta estetty jos ei mellakoiden alkusyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512