Yle: joukkovainoamiseen uskova kokee olevansa vihamielisen ryhmän uhri

Anonyymi-ap

https://yle.fi/a/74-20005887

Suomenkieliselllä, joukkovainojen uhrien asiaa ajavalla sivustolla vainoamisen keinoja esitellään YK:n ihmisoikeusvaltuutetun toimiston raporteista lainatuilla käsitteillä, jotka kuvaavat erilaisia kidutusmenetelmiä.

Osa esitellyistä keinoista on historiallisestikin dokumentoituja, kuten Saksan salaisen poliisin Stasin harjoittama vainoaminen ja psykologinen väkivalta, Zersetzung.

Osa taas, kuten elektroninen häirintä, lipuu sen sijaan keinoinakin salaliittoteorioiden alueelle. Kyse on väitetysti ihmiseen psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin vaikuttamisesta elektromagneettisella säteilyllä.

Erikoiselta kuulostaa myös ”katuteatteri”, jossa iso ryhmä provosoi kohdetta lavastetulla tilanteella.

Ainoita merkkejä sivun toiminnasta ovat muutamat blogikirjoitukset vuosina 2019–2022. Yhdessä kerrotaan, että yhdistys on lähettänyt adressin kansanedustajille joukkovainoamiseen puuttumiseksi.

151

1418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinulla on varsin puutteelliset tiedot, Miksi ollenkaan tartuit aiheeseen. "Sivusto" johon viittaat on Suomen joukkovainotut ry:n kotisivut. "Minä" jankutin 3 vuotta, että pitää perustaa yhdistys, joka sitten liittyy johonkin isompaan järjestöön. Pj. Martti sai lopulta aikaseksi perustamisen, rekisteröinnin. Sihteeri lähinnä sai julkaistua muutamia artikkeleita, jotka todistetusti pitävät paikkansa. .Sa sitten blogi. Siellä lähinnä yksi on kirjoitellut kommentteja. ME OLEMME VAINON TAKIA VÄSYNEITÄ, ei jaksa toimia yhdistyksessä. Ja kun siellä on niin korkea rima. - Muuten kyllä toimitaan. Äskettäin suomensivat pikku kirjasen joukkovainosta. Kaikki eivät hallitse englannin kieltä, jolla kyllä netissä on paljon tietoa.

Kun tuonne ylös etsi kohtaan kirjoitat gang stalking, tulee kymmeniä sivuja linkkejä.

Kannattaisi tutustua vähän tarkemmin ennenkuin rupeat esittelemään tietämättömyydestä kohtuvia ihmettelyjäsi - ellei aloitus ollutkin provo.

• Anonyymi

tai sinä taisit esitellä ylen näkemyksiä, sorry. Mitähän sille ylelle pitäisi tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai sinä taisit esitellä ylen näkemyksiä, sorry. Mitähän sille ylelle pitäisi tehdä.

Joo, tuo avauksen tekstinpätkä suoraan siitä Ylen artikkelista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, tuo avauksen tekstinpätkä suoraan siitä Ylen artikkelista.

Jos olet ent.TiFi, Indietarget, jne, oletko käynyt lukemassa asuinpaikkakuntani suomi24 palstalta "kaikki" (k.S.)vainoo ketjun, jossa annan raamit vainolleni. Aloituksen jälkeen on tapahtunut. Mediaa saatetaan ohjata suhtautumisessa-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet ent.TiFi, Indietarget, jne, oletko käynyt lukemassa asuinpaikkakuntani suomi24 palstalta "kaikki" (k.S.)vainoo ketjun, jossa annan raamit vainolleni. Aloituksen jälkeen on tapahtunut. Mediaa saatetaan ohjata suhtautumisessa-

En ole vielä, mutta voin käydä lukemassa.

On kyllä mielenkiintoista, että nyt tuli yhtäkkiä tuollainen artikkeli Yleen, kun koko asiasta on vaiettu mediassa täysin tähän asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole vielä, mutta voin käydä lukemassa.

On kyllä mielenkiintoista, että nyt tuli yhtäkkiä tuollainen artikkeli Yleen, kun koko asiasta on vaiettu mediassa täysin tähän asti.

Kyllä sitä valtakunnanmediaankin ajoittain joku kummallisen marginaali-ilmiön täyteuutinen mahtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on tutkimusta tehty somekirjoittelusta.
        Ja todettu , että lähinnä kokemuksistaan kirjoittelevat. Nk. keskustelun pohjaksi, Onko muille tehty samaa. Ei siellä vaino kokonaisuus selviä.

lyhyesti : gang stalkingin tavoitteena on tuhota ihminen fyysisesti, psyykkisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti todisteita jättämättä. Alunperin stalkkaukset suunniteltiin sellaisiksi, että jos niistä kertoo, vaikuttavat skitsofreenisille harhoilla. -Ennen nettiaikaa uhrit pysyivät hiljaa, eivätkä saaneet tietoa mistään.- Ei ole ihme jos netin avulla on tietoa haettu ja jaettu.

elektroninen häirintä:
        seuranta, häirintä, kidutus ja mielenhallinta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on tutkimusta tehty somekirjoittelusta.
        Ja todettu , että lähinnä kokemuksistaan kirjoittelevat. Nk. keskustelun pohjaksi, Onko muille tehty samaa. Ei siellä vaino kokonaisuus selviä.

lyhyesti : gang stalkingin tavoitteena on tuhota ihminen fyysisesti, psyykkisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti todisteita jättämättä. Alunperin stalkkaukset suunniteltiin sellaisiksi, että jos niistä kertoo, vaikuttavat skitsofreenisille harhoilla. -Ennen nettiaikaa uhrit pysyivät hiljaa, eivätkä saaneet tietoa mistään.- Ei ole ihme jos netin avulla on tietoa haettu ja jaettu.

elektroninen häirintä:
        seuranta, häirintä, kidutus ja mielenhallinta

"Kohteena olevat yksilöt tunnistaa heidän kärsimyksistään sekä heidän yksityisyytensä, perheidensä, omisuutensa, työpaikkansa, vapautensa, oikeuksiensa ja elämänsä menettämisestä."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kohteena olevat yksilöt tunnistaa heidän kärsimyksistään sekä heidän yksityisyytensä, perheidensä, omisuutensa, työpaikkansa, vapautensa, oikeuksiensa ja elämänsä menettämisestä."

Kohteena olevat henkilöt eristetään systemaattisesto yhteiskunnasta. Heitä mustamaalataan, panetellaan ja kiusataan ulos työpaikoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohteena olevat henkilöt eristetään systemaattisesto yhteiskunnasta. Heitä mustamaalataan, panetellaan ja kiusataan ulos työpaikoista.

"Heitä häiriköidään jatkuvasti stalkkerien toimesta."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Heitä häiriköidään jatkuvasti stalkkerien toimesta."

Heiltä evätään normaali terveydenhuolto.

He vat psykiatristen pakkotoimien uhreja. Heidät leimataan psykoottisiksi, skitsofreenikoiksi ja harhaisiksi. - Gang stalkingin perusjuttuja on ainakin käyttää uhri psyk.osastolla diagnoosi saamassa, jotta uskottavuus vähenee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätähän sä teet jatkuvasti lähellä asuvalle ihmiselle, jolle olet sairaan kateellinen! Maksat vielä tästä kaikesta ja kalliisti, tahi valtio joutuu maksamaan puolestas, koska olet lain suojaton!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätähän sä teet jatkuvasti lähellä asuvalle ihmiselle, jolle olet sairaan kateellinen! Maksat vielä tästä kaikesta ja kalliisti, tahi valtio joutuu maksamaan puolestas, koska olet lain suojaton!

kelaa koko ketju alas asti, on useita uusia ketjuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kelaa koko ketju alas asti, on useita uusia ketjuja

eiköhän tämä ketju ole kohta ihan sekava

• Anonyymi

Seteliselkärankaisien joukko?

• Anonyymi

selkärangattomien moraalittomien

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

selkärangattomien moraalittomien

rikollisten, pervojen

• Anonyymi

Selvennän otsikkoa, jossa on tahallinen/tahaton väärinkäsitys. Kun joutuu hierarkisen organisoidun joukkovainon/gang stalkingin kohteeksi kohteelta yritetään pimittää todellinen vainotaho. Hänet ensin väsytetään manipuloimalla ja sitten päähän juntataan joku väärä taho vainon harjoittajaksi, jotta oikea taho nk. CIA/Supo jne ei paljastuisi.

• Anonyymi

Luin nyt vasta artikkelin, kun en ensin viitsinyt hyväksyä evästeitä. Joo, exän vainoamiset ja muut väkimäärältään pienet hyväksytään oikeiksi vainoiksi, kun niissä on juristille sopivan kokoinen työmaa .

Kyllä ällötti lukea mielenterveyshäiriöehdotteluista. Ahaa, kun vainotut jkv voivat antaa tukea toisilleen ja ymmärtää muita samanlaisia stalkkauksia kokeneita, niin se todistaa, että on mielenterveyshäiriöstä ja ylemmät vainotahot voivat pysyä piilossa eikä niitä voi todistaa syyllisiksi, kyse on salaliittoon uskomisesta. voihan kele, sanoo 77 v kuolemanrajoille rääkätty ihminen, jota aina vaan stalkataan ja nytkin yöllinen e-häirintä on alkanut.

• Anonyymi

TILANNE SUOMESSA:

Kyllä täällä TI porukoissa otetaan huomioon mielenterveysongelmien vaikutus vainokokemukseen. Minulle kerrottiin oltuani yli 15 v. vainon kohteena , että kyseessä on gang stalking joukkovaino. Ensimmäiset linkit olivat mielenterveyspalstoille, joissa oli joukkovainoa koskevia ketjuja. Siellä on nytkin niitä.
        Olen vierestä kuunnellut tukiryhmässä, kun nuorelle tytölle sanottiin, ettei hän kertomansa perusteella ole joukkovainon kohde. Muutama luokkakaveri luokkakaveri kiusaa ja psyykkistä oireilua on. Että nyt ei ole oikeassa paikassa apua hakemassa.

• Anonyymi

Minulle tulee mieleen, että tässä artikkelissa on kyse tilaustyöstä Yle fi:kin turvaa selustansa, kun väittää joukkovainon kohteita hulluiksi. Mutta luulen, että tilauksen on tehnyt eliitti, ajoitus sopisi.

• Anonyymi

Samaa ajattelin itse, että jostain syystä nyt eliitti laitatti tuollaisen damage control artikkelin Ylelle.

Tulee mieleen tämä vanha sanonta: ”First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Ja nyt ollaan kai tuossa jo kolmannessa vaiheessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa ajattelin itse, että jostain syystä nyt eliitti laitatti tuollaisen damage control artikkelin Ylelle.

