MUSTAMAALATUN FANTASIAHAHMON LUOMINEN VVAINON KOHTEESTA

Anonyymi

Tämä on ihan suunnitelmallista toimintaa monissa eri elämäntilanteissa. Pelkät ilkeät perättömät valheet eivät riitä. Maine pyritään tuhoamaan. Käynnistetään huhumylly aiheuttamaan epäluuloa ja luottamuspulaa. Mustalista-tyyppistä ajattelua. - Lähes kaikki TI:t pyritään käyttämään psyk.osastolla diagnoosi saamassa. Muutenkin virallisiin tietoihin tehdään vääriä merkintöjä.

Nyt kun olen kirjoittanut luettelona tai ylimalkaisesti kuvaten pahoja itseeni kohdistettuja tekoja, voi tulla tarvista saada minulle vähän sekopää dementin vanhuksen maine. -Muisti toimii, muistiinpanojakin on ja järki pelaa.

17

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä fantasiahahmo on kyseessä?

• Anonyymi

Se Riksun vainotusta luotu kuva, joka ei vastaa todellisuutta. En ole sellainen, kuin on saatu ihmiset luulemaan. On saatu ihmisten päähän sellaisia käsityksiä, joiden vuoksi minua voi pitää hulluna, ei kannata uskoa, mitä puhun, olen syyllistynyt tekoihin, joiden vuoksi kaikkien kuuluu vihata minua, tehdä kiusaa, haitata elämää ja kaikkea rikollista, mitä nyt vainooni on sisältynyt.

Nk. nyt olen tuonut esille, esim. ammuskella energia-aseilla ja e-häirinnällä valvottaa, kiduttaa, raiskata. Esim. seurata, kytätä, häiritä, kiduttaa, käyttää erilaisia mielenhallinta keinoja.

Unihäirinnän alkaessa riitti porukkakivaa monille. Nyt se on muuttunut e-häirinnäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se Riksun vainotusta luotu kuva, joka ei vastaa todellisuutta. En ole sellainen, kuin on saatu ihmiset luulemaan. On saatu ihmisten päähän sellaisia käsityksiä, joiden vuoksi minua voi pitää hulluna, ei kannata uskoa, mitä puhun, olen syyllistynyt tekoihin, joiden vuoksi kaikkien kuuluu vihata minua, tehdä kiusaa, haitata elämää ja kaikkea rikollista, mitä nyt vainooni on sisältynyt.

Nk. nyt olen tuonut esille, esim. ammuskella energia-aseilla ja e-häirinnällä valvottaa, kiduttaa, raiskata. Esim. seurata, kytätä, häiritä, kiduttaa, käyttää erilaisia mielenhallinta keinoja.

Unihäirinnän alkaessa riitti porukkakivaa monille. Nyt se on muuttunut e-häirinnäksi.

ehkä kannattaisi pistäytyä lukaisemassa

https://keskustelu.suomi24.fi/t/13635849/mita-on-gang-stalking

saisi vähän raameja minun tilanteeseeni.

(Joku julkkis ilmaisi asian, että tuli vähän outo olo siinä vaiheessa, kun julkinen image alkoi elää omaa elämäänsä)

• Anonyymi

Normaalia Suomessa tsemppiä jaksamista...

• Anonyymi

Onneksi sentään tämän asteinen vaino, mikä minulla on ollut ja hetken vielä on, ei ihan yleistä ole, vaikka joillekin on normaalia. Se, että täällä on täysihoitola, on ihan normaalia Suomessa, mutta tilastollisesti ne kaikkein vaarallisimmat vangit, eivät ole ihan tavallisia.

Voi antaa tsemppisi muualle, minulla ei enää ole sille käyttöä.

• Anonyymi

Stalkkerit ovat koonneet rivinsä. Kieltävät tietävänsä mistään mitään, saati että olisivat muka tehneet jotakin.

• Anonyymi

hakusana:gaslighting

siellä on tietoa taktiikasta, jossa uhrin//kohteen kokemukset kielletään ja häntä väitetään hulluksi

• Anonyymi

Eilen marketin kassalla vanhempi rouva oli hilpeän vauhdikas. Näytti väärin päin korttia lukijaan. Kun huomautin siitä, lauleskeli, ettei sillä ole väliä, miten päin on. Kertoi välillä olevansa niin sekaisin maksaessaan, ettei homma onnistu ollenkaan.-OLISI TEHNYT MIELI KYSYÄ, MITÄS HUUMETTA SINULLE SYÖTETÄÄN.

Hullun maineen hankkimiseksi minulle on syötetty huumeita, salaa lääkkeitä ja myrkytetty.
      Ehdollistettu käyttäytymään ja huutelemaan älyvapaasti.
      Vaikkapa kaupan kassalla tallentavan valvontakameran edessä.

• Anonyymi

Viimeksi kun minut saatiin "ihan vapaaehtoisesti" menemään psyk.osastolle, ihmettelin millä syyllä. Vasta lopuksi selvisi, että oli syytetty minun olevan aggressiivinen lapsia kohtaan ja vaarallinen heille, saattaisin käydä päälle.

Tämän olin jo ennen osastolle menoa lukenut ja tehnyt poliisille rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.

• Anonyymi

Joo ja nyt yritetään saada todistusaineistoa, että kyllä olen. Viime kesänä jo yksi lapsistalkkeri esiintyi. Lähinnä iljetti ja säälitti hänen esityksensä.

