Kengät jalassa vessaan

Anonyymi

Onko kukaan nähnyt, kun aikuinen saapuu kotiin ja joutuu menemään vessaan kengät jalassa? Silloin on vahinko lähellä!

25

1248

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sisko on mennyt ripuloimaan kengät jaloissa ja vieläpä oli takki päällä

    • Anonyymi

      En ymärrä.Jotkut ihmiset kun tulee käymän ,eivät kunnioita toisten kotia: Van kengät jalassa istuman olohuonen soffalle tai nojatuolille. Kukan ei halua ihmiset kotinsa: Astellaan paskasilla kengillä sisällä.Vaikka olisi hetken.Helsinki 94

      • Anonyymi

        Nii on kauheeta jos porukka tulee kengät jaloissa kotiin eteistä pidemmälle mutta ripuli voi olla niin paha paikka että ehkä parempi jos siltä ei valu lahkeesta sonnat ja helpompi pestä kulkureitin kohdalta lattia jos kengillä tulee


      • Anonyymi

        Jätätkö itse paskaset kenkäsi ulos rappusille kun menet kylään? Mihin jätät kenkäsi kerrostalossa kun menet kylään? Onko asuinympäristösi oikeesti niin paskanen että et erota paskaa ja normaalia likaa toisistaan? No lienee sekin siellä Helsinki 94:ssä mahdollista. Itse en ole koskaan vielä paskaan onnistunut astumaan ja joka päivä kävelen kodissani myös kengät jalassa lähes joka päivä enkä ole joutunut siivoomaan normaalia enempää, hiukan saattaa hiekkaa kengissä tulla sisälle jos en muista hieraista ruohomattoon joka on oveni edessä.


    • Anonyymi

      Kengät on tärkeät ettei valahda ihan täysin maastoon.

    • Anonyymi

      kyllä minulla on aika useinkin kengät jalassa kun tulen ulkoa sisälle ja ensimäiseksi menen joskus heti vessaan kengät jalassa. Eikä edes mikään pakottava hätäkään ole. Vessassa voi tehdä muutakin kuin guseskella. Jos ulkona on satanut tai muuten sottanen keli niin silloin otan sisälle tullessani heti kengät jalastani. Ei ne lattiat kuraannu jos ulkona on kuiva kesäkeli vaikka kengät jalassa sisällä hetken aikaa köpöttelisi.

    • Anonyymi

      kun aamuyöstä hoipertelen kotiin niin lorotan ulkona seinänvierustalle. Sen verran huomaavainen täytyy omaa rakasta vaimoa kohtaan olla. Ei tarvi vessassakaan käydä. Kengät riisun eteiseen ja sukkasillani hiippailen vaimoni viereen nukkumaan.

    • Anonyymi

      Inhoan ihmisiä jotka tulevat toisten kotiin risumatta jalkineita eteiseen.Minun kotini tulevat ensimäisen ja viimeisen kerran.En ole nähnyt ihmisä jotka kengät jalassa menevät heti kotia tultuaan WC. Itse olen sen kyllä tehnyt syystä kun tuolla ulkona kuljeskielen tunteja lähiön metsä pääkaupunki alue.Vesi pullo aina mukana ja voi tulla pisu hätä kotin lähtö pikasesti ja WC. mutta tarkoitaa ainakin 4h. uloilua.Ja paljon veden kittaus.

      • Anonyymi

        Eikö Kontulan metissä oo puskia johon kyykistyä pisulle, ei tarttis kesken kaiken lähtee kotiin


    • Anonyymi

      Meillä on naisen kanssa sellainen leikki, että joskus kotiin mennessä toisella on ihan käsittämättömän kova hätä, ja sitä valitellaan tyyliin, voi ei, nyt on ihan hirveä pissa-/ja kakkahätä, mä en tiedä miten mä pystyn pidättämään, voi apua, nyt meinaa tulla housuun, voi ei, se tulossa, ja kun päästään kotiin toinen juoksee kengät jalassa vessaan.

    • Anonyymi

      Kun oltiin tarhassa retkellä ja tultiin takaisin päiväkotiin, yhdeltä hoitajalta tuli ripulit housuun, ei ehtinyt sisälle. Sain vuosia myöhemmin kuulla, että ko.hoitaja oli saanut potkut alkoholin takia, että ehkä se pisti aikoinaan mahan toimimaan. Vaan kyllä lämmitti aikanaan pienen pojan mieltä nähdä, kun aikuisella maha toimi.

      • Anonyymi

        Ja vielä tilanteessa, jossa muut naiset näki, että aikuisella maha toimi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä tilanteessa, jossa muut naiset näki, että aikuisella maha toimi!

        Miten se kävi ilmi, että kyseinen hoitaja kakkasi? Sanoiko se sen suoraan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se kävi ilmi, että kyseinen hoitaja kakkasi? Sanoiko se sen suoraan?

        Ovella se piteli takapuoltaan ja sanoi nolona, että voi kamala, nyt se tulee housuun! Muut hoitajat lohdutti sitä ja se punastui täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovella se piteli takapuoltaan ja sanoi nolona, että voi kamala, nyt se tulee housuun! Muut hoitajat lohdutti sitä ja se punastui täysin.

        Siis kun itse olin 80-luvulla tarhassa siellä oli mukava nuori kundi tilapäisenä työntekijänä. Myöhemmin kun se oli jo lopettanut yksi hoitaja kertoi, että siltä oli yhdellä meidän retkellä meinannut tulla pissat housuun. Me lapset ei huomattu mitään. Hoitaja nauroi, että sellaista sattuu isoillekin pojille, kun ei viitsitä käydä lähtöpissalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovella se piteli takapuoltaan ja sanoi nolona, että voi kamala, nyt se tulee housuun! Muut hoitajat lohdutti sitä ja se punastui täysin.

        Itse asiassa kun olin tarhassa yksi hoitaja kakkasi housuun myöskin retkeltä tullessa ja muut hoitajat selitti, että siltä "tuli oksennus kakkana". Sillä vähän niin kuin tehtiin ymmärrettävämmäksi se, että aikuiselta tuli kakat housuun, kun tietysti lapset sitä hämmästelee.


    • Anonyymi

      Tunnen yhden kaverin ,joka on niin bakteerikammoinen, että välttää yleisiä vessoja . Siinä on sitten useamman kerran paskonut kotimatkalla housuunsa.Nyt hulluus on edennyt niin ,ettei juuri poistu kotipihasta.

    • Anonyymi

      Oltiin jotain kolmannella ja mentiin kaverille, menin hirveässä pissahädässä vessaan. Kun tulin pois kaverini istui ämpärillä ja huusi nolona: oli pakko! Sillä oli kakkahätä.

    • Anonyymi

      Kovin hätä oli ehdottomasti ulkomaanmatkalla tyttäreni kanssa, kun en lentokoneessa istuessa ollenkaan huomannut, että rakkoni oli kamalan täynnä ja kentällä en uskaltanut jättää häntä yksin käydäkseni miestenvessassa. Kun kirjauduttiin sisään hotellin respassa on ainoa kerta, kun on aikuisena pitänyt ristiä jalat ja pitää toista kättä taskussa. Silloin menin kyllä hotellihuoneessa suoraa vessaan kengät jalassa, ja viimeiset hetket oli kyllä jo ihan korkeimman kädessä, ettei tullut housuun.

    • Anonyymi

      Meillä sattui mieheni kanssa niin, että mulla oli kauhea kakkahätä ja sillä kauhea pissahätä. Alaovella mulla räjähti perse. Oli jo koomista, kun kaikki oli tullut sanoin miesystävälle, että miten näin pieneen ihmiseen edes mahtuu näin paljon paskaa! Mies räjähti nauruun ja sitten meni äkkiä vakavaksi ja piteli muniaan ja pyllisteli. Nauroin ja nauratti vielä enemmän, kun ajattelin, ettei ehkä olisi varaa nauraa, kun olin reisiä myöten löröissäni.

    • Anonyymi

      Poikaystävälleni pääsi vuosia sitten kakkahätä yllättämään pahemman kerran. Se tuli luokseni junalla (jossa oli kyllä vessa) ja kun se jäi pois olin sitä vastassa ja se sanoi hieman nolona, että ei ollenkaan tajunnut istuessa, kuinka kova kakkahätä hänellä olikaan. Käveltiin meille ja se valitti, ettei matkan varrella ollut yhtään puskaa, ei minkäänlaista paikkaa missä olisi voinut käydä kyykyllä ja ihmisiä käveli kadulla vastaan koko ajan, ja hän ei tiennyt pystyisikö pidättämään vessaan asti. Hississä se sanoi vakavana, että voi perkele, nyt mun paska tulee housuun! Naama hyvin vakavana se kakkasi niin, että hissi haisi. Sanoin eteisessä, että se voi mennä vessaan kengät jalassa, mutta se vaan totesi vaisuna, että kiire meni jo ohi...

      Myöhemmin, kun asuimme yhdessä yksi sen kaveri oli meillä yötä ja aamulla istui paskalla, ja mulla oli maha ripulilla ja myös kauhea pissahätä. Hän koputti oveen ja vaati tätä antamaan ämpärin, mutta kaveri ei kuulemma voinut nousta pytyltä sillä hetkellä. Lopulta multa pääsi, jalat ristissä pidättelystä huolimatta, ripulit housuun ja olin kuulemma söpö punastuessani. Vitutti pidättää pissaa, kun kakka oli jo housussa.

    • Anonyymi

      Jos joskus opin tekemään tekoälyllä videoita, teen sellaisen, jossa juoksen kotiin, mulla on hirvittävä pissahätä ja keskellä katua se tapahtuu, mulla pääseekin pissa housuun ja nolottaa ja pääsee itkukin ja joudun kävelemään kotiin pissat housussa ja naiseni on kotona.

    • Anonyymi

      on nähty. sammuu eteisen lattaille kengät ja vaatteet päällä. Ei pääse edes vessaann asti. Aamulla on housut kurassa ja nesteissä. Haju sen mukaista.

    • Anonyymi

      En ole nähnyt muuta kuin itseni siinä tilanteessa. Eikä vahinko välttämättä ole pelkästään lähellä, vaan farkkuni ovat joskus jo kastuneet ainakin osittain.

    • Anonyymi

      olen useinkin käynyt kotivessassa ulkokengät jalassa. Eihän siinä nyt mitään akuuttia hätää tarvitse olla. Kunhan katson omaa kaunista naamani vessan peilistä. Se piristää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4463
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4454
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4066
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2997
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2611
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2163
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2115
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2079
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1705
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1462
    Aihe