Tulee mieleen tämä vanha sanonta: ”First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Ja nyt ollaan kai tuossa jo kolmannessa vaiheessa.

kävitkö lukemassa sen ketjun: koko x vainoo minua

minut e-pahoinpideltiin henkihieveriin sen avaamisen jälkeen

sun muuta on tapahtunut ja artikkelissa on käytetty minun sanojani irrotettuna tilanteesta, jossa ne sanoin, ym

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kävitkö lukemassa sen ketjun: koko x vainoo minua

minut e-pahoinpideltiin henkihieveriin sen avaamisen jälkeen

sun muuta on tapahtunut ja artikkelissa on käytetty minun sanojani irrotettuna tilanteesta, jossa ne sanoin, ym

Kävin lukemassa sen. Uskon että mediassa muutenkin otetaan asioita gang stalkingin kohteiden elämästä ja puheista asioita ja hyödynnetään niitä, eli täysin mahdollista. Jotkut väittää, että jopa leffoissa ja sarjoissa on irvikuvia tosielämän targeteista, ja uskon senkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin lukemassa sen. Uskon että mediassa muutenkin otetaan asioita gang stalkingin kohteiden elämästä ja puheista asioita ja hyödynnetään niitä, eli täysin mahdollista. Jotkut väittää, että jopa leffoissa ja sarjoissa on irvikuvia tosielämän targeteista, ja uskon senkin.

En viitsi tarkemmin kertoa, mutta kyse ssä oli tilanne lääkärin vastaanotolla. Lääkäri tiukkasi, että ketkä minua vainoo. Vastasin vain, että "meillä" on tapana sanoa vain, että "ne" vainoaa. Piste. - Halusin siis olla puhumatta aiheesta, mutta jutussa on tehty pidemmälle meneviä tulkintoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se näin. Elokuvia, dokumentteja, komediaohjelmia, sketsejä, TV-sarjoja, sanoituksia musiikkikappaleisiin ja visuaalisuus musiikkivideoihin voidaan tehdä vainotun ihmisen elämästä. Samoin mainokset, jokapäiväiset artikkelit iltapäivälehdissä, Hesarissa, Ylessä, keskustelupalstan keskustelu avaukset joka ikinen päivä voivat olla vainotun ihmisen elämästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se näin. Elokuvia, dokumentteja, komediaohjelmia, sketsejä, TV-sarjoja, sanoituksia musiikkikappaleisiin ja visuaalisuus musiikkivideoihin voidaan tehdä vainotun ihmisen elämästä. Samoin mainokset, jokapäiväiset artikkelit iltapäivälehdissä, Hesarissa, Ylessä, keskustelupalstan keskustelu avaukset joka ikinen päivä voivat olla vainotun ihmisen elämästä.

Suomi24:ssä oli joskus viestejä, joissa kerrottiin nimeltä mainitun jehovalaisen kirjoittavan käsikirjoituksia Putoukseen ja tehneen sellaisen stalkkausten kohteesta. Minun annettiin ymmärtää, että saattaisin se kohde. - En ole koskaan katsonut putousta. Mainoksia olen pakostakin nähnyt. Tiedän, mitä hahmoa tarkoitettiin. En viitsinyt katsoa. Ilmoitin somessa vain, etten voi kyseinen pilkattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi24:ssä oli joskus viestejä, joissa kerrottiin nimeltä mainitun jehovalaisen kirjoittavan käsikirjoituksia Putoukseen ja tehneen sellaisen stalkkausten kohteesta. Minun annettiin ymmärtää, että saattaisin se kohde. - En ole koskaan katsonut putousta. Mainoksia olen pakostakin nähnyt. Tiedän, mitä hahmoa tarkoitettiin. En viitsinyt katsoa. Ilmoitin somessa vain, etten voi kyseinen pilkattu.

2 x olla-sana jätetty pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2 x olla-sana jätetty pois

IHMETTELEN, MITEN OLLI HUOMASIKIN TÄMÄN ARTIKKELIN YLE.FISTÄ.Kun se on mielenterveysotsikon alla. Pitää sieltä sivusta klikata mielenterveysotsikkoa, että tämä artikkeli tulee näkyviin. - No, ymmärrän, että teki mieli ottaa esille suomi24:ssä. Sitten ikävä kyllä minä huomasin sen. Luulin turvallisuussyistä kirjoittelevani ketjuun. Toisin kävi. Eliitti on ruvennut maksattamaan minulle.

Täytyy vissiin pitää some tauko ja jättää lehdetkin lukematta. Ja pitää radio kiinnin.

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erityisesti lainoppineelle Häkkäselle suosittelen elokuussa v.2016 aloittamaani ketjua. Yritän siinä selvitellä vainooni liittyvien tekojen laillisuutta. Terapiakoulutus varmaan antaa mahdollisuuden empatia käyttämiseen. -

https://keskustelu.suomi24.fi/t/14414447/mita-lainrikkomuksia-voi-riksussa-vapaasti-tehda

Ja huom. aloitin tämän asiallisen ketjun elokuussa. Syyskuussa alkoivat e-raiskaamiseni ja muu rankka yöhäirintä. Jatkoin ketjua asiallisesti, trollit ja stalkkerit kirjoittelivat epäasiallisia. - Talvella mm. sain nukkua vain 2 h yössä. Keväällä olin niin poikki, että ostin makuupussin ja muita tarvikkeita ja aioin muuttaa kuusen alle nukkumaan. Huhtikuu oli niin sateinen , ettei ollut mahdollista. Huhtikuusta -kesäkuun puoliväliin oli järjestetty helvetti. Kesäkuussa minut saatiin vietyä psyk.osastolle ambulanssilla. Siellä en jaksanut enää edes istua. Niin "HULLU" olin.
        Ketju on jatkunut sen jälkeenkin, minun osaltani asiallisena. Nyt toivottavasti loppuu. ettei trollit ihan pilaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja huom. aloitin tämän asiallisen ketjun elokuussa. Syyskuussa alkoivat e-raiskaamiseni ja muu rankka yöhäirintä. Jatkoin ketjua asiallisesti, trollit ja stalkkerit kirjoittelivat epäasiallisia. - Talvella mm. sain nukkua vain 2 h yössä. Keväällä olin niin poikki, että ostin makuupussin ja muita tarvikkeita ja aioin muuttaa kuusen alle nukkumaan. Huhtikuu oli niin sateinen , ettei ollut mahdollista. Huhtikuusta -kesäkuun puoliväliin oli järjestetty helvetti. Kesäkuussa minut saatiin vietyä psyk.osastolle ambulanssilla. Siellä en jaksanut enää edes istua. Niin "HULLU" olin.
        Ketju on jatkunut sen jälkeenkin, minun osaltani asiallisena. Nyt toivottavasti loppuu. ettei trollit ihan pilaa.

Nyt on pakko ihan vaan uteliaisuutta kysyä, että millainen on e-raiskaus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elektromagneettista energiaa kohdistetaan genitaaleihin. Esim.jo vuosikausia sitten demarit heiluttivat mieskohteen heppiä suuntaamalla mikroaaltoa.

Naisella suunnataan genitaaleihin. Minulle tehtiin vuoteessa. Kai siinä klitoris oli kohteena. Kyllä muutkin kudokset turposivat.
        -Alkoi syyskuussa ja loppui/tuli taukoa toukokuun lopulla. -Jatkui sitten.- Parin vuoden päästä helteen takia oli ekan kerroksen parvekkeen ovi auki. Tultiin siitä ja pätkittiin hermot alapäästä. - Sen jälkeen raiskaaminen ei ollut mahdollista.- Muuten voidaan säteilyttää.

Toinen versio on sirujen asentaminen alapäähän. Ne voidaan aktivoida etänäkin. - Tehdään Suomessakin, vaikka enimmät lukemani jutut ovat tapahtuneet USA:ssa.

Hakusanalla voit etsiä tietoa - olisiko electronical rape.

OLen ollut pitkään vainon kohteena, myös e-häirinnän. Siksi yököttää jonkun toiminnan gaslighting - että e-häirintä toisi mieleen lähinnä salaliittoteorioinnin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elektromagneettista energiaa kohdistetaan genitaaleihin. Esim.jo vuosikausia sitten demarit heiluttivat mieskohteen heppiä suuntaamalla mikroaaltoa.

Naisella suunnataan genitaaleihin. Minulle tehtiin vuoteessa. Kai siinä klitoris oli kohteena. Kyllä muutkin kudokset turposivat.
        -Alkoi syyskuussa ja loppui/tuli taukoa toukokuun lopulla. -Jatkui sitten.- Parin vuoden päästä helteen takia oli ekan kerroksen parvekkeen ovi auki. Tultiin siitä ja pätkittiin hermot alapäästä. - Sen jälkeen raiskaaminen ei ollut mahdollista.- Muuten voidaan säteilyttää.

Toinen versio on sirujen asentaminen alapäähän. Ne voidaan aktivoida etänäkin. - Tehdään Suomessakin, vaikka enimmät lukemani jutut ovat tapahtuneet USA:ssa.

Hakusanalla voit etsiä tietoa - olisiko electronical rape.

OLen ollut pitkään vainon kohteena, myös e-häirinnän. Siksi yököttää jonkun toiminnan gaslighting - että e-häirintä toisi mieleen lähinnä salaliittoteorioinnin

Siis e-häirinnät tehdään etänä. -Olen juuttunut tähän asuntoon.On ollut aikaa asennella. Joka helvetin ikkunan kautta on tullut häirintää, mutta kyllä rakenteihinkin on päätteitä piiloteltu. Tutkanäkymä tarvitaan.

Electronical harrassment on hakusana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis e-häirinnät tehdään etänä. -Olen juuttunut tähän asuntoon.On ollut aikaa asennella. Joka helvetin ikkunan kautta on tullut häirintää, mutta kyllä rakenteihinkin on päätteitä piiloteltu. Tutkanäkymä tarvitaan.

Electronical harrassment on hakusana.

korjaan: electronic harrassment

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

korjaan: electronic harrassment

ELEKTRONISESTA HÄIRINNÄSTÄ VIELÄ:

Olin kokenut elektronista häirintää vuosien ajan siinä muodossa, että sitä kohdistamalla häädettiin pois. Silti kun 2000 luvun lopulla 2010 alusta lähtien jouduin tarkempien vaikutusten kohteeksi, en tajunnut, mistä oli kyse. Kävin neurologillakin kyselemässä. Hän pyöritteli päätään. Ei nämä mitään psykiatrisia oireita ole. Kyllä neurologi on oikea lääkäri on. Magneettikuvassa kävin, taas.jne, jne. - 2015 jälkeen kuultuani olevani GS:n kohde, sain tietoa e-häirinnästäkin. Ahaa, rupesi erinäiset asiat saamaan selityksen. TI:T KYSYIVÄT EHDINKÖ PALJONKIN RAVATA LÄÄKÄREILLÄ? Tämä oli tavallista, ennenkuin uhri sai tietoa elektronisesta häirinnästä. - Siis mielenvikainen ei ollut ruvennut kuvittelemaan, -- että haista sinä toimittaja pitkä pee salaliittoinesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ELEKTRONISESTA HÄIRINNÄSTÄ VIELÄ:

Olin kokenut elektronista häirintää vuosien ajan siinä muodossa, että sitä kohdistamalla häädettiin pois. Silti kun 2000 luvun lopulla 2010 alusta lähtien jouduin tarkempien vaikutusten kohteeksi, en tajunnut, mistä oli kyse. Kävin neurologillakin kyselemässä. Hän pyöritteli päätään. Ei nämä mitään psykiatrisia oireita ole. Kyllä neurologi on oikea lääkäri on. Magneettikuvassa kävin, taas.jne, jne. - 2015 jälkeen kuultuani olevani GS:n kohde, sain tietoa e-häirinnästäkin. Ahaa, rupesi erinäiset asiat saamaan selityksen. TI:T KYSYIVÄT EHDINKÖ PALJONKIN RAVATA LÄÄKÄREILLÄ? Tämä oli tavallista, ennenkuin uhri sai tietoa elektronisesta häirinnästä. - Siis mielenvikainen ei ollut ruvennut kuvittelemaan, -- että haista sinä toimittaja pitkä pee salaliittoinesi.

JA VIELÄ

Alkuun vain gang stalkingin rankimmissa muodoissa esiintyi elektronista häirintää, nykyään lähes aina. Elektronista häirintää voidaan tehdä ilman laajaa joukkovainoakin, ihan vaikka yhden henkilön toimesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyy Youtubesta yksikertaisella haulla: Markus haikara

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyy Youtubesta yksikertaisella haulla: Markus haikara

Lähde sivusto https://www.youtube.com/watch?v=TozKI-GffIE on jo siirretty, kenen lie toimesta Verkkoarkistoon, mutta tuntuu kyseisen herran nimen haulla löytyvän oikein radiohaastatteluja.

• Anonyymi

Tässä luodaan taas yhtä olkiukon prototyyppiä, osana vallanpitäjien institutionaalista keinovalikoimaa ihmisten vainoamiseksi ja tuhoamiseksi. Näiden propagandististen olkiukkoluomusten kaava on aina sama, sorrettuun ja vainottuun liitettävän olkiukon varustaminen sekä todellisilla vainon ja sorron seurauksilla että yleisöä uhkaavilla ominaisuuksilla. Tarkoituksena on saada vainon uhri näyttämään vainoharhaiselta ja uhalta ympäristölle, jolla henkilö eristetään ympäristöstään ja hänen uskottavuutensa poistetaan. Tällöin henkilöä voidaan vainota henkilön kuolemaan asti, ilman että yhteisö ymmärtäisi henkilöön kohdistuvaa kokonaisvaltiasta väkivaltaa.

• Anonyymi

Tämä olkiukon kaava on kehitetty jo varhaisessa historiassa ja sitä on käytetty niin keskiajalla noita-leimassa ja psykiatriassa esimerkiksi skitsofrenia-leimana.

• Anonyymi

Hyvin sanottu ja tiivistetty.

• Anonyymi

Artikkelissa todetaan, että isossa maailmassa on vaikka kuinka paljon gang stalking tietoutta jakavia yhteisöjä, joissakin kymmeniä tuhansia jäseniä. - Eihän sielläkään virallinen media tietoa levitä.

Miksi Suomessa vaietaan?

NWO naamakirjassa on satoja jäseniä, mutta lähinnä siellä tehdään gang stalkingista pilaa. Asiaa tuodaan mielisairaaseen tyyliin esille. Ja jumalaan viitataan vähän väliä. Mitä se porukka siellä oikein on ?

Tämäkin yle.fi:n artikkeli siellä. Ihan vitsiksi panivat aluksi. Sitten tuli yksi järkevä viesti. Ei löydy enää. Nyt siellä hillutaan ihan hullusti.

JA MIKÄ TÄMÄN ARTIKKELI SISÄLLÖN TARKOITUS JA AJOITUS.

Miksi eivät ole tapattaneet minua ja hävittäneet? Sikäli kun minuun liittyy. Minähän en ole mitään, minulla ei ole ihmisarvoa. Pahin miinusmerkkinen arvoni on kaikki se paha, mitä minulle on tehty.

• Anonyymi

Tämä on hyvä kysymys kaikkien vainottujen kohdalla. Miksi satsata parikymmentä vuotta tuhoamiseen, kun sen voisi tehdä nopeastikin todisteita jättämättä.
        Maailmalla on kysytty, onko gang stalking jonkinlainen peli. Minäkin avasin siitä ketjun, jossa pohdimme asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on hyvä kysymys kaikkien vainottujen kohdalla. Miksi satsata parikymmentä vuotta tuhoamiseen, kun sen voisi tehdä nopeastikin todisteita jättämättä.
        Maailmalla on kysytty, onko gang stalking jonkinlainen peli. Minäkin avasin siitä ketjun, jossa pohdimme asiaa.

Kun ilkeämielinen, pahantahtoinen,sadistinen, vahinginiloinen pääsee stalkkeriksi vainoon, sehän on kuin pääsisi huvipuistoon-

• Anonyymi
    • Anonyymi

OIKEASTAAN TÄMÄ YLE.fi:n ARTIKKELI ON HYVÄ.

- paljastaa miten asiaan perehtymätön ymmärtäisi nyt tarjolla olevaa tietoa, esim. ry:n. Niin tavikset kuin virkamiehetkin.

- ja miten niille voitaisiin esittää tutkimustietoa todistamaan tilannetta väärin

- ja miten olematonta on yhdistyksen tuki

- NWOnaamakirja vaikuttaa enemmänkin stalkkereiden touhulta

KIITOS SILMIÄ AVAAVASTA ARTIKKELISTA.

• Anonyymi

Jos viime kymmenvuotiskaudella gang stalkingin googlaaminen lisääntyi, niin viime vuonna GASLIGHTING OLI HAETUIN SANA, tai ainakin sen hakeminen oli lisääntynyt eniten.

yle :fin artikkelissa on paljon gaslightingiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos viime kymmenvuotiskaudella gang stalkingin googlaaminen lisääntyi, niin viime vuonna GASLIGHTING OLI HAETUIN SANA, tai ainakin sen hakeminen oli lisääntynyt eniten.

yle :fin artikkelissa on paljon gaslightingiä

että mitä? ihan lyhyesti sanoen toisen henkilön todellisen kokemuksen mitätöintä ja väittämällä vaikka hulluuden oireeksi

tässä artikkelissa gang stalking on mielisairauden oire ja elektroninen häirintä lähinnä salaliittoteoriaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

että mitä? ihan lyhyesti sanoen toisen henkilön todellisen kokemuksen mitätöintä ja väittämällä vaikka hulluuden oireeksi

tässä artikkelissa gang stalking on mielisairauden oire ja elektroninen häirintä lähinnä salaliittoteoriaa

kannattaa googlata gaslighting /kaasuvalotus

• Anonyymi

Siinä Ylen jutussa oleva psykiatrin haastattelu taisi olla vuodelta 2011. Aika paljon on vettä virrannut Vantaanjoessakin sen jälkeen. Väärinkäytöksiä on paljastunut, mutta psykiatriaa ei ole ainakaan vielä lopetettu. Italiassa on kuulemma lopetettu psykiatriset sairaalat jo vuosia sitten. Se voisi olla meilläkin paras ratkaisu. Stalkkereille paras paikka on vankila eikä mielisairaala. Sairaaloiden johto on yleisesti suhtautunut äärimäisen välinpitämättömästi siihen, että niissä rikotaan lakia ja kidutetaaan viattomia lainvastaisilla pakkolääkkeillä. Sisäministeriö on muutama vuosi sitten vaatinut vaatinut niitä tekemään mään potilasiakirjoihin merkinnät potilaaseen kohdistuneesta väkivallasta, myös psykiatrisesta. Vuonna 2015 potilaslakia on muutettu niin, että terveydenhuollon ammattihenkilö voi ilmoittaa oma-aloitteisesti poliisille, jos joku on vaarassa joutua väkivallan kohteeksi, jos teko on vielä estettävissä. Kun sähkömagneettinen kidutus on jatkunut vaikka kymmenen vuotta, jokainen seuraava teko on vielä estettävissä. Se ei tarkoita sitä, että poliisi voisi kategorisesti jättää huomioon ottamatta uhrien itse tekemät rikosilmoitukset.

• Anonyymi

Isyyslomaa ei kannata pitää säätäessä. Kesälomakin menee pieleen pihistellessä muilta
      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/582269fe-03a7-4eed-8cc5-f99b16e3a5f4

• Anonyymi

Uutisoidaan, että oikeuspsykiatrian asiantuntija, joka parhaillaan teki tutkimusta väkivaltarikollisista, on epäiltynä vaimonsa murhasta. Oli siirtämässä roskapussiamaasturiinsa. Roskapussissa olikin vaimon ruumis vai oliko ihan monessa roskapussissa,

Mitäs sanoo tämän artikkelin dosentti ja psykoterapeutti.

• Anonyymi

Kyse oli jo vuosia vanhasta väitöskirjasta. Minäkin muistan sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse oli jo vuosia vanhasta väitöskirjasta. Minäkin muistan sen.

Kriminaalipsykologi ja kriminaalipsykiatri. Kummallakin vastaanotto terveystalossa. Psykiatrista ihmetellään, miksi oli kiinnostunut väkivaltaisita ihmisistä. Psykologista voisi ihmetellä, miksi on kiinotunut vainotuista ja traumatisoituneista ihmisistä ja narsistien traumatisoimista vielä erikseen. - Mutta pyh, joukkovainotut vain kokevat ja uskovat. Ja teknologian viimeiset kehitykset aivoihin hyökkäämisestä ovat paranoidista psykoosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kriminaalipsykologi ja kriminaalipsykiatri. Kummallakin vastaanotto terveystalossa. Psykiatrista ihmetellään, miksi oli kiinnostunut väkivaltaisita ihmisistä. Psykologista voisi ihmetellä, miksi on kiinotunut vainotuista ja traumatisoituneista ihmisistä ja narsistien traumatisoimista vielä erikseen. - Mutta pyh, joukkovainotut vain kokevat ja uskovat. Ja teknologian viimeiset kehitykset aivoihin hyökkäämisestä ovat paranoidista psykoosia.

