MUSTAMAALATUN FANTASIAHAHMON LUOMINEN VVAINON KOHTEESTA

Anonyymi

Tämä on ihan suunnitelmallista toimintaa monissa eri elämäntilanteissa. Pelkät ilkeät perättömät valheet eivät riitä. Maine pyritään tuhoamaan. Käynnistetään huhumylly aiheuttamaan epäluuloa ja luottamuspulaa. Mustalista-tyyppistä ajattelua. - Lähes kaikki TI:t pyritään käyttämään psyk.osastolla diagnoosi saamassa. Muutenkin virallisiin tietoihin tehdään vääriä merkintöjä.

Nyt kun olen kirjoittanut luettelona tai ylimalkaisesti kuvaten pahoja itseeni kohdistettuja tekoja, voi tulla tarvista saada minulle vähän sekopää dementin vanhuksen maine. -Muisti toimii, muistiinpanojakin on ja järki pelaa.

84

3080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä fantasiahahmo on kyseessä?

      • Anonyymi

        Se Riksun vainotusta luotu kuva, joka ei vastaa todellisuutta. En ole sellainen, kuin on saatu ihmiset luulemaan. On saatu ihmisten päähän sellaisia käsityksiä, joiden vuoksi minua voi pitää hulluna, ei kannata uskoa, mitä puhun, olen syyllistynyt tekoihin, joiden vuoksi kaikkien kuuluu vihata minua, tehdä kiusaa, haitata elämää ja kaikkea rikollista, mitä nyt vainooni on sisältynyt.

        Nk. nyt olen tuonut esille, esim. ammuskella energia-aseilla ja e-häirinnällä valvottaa, kiduttaa, raiskata. Esim. seurata, kytätä, häiritä, kiduttaa, käyttää erilaisia mielenhallinta keinoja.

        Unihäirinnän alkaessa riitti porukkakivaa monille. Nyt se on muuttunut e-häirinnäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se Riksun vainotusta luotu kuva, joka ei vastaa todellisuutta. En ole sellainen, kuin on saatu ihmiset luulemaan. On saatu ihmisten päähän sellaisia käsityksiä, joiden vuoksi minua voi pitää hulluna, ei kannata uskoa, mitä puhun, olen syyllistynyt tekoihin, joiden vuoksi kaikkien kuuluu vihata minua, tehdä kiusaa, haitata elämää ja kaikkea rikollista, mitä nyt vainooni on sisältynyt.

        Nk. nyt olen tuonut esille, esim. ammuskella energia-aseilla ja e-häirinnällä valvottaa, kiduttaa, raiskata. Esim. seurata, kytätä, häiritä, kiduttaa, käyttää erilaisia mielenhallinta keinoja.

        Unihäirinnän alkaessa riitti porukkakivaa monille. Nyt se on muuttunut e-häirinnäksi.

        ehkä kannattaisi pistäytyä lukaisemassa

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/13635849/mita-on-gang-stalking

        saisi vähän raameja minun tilanteeseeni.

        (Joku julkkis ilmaisi asian, että tuli vähän outo olo siinä vaiheessa, kun julkinen image alkoi elää omaa elämäänsä)


      • Anonyymi

        varmaan kauppakadun uudesta perslävestä


    • Anonyymi

      Normaalia Suomessa tsemppiä jaksamista...

      • Anonyymi

        Onneksi sentään tämän asteinen vaino, mikä minulla on ollut ja hetken vielä on, ei ihan yleistä ole, vaikka joillekin on normaalia. Se, että täällä on täysihoitola, on ihan normaalia Suomessa, mutta tilastollisesti ne kaikkein vaarallisimmat vangit, eivät ole ihan tavallisia.

        Voi antaa tsemppisi muualle, minulla ei enää ole sille käyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi sentään tämän asteinen vaino, mikä minulla on ollut ja hetken vielä on, ei ihan yleistä ole, vaikka joillekin on normaalia. Se, että täällä on täysihoitola, on ihan normaalia Suomessa, mutta tilastollisesti ne kaikkein vaarallisimmat vangit, eivät ole ihan tavallisia.

        Voi antaa tsemppisi muualle, minulla ei enää ole sille käyttöä.

        ylläpito ei näytä käyntejä tässä ketjussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ylläpito ei näytä käyntejä tässä ketjussa

        pakottavasta syystä


    • Anonyymi

      Stalkkerit ovat koonneet rivinsä. Kieltävät tietävänsä mistään mitään, saati että olisivat muka tehneet jotakin.

      • Anonyymi

        hakusana:gaslighting

        siellä on tietoa taktiikasta, jossa uhrin//kohteen kokemukset kielletään ja häntä väitetään hulluksi


    • Anonyymi

      Eilen marketin kassalla vanhempi rouva oli hilpeän vauhdikas. Näytti väärin päin korttia lukijaan. Kun huomautin siitä, lauleskeli, ettei sillä ole väliä, miten päin on. Kertoi välillä olevansa niin sekaisin maksaessaan, ettei homma onnistu ollenkaan.-OLISI TEHNYT MIELI KYSYÄ, MITÄS HUUMETTA SINULLE SYÖTETÄÄN.

      Hullun maineen hankkimiseksi minulle on syötetty huumeita, salaa lääkkeitä ja myrkytetty.
      Ehdollistettu käyttäytymään ja huutelemaan älyvapaasti.
      Vaikkapa kaupan kassalla tallentavan valvontakameran edessä.

    • Anonyymi

      Viimeksi kun minut saatiin "ihan vapaaehtoisesti" menemään psyk.osastolle, ihmettelin millä syyllä. Vasta lopuksi selvisi, että oli syytetty minun olevan aggressiivinen lapsia kohtaan ja vaarallinen heille, saattaisin käydä päälle.

      Tämän olin jo ennen osastolle menoa lukenut ja tehnyt poliisille rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.

      • Anonyymi

        Joo ja nyt yritetään saada todistusaineistoa, että kyllä olen. Viime kesänä jo yksi lapsistalkkeri esiintyi. Lähinnä iljetti ja säälitti hänen esityksensä.

        Eilen sitten pari tyttöä "esiintyi. "Melkein kimppuun hyökkäiltiin, Seurattiin. Ilmeiltiin. Se tuttu lahkolaislasten (?)tyyli: ovat jossakin korkealla minun yläpuolella ja minä olen joku halveksittava. Jos vielä tätä tapahtuu, kirjoitan tänne kunnon kuvailun.

