Kuka antoi Timolle potkut?

Anonyymi

Tamperelainen Timo sai potkut, koska auttoi ukrainalaisia pakenemaan sotaa. Jos joku tietää, missä firmassa ollut töissä, kertokaa. Aloitan maalituskampanjan tuota firmaa vastaan.

43

927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei saa sanoa ääneen, mutta minun työnanta lopetti Timon entisen Työnantajan kans yhteistyön, kuulemma. Eli, sitä saa mitä Tilaa.

      • Anonyymi

        Työnantaja saa irtisanoa työntekijän kun siihen liittyy työsuhteeseen olennaisesti vaikuttavien velvoitteiden vakavaa rikkomista tai laiminlyöntiä sekä sellaisten työntekijän henkilöön liittyvien työntekoedellytysten olennaista muuttumista, joiden vuoksi työntekijä ei enää kykene selviytymään työtehtävistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnantaja saa irtisanoa työntekijän kun siihen liittyy työsuhteeseen olennaisesti vaikuttavien velvoitteiden vakavaa rikkomista tai laiminlyöntiä sekä sellaisten työntekijän henkilöön liittyvien työntekoedellytysten olennaista muuttumista, joiden vuoksi työntekijä ei enää kykene selviytymään työtehtävistään.

        Tässä meillä on oikeen inhimillinen katsonta kanta
        toivottavasti et itse tai perheesi tarvitse lähimmäisen
        APUA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä meillä on oikeen inhimillinen katsonta kanta
        toivottavasti et itse tai perheesi tarvitse lähimmäisen
        APUA

        Oletko sinäkin joku elämäntapatyötön vai mikä on hätänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä meillä on oikeen inhimillinen katsonta kanta
        toivottavasti et itse tai perheesi tarvitse lähimmäisen
        APUA

        On joskus tarvinnut apua mutta ei siten, että sopimukseen perustuva työvelvoite olisi tullut laiminlyödyksi. Aloitusesimerkissä ilmeisen pitkäksikin ajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinäkin joku elämäntapatyötön vai mikä on hätänä?

        Kuka tollasia kyselee täällä toisilta, opettelehan tavoille sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tollasia kyselee täällä toisilta, opettelehan tavoille sinäkin.

        Minä joka ymmärrän että työ ensin sitten vapaaehtoistyö, vapaa aikana. Siis jos haluaa sen oikean työpaikan pitää .


    • Anonyymi

      No tuohan lähti ukrainaan vaikka piti olla duunissa. Oli vielä sanonut että minulle on tärkeämpää tämä homma kuin työnteko. Minäkin pidän muita asioita tärkeämpänä kuin työnteko, mutta työnantaja ei niitä hyväksyisi vaan antaisi myöskin fudut jos olen tärkeämmällä hommalla enkä töissä.

      • Anonyymi

        Tuollaisille kusipää työnantajille pitää opettaa vähän elämää. Jos ei opi sanallisesti niin alumiininen pesäpallomaila on hyvä vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisille kusipää työnantajille pitää opettaa vähän elämää. Jos ei opi sanallisesti niin alumiininen pesäpallomaila on hyvä vaihtoehto.

        Kasvata nyt ensin ne kuuluisat munakarvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisille kusipää työnantajille pitää opettaa vähän elämää. Jos ei opi sanallisesti niin alumiininen pesäpallomaila on hyvä vaihtoehto.

        Tämä yksi märkäkorva on palstalla aina heiluttamassa mailoja tai muita astaloita ihmisiä päin. Onkohan se aivan terve?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä yksi märkäkorva on palstalla aina heiluttamassa mailoja tai muita astaloita ihmisiä päin. Onkohan se aivan terve?

        Taitaa olla se kuuluisa tamperelainen retardi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisille kusipää työnantajille pitää opettaa vähän elämää. Jos ei opi sanallisesti niin alumiininen pesäpallomaila on hyvä vaihtoehto.

        työnantaja sanoo tulipa palkattua vahingossa retardi ja tuossa on ovi 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvata nyt ensin ne kuuluisat munakarvat.

        Minä olen ollut istumassa jo paljon ennen sinun syntymääsi, räkänokka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ollut istumassa jo paljon ennen sinun syntymääsi, räkänokka.

        Onko sulla joku kehitysvamma, joka estää seisaallaan olon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla joku kehitysvamma, joka estää seisaallaan olon?

        Niin. Ja käytöstavat ja järjen käytön.


      • Anonyymi

        Raksa seisoo, monta ukkoa tumput maata kohti, jos ei betongia pumpata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvata nyt ensin ne kuuluisat munakarvat.

        Se sanonta puheesta ja siitä mistä puute


    • Anonyymi

      Jos on työaikana varaa ajella ympäri eurooppaa niin ei tarvitse työnantajia enää kiusata. Keskittyy nyt vain siihen bussi ja vene ajeluun . Mitään syytä maalittamiseen ei ole .

