Onko kokemuksia henkimaailmasta,tunteita,outoja tunteita,kuvia,pelkäämistä tai Rakkautta?
- Ei tarvitse laittaa Raamautun tai muun uskonnon liturgioita,ihan vaan omasta elämästä-
-ei myöskään heidän,jotka ei ole kokeneet-
Henkimaailman kokemuksia ?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kellään ole kokemuksia vai ttetkö uskalla kerto?
- Anonyymi
Olen irtautunut kehostani. Tunsin sen ja paluu oli aikamoinen jysähdys kehossani,että heräsin siihen.
- Anonyymi
Minä en sinulle liturgioita aiokkaan kertoa. Itse pidän kummituksia demoneina. Kohtasin sellaisen erään asuintalon keittiön ovella, se oli tulossa ulos ja minä olin menossa sisään. Erittäin isokokoinen mieshenkilö vaipoissa. Pelästyin erittäin kunnolla, ja samanaikaisesti se katosi. Erään toisen kerran tunsin miten hiukset nousevat juurista lähtien pystyyn, oli läsnäolon tunne, ei ketään missään, ja naisääni sanoi minulle vasten kasvoja: Pöö!
- Anonyymi
Itse pidän kummituksia demoneina.
On energioita jotka eivät jätä sinua,ne jotka rakastavat sinua..Ne ei ole demoneita.
Kummistus käsitteenä ,ettet tarkoita räyhän henkeä? Niitäkin on ..(paskoja vielä).
Mutta,sinulla on rakastavaa energiaa toisella puolen.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse pidän kummituksia demoneina.
On energioita jotka eivät jätä sinua,ne jotka rakastavat sinua..Ne ei ole demoneita.
Kummistus käsitteenä ,ettet tarkoita räyhän henkeä? Niitäkin on ..(paskoja vielä).
Mutta,sinulla on rakastavaa energiaa toisella puolen..Itse pidän kummituksia demoneina.
Mutta mikä on kummitus,kertomasi?
Minulla on positiivisia kokemuksia,mutta ei kukaan ole peloitellut.
Paitsi nuorena,spritismi..sitä ei kannata kokeilla kenenkään..
- Anonyymi
Kumma,että on eri uskonnon suuntauksen edustajia ja kaikkia pelottaa kertoa,miksi?
Hmm.minä olen kokenut kuoleman rajan,diafilmi pyöri mielessäni,olen kokenut todella pahan olennon ja sen jälkeen en halua kokea,painukoon takaisin sinne mistä tuli.
Näen ihan silmin enkeli eläinten,olen kuvannutkin.
Näen kuoleita mutta he ovat tummia edesmenneitä ja tiedän keitä he on,ei vaaraa.
Ennen kiesi jokin mies taloamme,poistui onneksi..hän tietää miksi?
On monia asioita joita olen tehnyt,ettei ns.paha tuon puoleinen tule mutta hyvä saa tulla ja ne mitä tunnistan.. - Anonyymi
KAIKKI HE OVAT USKOVAISIA:) kuitenkaan heillä ei ole kokemuksia taivaasta?
- Anonyymi
Mikä on uskovaisen määritelmä sinusta?
Uskon suuntaus,lahko?
- Anonyymi
Itse kyllä en kuulu kirkkoon.Näen ja koen paljon koska uskon elämään ja sen jälkeiseen elämään.
Olen kokenut ja kuvannut ,että todisteita on mutta kaikki kieltävät.
Ihmiset on rajoittuneita jotenkin,eivät halua puhua,miksi?
Miksi pelätä elämän kiertoa,ihan kaikille käy hyvin.Matka vain jatkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937808
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241190
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28993Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740