        Illalla seisoin talon nurkilla . Kas kummaa kun yh-äiti pöyripaikalla. Aloitin asiallisesti, oliko ne sinun lapsia..... Äiti kielsi kaiken. SITTEN YHT'ÄKKIÄ MINUA ALKOI HEIKOTTAA, ensin päässä sitten koko kroppa----taidettiin ampua e:tä. Pinnistelin ja huutamiseksi meni. TODISTAJA oli.

        sitten vielä parvekkeelta huusin tyyliin, joka oli minulle tuotettu, miten ??

        (olen nykyään jatkuvasti provokaatioiden kohteena, halutaanko todistaa, että olen ihan musta oikeasti, ei ole tarvinnut maalata)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja nyt yritetään saada todistusaineistoa, että kyllä olen. Viime kesänä jo yksi lapsistalkkeri esiintyi. Lähinnä iljetti ja säälitti hänen esityksensä.

        Eilen sitten pari tyttöä "esiintyi. "Melkein kimppuun hyökkäiltiin, Seurattiin. Ilmeiltiin. Se tuttu lahkolaislasten (?)tyyli: ovat jossakin korkealla minun yläpuolella ja minä olen joku halveksittava. Jos vielä tätä tapahtuu, kirjoitan tänne kunnon kuvailun.

        Illalla seisoin talon nurkilla . Kas kummaa kun yh-äiti pöyripaikalla. Aloitin asiallisesti, oliko ne sinun lapsia..... Äiti kielsi kaiken. SITTEN YHT'ÄKKIÄ MINUA ALKOI HEIKOTTAA, ensin päässä sitten koko kroppa----taidettiin ampua e:tä. Pinnistelin ja huutamiseksi meni. TODISTAJA oli.

        sitten vielä parvekkeelta huusin tyyliin, joka oli minulle tuotettu, miten ??

        (olen nykyään jatkuvasti provokaatioiden kohteena, halutaanko todistaa, että olen ihan musta oikeasti, ei ole tarvinnut maalata)

        En koske tyttöihin sormellakaan, mutta pidän tietoiskun lahkossa kasvamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koske tyttöihin sormellakaan, mutta pidän tietoiskun lahkossa kasvamisesta.

        Nämä lapsistalkkaajat piirtelivät äitienpäivänä autotallin edessä olevalle laatoitukselle väriliiduilla pride-lippuja, sydämen kuvia sun muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä lapsistalkkaajat piirtelivät äitienpäivänä autotallin edessä olevalle laatoitukselle väriliiduilla pride-lippuja, sydämen kuvia sun muuta.

        Sellaisten kanssa ei olla tekemisissä koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisten kanssa ei olla tekemisissä koskaan.

        Kirjoitan lahkolaislapsista. Näiden äiti kuuluu siihen Jaanan, ainakin tässä taloyhtiössä johtamaan muhun pimeeseen eli elitti, tai elitisti, satanisti porukkaan. (Minuthan kymmenisen vuotta sitten aivopestiin, että meidän srk on kaiken pahan takana, mitä sinulle on tehty. Minä käisitin, että meidänsrk.= helluntailaiset).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan lahkolaislapsista. Näiden äiti kuuluu siihen Jaanan, ainakin tässä taloyhtiössä johtamaan muhun pimeeseen eli elitti, tai elitisti, satanisti porukkaan. (Minuthan kymmenisen vuotta sitten aivopestiin, että meidän srk on kaiken pahan takana, mitä sinulle on tehty. Minä käisitin, että meidänsrk.= helluntailaiset).

        Kyllä varmasti on.

        Satanistithan tekee juuri tuota kohteiden lavastamista- useimmiten joukkovainon, joukkoseurannan ja joukkokiusaamisen keinoin.

        Nykyään erityisen helppoa kun aina voidaan filmata ja siirrellä ja ohjailla ihmisten liikkumista ja sijainteja jne ja tallentaa- ja valita sopivia tilanteita, joilla leimataan milloin miksikin esim huumekäyttäjäksi tai vaaralliseksi raivopääksi, jne?


    • Anonyymi

      Ei kannata matkia hulluutta>olet ihan terve ;ei kannata masentua, ellei masentumsen välttämisellä vältä masennusta,ruokaa pakoon sanayhdistelmällä pysyy hermot kuin Tarzanilla, vaikka joutuisi ruokaa syömäänkin ikään kuin pakotettuna

      • Anonyymi

        Yritin kirjoittaa vastauksen. Estettiin. Näin pitkän vainon ja e-häirinnän jälkeen ei enää ole terve vaan vaurioitunut.


    • Anonyymi

      kirjoitan tähän linkin, jossa mustamaalaus määritellään muutaman muunkin vainoon kuuluvan toiminnan joukossa.

      https://keskustelu.suomi24,fi(t)17352195/murha-porukalla

    • Anonyymi

      gang stalkingiin kuuluu stalkkaus nimeltä: henkilöhistorian tuhoaminen uhrin ja ulkopuolisen mielissä.
      Uhrille tehdään mielenmanipulaatiota ja ulkopuolisille kerrotaan disinformaatiota.

      • Anonyymi

        Kohteen ihmisarvo otetaan pois noilla tempuilla joita tässä ketjussa kerrottu= saadaan koko yhteisö henkilöä vastaan...?

        nämä siis terveisin maailman menoa palstalta


    • Anonyymi

      MINUA ON ESTETTY KÄYMÄSTÄ TAIDEMUSEOISSA/NÄYTTELYISSÄ SEKÄ MUISSA MUSEOISSA. Se on tehty e-häirintäaseella ampumalla.

      Nyt en muista koska alkoi. Varmat muistot on 1990 luvun puoliväkin tienoilla Lontoossa ja Helsingissä Ars Fennica-näyttelyssä, epäselviä muistikuvia joistakin muista isoista näyttelyissä.

      1980 luvulla on pahoja muistoja Keski-Suomen kesänäyttelyistä.

      Jäätyäni ennenaikaiselle eläkkeelle 2000 luvulla kävin parin yhdistyksen kanssa retkillä. Taidepaikoissa minua ammuttiin rajusti. Myös Riihimäen taidemuseossa, mutta vähän lievemmin.

      Kun lopetin lääkkeet ja selviydyin itsenäisesti, kävin itsenäisesti taidenäyttelyissä Hesassa. Ampumiset olivat hurjia. Viimeiseksi jäi Taidehalli. Siellä jouduin lippua ostaessa melkoisen kyselyn kohteeksi, tarkistivat monet luettelot, jne. Näyttelyssä alettiin ampua, jouksentelin karkuun Ala-aulassa juuri juuri sain takkini narikasta. Lipunmyyntipaikasta minulle huudettiin jotakin, josta ymmärsin, ettei ole asiaa näyttelyihin Minua ammuttiin vielä ulko-ovelta niin voimalla, että kaaduin maahan tulossa olevien ihmisten eteen.

      En kerro enempää esimerkkejä. Tästä nyt jo näkyy, että on pitkään voimassa ollut asia. RIIHIMÄEN TAIDEMUSEO ON VAIN YKSI KAIKKIEN MUIDEN JOUKOSSA.

      • Anonyymi

        Minä en tiedä syytä. Tulee mieleen, että johtuuko siitä, että salassa pitämäni ammattini paljastui . Nimenomaan olin käynyt taidekursseilla ja -leireillä laitosapulaisena. -Siellähän oli taiteiljoita.

        Ammattini on sekoitettu psykiatreihin ja niitä hulluksi haukkujia vihataan.


        Tai ? Tai ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tiedä syytä. Tulee mieleen, että johtuuko siitä, että salassa pitämäni ammattini paljastui . Nimenomaan olin käynyt taidekursseilla ja -leireillä laitosapulaisena. -Siellähän oli taiteiljoita.

        Ammattini on sekoitettu psykiatreihin ja niitä hulluksi haukkujia vihataan.


        Tai ? Tai ?

        Tai mustamaalattu oikein kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai mustamaalattu oikein kunnolla.

        Huom. Riksun taidemuseo. En ole pikkumainen. Olin haltioissani, kun taululahjoituksesta kerrottiin. Ja perustettiin taidemuseo, jossa ehdin käväistä pari kertaa ennen kuin ammuskelu alkoi. Sitten kun diktaattori Samin esitti tuhosuunnitelmansa ja Ystävien yhdistys perustettiin, liityin siihen. Maksoin ylimääräistä ja joka vuosi jäsenmaksun, vaikka en voinut edes käydä taidemuseossa. - Nyt erosin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huom. Riksun taidemuseo. En ole pikkumainen. Olin haltioissani, kun taululahjoituksesta kerrottiin. Ja perustettiin taidemuseo, jossa ehdin käväistä pari kertaa ennen kuin ammuskelu alkoi. Sitten kun diktaattori Samin esitti tuhosuunnitelmansa ja Ystävien yhdistys perustettiin, liityin siihen. Maksoin ylimääräistä ja joka vuosi jäsenmaksun, vaikka en voinut edes käydä taidemuseossa. - Nyt erosin.

        Taidenäyttelyissä/museoissa ammuskelusta.

        Joskus v.2014 tuli voimaan vainoamislaki. Menin keskustelemaan siitä rikospoliisin kanssa. Hän luetteli pitkän listan stalkkauksiani. Kysyi mm. kauanko kesti toipua siitä hammashoitajan käsittelystä. Ja että lääkäri Koskinen rikkoi vaitiolovelvollisuuden kertoessaan asioistani ulkopuolisille. Kerroin taidenäyttelyissä ammuskeluista. Viimeksi Hesassa muista syistä käydessäni ajattelin, ettei kukaan huomaa, kun livahdan Ateneumiin katsomaan Wardin näyttelyn. Ekan huoneen ehdin rauhassa katsoa, sitten alkoi tulla kahdelta suunnalta ja kovaa. Kiroilin tätä poliisille. Tämä sanoi, ettei tiennyt Ateneumista. kun se ei ollut heidän hommiaan. Siis ammuskella vai olla tietoinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidenäyttelyissä/museoissa ammuskelusta.

        Joskus v.2014 tuli voimaan vainoamislaki. Menin keskustelemaan siitä rikospoliisin kanssa. Hän luetteli pitkän listan stalkkauksiani. Kysyi mm. kauanko kesti toipua siitä hammashoitajan käsittelystä. Ja että lääkäri Koskinen rikkoi vaitiolovelvollisuuden kertoessaan asioistani ulkopuolisille. Kerroin taidenäyttelyissä ammuskeluista. Viimeksi Hesassa muista syistä käydessäni ajattelin, ettei kukaan huomaa, kun livahdan Ateneumiin katsomaan Wardin näyttelyn. Ekan huoneen ehdin rauhassa katsoa, sitten alkoi tulla kahdelta suunnalta ja kovaa. Kiroilin tätä poliisille. Tämä sanoi, ettei tiennyt Ateneumista. kun se ei ollut heidän hommiaan. Siis ammuskella vai olla tietoinen?

        Joo, sehän ei ollut poliisin hommia, vaan eliitin ja Helsingin taidehallin masinoimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sehän ei ollut poliisin hommia, vaan eliitin ja Helsingin taidehallin masinoimaa.

        Taidemuseot voi olla sopivia paikkoja- koska niissä mm eliittejä- ja toisaalta taiteilijoita - jotka on aina vaarallinen ryhmä rikollisille koska taide ja taiteilijat saattaa paljastaa niiden rikokset kun monesti taiteen yks piirre on paljastaa ja kertoa totuutta....

        noissa paikoissa siis myös saattaa vierailla ihan maamme korkeimpia johtajia- joten taajuusaseet, jne- voi hyvinkin kuulua niiden toimintaan.

        Muutenkin taide saattaa olla vaara fasisti-eliitille, koska taide luo vapautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidemuseot voi olla sopivia paikkoja- koska niissä mm eliittejä- ja toisaalta taiteilijoita - jotka on aina vaarallinen ryhmä rikollisille koska taide ja taiteilijat saattaa paljastaa niiden rikokset kun monesti taiteen yks piirre on paljastaa ja kertoa totuutta....

        noissa paikoissa siis myös saattaa vierailla ihan maamme korkeimpia johtajia- joten taajuusaseet, jne- voi hyvinkin kuulua niiden toimintaan.

        Muutenkin taide saattaa olla vaara fasisti-eliitille, koska taide luo vapautta.

        Kyllä monessa taidemuseoissa on jotain hämärää ja tuota mitä lie vainoa jne.- nämä on tiedossa muuallakin kuin alottajalla.

        Selkein yksi selitys (monista) on että tosiaan taide- on yksi osa valtapiirien valtaa Suomessa. Ja sitäkin valvotaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä monessa taidemuseoissa on jotain hämärää ja tuota mitä lie vainoa jne.- nämä on tiedossa muuallakin kuin alottajalla.

        Selkein yksi selitys (monista) on että tosiaan taide- on yksi osa valtapiirien valtaa Suomessa. Ja sitäkin valvotaan...

