Naisena nuorille miehille.

Anonyymi

Vappu hulinat oli pitkästä aikaa tänä vuonna aika mieleen painuvat. Olen 37v vaimo.
Seksi meidän perheessä muuttui muutama vuosi sitten,pikkuisen ennen koronaa.
Sain kokeilla eka kerran vieraan miehen kanssa naimista.
Mutta nyt vappuna olimme Levillä vappuhulinoissa mieheni kanssa.
Olin pikkuisen ehkä liikaakin ottanut,ja pikkuisen vapautuneempi.
Puolen yön jälkeen meidän ympärille kerääntyi nuoria miehiä,ja mieheni kuiskasi minulle että napataanko muutama nuori mies tästä jatkoille mökillemme?
Minulle iski aivan älytön kiima,en muuta kun pussasin miestäni. Yksi nuorista miehistä vaati myös pusua . Pussasin kaikkiaan kolmea nuorta miestä. Pikkuisen porukka siitä pieneni japöytäämme jäi kolme kaverusta.
Mieheni katsoi mua silmiin kun hän kysyi pojilta haluaisivatko lähteä mökillemme jatkoille.
Kaikki kolme halusi.
Kuinka yleistä puumailu on?
Voisiko naiset kertoa miten ovat löytäneet nuoria miehiä käyttöön.
Onko ollut onnistuneita juttuja.
Ja olisi kiva kuulla nuorten miesten kokemuksia,onko vanhemmat naiset vastanneet odotuksia,ja mistä olette iskeneet puuman vaan iskeekö puuma aina nuoret miehet?

4

101

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olimme kamuni kanssa armeijassa kun kuksimme eka kerran puumaa.
      Naisesta näki että hän halusi munaa.
      Eikä siinä hetkessä oikein ajatellut että lähtisimme naimaan nelikymppistä naista.
      Se oli jotenkin luonnotonta.
      Emme kuitenkaan saaneet oma ikäistä seuraa joten pieni humala tila tasoitti tietä.
      Puuman mies pyysi että lähtisimme heidän mökille siellä olis ilmaista viinaa.
      Mökillä kuitenkin puuman pillu kaipas hyvä pitoa ja itsellä pallit niin täynnä eikä runkkaaminen innostanut.
      Kumillahan se piti tehdä mutta paljaalla se sitten oltiin. Ja voi hitto kun oli oikea seksi peto,kyltymätön kiimakissa.
      Kun sain pillun täyteen sanoin kaverille että jos et pane olet tyhmä.
      Nainen kävi kaveriin kiinni ja sai housut alas.
      Hetken kuluttua alkoi kuulua nainin ääni ja nainen piti oikein kunnolla ääntä.
      Sen jälkeen olemme kaverin kanssa auttaneet puutteessa olevia rouvia.

• Anonyymi

Oho hanuri Mies heräsi. Kertoo rassukka kokemuksistaan.

• Anonyymi

Olen joutunut katsomaan kun nuori mies on pannut vaimoa.
      Kiva katsella kun vaimo käy kuumana kun saalistaa astujaa itselleen.
      Näkee sen todellisen kimpan.
      Ja sitten se hetki kun vieraan kollin käsi menee vaimon housuihin ja huomaa kuinka pillu valuu kiimaa.
      Ja se kun kollin muna alkaa työntämään pilluun ja saa vaimon sekaisin. Silloin vaimo ei kuule eikä näe mitä ympärillä tapahtuu. Jos sanoisin että lopettakaa ei sitä kukaan noteerais.

• Anonyymi

Kokemus mitä en vaihtaisi.
      Saa minut kovaksi kun ajatuksiin menee.
      Pakko runkata,puuman kiima vie mennessään.

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2335
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      27
      1374
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      87
      1106
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      1082
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      176
      1035
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      98
      963
    7. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      950
    8. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      903
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      853
    10. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      843
    Aihe