Mitäs mieltä tämän palstan seurakunta on tästä asiasta? Itse kannatan lämpimästi.
https://www.verkkouutiset.fi/a/professori-vaatii-aitoja-itarajalle-eun-lupaa-ei-pida-kysella/
Aita-asiaa
6
151
Vastaukset 6
- Anonyymi
Kyllähän venäjä olisi eristettävä muurilla ja vallihaudalla.
Saataisiin vesiyhteys myös jäämerelle samalla. - Anonyymi
Itsenäinen maa kyselee saksalta,
saako se suojata rajansa?
Onko tässä valtiopetos, maanpetos, valtiorikos
alla?
Käskyttääkö saksa Suomea? - Anonyymi
Jos Trumppi aikoo rakentaa muurin Mexikon rajalle sille nauretaan, mutta samat vihervaseurit on sitten aitaamassa venäjän vastaista rajaa. xD
Ei siinä kyllä mulle passais eristää ryslandia niinkin. Samalla pästäis sieltä tulevista susista eroon myös.- Anonyymi
Joo. Mietin aloituksessani tuota Trumppia ja Meksikon muuria ja Susi-keskustelua meillä, mut en viitsinyt laajentaa liikaa tätä aiheviidakkoa. Sudetkaan ei pääsisi toki aidan läpi. :)
- Anonyymi
Kustannukset saa eeuu maksaa, ja aita pitää olla kaksinkertainen ja väliin suset ja karhut partioimaan.
- Anonyymi
NE kuuluisat EU turvatakuut!
Muistatteko?
EU jäsenyttä perusteltiin ”venäjämöröllä”
JA NYT SAKSA RUOKKII UKRAINAN SOTAA
... siis ymmärrättekö?!
SUOMEN HALLITUS VAATI EU JÄSENYYTTÄ
JOTTA OLLAAN
- osa länttä
- turvatakuut
- ”saksa kyllä auttaa....”
Siis hetkinen
SAKSA- EU VAATII SUOMEA PITÄMÄÄN RAJAT AUKI KAIKILLE
(lue : itselleen)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 791551
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391213Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i121900Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku25800Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀41738S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant30733Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁67647Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul29626KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi14614Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk69610