Vautsi...tää on kiva

Anonyymi

33

1475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parin vaihto bileissä naiset laitettiin noin. Uskomaton kokemus kun äijät päästiin vaihtaa paikkaa. Huuto oli naisilla enemmänkin ulvontaa.

• Anonyymi

Syä paskaa. Missään suomessa ei tollasta paikkaa ole

• Anonyymi

Meitä on tässä 6 kpl naisia kahvitunnilla... ja katsoimme tuon kuvan. Ja äänestys... menisitkö tuonne femaleglofyholeen, kaksi rouvaa kyllä, jos mies antaisi luvan ja yksi neiti aivan ehdottomasti kävisi kerran kokeilemassa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä on tässä 6 kpl naisia kahvitunnilla... ja katsoimme tuon kuvan. Ja äänestys... menisitkö tuonne femaleglofyholeen, kaksi rouvaa kyllä, jos mies antaisi luvan ja yksi neiti aivan ehdottomasti kävisi kerran kokeilemassa :)

Kantsii kokeilla jos tykkää saada kunnolla voi keskittyy nauttimiseen ja rajuihin orgasmeihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pena, housut jalkaan heti

• Anonyymi

Joskus aikoinaan oli vain 10 cm.n reikä seinässä ja siitä sitten työnnettiin kalua sisään, oli vaikeeta. Noita tuollaisia "puoli vartaloa aukosta ulos" tyylisiä paikkoja on ilmestynyt muutaman vuoden sisällä ympäri Eurooppaakin. Ollaan vaimon kanssa käyty ja olihan se...

• Anonyymi

Hah, voin kuvitella. Heppiä hepin perään jonossa. Miten tuo ehkäisy ja tautipuoli ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah, voin kuvitella. Heppiä hepin perään jonossa. Miten tuo ehkäisy ja tautipuoli ?

Koronan kannaltahan tuo on hyvä juttu. Ja kait sitä kumihuppua tuollakin käytetään ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koronan kannaltahan tuo on hyvä juttu. Ja kait sitä kumihuppua tuollakin käytetään ?

Useempi mies jos yhtyy vättämättä kaikki ei käytä kumia. Vaimoa nussineet mut vaimo kiimassa sanoi ei haittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useempi mies jos yhtyy vättämättä kaikki ei käytä kumia. Vaimoa nussineet mut vaimo kiimassa sanoi ei haittaa.

Noissa seksiclubeissa on usein kondomin käyttöpakko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noissa seksiclubeissa on usein kondomin käyttöpakko.

Tiedetään mut kopissa vaikeeta valvoa. Vaimokin peppu aukossa, pitää luottaa vaan et kumi kaverilla. Vaimo kyllä tunsi kun kulli sylki spermat pilluun, kuulema kaveri sisässä kauemmin laukeemisen jälkeen. Myös puristaa pepusta tiukemmin ja ääntelee kovemmin.

• Anonyymi

Ons noi jotai sellaisia gangbang juttuja ?

• Anonyymi

Yksityisclubeilla, joihin pitää olla jäsen, voi olla myös "without condom". Silloin vaaditaan sukupuolitautitesti.

• Anonyymi

Eikö Koronatestiä vaadittu ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö Koronatestiä vaadittu ?

Ei ole päästy käymään korona-aikana. Mutta kohta mennään, vaimo on jo ihan töpinöissään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole päästy käymään korona-aikana. Mutta kohta mennään, vaimo on jo ihan töpinöissään.

