Olen nyt asunut kymmenen vuotta paikassa joka on erittäin suosittu paikka mutta talvella auraajat eivät ole vieläkään auranneet tietä sillä tavalla että liikuntavammaiset kuten minä voisi ottaa kaiteesta kiinni. Eli miksi se kaide on siihen laitettu jos sitä ei voi käyttää. Joka talvi saan pelätä että kohta osuu pää katuun liukkaalla mäellä. Se on vain ajan kysymys koska yhteiskunnalta en ole saanut edes taksikorttia joten olen joutunut kirjaimellisesti konttaamaan maassa kuin koira paitsi että en ole koira vaan ihminen. Jos naapuri olisi nähnyt minut konttaamassa maassa, ehkä luulisivat että olen humalassa tai hullu. Ehkä minut vietäisiin mielisairaalaan tutkittavaksi että olenko hullu vaikka päässäni ei ole mitään vikaa vaan vikana on koko tämä yhteiskunta joka kohtelee minua alempiarvoisemmin kuin koiranpaskaa.
Haluan koko hallituksen konttaamaan maassa. Ette meistä köyhistä ja sairaista välitä. koskaan ette meistä puhu, olemme teille kuin kuolleita ja kohtelette meitä kuin kuolleita ja mitään mahdollisuuksia parempaan ette anna.
Minut on syrjäytetty pois yhteiskunnasta joten en voi saada edes töitä, en pääse konttaamalla töihin.
Mäkeä ylös ja alas
Anonyymi
0
95
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675