Vuoden vanha Samsung telkkari, melko uutta mallia, ongelma on että kanaviin ei tule kuvaa, pelkkä ääni. Kuvan saa pienenä näkymään, kun avaa ohjelmaoppaan, mutta kun painaa kanavan näkyviin, kuuluu vain ääni ja näkyy sinistä ruutua. Onko syytä viedä takuuhuoltoon?
TV:ssä vikaa?
5
98
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla saman merkin telkkarissa sama vika tällä hetkellä. Naapurissa kanavat näkyvät normaalisti.
- Anonyymi
Mitäs jos palauttaisitte tehdasasetukset. Tai viekää huoltoon.
- Anonyymi
Kannattaa ensin lukea käyttöohje huolella lävitse.
- Anonyymi
Olette ostaneet vahingossa sokeille tarkoitetun mallin. Kannattaa ensi kerralla varmistaa, että telkkari on suunniteltu näkevälle, koska sokeiden malleissa kuva on korvattu juuri tällä sinisellä ruudulla ja äänenlaatuun panostettu.
- Anonyymi
Katso aloittaja etusi, että viet ajoissa takuuhuoltoon, mikäli täytyy, ettei päästä siellä saivaroimaan takuun umpeutumisella vaikkapa toissapivänä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163325Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3703049Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752878Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362739Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582248- 491869
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141779- 831778
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181769- 571659