Eilen sitten pari tyttöä "esiintyi. "Melkein kimppuun hyökkäiltiin, Seurattiin. Ilmeiltiin. Se tuttu lahkolaislasten (?)tyyli: ovat jossakin korkealla minun yläpuolella ja minä olen joku halveksittava. Jos vielä tätä tapahtuu, kirjoitan tänne kunnon kuvailun.

Illalla seisoin talon nurkilla . Kas kummaa kun yh-äiti pöyripaikalla. Aloitin asiallisesti, oliko ne sinun lapsia..... Äiti kielsi kaiken. SITTEN YHT'ÄKKIÄ MINUA ALKOI HEIKOTTAA, ensin päässä sitten koko kroppa----taidettiin ampua e:tä. Pinnistelin ja huutamiseksi meni. TODISTAJA oli.

sitten vielä parvekkeelta huusin tyyliin, joka oli minulle tuotettu, miten ??

(olen nykyään jatkuvasti provokaatioiden kohteena, halutaanko todistaa, että olen ihan musta oikeasti, ei ole tarvinnut maalata)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja nyt yritetään saada todistusaineistoa, että kyllä olen. Viime kesänä jo yksi lapsistalkkeri esiintyi. Lähinnä iljetti ja säälitti hänen esityksensä.

Eilen sitten pari tyttöä "esiintyi. "Melkein kimppuun hyökkäiltiin, Seurattiin. Ilmeiltiin. Se tuttu lahkolaislasten (?)tyyli: ovat jossakin korkealla minun yläpuolella ja minä olen joku halveksittava. Jos vielä tätä tapahtuu, kirjoitan tänne kunnon kuvailun.

Illalla seisoin talon nurkilla . Kas kummaa kun yh-äiti pöyripaikalla. Aloitin asiallisesti, oliko ne sinun lapsia..... Äiti kielsi kaiken. SITTEN YHT'ÄKKIÄ MINUA ALKOI HEIKOTTAA, ensin päässä sitten koko kroppa----taidettiin ampua e:tä. Pinnistelin ja huutamiseksi meni. TODISTAJA oli.

sitten vielä parvekkeelta huusin tyyliin, joka oli minulle tuotettu, miten ??

(olen nykyään jatkuvasti provokaatioiden kohteena, halutaanko todistaa, että olen ihan musta oikeasti, ei ole tarvinnut maalata)

En koske tyttöihin sormellakaan, mutta pidän tietoiskun lahkossa kasvamisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koske tyttöihin sormellakaan, mutta pidän tietoiskun lahkossa kasvamisesta.

Nämä lapsistalkkaajat piirtelivät äitienpäivänä autotallin edessä olevalle laatoitukselle väriliiduilla pride-lippuja, sydämen kuvia sun muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä lapsistalkkaajat piirtelivät äitienpäivänä autotallin edessä olevalle laatoitukselle väriliiduilla pride-lippuja, sydämen kuvia sun muuta.

Sellaisten kanssa ei olla tekemisissä koskaan.

• Anonyymi

Ei kannata matkia hulluutta>olet ihan terve ;ei kannata masentua, ellei masentumsen välttämisellä vältä masennusta,ruokaa pakoon sanayhdistelmällä pysyy hermot kuin Tarzanilla, vaikka joutuisi ruokaa syömäänkin ikään kuin pakotettuna

• Anonyymi

Yritin kirjoittaa vastauksen. Estettiin. Näin pitkän vainon ja e-häirinnän jälkeen ei enää ole terve vaan vaurioitunut.

• Anonyymi

kirjoitan tähän linkin, jossa mustamaalaus määritellään muutaman muunkin vainoon kuuluvan toiminnan joukossa.

https://keskustelu.suomi24,fi(t)17352195/murha-porukalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p
      Maailman menoa
      361
      3044
    2. Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"

Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      2820
    3. Martina taitaa olla Hangossa

Mitäköhän siellä tapahtuu…
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1469
    4. Meidän Hanko

Siis toi ämmä. Mitähän Stefu maksoi (ehkä ponin), että astuu tiluksilleen kuittailemaan Sohville. Nyt on pappa siinä kunnossa, että kannattanee olla h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1261
    5. Sano mies jotain mistä tietäisin että tykkäät

Olen itse kirjoittanut tosi tunnisteellisesti, tiedät mun naisen olevan täällä, jos olet hän. Ihan siksi että uskallan paremmin irl, jos tiedän että t
      Ikävä
      120
      1140
    6. Soffe on nähty ulkomaisia lätkänpelaajia vonkaamassa

Mahtaakohan joku huolia?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1077
    7. Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?

Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä
      Maailman menoa
      427
      787
    8. Tänään puhutaan loukkauksista

(En huomioi sua röllikkä tänään, koska päänsärkyisenä ei huvita vääntää sun kans riitaa) Ihmisetkokee erilailla asioita. Toiset loukkaantuu pienemmis
      Ikävä
      118
      724
    9. Suomen kuherruskuukausi Ukrainan kanssa on ohi. Väitän, että suomalaisia on harhautettu.

Aivan ensimmäiseksi haluan sanoa, että jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Voi myös olla sitä mieltä, että saa haluta Suomen liittymistä Natoon. Enne
      Maailman menoa
      224
      719
    10. Kaikkeuden kauniimmat simmut

Olet timanttia ja ja. Ikävä on.
      Ikävä
      23
      719
    Aihe