Mitäs mieltä tämän palstan seurakunta on tästä asiasta? Itse kannatan lämpimästi.
https://www.verkkouutiset.fi/a/professori-vaatii-aitoja-itarajalle-eun-lupaa-ei-pida-kysella/
Aita-asiaa
6
150
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän venäjä olisi eristettävä muurilla ja vallihaudalla.
Saataisiin vesiyhteys myös jäämerelle samalla. - Anonyymi
Itsenäinen maa kyselee saksalta,
saako se suojata rajansa?
Onko tässä valtiopetos, maanpetos, valtiorikos
alla?
Käskyttääkö saksa Suomea? - Anonyymi
Jos Trumppi aikoo rakentaa muurin Mexikon rajalle sille nauretaan, mutta samat vihervaseurit on sitten aitaamassa venäjän vastaista rajaa. xD
Ei siinä kyllä mulle passais eristää ryslandia niinkin. Samalla pästäis sieltä tulevista susista eroon myös.- Anonyymi
Joo. Mietin aloituksessani tuota Trumppia ja Meksikon muuria ja Susi-keskustelua meillä, mut en viitsinyt laajentaa liikaa tätä aiheviidakkoa. Sudetkaan ei pääsisi toki aidan läpi. :)
- Anonyymi
Kustannukset saa eeuu maksaa, ja aita pitää olla kaksinkertainen ja väliin suset ja karhut partioimaan.
- Anonyymi
NE kuuluisat EU turvatakuut!
Muistatteko?
EU jäsenyttä perusteltiin ”venäjämöröllä”
JA NYT SAKSA RUOKKII UKRAINAN SOTAA
... siis ymmärrättekö?!
SUOMEN HALLITUS VAATI EU JÄSENYYTTÄ
JOTTA OLLAAN
- osa länttä
- turvatakuut
- ”saksa kyllä auttaa....”
Siis hetkinen
SAKSA- EU VAATII SUOMEA PITÄMÄÄN RAJAT AUKI KAIKILLE
(lue : itselleen)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291360
- 1211209
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021020Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283899- 113877
- 36756
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 52719
- 49629