Mitä mieltä olitte Päivi Räsäsen oikeudenkäynnistä.? Mielestäni se oli täys farssi ja pelkkää veronmaksajien rahojen tuhlaamista.
Ensinnäkin on tässä jo tiedetty ties kuinka monta vuosi sataa jo että ns. kristityt voivat suhtautua homoseksuaalisuuteen kriittisesti eli mtään uutta siinä ei ole joten miksi siitä nyt sitten tehdään haloo. Ja mitä kävisi jos homo sanoisi ettei pidä hetero seksistä . laitetaanko hänetkin oikeuteen heteroiden loukkaamisesta.
En ole samaa mieltä kaikesta mitä Päivi Räsänen sanoo mutta ainakin hän on rehellinen ja ei populisti eli sanoo mielipiteensä rehellisesti ja pysyy arvojensa takana ja ei huijaa ketään, ei homoja ainakaan, se tuli jo selväksi. Äänestäjät tuntevat hänet hyvin joten voivat rauhassa miettiä että äänestävätkö häntä vai eivät. Rehellisyydestä hän saa minulta pisteitä. Ei yritä mielistellä ketään liikaa eikä yritä huijata äänestäjiä.
Päivi Räsäsen oikeudenkäynti
Anonyymi
2
116
Vastaukset
- Anonyymi
Päiviä vastaan on noustu. Mutta jos Jumala on hänen puolellaan, ei muulla ole paljoakaan merkitystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222