        HELSINGIN TAIDEHALLI johti, organisoi ja valvoi lukuisien siellä olevien jäsentensä avulla tämä alueen kokemusten estämistä minulta. - Nykyään enää käy missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HELSINGIN TAIDEHALLI johti, organisoi ja valvoi lukuisien siellä olevien jäsentensä avulla tämä alueen kokemusten estämistä minulta. - Nykyään enää käy missään.

        jäsen = yhdistys, järjestö, organisaatio


    • Anonyymi

      Pienet miehet--------ketjussa on lisää tietoa mustamaalauksesta, joka tehtiin yliopistoaikana ja toimii edelleen

      • Anonyymi

        MUSTAA LISTAA

        Siellä kerrotaan, miten saatiin estettyä teattereissa käynnit, tanssiestykset, ravintolassa laulun/elävän musiikin kuuntelu. - 2010 luvulla en voinut käydä Riihimäen teatterissa, en yhdistysten retkillä kesäteatterissa.

        Konserteissa käyminen aikoinaan kiellettiin. Silloin se tarkoitti orkesterin soittamaa klassista musiikkia. - Eipä ole väliä nykyään.

        Nykyään on sitten muunlaista mustaa listaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MUSTAA LISTAA

        Siellä kerrotaan, miten saatiin estettyä teattereissa käynnit, tanssiestykset, ravintolassa laulun/elävän musiikin kuuntelu. - 2010 luvulla en voinut käydä Riihimäen teatterissa, en yhdistysten retkillä kesäteatterissa.

        Konserteissa käyminen aikoinaan kiellettiin. Silloin se tarkoitti orkesterin soittamaa klassista musiikkia. - Eipä ole väliä nykyään.

        Nykyään on sitten muunlaista mustaa listaa.

        Kaikki nämä kulttuuritilaisuudet kiellettiin, koska eliitin mielestä ne kuuluivat vain heille. Ja kiellot saatiin voimaan sillä lavastuksella Ruotsalaisessa teatterissa.
        Kiellot jäivät päälle, vaikka nykyään muutkin saavat osallistua, paitsi minä. Ja nykyään gang stalking vaino kieltää kaiken, eristää uhrin yhteiskunnasta.

        Nykyisenä digiaikana ei paljon haittaa. Konsertteja piisaa taviksille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki nämä kulttuuritilaisuudet kiellettiin, koska eliitin mielestä ne kuuluivat vain heille. Ja kiellot saatiin voimaan sillä lavastuksella Ruotsalaisessa teatterissa.
        Kiellot jäivät päälle, vaikka nykyään muutkin saavat osallistua, paitsi minä. Ja nykyään gang stalking vaino kieltää kaiken, eristää uhrin yhteiskunnasta.

        Nykyisenä digiaikana ei paljon haittaa. Konsertteja piisaa taviksille.

        Pelkkä kieltäminen ei riittänyt. Piti uhata tappamisellakin.

        Minulla oli kova hinku mennä Savonlinnan oopperajuhlille. JYRKKÄ EI. Ilmoitettiin, että minut tapetaan siellä Olavinlinnassa, jos menen. Siellä oli tapahtunut useana vuonna onnettomuus, jossa oli tullut kuolonuhri. Siellä oli kaikenlaisia kuiluja ja loukkoja, joihin oli helppo työntää. Ja vaikea löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä kieltäminen ei riittänyt. Piti uhata tappamisellakin.

        Minulla oli kova hinku mennä Savonlinnan oopperajuhlille. JYRKKÄ EI. Ilmoitettiin, että minut tapetaan siellä Olavinlinnassa, jos menen. Siellä oli tapahtunut useana vuonna onnettomuus, jossa oli tullut kuolonuhri. Siellä oli kaikenlaisia kuiluja ja loukkoja, joihin oli helppo työntää. Ja vaikea löytää.

        Tässä ketjussa mainitaa minulle tehtu lavastustalkkaus. Eli lyhyesti hypnotisoituna huusi esityksen aikana näyttämöllä olleen näyttelijänaisen kaikki syrjähypyt avioliiton aikana. -Oli minulle vieras ihminen, oikeasti en tiennyt hänen asioistaan mitään -Itse en muista juuri mitään, teatterin vahtimestari kertoi minulle myöhemmin.-Lisää
        ketjussa: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17460315/pieni-kokoiset-miehet---onko-heille-olemassa-yhdistys-suomessa


    • Anonyymi

      Nyt sitten RIKSULAISTEN HARJOITTAMASTA MUSTAMAALAUKSESTA.

      Tuolla muussa ketjussa kerron kiroilusta, varsinkin nopeana, agressiivisena ryöpsähdyksenä tulleesta. On ollut ehdollistettu reaktio, en pystyisi semmoiseen tavallisessa tilassani, olenhan hidas ja puhun hiljaa.

      Autossa kirosin, jos joku pysähtyi eteeni jäi kuin miettimään, minnepäin menisi.

      Kotona läppärillä, kun tapahtui odottamatonta, useimmiten kirjoitin viestiä ja lensinkin etusivulle tms.

      Nyt kuulijat ovat voineet PÄÄTELLÄ, että tuommoinen olen, kun luulen, ettei kukaan kuule.

      Nyt kävi ilmi, että tuommoisia stalkkereita minulla on ja heillä tekniikkaa käytössä.

      • Anonyymi

        Siis, kun uhkasin lisätä kiroilua, se loppui, Niin kuin olette huomanneet. Aika rasittavan kauan kesti.


    • Anonyymi

      TÄNÄÄN KASSALLA TOHELOIN ENSIN BONUSKORTIN KANSSA. SELITIN, ETTÄ OLEN OLLUT UIMASSA, OLEN VÄHÄN LIIAN NOPEA. (Todellisuudessa uinnin jälkeen olin päässyt sammumaan sänkyyn ja tunnin päästä heräsin koko vartalo värinöihin ja korvien sihinöihin. Lähdin kauppaan häirintää karkuun.) YRITIN OLLA POSITIIVINEN. NÄIN HIHNALLA KASSILLISEN KUKKIA JA ILAHTUNEELLA ÄÄNELLÄ SANOIN: SILMÄNRUOKAA, HYVÄ SE EI LIHOTA. Seuraava asiakas hikeentyneenä sanoi kassalle: ON KAUHEAA, KUN SE HUOMAUTTELEE KAIKENLAISTA. Kassa ja tämä asiakas sitten supattelivat minusta.

      MIETTIKÄÄS NYT ENSIN, MITÄ KAIKKEA KAUHEAA OLETTE TEHNYT MINULLE PORUKALLA YHTEENSÄ. Yli 20 vuoden kauhean vainon jälkeen on turha odottaa ihan tavanomaista käytöstä.