    • Anonyymi

      Kyllä minäkin vähän ihmettelen ettei Timon työnantajan nimeä
      mainittu.Timo on sankari ja ansaitsisi mitallin urotyöstään.
      Luulisi tämmöisen ymmärtämättömän törpön työnantajan että
      olisi kannustanut ja sanonut pidä vaikka lomapäivät.Mutta jospa
      työnantaja olikin venäläinen???

      • Anonyymi

        Jospa Timo päätti omavaltaisesti ottaa vapaata. Työnantaja voi päättää myös lomien ajankohdista.
        Ei voi kovin sankarilliseksi kehua jos ei osaa järjestää edes omia asioita lähtökohtaisesti oikein.


      • Anonyymi

        Jos odottaa mitaleja ja kunniaa teostaan sitä voi tässä asiassa pyytää tai odottaa Ukrainan hallinnolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa Timo päätti omavaltaisesti ottaa vapaata. Työnantaja voi päättää myös lomien ajankohdista.
        Ei voi kovin sankarilliseksi kehua jos ei osaa järjestää edes omia asioita lähtökohtaisesti oikein.

        Samaa mieltä. Kyllähän tuo työnantaja kuulostaa ihan Putlerin salaiselta mieshuoralta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Kyllähän tuo työnantaja kuulostaa ihan Putlerin salaiselta mieshuoralta.

        Sellainen vasta leväperäinen työnantaja olisi jos duunarinsa tekisivät mitä sattuu ja sekoittaisivat järjestystä. Ei olisi kannattavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos odottaa mitaleja ja kunniaa teostaan sitä voi tässä asiassa pyytää tai odottaa Ukrainan hallinnolta.

        Timo on oman elämänsä sankari eikö se ollutkaan hienoa onko trainer firmat huijanneet


    • Anonyymi

      Ei Timo lähtenyt aikoinaan pelastamaan Syyrialaisia tai Välimeren rannoille rantautuneita ihmisiä.
      Valikoivaa sankaruutta.

      • Anonyymi

        Nehän ei pakene mitään sotaa. Kumivene matka kestää peräti tunnin Kreikkaan ja sekin siksi että matut unohti airot matkasta.
        Kun oleskulupa plakkariin kilahtaa niin matu kotimaahansa takaisin vilahtaa.


    • Anonyymi

      siis joku jeesustelija auttaa ketä vain , mutta ei mun rahoilla 😠

      • Anonyymi

        Omakustanteisesti puuhaa ja kerää varoja projektiinsa.


    • Anonyymi

      joku SuomenParasiittiRahtarien sukulainen 🤣

    • Anonyymi

      Moniko firma sallisi tuollaisen toiminnan työajalla?

      Kaunis ajatus, mutta kyllä kai realiteetit pitää muistaa.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Jos työtehtäviään ei hoida, niin ei saa myöskään palkkaa. Jos työpaikalle ei saavuta, niin siitä tulee seuraamuksia, ellei asioista ole jollain tapaa sovittu.


    • Anonyymi

      Timon entinen työnantaja toimittikin aivan kauheaa kuraa

    • Anonyymi

      Tommosia noi suomalaiset johtajat on. Päässä pelkkää....

      • Anonyymi

        pelkkä kukka varren päässä


    • Anonyymi

      Mutta nythän on sitten aikaa 24/7 käydä pelastamassa ihmisiä.

    • Anonyymi

      Desperado Oy

    • Anonyymi

      Väitän, että Tamperelainen Timo sai potkut, kun ei tullut töihin tekemään työtään. Kyllä työnantajalla on oikeus vaatia, että työntekijä suorittaa työtehtäviään.

      Jos esim. sovitaan korvaavasta tekijästä, joka tekee työt sillä aikaa, niin sellainen kenties sopii työnantajalle. Muullakin tapaa voidaan sopia asiat. Jos ei noudata sopimuksia, niin sitten tapahtuu asioita. Tiedä sitten minkälainen sopimus oli työnantajan kanssa tässä tapauksessa.

    • Anonyymi

      Kyllä työnantajan oli pitänyt tajuta irtisanoutua itse ja samalla asettaa itsensä liiketoimintakieltoon 100 vuodeksi. Siis vähintään nuo.

    • Anonyymi

      Minäkin sain potkut vaikka olin jatkuvasti töissä ja kaverit sairaslomilla.
      Ikä rasismia.

    • Anonyymi

      En tiedä onko ajamansa betoni-auto, mutta Timon IG sivuilla on kuva betoniautosta, jossa näkyy firman nimi.
      Mutta kuten sanoin, onko se varmasti työnantajansa, en ti.

    • Anonyymi

      Se helvetin Timo on kusettaja viimesen päälle,huijas multa eläkeläiseltä auton sekä maksatti korjaustarvikkeen,mikä ei todellakaan käynyt siihen autoon,hänellä oli kuulemma tampereella autokorjaamo...ei saapunut paikalle kuten oli sovittu eikä vastannu puhelimeen.tein rikosilmoituksen,johan soitti!

    • Anonyymi

      Puutarhakatuhan on Tampereella. Listaa voi esittää lisää ellei luetteloa ole saatavissa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe