Suomeen. Tuleeko jatkuvat keskustelut aiheesta jotenkin alitajunnan kautta uniin, vai voisiko nuo olla enneunia?
Ensimmäisessä unessa olin kuin jossain leirillä, tai hökkelikylässä ja iskun uhka oli välitön. Pian se sitten alkoi. Pommikonelaivueita, ohjuksia lensi suuria määriä.
Toisessa unessa näin keltaisia pilviä, ikään kuin jotain rikkipilviä. Katsojia oli useampia, jotka niitä ihmettelivät koska ne oli hyvin outoja. Odottava ja raskas tunnelma, ilmassa suorastaan roikkui että pian jotain tapahtuu. Pian alkoikin sitten tykistöpatterit ampumaan taivaalle jatkuvana sarjana ja ohjukset lentelivät ja taivas värjäytyi outoihin väreihin. "Nyt on lähdettävä!" Joku huusi. Seuraava välähdys unessa ja näin hetken pelkkiä kaupungin pommitettuja raunioita.
Että sellaisia unia. Toivottavasti ei muutu todeksi. Muut nähnyt sotaunia?
Olen nähnyt nyt kahdesti unta, että sota tulee
11
928
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi on EUssa koska velkaiset eivät halunneet keikuttaa venettä.
Nyt kaikki menettävät, koska venettä ei keikutettu. - Anonyymi
Olen nähnyt enneunia, myös sodasta. Ensimmäisessä unessa näin ydinasetta käytettävän, paikkaa ei näytetty, mutta Venäjän ydinase oli kuitenkin kyseessä. Toisessa olin kerrostalon yläkerroksessa ja katsoin ulos: Koko kaupunki oli raunioina. Kyseessä oli Suomalainen kaupunki. Unet olivat surullisia ja lohduttomia, mutta olen kuitenkin kiitollinen, että ne minulle näytettiin.
- Anonyymi
Enneunia kyllä on, tai ei tarvitse olla aina edes unia. Tulee sellaisia vahvoja etiäisiä, joista tuleekin tosi. Mutta kaikki unet eivät ole enneunia.
Mutta jos useampi alkaa nähdä tällaisia pommirauniosotaunia, niin ehkä ne voivat olla enneunia...hui.
- Anonyymi
En ole nähnyt yhtään sotaunta vaikka joskus enneunia olenkin nähnyt. Afganistanin sodasta näin unta tapahtumasta josta luin lehdestä - 2 päivää myöhemmin.
- Anonyymi
Voi olla myös että alitajunta vain päästää noista peloista irti unien kautta.
- Anonyymi
Uniin tulee ihmisen pelot, on aivan normaalia jos näin voidaan sanoa, nähdä sotaunia varsinkin kun lehdet ja uutiset ovat niitä täynnä.
- Anonyymi
Olen nähnyt paljon märkiä unia Suomen hyökkäyksestä Venäjälle.
- Anonyymi
Minä luulen,että sinä olet katsonut ja lukenut liian paljon viime aikoina sotaan liittyviä uutisia.Kehotan sinua sulkemaan silmät ja korvat ainakin joksikin aikaa.Kunnes tulee hyviä uutisia!Silloin sinun ei tarvitse katsella ”sotaunia ”ollenkaan.
- Anonyymi
Näemme valtavasti unia, joita emme muista ja joistakin unista on vain herätessä jotain tunnelmia ja tapahtumia vielä muistissa. Merkitykselliset enneunet ovat erilaisia, koska heräämme kesken unen, tai heti unen loputtua. Ne jäävät elävinä mieleen pidemmäksikin aikaa. En silti sanoisi, että kaikki tuollaisetkaan unet ovat enteitä.
- Anonyymi
Joskus kun uni ja, kokemus on todella vahva ja se äkillisesti katkeaa, niin kestää tovin toipua ja palata tähän maailmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus kun uni ja, kokemus on todella vahva ja se äkillisesti katkeaa, niin kestää tovin toipua ja palata tähän maailmaan.
Unet ovat ehkä pohjimmiltaan ehkä paitsi jotain terapiaa aivoillemme, niin viihdykettä ja terapiaa myös sielullemme. Jonkinlaisia täyden immersion pelikokemuksia siis.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006