"NWO" salaliittoteoria on feministin alullepanema. Ovatko palstan salaliittohörhöt kaappifemakkoja?
Lainaus Pasi Kiviojan kirjasta "Salaliittoteorioiden ihmemaassa":
"NWO-salaliittoteorian alkulähteeksi on jäljitetty brittiläinen kirjailija, äärioikeistolainen salaliittoteoreetikko ja feministi Nesta Helen Webster (1876–1960). Hän levitti antisemitistisiä valeuutisia ja vaali teorioita Illuminatista, vuonna 1776 perustetusta todellisesta salaseurasta, joka oli aluksi liittoutunut vapaamuurarien kanssa. Webster väitti, että illuminatit olivat okkultisteja, jotka juonivat kommunistista maailmanherruutta juutalaisten kabaalin (engl. cabal), vapaamuurareiden ja jesuiittojen avulla.
Englannin kielen cabal on johdettu sanasta Kabbala, joka tarkoittaa hepreaksi vastaanottoa tai hyväksyntää."
Salaliitto NWO feministit
5
87
Vastaukset
- Anonyymi
siis mitä?
illuminaatit kaappasi vapaamuurarit alaisekseen- Anonyymi
Natsien Waltamaailman Omistajat- NWO.
VAPAAMUURARIT NATSIT SATANSITIT, jne SALASEURAT TAPPAA KANSAAMME...?
- Anonyymi
Kaikkihan sen tietää ketkä ne suunnitelleet ja joiden tavoite NWO on ollut.
Etsi enem,än niin tiedät aloita vaikka vale jutaaliset Khazarian mafia. Ketä ne ovat ja nimet kaikki tunnettuja. Rockefeller,lääkkeet,tiede ym. koruptio ja Rotschild pankkiirit mafiat. - Anonyymi
Dubaissa järjestettiin kesäkuussa "World Government Summit" eli maailmanhallituksen kokous. Macron piti vasta puheen että "tarvitsemme yhden maailmanjärjestyksen". Nämä ja muut globalistit ovat entistä julkisemmin puhuneet tästä.
Tämä ei ole mitään salaliittoteoriaa, vain hölmö kehtaa väittää tuollaista kun yksi poliitikko toisensa jälkeen puhuu tuosta.
Tyhmimmät ovat toki niin juntturassa salaliittodenialisminsa kanssa, ettei usko vaikka se hierotaan naamalle ja vaikka Niinistö tavaa sen rautalangasta.- Anonyymi
cia-agentti stubb sanoi heti ekassa puheessaaan uusi maailmanjärjestys eli nwo- tavoitteensa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749