Jos nyt sattuisin olemaan niitä harvoja naisia, jotka tänne kirjoittaa, niin minä olen lähdössä lomalle mieheni kanssa ja käymme myös muutamana iltana clubilla. Jäsenmaksu on tullut joka vuosi, vaikka koronan takia ei ole päässyt matkustamaan. Minua kiihottaa tuo anonyymisyys noissa female gloryhole jutuissa. Ei tarvitse katsella sitä hikistä ja huohottavaa miehen naamaa ja vaan voi keskittyä oleelliseen. Kun on kauniit ja hoikat sääret verhottuna mustilla sukilla ja jaloissa korkkarit, niin taatusti on jonoa sermin toisella puolella. Tuolla paikassa , mihin menemme on myös tuo "without condom" joinakin päivinä kuukaudesta. En ole aikaisemmilla kerroilla uskaltanut kokeilla sitä, mutta nyt ajattelin, jos rohkeus riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nyt sattuisin olemaan niitä harvoja naisia, jotka tänne kirjoittaa, niin minä olen lähdössä lomalle mieheni kanssa ja käymme myös muutamana iltana clubilla. Jäsenmaksu on tullut joka vuosi, vaikka koronan takia ei ole päässyt matkustamaan. Minua kiihottaa tuo anonyymisyys noissa female gloryhole jutuissa. Ei tarvitse katsella sitä hikistä ja huohottavaa miehen naamaa ja vaan voi keskittyä oleelliseen. Kun on kauniit ja hoikat sääret verhottuna mustilla sukilla ja jaloissa korkkarit, niin taatusti on jonoa sermin toisella puolella. Tuolla paikassa , mihin menemme on myös tuo "without condom" joinakin päivinä kuukaudesta. En ole aikaisemmilla kerroilla uskaltanut kokeilla sitä, mutta nyt ajattelin, jos rohkeus riittää.

Kuullostaa tosi hyvälle, monta sua panee illan aikana noin? Siinä on tavara täynnä spermaa kun illan pyllistää, otatko peppuun myös?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuullostaa tosi hyvälle, monta sua panee illan aikana noin? Siinä on tavara täynnä spermaa kun illan pyllistää, otatko peppuun myös?

Mulla ei oo kokemusta noita gloryholeista, mutta isommista kimpoista kyllä ja ilman kondomia. Se oli silloin -70 luvulla, kun mä olin nuori. Ja seksi oli vapautunut. Bändin mukana kierrettiin festareita ja joskus keikan jälkeen 8 kundin kanssa pantiin paljaalla. Välillä piti kuivatella serlalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei oo kokemusta noita gloryholeista, mutta isommista kimpoista kyllä ja ilman kondomia. Se oli silloin -70 luvulla, kun mä olin nuori. Ja seksi oli vapautunut. Bändin mukana kierrettiin festareita ja joskus keikan jälkeen 8 kundin kanssa pantiin paljaalla. Välillä piti kuivatella serlalla.

Hieno homma, valu paljon spermaa pillusta jos kaikki laski sisään. Otitko samalla suihin toisilta kun joku pani vai annoitko panno molempiin reikiin samaan aikaan? Tavara on varmasti ollut litimärkä ja nauttinut!😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieno homma, valu paljon spermaa pillusta jos kaikki laski sisään. Otitko samalla suihin toisilta kun joku pani vai annoitko panno molempiin reikiin samaan aikaan? Tavara on varmasti ollut litimärkä ja nauttinut!😊

Onko se nyt aina pakko ottaa suihin? Voisko sen jättää väliin kun oksettaa.

• Anonyymi

Ei taida näitä paikkoja juuri suomesta löytyä. Missä lie lähin, ei ainakaan Virossa. Oisko Saksassa ja ainakin Prahassa. Jossain täällä on sieltä suomiparin kokemuksiakin kerrottuna. En vaan nyt löynyt millä saitilla. Nainen oli kuiteskin saanut kyllikseen.

• Anonyymi

Olis tosi kiihottavaa kokeilla!

• Anonyymi

Löytyy kyllä suomessakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyy kyllä suomessakin

Mistä muka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä muka.

Joo mistä löytyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä muka.

Helsinki, Espoo, Tampere, Turku, Vaasa, Oulu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaa kovasti, onko jotain linkkiä paikkoihn?

• Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaa kovasti, onko jotain linkkiä paikkoihn?

Muistatko paikkojen nimistä mitään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei kyllä löydy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei kyllä löydy.

Tietävä löytää. Harvoille ja valituille paljastetaan. Kun eihän sinne kaikkia urpluuseripellejä ees haluta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietävä löytää. Harvoille ja valituille paljastetaan. Kun eihän sinne kaikkia urpluuseripellejä ees haluta

Höpöhöpö, vain unelmissasi pojuseni, vain unelmissasi.

• Anonyymi

Ei ole.

Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      4928
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      3259
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      419
      2306
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      237
      1422
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1251
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      73
      1180
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1148
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      122
      1059
    Aihe