Ymmärrän kyllä, että on joutunut olemaan varovainen siinä, miten asiat esittää. Ja ylen artikkeli oli mielenterveyspalstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin vaihe täytyy kuitenkin läpikäydä, ennenkuin sen antama opetus sisäistyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin vaihe täytyy kuitenkin läpikäydä, ennenkuin sen antama opetus sisäistyy.

että mikä opetus, kenen pitäisi sisäistää ja mitä

• Anonyymi

Mitään joukkovainoja ei ole olemassa, ei ainakaan suomessa. On vain ryhmä hoitoa vailla olevia skitsofrenikkoja!!

• Anonyymi

Ei, ei, ei.
        Aikuistuminen on vaikeaa kun lapsuuden hopealusikalla syöminen ei ollut riittävä kasvualusta.
        Ja boomerit ennenvanhaan opettivat nuorempia.
        Nyt boomerit ovat epäpäteviä elämänkalluja, jotka eiv ät ymmärrälapsuuden hopealusikkatarjonnan hoitoonohjausvoiman tärkeyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, ei, ei.
        Aikuistuminen on vaikeaa kun lapsuuden hopealusikalla syöminen ei ollut riittävä kasvualusta.
        Ja boomerit ennenvanhaan opettivat nuorempia.
        Nyt boomerit ovat epäpäteviä elämänkalluja, jotka eiv ät ymmärrälapsuuden hopealusikkatarjonnan hoitoonohjausvoiman tärkeyttä.

Tuo hopealusikkavertaus on hyvä. Minä olisin selkokielellä sanonut asian, olisi varmaan poistettu.

• Anonyymi

Yle fi:n artikkeli on ihan uskomaton. Voisi ihmetellä, kuinka jotkut omalla nimellä kehtaavat moista vääristelyä esittää. Alkuun ajattelin, että kannattaa jättää omaan arvoonsa. Turvallisuussyistä kuitenkin kirjoittelin. Jos tähän artikkeliin vedoten yritetään myöhemmin esittää väitteitä, on ketju, johon voi antaa linkin.

• Anonyymi

Voisin tähänkin kirjoittaa, että ymmärrän kyllä, että on pitänyt olla varovainen ja turvata oma asemansa. TÄMÄ OLI ENSIMMÄINEN VIRALLISESSA MEDIASSA TOIMITTAJAN KIRJOITTAMA ARTIKKELI , JOSSA OTETAAN ESILLE GANG STALKING.

PÄÄSITTE HISTORIAAN. KIITOS, KIITOS!!!

• Anonyymi

Minua tämä Tikkurilan sheriffi uhkailee vehkeiden kautta Tienhaaralla, UB:llä, Bandeilla.
      Ensin hän se käytti uhkailuissaan kaikki poliisit, karhuryhmä mukaan lukien. Ei tehonnut.
      Nyt se huutelee laitteisiinsa että tekee minusta vasikan UB:lle,yms.
      No en ole edes tekemisissä.
      Että tämmöisellä se Niinistö myöntelee neuvos titteleitä.
      Koitetaan jaksolla. Vasta 5.10 v. Takana

• Anonyymi

Psykopaatti se on!!!

• Anonyymi

KIITOS ollille luultavasti.,

Minä olen niin huonossa kunnossa, etten ole jaksanut muuta, kuin lyhyesti kirjoittaa jotakin muutamaan kohtaan.

Yhdistyksen taholta kerrankin tuli vastinetta.

Katsoin toimittajan tietoja. Näköjään on 3 kk kerrallaan tekemässä töitä jollekin taholle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KIITOS ollille luultavasti.,

Minä olen niin huonossa kunnossa, etten ole jaksanut muuta, kuin lyhyesti kirjoittaa jotakin muutamaan kohtaan.

Yhdistyksen taholta kerrankin tuli vastinetta.

Katsoin toimittajan tietoja. Näköjään on 3 kk kerrallaan tekemässä töitä jollekin taholle.

Dosentti Häkkänen on psykologi, psykoterapeutti ja kriminaalipuolen ansioita. Jätän ihan rauhaan hänen persoonansa ja ammattinsa.

Kopioin artikkelista
        "Häkkänen tutustui suomenkieliseen joukkovainoamisen kokemuksiin kokemuksia käsitteleviin sivustoihin Yle Uutisten pyynnöstä. Hänen mukaansa joukkovainoamisen vaikutusten kuvauksissa esiintyy vainoamisesta tyypillisesti aiheutuvia psyykkisiä oireita.

-Erilaista on se, joukkovainoamisen kuvauksissa ilmenee keinoja, jotka on todennäköisesti omaksuttu viihdeteollisuudesta. Lisäksi kuvaus synnyttää vaikutelman siitä, että vainoamista tapahtuisi hyvin tiheästi 24/7, ja ettei vainottu voi mitenkään siihen vaikuttaa.

Jatkoa myöhemmin, käsitellään ensin näitä asioita.

KIITOS HÄKKÄSELLE, ETTÄ ON TUTUSTUNUT JOUKKOVAINOTTUJEN KIRJOITUKSIIN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dosentti Häkkänen on psykologi, psykoterapeutti ja kriminaalipuolen ansioita. Jätän ihan rauhaan hänen persoonansa ja ammattinsa.

Kopioin artikkelista
        "Häkkänen tutustui suomenkieliseen joukkovainoamisen kokemuksiin kokemuksia käsitteleviin sivustoihin Yle Uutisten pyynnöstä. Hänen mukaansa joukkovainoamisen vaikutusten kuvauksissa esiintyy vainoamisesta tyypillisesti aiheutuvia psyykkisiä oireita.

-Erilaista on se, joukkovainoamisen kuvauksissa ilmenee keinoja, jotka on todennäköisesti omaksuttu viihdeteollisuudesta. Lisäksi kuvaus synnyttää vaikutelman siitä, että vainoamista tapahtuisi hyvin tiheästi 24/7, ja ettei vainottu voi mitenkään siihen vaikuttaa.

Jatkoa myöhemmin, käsitellään ensin näitä asioita.

KIITOS HÄKKÄSELLE, ETTÄ ON TUTUSTUNUT JOUKKOVAINOTTUJEN KIRJOITUKSIIN.

Selostan oman tarinani avulla. Olin ollut jo pitkään gang stalking vainon kohteena, ennen kuin minuun saatiin kontakti ja kerrottiin, mistä kauheissa ja kummallisissakin kokemuksissani on kyse. Rupesin tutustumaan siihen, mitä semmoinen gang stalkingissa on kyse.
        Ensimmäinen herätysisku oli, kun luin kanadalaista yhteenvetoa sikäläisestä gang stalkingista. Siellä tuli vastaan sanatarkkoja kuvauksia siitä, mitä minullekin oli tehty. Ja mitä ei oltu tehty, tehtiin sitten jatkossa. Ja elin Suomessa.

Kun tutustuin usalaisiin vainokertomuksiin, samoja kokemuksia niin minulla . Tulimme siihen tulokseen, että stalkkarimme ovat käyneet sanan vainokoulun, ainakin sama oppikirja käytössä. -Ei tuntunut kivalle.

Vastaan tuli sitten tarina tai tosikertomus: CIA/FBI olivat käyttäytymistieteen ym. asiantuntijoilta tilanneet vainon, jolla ihmisiä voisi tuhota niin, ettei jää todisteita. Pohjaksi ottivat DDR:n zerzetungin. Lisäsivät siihen maailmalla jo käytännössä tehokkaiksi osoittautuneita vainokeinoja. - Googlailin erikseen näitä keinoja. Läytyi Wikipedia-verkosto aiheesta. Usein joku keino oli ollut pääasiallinen vainontamenetelmä, jossakin nimeltä mainitussa paikassa. Ja tuhoa oli tullut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selostan oman tarinani avulla. Olin ollut jo pitkään gang stalking vainon kohteena, ennen kuin minuun saatiin kontakti ja kerrottiin, mistä kauheissa ja kummallisissakin kokemuksissani on kyse. Rupesin tutustumaan siihen, mitä semmoinen gang stalkingissa on kyse.
        Ensimmäinen herätysisku oli, kun luin kanadalaista yhteenvetoa sikäläisestä gang stalkingista. Siellä tuli vastaan sanatarkkoja kuvauksia siitä, mitä minullekin oli tehty. Ja mitä ei oltu tehty, tehtiin sitten jatkossa. Ja elin Suomessa.

Kun tutustuin usalaisiin vainokertomuksiin, samoja kokemuksia niin minulla . Tulimme siihen tulokseen, että stalkkarimme ovat käyneet sanan vainokoulun, ainakin sama oppikirja käytössä. -Ei tuntunut kivalle.

Vastaan tuli sitten tarina tai tosikertomus: CIA/FBI olivat käyttäytymistieteen ym. asiantuntijoilta tilanneet vainon, jolla ihmisiä voisi tuhota niin, ettei jää todisteita. Pohjaksi ottivat DDR:n zerzetungin. Lisäsivät siihen maailmalla jo käytännössä tehokkaiksi osoittautuneita vainokeinoja. - Googlailin erikseen näitä keinoja. Läytyi Wikipedia-verkosto aiheesta. Usein joku keino oli ollut pääasiallinen vainontamenetelmä, jossakin nimeltä mainitussa paikassa. Ja tuhoa oli tullut.

Niitä keinoja ei voi ruveta selittämään tässä yhteydessä. Aikaisemmin on annettu pari linkkiä suomi24-ketjuihin, jossa niitä luettelonomaisesti esitellään. - Mikä niissä vaikuttaa jätetään nyt kertomatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä keinoja ei voi ruveta selittämään tässä yhteydessä. Aikaisemmin on annettu pari linkkiä suomi24-ketjuihin, jossa niitä luettelonomaisesti esitellään. - Mikä niissä vaikuttaa jätetään nyt kertomatta.

Kävin tässä välillä ulkona. Huomaan, että olen unenpöpperössä kirjoittanut yllä olevan pätkivän tekstin. Siitä pitäisi selvitä, että yli 15 vuotta olin ollut stalkausten kohteena tietämättä, että kyseessä on organisoitu vaino. Vainon nimi päästiin sitten kertomaan. Rupesin ottamaan selvää asiasta. Kanadan ja USA:n kohtalotoverit ja netti.

Oli isku päin naamaa tajuta, että organisoitu ja jatkuu, kunnes olen tuhoutunut. Minut oli heitetty johonkin myllyyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin tässä välillä ulkona. Huomaan, että olen unenpöpperössä kirjoittanut yllä olevan pätkivän tekstin. Siitä pitäisi selvitä, että yli 15 vuotta olin ollut stalkausten kohteena tietämättä, että kyseessä on organisoitu vaino. Vainon nimi päästiin sitten kertomaan. Rupesin ottamaan selvää asiasta. Kanadan ja USA:n kohtalotoverit ja netti.

Oli isku päin naamaa tajuta, että organisoitu ja jatkuu, kunnes olen tuhoutunut. Minut oli heitetty johonkin myllyyn.