      Lähes 10 vuoden ajan minulla oli puhekielto, en saanut puhua mitään. Tahallani lenkkipolulla vastaan tulleelle sanoin vaikka sen, että onpas KAUNIS ilma. Kaikkea vähääkin. mitä olin puhunut, matkittiin sitten kymmeniä, satojakin kertoja vuosienkin ajan nk. KAUNISTA.

      Tällä palstalla kerron kiroilureaktioon ehdollistamisesta autossa ja kotona läppärillä. Loppui kun uhkasin täällä lisätä kiroilua, jonka senkin kaikki kuuli nk. kaikki,mitä puhun.

      Minua pakotettiin pitämään kameroita mukana ottamaan kuvia ihan väsymykseen asti ja samalla käyttäytymään naurettavasti. Loppui, kun otin täällä esille.

      ONKOS TÄSTÄ KUKKAKASSITANTASTA YHTÄÄN KAUHEAA, ETTÄ MINULLE ON TEHTY TÄLLAISTA.

      Jostakin syystä rupesin puhumaan enemmän kuin itsekään tykkään. Onko minulla pää rapissut ja kontrolli heikentynyt vai ONKO TAAS TEHTY JOKU MANIPULOINTI. Selviää ehkä, kun stalkkerit lukevat tämän ja tietävät muidenkin lukevan.
      JOS NYT TÖKSÄYTTÄMÄLLÄ HUOMATAN JOTAKIN, ONKO SE NIIN YLLÄTTÄVÄÄ. MITENKÄHÄN ITSE OLISITTE SELVIYTYNEET TÄSTÄ HELVETISTÄ

      • Anonyymi

        Kun minulta suunnilleen on kaikki yksityisyys viety, en ehkä enää tajua, että muilla on henkilökohtainen reviiri ympärillään. Vieraille ihmisille ei saisi puhua. ITSEPÄ SAATANAN PERKELEET OLETTE MINUT TÄHÄN TILAAN SAATTANEET.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun minulta suunnilleen on kaikki yksityisyys viety, en ehkä enää tajua, että muilla on henkilökohtainen reviiri ympärillään. Vieraille ihmisille ei saisi puhua. ITSEPÄ SAATANAN PERKELEET OLETTE MINUT TÄHÄN TILAAN SAATTANEET.

        VOISITTEKO PYYTÄÄ VAINOAJILTANI, STALKKEREILTA, ETTEI KAIKKEA, MITÄ PUHUN. PANTAISI LEVITYKSEEN. Sen jälkeen olisi ehkä yksi mahdollisuus tuhannesta joutua kuuntelemaan huomautukseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VOISITTEKO PYYTÄÄ VAINOAJILTANI, STALKKEREILTA, ETTEI KAIKKEA, MITÄ PUHUN. PANTAISI LEVITYKSEEN. Sen jälkeen olisi ehkä yksi mahdollisuus tuhannesta joutua kuuntelemaan huomautukseni.

        Kun en käy missään muualla kuin kaupassa tai uimassa, en tapaa ihmisiäkään ( atsaleapuistossa kävin onnessani hillumassa.) on vaikea saada aikaan tilanteita, joissa huomauttelen. Tänään cybertyyppi käytti mahdollisuuden. Olin ostamassa sijauspatjaa. Oli vähän pulmia kommunikoinnissa myyjän kanssa.Kun hän lähti hakemaan patjaa varastosta, laukaisin: NUKUTKO SINÄ MAKUUPUSSISSA, KUN ET TIEDÄ, MITÄ TAVALLISEN VUOTEEN VARUSTUKSIIN KUULUU? OSAATKO PROSENTTILASKUA? Myyjä loukkaantui. Tiesin jo sillä hetkellä, että eivät olleet omaa tuotantoa, vaan cyberillä päähäni pantuja.- Haluttiin kaikkien kuulevan ,miten loukkaan ihan viattomia.

        Perpejä, stalkkereita kyllä nimittelen kirjoittamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun en käy missään muualla kuin kaupassa tai uimassa, en tapaa ihmisiäkään ( atsaleapuistossa kävin onnessani hillumassa.) on vaikea saada aikaan tilanteita, joissa huomauttelen. Tänään cybertyyppi käytti mahdollisuuden. Olin ostamassa sijauspatjaa. Oli vähän pulmia kommunikoinnissa myyjän kanssa.Kun hän lähti hakemaan patjaa varastosta, laukaisin: NUKUTKO SINÄ MAKUUPUSSISSA, KUN ET TIEDÄ, MITÄ TAVALLISEN VUOTEEN VARUSTUKSIIN KUULUU? OSAATKO PROSENTTILASKUA? Myyjä loukkaantui. Tiesin jo sillä hetkellä, että eivät olleet omaa tuotantoa, vaan cyberillä päähäni pantuja.- Haluttiin kaikkien kuulevan ,miten loukkaan ihan viattomia.

        Perpejä, stalkkereita kyllä nimittelen kirjoittamalla.

        Nyt jälkeenpäin ajattellen ovat voineet olla omaa tuntoa. Oli juuri ollut erämessut ja alennukset ilmoitetaan prosentteina.


    • Anonyymi

      Minusta on tulossa räppäri. Ihan oieella nuotilla/tahdilla räppäsin kirosanoja/haukkumasanoja autossa. Pihalla kun tuli autosta ulos, en saanutkaan heti pysähtymään. Ulkonaistujat ehtivät saada paskan päivän toivotukset. Voi, voi, kun ihan viaton uhri kysyi minulta, mikä minua oikein harmittaa.

      • Anonyymi

        Jossakin olen kirjoittanut, että kiroilu loppui tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossakin olen kirjoittanut, että kiroilu loppui tähän.

        Siis auton sai pysähtymään, mutta en kiroilutulvaa.


    • Anonyymi

      NYT ON LIIKKEELLÄ JOKU KÄSITYS , EHKÄ SIIHEN SUUNTAAN, ETTÄ OLEN VAARALLINEN. En viitsi kertoa tilanteita. -Jos jatkuu, kerron sitten.

      • Anonyymi

        vähän vihastumisen psykologiaa

        ACTING OUT tarkoittaa sitä, että purkaa vihastumisen toimintaa- vetää vaikka turpaan

        TUNTEEN KÄSITTELY huomaa, että on vihastunut, ehkä vähän selvittelee itselleen miksi tai vaikka mielikuvissa vetää turpiin, mutta ei oikeasti tai vaan kiukuttelee, että tekisi mieli sanoa tolle, mutta ei sano

        Voihan asiaa selvitelläkin vastapuolen kanssa sanalisesti.


      • Anonyymi

        Se hän on totuus, että koira nyt Kestää (kostaa).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se hän on totuus, että koira nyt Kestää (kostaa).

        18.7.2022 olen kirjoittanut itse, sittenhän muutaman päivän päästä oli se pahoinpitely: pesu-linkous-linkous jne ja kuivumaan jättäminen.

        jälkeenpäin trollit ovat kirjoitelleet viestejä, ettei tämän pahoinpitelyn seuraukset näkyisi.


    • Anonyymi

      Vähän tullut vastaan, että koululaisille mustamaalattaisiin.

    • Anonyymi

      Jatkivasti tulee esille , että mustan sudin kanssa on heiluttu.

    • Anonyymi

      En viitsi tarkistaa päivämääriä, mutta äskettäin poikkesin kahville sinne aakkosten alkupäähän. Kun menin katsomaan leivonnaisia, siihen tuli maastopukuinen mies, jolla oli Suomenlippu rinnuksissa. Minä jähmetyin tuijottamaan sitä lippua. (Olin siis hullu.)

      Kun lähdin kävelemään terassia ovea kohti poistuakseni, menin ruokailijoiden pöydän päähän, pidin kameraa miltei lautasen yläpuolella ja jähmeästi ilmoitin, etten ota kuuvaa heistä. vaan ikkunan takana olevasta maisemasta. (Siis se hullu ihmisä häiritsevä valokuvaaja.)

      Menin ovesta ulos ja totesin, ettei maisemassa olisi ollut kuvattavaa. Käännyin vasemmalle ja kuljien ikkunoiden ohi. Minua ammuttiin e-aseella vatsaan niin, vääntelehdin ja pitelin vatsaani. (Siis ihan hullu.)

      Kyllä tässä on perusteita ottaa kamera pois. Miksi käyttäydyin näin. NIINPÄ, MIKSI KÄYTTÄYDYIN NÄIN.

    • Anonyymi

      Sitähän on kyselty, onko vainoni päätarkoitus tehdä minusta naurettava ja halveksittava. Ei. Se on vain sirkushuveja kansalle. Kyllä tarkoitus on tuhota.

      • Anonyymi

        Kysy niiltä perpeiltä suoraan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy niiltä perpeiltä suoraan

        Joskus 10 vuotta sitten kun laumoina ympäröivät minut ja mobbasivat, kysyin miksi vainoavat minua. Vastaus: ettet luulisi olevasi jotakin ja osa kateudesta. -Mutta tämä oli alatason perpien motiivi. He toimivat stalkkeripomojen määräyksestä.


        Kyllä taustalla on kokonaistuhon aikaan saaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus 10 vuotta sitten kun laumoina ympäröivät minut ja mobbasivat, kysyin miksi vainoavat minua. Vastaus: ettet luulisi olevasi jotakin ja osa kateudesta. -Mutta tämä oli alatason perpien motiivi. He toimivat stalkkeripomojen määräyksestä.


        Kyllä taustalla on kokonaistuhon aikaan saaminen.

        Termien tarkennusta. En tiedä, keitä kaikkia minua oli mobbaamassa. PERP tarkoittaa rikollista. On voinut olla rikosrekisterin omaaviakin, mutta tavallisempaakin porukkaa. Silloin kylläkin mietin, ovatko kaikki syyntakaisia minua stalkatessaan.


        Olen kyllä käyttänyt perpiä haukkumasanakin samoin kuin hullua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Termien tarkennusta. En tiedä, keitä kaikkia minua oli mobbaamassa. PERP tarkoittaa rikollista. On voinut olla rikosrekisterin omaaviakin, mutta tavallisempaakin porukkaa. Silloin kylläkin mietin, ovatko kaikki syyntakaisia minua stalkatessaan.


        Olen kyllä käyttänyt perpiä haukkumasanakin samoin kuin hullua.

        taisi olla vaarallinen termi


    • Anonyymi

      VIRALLISEN MEDIAN MUSTAMAALAUSTA

      https;//keskustelu.suomi24.fi/t/17667046/yle-joukkovainoamiseen-uskova-kokee-olevansa-vihamielisen-ryhmän-uhri

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ööh, pilkun viilausta

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17667046/yle-joukkovainoamiseen-uskova-kokee-olevansa-vihamielisen-ryhman-uhri

        Jos tai toivottavasti kun käytte linkissä olevassa ketjussa, huomaatte, että sen on joku avannut yle.fin artikkelin takia. Olli-Pekka Toivanen: SALAKUUNTELUA,SÄHKÖISTÄ HÄIRINTÄÄ, MANIPULOINTIA-JOUKKOVAINOAMISEEN USKOVA KOKEE OLEVANSA VIHAMIELISEN RYHMÄN UHRI. (Ketjussa on linkki artikkeliin.)

        Artikkelissa esitellää Häkkäsen tutkimusta joukkovainottujen some-kirjoittelusta ja myös yhdistys ry:n kotisivuilta. Lisäksi vainoamislakia ja keihin sitä voi soveltaa: kapea-alaisiin vainoihin, lähinnä exän vainoamisen tyyppisiin. - Myös Markus Kaakisen vihapuhetutkimusta.

        Minä ja jotkut muutkin kirjoittivat avattuun ketjuun kommentointia artikkeliin ja tietoja siitä, ette GS ole ole kokemista ja uskomista, vaan rankkoja realiteetteja.

        Ketjun avaajan kanssa ihmettelimme yle.fin artikkelin julkaisun ajankohtaa.Miksi nyt? Pitkään aikaan virallisessa mediassa ei ole joukkovainoista mitään.

        Nyt sitten tuli julkisuuteen MAALITTAMIS- JA VIHAPUHELAKIEN KEHITTELYN OLEVAN JO LAILLISTAMISVAIHEESSA. Sen takia piti tehdä selväksi, etteivät nekään koske joukkovainottuja nk. ei vainolakikaan.

        Me olemme lainsuojattomia.


    • Anonyymi

      MUISTUTAN

      10 vuotta sitten minut yritettiin todistaa pedofiiliksi

      6 vuotta sitten narkomaaniksi

      4 vuotta sitten lapsia kohtaan vihamieliseksi ja vaaralliseksi

      NYT
      on tullut vihjeitä, että minulla olisi kehittymässä Alzheimerin tauti, EI OLE

      monipuolinen elektromagneettinen häirintä selittää suurimman "vihjeistä" joita keittiöpsykiatrit ovat käyttäneet IHAN TURHA TOIVO, ETTÄ MINULTA OTETTAISIIN AJOKORTTI POIS JA MINUT PANTAISIIN VANHUSTENHOITOPAIKKAAN

      • Anonyymi

        Vähän epämääräisesti vuodet, kirjoitan tilalle vuosiluvut

        v.2012 pedofiiliksi,v. 2017 narkomaaniksi, v.2019 lapsille vihamieliseksi ja vaaralliseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän epämääräisesti vuodet, kirjoitan tilalle vuosiluvut

        v.2012 pedofiiliksi,v. 2017 narkomaaniksi, v.2019 lapsille vihamieliseksi ja vaaralliseksi

        Nyt sitten hulluksi, hoitoon menoa vaaditaan, kun kirjoitan vainoni toteuttamistavoista.


    • Anonyymi

      VARMUUDEN VUOKSI ILMOITAN, ETTÄ EDELLEENKIN TYKKÄÄN KOIRISTA, PUHUN NIILLE NÄTISTI, ANNAN HAISTELLA SORMIA JA VÄHÄN RAPSUTANKIN, JOS HALUAA EIKÄ OMISTAJAA HÄIRITSE.

      Olen liikuskellut paikoissa, joissa eivät koiran ulkoiluttajat käy. Että on ollut vähän kohtaamisia. Ei enää feromonit tuoksu lahkeissa. Menevät helpommin ohi.

      MUTTA NYT KUITENKIN KATSOIN AIHEELLISEKSI KIRJOITTAA TÄMÄN. Saa nähdä jatkuuko...

    • Anonyymi

      Kyllähän tämä maalaaminen eli mustaminen jatkuu. Jos luette mindcontrol-ketjua, näette, miten mm. minut voidaan panna toimimaan Rupea olemaan melkoinen robotti, se ihan totta. Ja kun tässä on selvinnyt,että eliitti on vähintäänkin satanisteja. ymmärrän . Minä ja eliittinoita-akka yläpuolella olemme aivan vastakkaiset ihmisiksi nimitetyt olennot. Ihan erilaiset.

    • Anonyymi

      TROLLIKETJUT

      On olemassa trollin aloittamia ketjuja, joita sitten muut jatkavat. Ennen varsinkin tiedettiin, että trollin aloittamat säilyivät pidempään.

      Sitten on trollin kokoamia ketjuja, jotka pyritään saamaan vaikuttamaan esim. minun kirjoittamiksi. Niissä on käytetty minjun kirjoittamia viestejä, osin tai kokonaan. Trolli kirjoittaa itsekin saadakseen aikaan haluamansa käsityksen kohteesta .- En ole aina heti huomannut näitä, joskus vasta paljon myöhemmin.

      • Anonyymi

        Olin kirjoittamassa viestiä siitä, mikä saa epäilemään ketjua trollin kokoamaksi. (Heitettiin palstalta pois-)Nyt vähän kerrallaan. Huomaan ketjun usein vasta jälkeenpäin. Sinä ajankohtana, kun ketju on koottu, olen ollut niin väsynyt, etten olisi siihen pystynyt. Esim. syyskuu 2022 on sellainen ajankohta, jolloin on koottu useita trolliketjuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin kirjoittamassa viestiä siitä, mikä saa epäilemään ketjua trollin kokoamaksi. (Heitettiin palstalta pois-)Nyt vähän kerrallaan. Huomaan ketjun usein vasta jälkeenpäin. Sinä ajankohtana, kun ketju on koottu, olen ollut niin väsynyt, etten olisi siihen pystynyt. Esim. syyskuu 2022 on sellainen ajankohta, jolloin on koottu useita trolliketjuja.

        Tämänkin ketjun kohdalla ajankohta ihmetytti. Muistelin aloittaneeni jo aikaisemmin. Viestitkin tuntuivat oudoille. Olivat niin typistettyjä ja pelkistettyjä. Minä olin kuvaillut laajemmin. - Sopii mustamaaukseen sikäli, etten voinut puhdistaa mainettani ja maalarit eivät paljastuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämänkin ketjun kohdalla ajankohta ihmetytti. Muistelin aloittaneeni jo aikaisemmin. Viestitkin tuntuivat oudoille. Olivat niin typistettyjä ja pelkistettyjä. Minä olin kuvaillut laajemmin. - Sopii mustamaaukseen sikäli, etten voinut puhdistaa mainettani ja maalarit eivät paljastuneet.

        Yksi trolliketju on tämä:------ aina paikallisupseeri-----( Salaliittoteoriassa.)

        En lukenut sitä vähään aikaan, kun armeija-asiat ei kiinnosta. Saatoin joskus katsoa viimeisimmän viestin ja heittää jonkun huulen. Sitten kuin luin, kauhistuin. Sinne oli kopioitu viestejäni muista ketjuista ja julkaistu sellaista materiaalia , mitä en ollut julkaissut. Ketjunaloittaja avoimesti kertoi kyseessä olevan trolliketju,. - Nyt sinne on tullut niin paljon viestejäni, että minun poistamatta jätetyt viestit hukkuvat niihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi trolliketju on tämä:------ aina paikallisupseeri-----( Salaliittoteoriassa.)

        En lukenut sitä vähään aikaan, kun armeija-asiat ei kiinnosta. Saatoin joskus katsoa viimeisimmän viestin ja heittää jonkun huulen. Sitten kuin luin, kauhistuin. Sinne oli kopioitu viestejäni muista ketjuista ja julkaistu sellaista materiaalia , mitä en ollut julkaissut. Ketjunaloittaja avoimesti kertoi kyseessä olevan trolliketju,. - Nyt sinne on tullut niin paljon viestejäni, että minun poistamatta jätetyt viestit hukkuvat niihin.

        Hyvin rankasti e-häirinnällä häiriten, kiduttaen syksystä kesän alkuun ja huhtikuusta alken uskomattomat stalkkailut päivisin v.2016 - 2017. Yritin kirjoittaa palstalle. Poistettiin miltei saman. Ja trolleja. Kesäkuun alussa huomasin trolliketjun. Päivittäin siinä julkaistiin useita viestejäni aikaisemmista ketjuista. -Sitten kärrättiin lopen uupuneena osastolle. Siellä päivisin potilaat joutuivat istuskelemaan pienessä huoneessa. Hissiaulassa oli läppäri. Istuskelin sen edessä. Jotakin luin. En kirjoittanut mitään. -Sain olla yksin ja rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin rankasti e-häirinnällä häiriten, kiduttaen syksystä kesän alkuun ja huhtikuusta alken uskomattomat stalkkailut päivisin v.2016 - 2017. Yritin kirjoittaa palstalle. Poistettiin miltei saman. Ja trolleja. Kesäkuun alussa huomasin trolliketjun. Päivittäin siinä julkaistiin useita viestejäni aikaisemmista ketjuista. -Sitten kärrättiin lopen uupuneena osastolle. Siellä päivisin potilaat joutuivat istuskelemaan pienessä huoneessa. Hissiaulassa oli läppäri. Istuskelin sen edessä. Jotakin luin. En kirjoittanut mitään. -Sain olla yksin ja rauhassa.

