Aamulehti sallii rikokseen yllyttämisen

Anonyymi

Yleisönosastossa oli kirjoitus, jossa kehotettiin vahingoittamaan autoja. Ihmettelen, kuinka näin provokatiivinen kirjoittelu sallitaan.

"Jalkakäytävillä ajelevia ja parkissa olevia autojakaan ei kannata väistellä vaan kävellä vaan päin. Kyllä ne oppii pysymään ajoradalla, kun vähän naarmuja tulee rakkaaseen peltilehmään".

Taitaa olla sama pööpö joka tälläkin kylvää autovihaa. Lohtuna on toki, että jos autoon tulee naarmuja, niin kyllä niitä tulee vahingontekijän kroppaankin. Joko autoon törmäämisestä tai ajajan nyrkkiin törmäämisestä..

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aamusella on eritoisin. Iltasella ei kannata niin paskoa.

    • Anonyymi

      Juu, hakataan ihmisiä. Ne on halpa tehä.

    • Anonyymi

      Apina näkee asiaan kuin asiaan vain yhden ratkaisun, eli lyömisen.

      • Anonyymi

        Metsäsika ei pysty kommentoimaan alkuperäistä kirjoitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metsäsika ei pysty kommentoimaan alkuperäistä kirjoitusta.

        Et näköjään.


    • Anonyymi

      Niillä on outo moderointi ja julkaisupolitiikka. Kerran siellä oli nettiuutinen sydänkohtauksista ja niistä elpymisestä ja tietystä ihmisryhmästä jonka elpyminen on hitaampaa kuin muilla. Joku kirjoitti sinne kommentin että tämä ihmisryhmä on niin hirveä, että jopa sydän haluaa pysähtyä tms. Ihmettelin kun ei lähtenyt edes pois sieltä vaikka ilmoitti siitä.

    • Anonyymi

      Tämä yleisöosastokirjoittaja oli sama joka täälläkin on melko aktiivinen ja sisältö on joka kerta sitä samaa paskaa.

    • Anonyymi

      50. 000e silmästä , minä voin maksaa siitä ilosta naarmuttaja 🤣

    • Anonyymi

      Oikeasti se on tosi harmillinen juttu, kun jalkakäytävälle pysäköityyn autoon tulee naarmuja tai sen sivupeili vääntyy oudosti. Ne on hyvin ikäviä tilanteita.

      • Anonyymi

        Ne ovat ikäviä myös tekijän kannalta, koska kaupungilla on nykyään valvontakameroita joka kulmalla. Näistä naarmuttamisista kun jää kiinni, niin lasku on lähes aina tuhansia euroja. Sen joutuu itse maksamaan, ei edes honkkelinvakuutus korvaa jos teko tehdään tarkoituksellisesti ja rikollisessa mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat ikäviä myös tekijän kannalta, koska kaupungilla on nykyään valvontakameroita joka kulmalla. Näistä naarmuttamisista kun jää kiinni, niin lasku on lähes aina tuhansia euroja. Sen joutuu itse maksamaan, ei edes honkkelinvakuutus korvaa jos teko tehdään tarkoituksellisesti ja rikollisessa mielessä.

        Mistä tekijästä sinä oikein puhut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat ikäviä myös tekijän kannalta, koska kaupungilla on nykyään valvontakameroita joka kulmalla. Näistä naarmuttamisista kun jää kiinni, niin lasku on lähes aina tuhansia euroja. Sen joutuu itse maksamaan, ei edes honkkelinvakuutus korvaa jos teko tehdään tarkoituksellisesti ja rikollisessa mielessä.

        Siksikin kannattaa käyttää maskia...


    • Anonyymi

      Maksaa ensin polttoaineesta kovat verot että debiilit saa elää maassa 🤔ja sitten ne naarmuttaa autot .

      • Anonyymi

        Se kallis auto kannattaa pysäköidä parkkiruutuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kallis auto kannattaa pysäköidä parkkiruutuun.

        Juuri näin. Ei kuitenkaan invapaikalle, siilä asennevamma ei oikeuta invapaikan käyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Ei kuitenkaan invapaikalle, siilä asennevamma ei oikeuta invapaikan käyttöön.

        Menetkö naarmuttamaan invapaikalle pysäköityä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menetkö naarmuttamaan invapaikalle pysäköityä?

        Se kuuluisa luetun ymmärtäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kuuluisa luetun ymmärtäminen.

        Ei, sinä et vissiin halunnut ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menetkö naarmuttamaan invapaikalle pysäköityä?

        Kyselijäpösilö pitää näpit irti muiden omaisuudesta.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe