https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008786870.html
Sananvapaus on tuntemato käsite. Pääsee omaisuudestaan ja henggestään. Kuten ne gazpromin pomot pietarissa. Kuinka se lukoilin pomo, onko hän vielä elossa?
Normipäivä venäjällä.
8
122
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvinkään sairaala ottaa mielellään vastaan
mielipidevankeja....eiku... suljetulle...siis
niitä jotka ajettelee toisin.
Mt palvelut perustuvat siihen, että
siitä päätetään mielivallalla.
Jos esim. asiakas on puhelias, eikä
sulkeunut lääkäri pidä siitä,
puheliaisuus on syy vapaudenriistoon.
Jos maksavia asiakkaita ei ole, niitä voidaan hakea väkisin.
Unohtakaa sivistys, ollaan matkalla kohti EU anarkiaa.- Anonyymi
Suomessa tehdään siis ihan samoja ihmisoikeusloukkauksia
eli etiketeillä ja keinoilla.
Haukkukaa vaan Venäjää, Suomi toimii ihan samoin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa tehdään siis ihan samoja ihmisoikeusloukkauksia
eli etiketeillä ja keinoilla.
Haukkukaa vaan Venäjää, Suomi toimii ihan samoin.No kun ei toimi.
Montako toisinajattelijaa Sale on heittänyt vankilaan tai tapattanut?
Mikä mahtaakaan olla lehdistönvapauden tilanne Suomessa. Ai niin, kakkonen maailmassa heti Norjan jälkeen. Entä Venäjä ennen nykyista sotasensuuria? Sijaluku 150 ja nyt varmaan peränpitäjä Pohjois-Korean kanssa. Anonyymi kirjoitti:
Suomessa tehdään siis ihan samoja ihmisoikeusloukkauksia
eli etiketeillä ja keinoilla.
Haukkukaa vaan Venäjää, Suomi toimii ihan samoin.Valehtelua tämäkin...
- Anonyymi
Venäjä = Neuvostoliitto & kaikki muut diktatuurit. Ei sananvapaudesta tietoakaan.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000008787179.html?utm_medium=social&utm_content=android.is.fi&utm_source=whatsapp&utm_campaign=whatsapp-share
Jahas, kuinka ollakkaan, mikä muu kansa voi olla näin häikäilemätön hylkiö?- Anonyymi
Suomi on onnela mitä tulee oikeuteen aukoa päätään ja liata omaa pesäänsä.
Ja sehän on ihan ok. Kritiikki on joskus varteenotettavaa ja oikeaakin ja asiat paranevat, kun niistä voi vapaasti keskustella. - Anonyymi
Ryssälän laulut on laulettu yksinäisyyteen helveti on näillä nyt eesä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437