Totuus Suldaanin taksireissuita.

Anonyymi

Suldaan on ITSE kertonut, että häntä on mukamas rasistisesti uhkailtu kaupungilla ja että haluaisi matkustaa turvallisemmin taksilla. Suldaanin antaman selvityksen perusteella eduskunnan turvallisuusviranomaiset ovat sitten suositelleet hänelle vain taksin käyttöä. Nyt hän sitten iloisena matkustelee vain taksilla ja samalla rahoittaa tuttuja somaliailaisia takseja - suomalaisten veronmaksajien piikkiin.

Vasemmistoliitto on nykyään mamupuolue, joka tulee ajautumaan marginaaliin suomalaisten keskuudessa.

37

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ennakkotapaus kohta käikiki värlliset vaativat limusiin kyydit

    • Anonyymi

      6500 euroa on törkeän paljon rahaa pelkkään taksilla ajeluun pääkaupungissa. Ja sehän käytti veronmaksajien rahaa myös yksityismatkoihin. