Puten orastava skitsofrenia selittää monta asiaa..

Anonyymi

Kuten sen miten niitä natseja on niin alkanut näkyä joka paikassa,tai enteitä tulevista teoista.
Millä diagnoosilla nämä Puttea seuraavat sitten diagnosoidaan onkin paljon pahempi pähkinä purtavaksi,mutta jonkinlainen joukkopsykoosi voisi olla...

8

64

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Skitsofrenia puhkeaa tavallisesti nuorille aikuisille. Putin on varmaan vaa paranoidinen muuten tai siis vallan sokaisema, kun kukaan ei saa muuta kuin kehua ettei joudu vankilaan.

• Anonyymi

Jos et kehu Putinia,pian on myrkkylautanen edessä!

• Anonyymi

Skitsofrenia puhkeaa alle 30-vuotiaana. Tuskin KGB olisi ottanut skitsofreenikkoa listoilleen .

• Anonyymi

Jos noin on, niin kyllä se orasti jo putinin nuoruudessa ja on ollut päällä koko putinin presidenttiyden ajan.

• Anonyymi

Moskovan bussikatoksissa nyt mainoksissa kerrotaan Suomen ja Ruotsin olevan
      Natsien vallassa.

• Anonyymi

Idässä ja Lännessä koko skitsofrenian ja tervejärkisyyden käsite on aivan päinvastainen. Sillä perusteella moni länsimaalaisittain ajatteleva laitettiin neukkujen aikaan NLssä pakkohoitoon mielisairaaloihin,perusteluna sosialiminvastaisuus.

Ja toisinpäin ,Lännessä liian sosiaaliset ihmiset laitettiin myös pakkohoitoihin.

Itse kuulun noihin länsimielisiin ja pidän liika sosialisteja sairaina ja itseäni terveempänä ja suosittelen muillekin samaa.

• Anonyymi

Tää, tällainen on niin laihaa mehukeittoa, ettei viitsi
      jatkaa enempää. Pelkkää aukomista.

Aivan sama onko sillä vai ei, aloituksessa ei ole mitään.

• Anonyymi

Käydäkkö sotaa vai ei.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1124
    2. 75
      1121
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1014
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      968
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      52
      617
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      557
    Aihe