"KUVAUKSISSA ESIINTYY myös kokemuksia, että joukkovainotun ajatuksia voidaan manipuloida ulkoapäin, missä voi olla kyse vainoharhaisista eli paranoidisista psykoosi sairauksista.

Voi harranjestas ja apua. Häkkäsellä on valtaisa aukko tiedoissaan, ihan jo yleissivistyksenkin tasolla. - Nyt kannattaisi opiskella aihetta. En jaksa antaa edes linkkejä. SINUNKIN AJATUKSIIN VOIDAAN VAIKUTTAA ULKOPÄIN JA NIIN TAPAHTUUKIN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"KUVAUKSISSA ESIINTYY myös kokemuksia, että joukkovainotun ajatuksia voidaan manipuloida ulkoapäin, missä voi olla kyse vainoharhaisista eli paranoidisista psykoosi sairauksista.

Voi harranjestas ja apua. Häkkäsellä on valtaisa aukko tiedoissaan, ihan jo yleissivistyksenkin tasolla. - Nyt kannattaisi opiskella aihetta. En jaksa antaa edes linkkejä. SINUNKIN AJATUKSIIN VOIDAAN VAIKUTTAA ULKOPÄIN JA NIIN TAPAHTUUKIN.

Ja sitten iänikuinen aihe: pseudotiede psykiatria diagnooseineen. SINULLE KUULE HYMÄHDETÄÄN TAI NAURETAAN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten iänikuinen aihe: pseudotiede psykiatria diagnooseineen. SINULLE KUULE HYMÄHDETÄÄN TAI NAURETAAN.

Some-kirjoittelun tutkiminen.

Esim.tämä suomi24 keskustelut. Edellisen omistajan aikana oli enemmän vapautta kirjoittaa. Silloinkin kyllä sensuuri toimi. Uusi omistaja vähentänyt vapautta huomattavasti. Minulla esim. ylläpito kyttää.

-Eli siellä kommenteissa/viesteissä ei ole koko totuutta.

- TI:t eivät itse uskalla kirjoittaa, koska stalkkerit kostavat.

- Mistä dosentti pystyi erottamaan, että viesti oli TI:n kirjoittama eikä trollin tai stalkkerin tai vaan häirikön ajankulua.

• Anonyymi

Jos (toivottavasti klikkaatte linkkiä) niin siellä sihteeri toteaa, että ensimmäisen kerran Suomessa virallisessa mediassa kirjoitetaan gang stalkingista. Ei pidä paikkaansa. Kyllä minusta Kauppalehti on virallinen lehti. Googlaa : Kauppalehti gang stalking
        vuodelta 2014 löytyy keskustelua ja se tavanomainen luettelomainen gang stalkingin määritelmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos (toivottavasti klikkaatte linkkiä) niin siellä sihteeri toteaa, että ensimmäisen kerran Suomessa virallisessa mediassa kirjoitetaan gang stalkingista. Ei pidä paikkaansa. Kyllä minusta Kauppalehti on virallinen lehti. Googlaa : Kauppalehti gang stalking
        vuodelta 2014 löytyy keskustelua ja se tavanomainen luettelomainen gang stalkingin määritelmä.

siis kyse on kommenttisiosiossa olevasta linkistä Suomen joukkovainotut ry:n kotisivuille.

Terveisin Olli, niin se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis kyse on kommenttisiosiossa olevasta linkistä Suomen joukkovainotut ry:n kotisivuille.

Terveisin Olli, niin se on.

Ainoa, minkä löysin, on tosiaan tämä keskustelupalstan ketju:
        https://keskustelu.kauppalehti.fi/threads/suomessa-vainotaan-ihmisiae-poliittisista-syistae.235161/

Mutta toimittajan kirjoittamaa artikkelia ei ole aiemmin ollut missään. Kokoomuksen verkkolehdessä on ollut kyllä juttu DDR:n Zersetzungista, joka on gang stalkingin kaltaista vainoamista, mutta siinä ei ollut mitään mainintaa siitä, että sellaista voisi tapahtua nykyään muissa maissa.

https://www.verkkouutiset.fi/a/diabolisen-pahuuden-psykoterroria-nain-stasi-riisti-sielun/#9ecf96a2

"Ehkä kaikkein uskomattominta oli katuteatterin järjestäminen.

Kohde saattoi kadulla kävellessään tulla yhtäkkiä viiden ”satunnaisen” ja muualle katselevan ohikulkijan epämukavasti ympäröimäksi niin, ettei hän päässyt liikkumaan. Liikennevaloissa seisoessaan hän saattoi ”sattumalta” kuulla kahden vieressä seisovan tuntemattoman puhuvan naureskellen – hänestä. Eri paikoissa kohteen eteen kiilattiin ja häntä tuupittiin.

Kadun ihmiset olivat Stasin vapaaehtoisia. Tarkoitus oli jälleen saada kohde tuntemaan olevansa tulossa hulluksi."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa, minkä löysin, on tosiaan tämä keskustelupalstan ketju:
        https://keskustelu.kauppalehti.fi/threads/suomessa-vainotaan-ihmisiae-poliittisista-syistae.235161/

Mutta toimittajan kirjoittamaa artikkelia ei ole aiemmin ollut missään. Kokoomuksen verkkolehdessä on ollut kyllä juttu DDR:n Zersetzungista, joka on gang stalkingin kaltaista vainoamista, mutta siinä ei ollut mitään mainintaa siitä, että sellaista voisi tapahtua nykyään muissa maissa.

https://www.verkkouutiset.fi/a/diabolisen-pahuuden-psykoterroria-nain-stasi-riisti-sielun/#9ecf96a2

"Ehkä kaikkein uskomattominta oli katuteatterin järjestäminen.

Kohde saattoi kadulla kävellessään tulla yhtäkkiä viiden ”satunnaisen” ja muualle katselevan ohikulkijan epämukavasti ympäröimäksi niin, ettei hän päässyt liikkumaan. Liikennevaloissa seisoessaan hän saattoi ”sattumalta” kuulla kahden vieressä seisovan tuntemattoman puhuvan naureskellen – hänestä. Eri paikoissa kohteen eteen kiilattiin ja häntä tuupittiin.

Kadun ihmiset olivat Stasin vapaaehtoisia. Tarkoitus oli jälleen saada kohde tuntemaan olevansa tulossa hulluksi."

Joo, olet oikeassa, Kauppalehdessä ei ollut toimittajan kirjoittamaa artikkelia, mutta virallisessa lehdessä oli julkaistu ote keskustelupalstalta ja se määritelmä gang stalkingista, jota sitten sinäkin olet moneen kertaan julkaissut esim. suomi24:ssä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, olet oikeassa, Kauppalehdessä ei ollut toimittajan kirjoittamaa artikkelia, mutta virallisessa lehdessä oli julkaistu ote keskustelupalstalta ja se määritelmä gang stalkingista, jota sitten sinäkin olet moneen kertaan julkaissut esim. suomi24:ssä.

Ok, tuota en tiennyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla n muistikuva, että Iltalehdessä on julkaistu juttu psykotronisista aseista jo vuonna 2014. Löysin sen kuitenkin vasta muutama vuosi myöhemmin. Kyllä se oli ihan uutinen, mutta muuta en siitä muista enkä sitä mistä maasta se kertoi. Nyt en enää löytänyt sitä googlaamalaa. Ensimmäisen kerran luin gang stalkingista Kalevan juttutuvasta, myös vuonna 2014. Elektroninen vainoni oli siihen mennessä kestänyt melkein neljä vuotta. Kolme vuotta myöhemmin muutin käyttäytymistäni sen verran, että aloin puhua elektronisen häirinnän sijaan sähkömagneettisesta, siksi, että sairaalassa erikoistumassa ollut lääkörini nimitti sitä niin. Huomasin myös, että sitä käyttämällä löysin enemmän tietoa netistä.

Puolustusvoimat puhuu elektronisesta sodankäynnistä ja tiedustelusta:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Elektronisen_sodankäynnin_keskus

Samoin siihen liittyvä järjestötoimita:
        https://elsokilta.net/

mutta kuitenkin sähkömagneettisista aseista:
        https://asiakas.kotisivukone.com/files/suomenetu.kotisivukone.com/Armeija/pvttjulkaisu17.pdf

Näitäköhän se Yle nimittää salaliittoteorioiksi vai mitä? En ihan ymmärtänyt.
        Viimeksimainittu julkaisu on jo vuodelta 2009 jolta vuodelta löysin ensimmäiset gang stalking-keskustelut Suomi 24-palstalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tällaista Virossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tällaista Virossa?

ketju ei noussut ylöspäin tämän takia alunperin, vaan 0301 kirjoitetun viestin takia tuolla alempana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ketju ei noussut ylöspäin tämän takia alunperin, vaan 0301 kirjoitetun viestin takia tuolla alempana

oli arvioitu, että kun joku huomaa ketjun nousseen, päättelee, että on kirjoitettu viesti. alkaa kelata ketjua alaspäin ja tulee vastaan tuo: Onko tällaista Virossa, ajattelee, että aha, tämmöinen vaan ja poistuu näkemättä 0301 kirjoitettua viestiä

• Anonyymi

Uusin sairas villitys Tikkurilan miehellä on nanopöly droneissa mikä johtaa sähköä ja ääntä ja aiheuttaa syöpää.

• Anonyymi

Elinkeinoa ei sovi unohtaa konsteistaan.

• Anonyymi

Kun luin Häkkäsen Wikipediasta yhteistyötahot, selvisi, ettei hänellä ole vapautta ollaa omaa mieltään gang stalkingista. - Se on vaarallinen aihe. Kannattaa pysyä erillään asiasta.

Ja kyllä selvisi, että eliitti on tämän artikkelipyynnön takana.

• Anonyymi

YLE.FIN ARTIKKELIN AJOITUS

Nyt juuri on valmistunut (valmistumassa) maalittamis- ja vihapuhelait. Kun vainoamislaki tuli voimaan, nämä surkimukset joukkovainotut luulivat, että koskisi heitäkin. Ja aiheuttivat turhaa vaivaa. Nyt tehtiin selväksi, ettei koske heitä.

Kun nyt dosentti tutki, mitä kirjoittelevat somessa, voidaan perustella, etteivät nämä uudet laitkaan koske heitä eli meitä, jotka kokee ja uskoo. - Siinä halventamisen ohessa saimme pikkuisen ymmärtämistäkin.

Että ajoitus ei liity "minuun". Minuthan saa vegetatiiviseen tilaan tai hulluksi julistettua, heti jos netissä inahdankaan eliitin tekemisistä elämässäni. Ja heti kun on nirri poissa, kukaan ei "muista" mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

YLE.FIN ARTIKKELIN AJOITUS

Nyt juuri on valmistunut (valmistumassa) maalittamis- ja vihapuhelait. Kun vainoamislaki tuli voimaan, nämä surkimukset joukkovainotut luulivat, että koskisi heitäkin. Ja aiheuttivat turhaa vaivaa. Nyt tehtiin selväksi, ettei koske heitä.

Kun nyt dosentti tutki, mitä kirjoittelevat somessa, voidaan perustella, etteivät nämä uudet laitkaan koske heitä eli meitä, jotka kokee ja uskoo. - Siinä halventamisen ohessa saimme pikkuisen ymmärtämistäkin.

Että ajoitus ei liity "minuun". Minuthan saa vegetatiiviseen tilaan tai hulluksi julistettua, heti jos netissä inahdankaan eliitin tekemisistä elämässäni. Ja heti kun on nirri poissa, kukaan ei "muista" mitään.

GANG STALKINGIN JA MUIDEN JOUKKOVAINOJEN KOHTEET OVAT LAINSUOJATTOMIA. EIVÄT KOSKE RIKOSLAIN MUUTKAAN KOHDAT MEITÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

GANG STALKINGIN JA MUIDEN JOUKKOVAINOJEN KOHTEET OVAT LAINSUOJATTOMIA. EIVÄT KOSKE RIKOSLAIN MUUTKAAN KOHDAT MEITÄ.

Ei perustuslakikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei perustuslakikaan.

EI KOSKE JUU JA POLIISI KUULUU STALKKEREIHIMME.

OLEN KAUHISTUNUT TÄSTÄ HELINÄSTÄ. On vainoajimme työkaveri, traumahoitaja. Ja opiskelut ja työkokemus tekisi hänestä superstalkausten asiantuntija. Tietää, mikä ihmisen traumatisoi ja panee kärsimään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EI KOSKE JUU JA POLIISI KUULUU STALKKEREIHIMME.

OLEN KAUHISTUNUT TÄSTÄ HELINÄSTÄ. On vainoajimme työkaveri, traumahoitaja. Ja opiskelut ja työkokemus tekisi hänestä superstalkausten asiantuntija. Tietää, mikä ihmisen traumatisoi ja panee kärsimään..

ja kuuluu eliittiin

• Anonyymi

Onkohan kansanedustajia tosiaan kielletty puhumasta kansalle aiheesta? Vai ovatkohan vain ymmärtäneet asian jotenkin väärin?

• Anonyymi

• Anonyymi

Mutta omalta osaltani koen suurta iloa siitä, että vainoajistani pian eroon.

Ja kuten olen jo muualla ilmaissut, en toivota heitä helvettiin. Samanlaisten seurassa siellä olisi liian rattoisaa. - Menkööt taivaaseen enkelien seuraan harppua soittamaan ja käyttäytymään kiltisti.

• Anonyymi

Demokratioa ja binauraalisuus, lentävät spagettihirviöt...

• Anonyymi

Asun okt alueella.
      Luulin muuttavani tavalliselle päättyvlle kadulle.
      Kotini edessö tiellä huuto karjubta paukuttelu parveilu haukkuminen.

5 minuutin hiljsisuutta ei 2007-2021.

Mukama tuhansia.
      Vsstapäinen mies maalitti ja rouvansa.

Tuhansia osallistujia.
      Kaikkia normaalrjs toimia tehdään 10-100 krt enemmän kjin muut, auton pesua, auton ovien sulkua, joukkourheilu tiellä jne

Muualla ei näy ketään. Minun kodista 20 metrin säde, ihmiset karjuu kirkuu, 100 metrin säde käyttää koneita huutaa

• Anonyymi

Kaikille ei sovi vilkas urbaani elämä.
      Muuta maaseudulle, ympäristö on aivan toiselaista, hiljausta.

• Anonyymi

Päinvastoin, kaupunkien omakotialueet on muualka tyystin hiljaisua, ketään ei näy, myöskään löhiöiden kerrostaloalueilla ei näy ketään. Myösköän keskustassa kukaan ei jörjestä 20 hengwn urheilua tielle, ilotulitusta kenenkään kodin eteen 3000 ihmiselle jne

• Anonyymi

Muualla yhteisöllisyys tarkoittaa kesällä kahvikekkereitå tai yhteistä kukkaistutusta tau kasvimaata

Yhdessä klhtaa yhdistää järjestäytynyt vainoaminen, tahallinen melun tuottamineb maalitetun kotiin, ja esittövöt viatonta tai jopa uhria, ne jotka karjuneet autotielle maalitetun kodista parin metrin päässä 2007-2021

• Anonyymi

Kuuban tauti on totta, kaikki jotka väittää muuta on putinin agentteja! 😂

Oikeasti, noin uskoo nykyisin 98% suomalaisista. Mutta se luultavasti johtuu siitä, että putin on kohdistanut säteilytyksen myös Suomeen. Se pikku paska! 😂

• Anonyymi

Oho, kuulitko myös hopeakellon kilahduksen.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho, kuulitko myös hopeakellon kilahduksen.?

No ei varmaan. Hän USKOO säteilytykseen! Voi laupias taivas!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei varmaan. Hän USKOO säteilytykseen! Voi laupias taivas!

Ei tarvitse uskoa, toimii kyllä muutenkin.

• Anonyymi

Ok. Viittaat Kuuban tautiin. (putin agentit?)

• Anonyymi
      • Anonyymi

jaaha, tuli ilmoitus, että sivua ei löydy, onneksi otin kopion

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

toimii, vaikka katkeaakin noihin än pisteisiin.

Otin tämän kirjeen esille esimerkiksi siitä, että TI:t toimivat, vaikka eivät yhdistyksen nimiin. Tämäkin julkaistiin vasta, kun tämä pj väistyi ja tuli uusi pj. Voidaanhan siellä käydä neuvottelut, pannaanko tämä linkki kuitenkin yhdistyksen kotisivulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otin tämän kirjeen esille esimerkiksi siitä, että TI:t toimivat, vaikka eivät yhdistyksen nimiin. Tämäkin julkaistiin vasta, kun tämä pj väistyi ja tuli uusi pj. Voidaanhan siellä käydä neuvottelut, pannaanko tämä linkki kuitenkin yhdistyksen kotisivulle.

Otin tämän linkin esille myös sen takia, että näkisitte minkälainen puheenjohtaja joukkovainotut yhdistyksellä oli, kunnes äskettäin tuli uusi pj. Tämä Martti kieltää gang stalkingin olemassa olon. NWOnaamakirjassa hän ilmoitti, että kaikki, jotka uskovat olevansa gang stalkingin kohteena, ovat mielisairaita. Käski näiden lähteä pois. Tarjosi toista , v2k-häirittyjen ryhmää, (v2k tapaukset kuulevat puhetta päässään.)
        Joukkovainoja on monenlaisia. Siksi Suomen joukkovainotut ei voi olla gang stalking-ryhmä, mutta nyt gang stalking on jätetty pois.

Häkkälän tutkimus on tehty some-kirjoittelusta. Ei siinä otettu yhteyttä mihinkään tahoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otin tämän linkin esille myös sen takia, että näkisitte minkälainen puheenjohtaja joukkovainotut yhdistyksellä oli, kunnes äskettäin tuli uusi pj. Tämä Martti kieltää gang stalkingin olemassa olon. NWOnaamakirjassa hän ilmoitti, että kaikki, jotka uskovat olevansa gang stalkingin kohteena, ovat mielisairaita. Käski näiden lähteä pois. Tarjosi toista , v2k-häirittyjen ryhmää, (v2k tapaukset kuulevat puhetta päässään.)
        Joukkovainoja on monenlaisia. Siksi Suomen joukkovainotut ei voi olla gang stalking-ryhmä, mutta nyt gang stalking on jätetty pois.

Häkkälän tutkimus on tehty some-kirjoittelusta. Ei siinä otettu yhteyttä mihinkään tahoon.

Puhutkohan nyt höpöjä? En löydö tuollaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutkohan nyt höpöjä? En löydö tuollaista.

On näköjään viestini poistettu. Ed.pj.ei tiedä poikkeuksellisen hyvästä muististani.

Kirjoitan piruuttaan tarkemmin. NWOnaamakirjassa oli trolli(?), mitätöi joka ainoan vainoa koskevan viestin. TI jäsenet jo useamman kerran pyysivät, että tämä erotettaisiin ryhmästä. Sitten tämä trolli ilmoitti, että kaikki nämä viestejä kirjoitelleet ovat mielisairaita. Tällöin voimallisesti vaadittiin hänen erottamistaan. Pj. ilmoitti, ettei tätä tyyppiä eroteta, on ainoa terve, kaikki nämä naiset ovat mielisairaita. --Keskustelua riitti ja pj. ehdotti että nämä "mielisarairaat" naiset siirtyvät v2k ryhmään, jonka ylläpitäjä oli marjut. Siirtyivät.- Jos tämä viesti poistetaan, kirjoitan jonnekin muualle OIKEIN tarkan selostuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On näköjään viestini poistettu. Ed.pj.ei tiedä poikkeuksellisen hyvästä muististani.

Kirjoitan piruuttaan tarkemmin. NWOnaamakirjassa oli trolli(?), mitätöi joka ainoan vainoa koskevan viestin. TI jäsenet jo useamman kerran pyysivät, että tämä erotettaisiin ryhmästä. Sitten tämä trolli ilmoitti, että kaikki nämä viestejä kirjoitelleet ovat mielisairaita. Tällöin voimallisesti vaadittiin hänen erottamistaan. Pj. ilmoitti, ettei tätä tyyppiä eroteta, on ainoa terve, kaikki nämä naiset ovat mielisairaita. --Keskustelua riitti ja pj. ehdotti että nämä "mielisarairaat" naiset siirtyvät v2k ryhmään, jonka ylläpitäjä oli marjut. Siirtyivät.- Jos tämä viesti poistetaan, kirjoitan jonnekin muualle OIKEIN tarkan selostuksen.

Kirjoitin tämän auttaakseni uutta pj:tä tavoitteessaan tuoda gang stalkingia esille yhdistyksessä. Tämä ed. pj istuu hallituksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistatteko kun jokunen vuosi sitten joku palstalla kertoi, että joku valtiollinen taho maksaa stalkkereille 4000 e/kk. Myöhemmin nousi eri yhteydessä esille että se on sosiaali- ja terveysministeriö. No, minähän otin ja kysäisin. Ei tullut vastausta, mutta jotain muuta taisi selvitä, en ole varma. Epäilen, että yksi laki oli hukassa. Sitä en osannut epäillä, vaikka tuntui, että jotain muutakin oli vinksin vonksin.

Muistanko oikein, että niissä keskusteluissa joku tiesi myös, että kidutettujen kokemuksen kieltämisestä saa 100 e/kerta. Niitä oli silloin palstalla paljon. Joku kirjoitti, että ne on terveysalan ammattilaisia. Siitä ministeriö tai joku ärähti ja kielsi ammattilaisia niin tekemästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistatteko kun jokunen vuosi sitten joku palstalla kertoi, että joku valtiollinen taho maksaa stalkkereille 4000 e/kk. Myöhemmin nousi eri yhteydessä esille että se on sosiaali- ja terveysministeriö. No, minähän otin ja kysäisin. Ei tullut vastausta, mutta jotain muuta taisi selvitä, en ole varma. Epäilen, että yksi laki oli hukassa. Sitä en osannut epäillä, vaikka tuntui, että jotain muutakin oli vinksin vonksin.

Muistanko oikein, että niissä keskusteluissa joku tiesi myös, että kidutettujen kokemuksen kieltämisestä saa 100 e/kerta. Niitä oli silloin palstalla paljon. Joku kirjoitti, että ne on terveysalan ammattilaisia. Siitä ministeriö tai joku ärähti ja kielsi ammattilaisia niin tekemästä.

Nyt muistan, että kun olin sairaalassa ja pyysin hoitajilta lakitulosteita, ne olivat etsineet minulle valmiiksi sen sen pykälän mitä hain. Se oli juuri se laki, jonka nyt epäilen olleen hukassa ja mitä ilman mielenterveyslakiakin on mahdoton tulkita oikein. Kun minä pähkäilin sen kanssa että jokin tässä ei nyt täsmää, menin kysymään Avista ja sain nekin terveydenhuollon ammattihenkilöitä koskevan lain pykälät, mistä se juontuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiaan liittynee myös yhdistys tsi säätiö, jonka nimi on vanhusten viholliset tai jotain sinne päin. Se rekrytoi nuorisorikollisia kiduttamaan vanhuksia tarkoituksena lisätä lääkemenekkiä vanhuspsykiatrian osastoilla. Julkinen salaisuus on, että lääke-esittelyissä on hyvät tarjoilut. Tukea valuu myös järjestömaailmaan. Säätiö leviää ympäri maata kuin kulkutauti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiaan liittynee myös yhdistys tsi säätiö, jonka nimi on vanhusten viholliset tai jotain sinne päin. Se rekrytoi nuorisorikollisia kiduttamaan vanhuksia tarkoituksena lisätä lääkemenekkiä vanhuspsykiatrian osastoilla. Julkinen salaisuus on, että lääke-esittelyissä on hyvät tarjoilut. Tukea valuu myös järjestömaailmaan. Säätiö leviää ympäri maata kuin kulkutauti.

Tämän uutisen luetettavauus on vähintään ainakin lähes samaa luokkaa kuin Ylen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyi yllättäen valtioneuvoston julkaisu, jota en ole ennen nähnyt,

Sisäministeriön kansallisen väkivaltaisen radikalisoitumisen ja ekstremismin ennaltaehkäisyn toimenpideohjelman arviointi:
        https://julkaisut.valtioneuvosto.fi/handle/10024/161510

Toimenpideohjelmakin löytyi, mutta sen linkkiä en vielä ole avannut. Tässä arvioinnissa erityisen hienoa on se, että siinä tarkastellaan myös järjestöjen toimintaa kriittisesti eikä niin sinisilmäisesti kuin sosiaali- ja terveysministeriö näyttää tekevän, ottaen huomioon, että niiden toiminnasta voi olla myös haittaa, vaikka ne eivät suoranaisesti rikokseen rekrytoisikaan, mitä siis myös näyttää valitettavasti tapahtuvan. Se on asia johon poliisin pitäsi puuttua. Jostain syystä ne vain ovat olleet poliisille tabu samalla tavalla kuin psykiatriassa tapahtuneet moninaiset lakien rikkomiset, joihin myös käypähoitosuositusten laatijat ovat yllyttäneet median antamasta ohjauksesta piittaamatta. Sosiaali- ja terveysministeriön antamaa ohjeistusta en ole havainnut. Onkohan se tehtäviensä tasalla?

Arviointi on vuodelta 2019 ja Sipilän halituksen ajalta. Vahinko, että halitus vaihtui niin pian sen jälkeen, ennen enempiä toimenpiteitä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää perua ennen kuin menee laajemmaksi. Yläkertapaholainen ei reagoinut yhdenkään yön tauolla, joten arvaus meni metsään. Olisihan se pitänyt arvata silläkin perusteella, että tieto oli väärän järjestön sivustolla, eli sen todennäköisemmän rekrytoijan, vaikka siellä ei nimenomaan rikokseen rekrytoinnista puhuttukaan. Tätä olen olen aiemminkin pitänyt sellaisena sen muiden toimintatapojen perusteella, jotka tunnen. Sitä toista en edes tunne. Tämä on onneksi paikallinen, mutta vaikutus leviää lähiympäristön järjestömaailmaan. Tuskin muualle kuitenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää perua ennen kuin menee laajemmaksi. Yläkertapaholainen ei reagoinut yhdenkään yön tauolla, joten arvaus meni metsään. Olisihan se pitänyt arvata silläkin perusteella, että tieto oli väärän järjestön sivustolla, eli sen todennäköisemmän rekrytoijan, vaikka siellä ei nimenomaan rikokseen rekrytoinnista puhuttukaan. Tätä olen olen aiemminkin pitänyt sellaisena sen muiden toimintatapojen perusteella, jotka tunnen. Sitä toista en edes tunne. Tämä on onneksi paikallinen, mutta vaikutus leviää lähiympäristön järjestömaailmaan. Tuskin muualle kuitenkaan.

Jatkan Suomen joukkovainotut ry:n edellisestä puheenjohtajasta, NWOnaamakirjan ylläpitäjästä ja naisten haukkumisesta mielisairaiksi ja ajamisesta pois, v2k-ryhmään. Minulta tämä trolli ei mitätöinyt yhtään viestiä. Olin ja olen edelleen ihan oikeasti vainottu. Minä olin jo eronnut NWOnaamakirjasta ennen tätä välikohtausta. Seurasin sivusta ja annoin naisille tukea toisella forumilla. Tämän paljastuttua ed.pj:lle jouduin kauheiden haukkumiskirjoitusten kohteeksi. - Näissä tukijutuissa on inhimillisiä ihmisiä , vainon traumatisoimia, ei kivaa seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan Suomen joukkovainotut ry:n edellisestä puheenjohtajasta, NWOnaamakirjan ylläpitäjästä ja naisten haukkumisesta mielisairaiksi ja ajamisesta pois, v2k-ryhmään. Minulta tämä trolli ei mitätöinyt yhtään viestiä. Olin ja olen edelleen ihan oikeasti vainottu. Minä olin jo eronnut NWOnaamakirjasta ennen tätä välikohtausta. Seurasin sivusta ja annoin naisille tukea toisella forumilla. Tämän paljastuttua ed.pj:lle jouduin kauheiden haukkumiskirjoitusten kohteeksi. - Näissä tukijutuissa on inhimillisiä ihmisiä , vainon traumatisoimia, ei kivaa seuraa.

Tässä naisten ja miestenkin kirjoittelussa paljastui, kuinka kova tarve oli kirjoittaa vainostaan.
        Marjutin kanssa olimme keksineet, että kun kirjoittaa yhden kommentin, sen alle voi kirjoittaa viestejä, jotka saa piiloon sinne alle. Eivät silloin pilaisi naamakirjan ilmettä.

Tämä ed.pj on "insinööri" psyykkeltään, ei ymmärrä gang stalkingia.

Näissä tukijutuissa on inhimillisiä ihmisiä eli sielläkin jyllää sosiaali/psykologiset voimat. Kateus/tarve olla parempi kuin muut/vallanhalu, jne. Ja seksi.

• Anonyymi

Muualla yhteisöllisyys tarkoittaa kesällä kahvikekkereitå tai yhteistä kukkaistutusta tau kasvimaata

Yhdessä klhtaa yhdistää järjestäytynyt vainoaminen, tahallinen melun tuottamineb maalitetun kotiin, ja esittövöt viatonta tai jopa uhria, ne jotka karjuneet autotielle maalitetun kodista parin metrin päässä 2007-2021

V 2021 asti.

Vastapäätä asuva myyjäpari ja varastomiespari maalittivat 2007,viharikos,järjestäytynyt vaino.

Pyykkikone, musiikki /radio aina päällä.

Silti 2 metrin päässä lumitöitä tekevä koira haukkuu niin että kova melu estää esim mielekkään joogan.

Ihmiset jotka muuttavat ovat aiemoien tuttuja ja tietävät vainosta ja se on syy muuttaa, nuoret parit, perheet, alkaa vanhempineen seistä pihoissa tauotta, virnistelee, nauttien lähtötilanteessa 3 ja 7 vuotiaiden lasten perheen vainoamisesta.
      satoja miestvuosia, yhteensä miljoonia euroja ihmisillä jotka mukana, maansiirtokoneita, paikallisia raksafirmoja, kunnan, oikeuslaitoksen yksilöitä, jne ezustajia mukana, värvättu samalla tavalla kuin muut.

Osa on etsinyt tällaista yhteisöllisyyttö, osapääsee vihaamaan, kun aloittajat esittåvät itse uhria tai muita puolystavaa sankaria, esim jos 30 taapeeoa ei kirku aamusta iltaan autotoellä uhrin kodista 2 mwtrin päässä, ovat uhreja.

Raketteja seinäään, kiviä, kiekkoja autoon, kuulapyssut, golfmailat, mönkijöt ym, aikuisilla miehillä

Maslitetum pihaan auton viereen ilmestyy kiekkoja, kuulia, sählypalloja jne jne.
      Uutea vuinna vastapäätä asuvat tuöevay omilta tonteilta vastapäisen kodin rajalle, ampuvat siitö raketit, kodin seinä musta raketeista, siis parin metrin päässä maalitetun kodista kokoontuu satoja, vuosi toisen jälkeem

Lto, insinöörejä, sairaanhoitajia, opettajia, myyjiä ym kaikkk innolla mukana... Puoli jyväskylää mukana.

• Anonyymi

Muistan sinut. v2015 tulin suomi24 sivuille ja katselin joiden paikkakuntien sivuja, vähän kirjoitinkin gang stalkingin määritelmää. Sinun kirjotuksiasi oli Jyväskylän palstalla. .Muistele, että tapauksesi meni oikeuskäsittelyyn ja että sinä perheinesi olisitte vaihtaneet paikkakuntaa.

Mahdollisimman hyvää jatkoa

toivoo riksunvainottu

• Anonyymi

V 2021 asti.

Vastapäätä asuva myyjäpari ja varastomiespari maalittivat 2007,viharikos,järjestäytynyt vaino.

Pyykkikone, musiikki /radio aina päällä.

Silti 2 metrin päässä lumitöitä tekevä koira haukkuu niin että kova melu estää esim mielekkään joogan.

Ihmiset jotka muuttavat ovat aiemoien tuttuja ja tietävät vainosta ja se on syy muuttaa, nuoret parit, perheet, alkaa vanhempineen seistä pihoissa tauotta, virnistelee, nauttien lähtötilanteessa 3 ja 7 vuotiaiden lasten perheen vainoamisesta.
      satoja miestvuosia, yhteensä miljoonia euroja ihmisillä jotka mukana, maansiirtokoneita, paikallisia raksafirmoja, kunnan, oikeuslaitoksen yksilöitä, jne ezustajia mukana, värvättu samalla tavalla kuin muut.

Osa on etsinyt tällaista yhteisöllisyyttö, osapääsee vihaamaan, kun aloittajat esittåvät itse uhria tai muita puolystavaa sankaria, esim jos 30 taapeeoa ei kirku aamusta iltaan autotoellä uhrin kodista 2 mwtrin päässä, ovat uhreja.

Raketteja seinäään, kiviä, kiekkoja autoon, kuulapyssut, golfmailat, mönkijöt ym, aikuisilla miehillä

Maslitetum pihaan auton viereen ilmestyy kiekkoja, kuulia, sählypalloja jne jne.
      Uutea vuinna vastapäätä asuvat tuöevay omilta tonteilta vastapäisen kodin rajalle, ampuvat siitö raketit, kodin seinä musta raketeista, siis parin metrin päässä maalitetun kodista kokoontuu satoja, vuosi toisen jälkeem

Lto, insinöörejä, sairaanhoitajia, opettajia, myyjiä ym kaikkk innolla mukana... Puoli jyväskylää mukana.

• Anonyymi

Kohtuu mielenkiintoinen ja myös kohtuu maltillisesti täällä kommentoitu otsikko, jonka linkissä onneksi mukana mm. Tutkija tohtori ja Griminologi Markus Kaakinen, pelkän Helinä Nyholm- Häkkäsen lisäksi, jolla näköjään tähän Ylen Artikkeliin mennessä etu- ja sukunimi vaihtunut, sitten jostain syystä hänen vuosien 2015- 2016 käsiteltävissä olevaan tutkielmaansa, jolloin mm. nk. Trevoc- haaraa tutkittiin ja jonka tuomiot myös jaettiin syksyllä 2016.
      Kaakinen on myös siinä on siinä aivan, pilkulleen oikeassa, että kyseisiä Gang stalking: iin osallistuja löytyy myös tätäkin artikkelia kommentoimassa, -ja jostain syystä he haluavat elävässä elämässä kunnioitusta toiminnalleen, aiheen ollessa tässäkin yhteiskunnassa todellinen, sekä kuuluen todellakin Mielenterveys otsikoiden alle.
      nk. Ei tappavat aseiden käyttökielto vedettiin pois EU:n komission niitä koskevasta käsittelystä jo v. -99 , josta kyllä jokaiseen aiheeseen perehtyneen toimijan, saati varsinkin tutkijan olla tietoinen, sekä "ymmärtää", että jossain vaiheessa myös uhrien tietämien toimijoiden minkäänlainen nimeäminen vain loppuu, kyseisen toiminnan ollessa oikeasti todella sairasta.

Espoonvainottu

• Anonyymi

Oliko kysymys sähkömagneettisista aseista? Niitähän ei kai ollut vielä silloin. Muistelen, että patentti olisi myönnetty joskus 2006.

• Anonyymi

Mihin ne Trevocit katosivat? Katosivatko kenties stalkkereille ja ovatko siinä käytössä edelleen? Eikö poliisin pitänyt ne palauttaa myyjälle? Ainakin minun yläkertamulkku kommentoi ahkeraan välipohjan läpi kuuluvilla äännähdyksillä mitä kirjoitan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko kysymys sähkömagneettisista aseista? Niitähän ei kai ollut vielä silloin. Muistelen, että patentti olisi myönnetty joskus 2006.

Vai oliko sittenkin kysymys antipsykooteista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai oliko sittenkin kysymys antipsykooteista?

Sorry, ei voi olla. Kyllähän niiden käyttö tappamiseen on on ollut kielletty jo 30 vuotta. Kielto ei vain aina ole tehonnut.

• Anonyymi

Kirjoitin tänne uuden viestin. Ei ole ketju noussut.

• Anonyymi

Hulluja.

• Anonyymi

Mitenkähän tuota elektromagneettista häirintää tehdään. Minulle tulee aina silloin tällöin yövieras, joka ei ole tervetullut, mutta en tietyistä syistä voi kehottaa häntä poistumaan. Olisi mukavaa, jos voisin jotenkin häiritä hänen untaan niin, että ei saisi nukutuksi kun on minun luonani. Ehkä hän ei silloin olisi niin innokas tulemaan meille.

• Anonyymi

Pitäisi kysyä niiltä perpeiltä tai stalkereilta tai mitä nimeä niistä sitten käytetäänkin. On niitä varmaan täälläkin, mutta vastauksia niiltä on vähän vaikea saada. Höpisevät omiaan, mutta eivät asiaa.

• Anonyymi

Reilumpaa tietenkin on sanoa suoraan. Onko hön kertonut miksi haluaa tulla? Jos hän ei saa kotonaan nukkua häirinnän vuoksi, niin juttu on vähän kinkkinen.

• Anonyymi

Pitäisikö steiniensuvun pyytää homoilta jotain anteeksi sitten.

• Anonyymi

Onkohan YLLÄPIDOLLA pula noista vihreistä lapuista? Täälläkin on monta joita ei ole laputettu, vaikka ovat uusia.

• Anonyymi

Uskokoon ken haluaa! Ainoastaan psykopaatit bviitsii tehdä tällaista tai tosiaan mieleltään ei niin terveet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskokoon ken haluaa! Ainoastaan psykopaatit bviitsii tehdä tällaista tai tosiaan mieleltään ei niin terveet!

yllä oleva on hämäysviesti, että jos osuu lukijan simään, luulee, että ketju on noussut tämän takia ja jäisi lukematta se alkuperäinen viesti, joka ketjun nosti, se on tuolla ylempänä kohdassa 0301

• Anonyymi
    • Anonyymi

S U O M E N J O U K K O V A I N O T U T R Y

Ehdotus/pyyntö yhdistykselle. Voisiko blogissa julkaista omassa kappaleessaan ulkomailla olevien gang stalkingia (ja elektromagneettista häirintää) tutkivien ja tiedottamiseen keskittyvien ryhmien/järjestöjen osoitteita/linkkejä.

Yhdistys voi ilmoittaa, ettei voi ottaa vastuuta niistä tiedoista, mutta tuo saavutettavaksi. (Siellä yksityisten TI:den osuudessa on linkkejä, mutta aika sekavassa kokonaisuudessa. -Ihan alkaen YK:sta, EU:sta. Voisi omalla vastuulla tutkia tilannetta ilman sihteerin tai puheenjohtajien etukäteisvalikointia.

• Anonyymi

Stalkkerit eivät tykänneet tästä viestistä. Oli tarkoitus kirjoittaa muutaman järjestön nimi. Hävisivät mielestä. Oli vaikeaa kirjoittaa tätä viestiä. Toinen kappale miltei mahdotonta. Kirjoitustaito rupesi hukkumaan. Tuli väsynyt olo. Pahoinvointia, joka voimistui niin, että piti rynnätä pois. Kaaduin sängyn päälle. Heräsin tunnin kuluttua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Stalkkerit eivät tykänneet tästä viestistä. Oli tarkoitus kirjoittaa muutaman järjestön nimi. Hävisivät mielestä. Oli vaikeaa kirjoittaa tätä viestiä. Toinen kappale miltei mahdotonta. Kirjoitustaito rupesi hukkumaan. Tuli väsynyt olo. Pahoinvointia, joka voimistui niin, että piti rynnätä pois. Kaaduin sängyn päälle. Heräsin tunnin kuluttua.

Edelleen ehdotan, että näiden artikkelissa mainittujen isojen yhteisöjen nimet ja linkit kerrotaan Yhdistyksen sivuilla listana. Minä en näköjään saa tehdä asiassa mitään.

Ja miettikää nyt, mikä tämä Martti on.

• Anonyymi

Perintämiehen rikolliskopla

• Anonyymi

Arkipäivää tässä diktatuurissa!

• Anonyymi

Kaiken takana Robin Lardot.

• Anonyymi

Eikö teitä ihmetytä yhtään että näistä ketjuista poistetaan aina n. 10 viestiä? Tai se että kuka pystyy koneillaan niin tekemään.

• Anonyymi

Pitkä viestini poistettiin heti perään. Jossa ilmoitin että tervetuloa katsomaan.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jetin syöksy saanut lisää vauhtia

Huh huh - uusimmat uutiset viittaa siihen aika vahvasti, että nyt mennään lujaa kyytiä kohti pohjaa! Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jospa sieltä viel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2263
    2. Nainen tuutko mun vaimoksi

Ostin jo sormukset ja rakastan sinua ♥️♥️♥️♥️
      Ikävä
      77
      1311
    3. Hyvää iltaa

Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)
      Ikävä
      88
      849
    4. Uusi viihdesarja-tietovisa Hengaillaan sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit?

Ylen uusi Hengaillaan starttasi lauantaina. Jenni Poikelus juonsi ja Riku Rantala tuomaroi. Ohjelma sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit
      Tv-sarjat
      45
      805
    5. Mulla on ikävä sinua

Kun oli edes joku yhteys. Nyt ei ole enää mitään, ja tuskin tulee koskaan olemaan. Katsoin kuvaasi ja tulin niin iloiseksi, mutta samalla haikeaksi.
      Ikävä
      27
      784
    6. Suomi kuihtuu ilman maahanmuuttoa

Aika pahan laittoi Iltalehti persuille :-D https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/87de288c-7c6f-4ed3-b81c-72bea585649a
      Maailman menoa
      368
      721
    7. Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi

Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa
      Sinkut
      166
      691
    8. Törmäsin lauseeseen

"Kun ihmiset tietävät tehneensä sinulle väärin, he välttelevät sinua". Taitaa olla totuuden siemen.
      Ikävä
      61
      650
    9. Suomalaisen koulun alamäki alkoi ministeri Vikkusen aikana

konsulentit hyppäsivät pöydällä ja meno jatkui Graham-Laasosen aikana, kun kokoomus halpuutti suomalaista koulutusjärjestelmää parhaansa mukaan. Nyt t
      Perussuomalaiset
      58
      605
    10. Montako askelta olisi pitänyt ottaa

että olisit voinut suudella kaivattuasi? Mulla 2-3.
      Ikävä
      42
      594
    Aihe