        Kun heinäkuussa kävin kotilomalla, luin suomi24 keskusteluja. Löysin sen trolliketjun. Sinne oli silloisella pvm:llä kirjoiteltu uudestaan sekavasti touko-huhtikuun viestejäni. Joskus elokuussa kotona ollessa katselin ko.ketjua. Kauhistuin. Yritin sinne kirjoitella, etten ole näitä kirjoittanut. Ketju suljettiin syyskuussa. On luettavissa. 500 viestiä.

        Joskus jo osastolla ollessa lääkäri vihjaili, että minun kannattaisi kirjoittaa vähemmän. Luulin tarkoittavan aikaisempia kirjoittelujani. Poislähtiessä pkl: n lääkäri naureskeli--hihihih-- voitaisko jutella tuosta sinun ketjustasi. - Tarkoitti trolliketjua. En tiennyt, mitä siellä luki. Kieltäydyin.

        ETTÄ NK. HALUTTIIN VAHVISTAA MINUN OLEVAN IHAN HULLU, TÄLLÄ TROLLIKETJULLA. Vissiin vainoharhainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun heinäkuussa kävin kotilomalla, luin suomi24 keskusteluja. Löysin sen trolliketjun. Sinne oli silloisella pvm:llä kirjoiteltu uudestaan sekavasti touko-huhtikuun viestejäni. Joskus elokuussa kotona ollessa katselin ko.ketjua. Kauhistuin. Yritin sinne kirjoitella, etten ole näitä kirjoittanut. Ketju suljettiin syyskuussa. On luettavissa. 500 viestiä.

        Joskus jo osastolla ollessa lääkäri vihjaili, että minun kannattaisi kirjoittaa vähemmän. Luulin tarkoittavan aikaisempia kirjoittelujani. Poislähtiessä pkl: n lääkäri naureskeli--hihihih-- voitaisko jutella tuosta sinun ketjustasi. - Tarkoitti trolliketjua. En tiennyt, mitä siellä luki. Kieltäydyin.

        ETTÄ NK. HALUTTIIN VAHVISTAA MINUN OLEVAN IHAN HULLU, TÄLLÄ TROLLIKETJULLA. Vissiin vainoharhainen.

        Korjaus n.250 viestiä ja n,5000 käyntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaus n.250 viestiä ja n,5000 käyntiä.

        taas korjaus 490 viestiä, mutta käyntejä10793

        että kyllä on lääkärienkin naureskelemaa mustamaalaustrolliketjua luettu


    • Anonyymi

      Nykyään ihmisen mustamaalaaminen helppoa somessa. Yksi viiva kaksi pahaa viestiä laajaan levitykseen. -Onneksi gs ja e-häirintäkin ovat rajallisen jengin pulma.

    • Anonyymi

      ON VÄHÄN KATKELMALLISEN SEKAVA KETJU, YHTEENVETOA:

      Kerron yliopistoajoista, jolloin esim. hypnoosia käyttäen minut saatiin toimimaan/käyttäytymään huonosti. Ja sitten leimattuna joutuisin kärsimään seurauksista.
      - Tätähän jatkuu edelleenkin.

      Paljon käytetään edelleenkin ehdollistuksia. Niin että kun vaikka näen triggerin ja se laukaisee reaktion, minua syytetään siitä reaktiosta. (Näitä ehdollistuksia näköjään pystytään tekemään niin, etten sitä itse huomaa. Olen itse päätellyt, että apuna käytetään e-asetta. Tämä on myönnetty.) OLEN HASSU, HULLU, KUMMALLINEN, NAURETTAVA, HALVEKSITTAVA.

      Kun on ollut rankka yöhäirintä, valvotettu, kidutettu, olen aamulla pökkyrässä. Osaan jo miettiä, mikähän asia minun tänään pitää hoitaa. Joskus olen tiennyt sen jo edellisenä päivänä. (Mennä vaikka kaihileikkaukseen tai lääkärille ajokortti tarkastukseen, jne). Tämä haitantekoa, mutta samalla käsitys minusta huononee.

      • Anonyymi

        Tai huumataan tai salaa lääkitään. Yhteen aikaan tätä tapahtui paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai huumataan tai salaa lääkitään. Yhteen aikaan tätä tapahtui paljon.

        Liitän tähän huh hellettä ketjun, jossa ensin tarkkailemalla minua läppärin näytältä kodissani TOSI/TV:n kameroista nähtynä, vedetään väärä johtopäätös. Sitten on noita mielenmanipulointeja.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17038493/huh-huh-helletta-!!!!!


    • Anonyymi

      Minä Riksun vainottu en nostanut tätä ketjua esille. En jaksa enää kaivella sellaista, mitä olen täällä kirjoittanut.

      senkun tapatte

      • Anonyymi

        Selasin taaksepäin. 2022-07-14 on viimeinen kirjoittamani kommentti ennen Koko Suomi vainoo- ketjun avaamista ja pahoinpitelyä.
        TROLLIT ovat jälkeenpäin kirjoittaneet joka väliin sotkeakseen tämän asian. ---Minulle tuli kirjoitustauko. Sinä aikana on kirjoitettu ainakin kaksi trolliketjua-


    • Anonyymi

      Nyt Riksun vainottu kirjoittaa tämän viestin,.

      Mindcontrollin avulla saatiin menemään Ajatusrikos Tuotannon Facebuukiin.

      Siellä julkaisin suomi24keskustelun ketjujani. Siis jo sensuurin läpikäyneitä. Useissa oli jo tuhansia käyntejä. - Muutaman saatelauseen jaksoin kirjoittaa.
      Facebookin Metaryhmässä päätetty poistaa sisältö/ä. Sisältö rikkoo keberturvallisuutta koskevia yhteisönormejamme.

      Syy: Vaikuttaa sille, että yritin kerätä luottamuksellisia tietoja tai tarjota haittaohjelmia. (Juu, tämä finaalissa olen TImummo, 80 vee.)

      siis kyberrikollinen, huh

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe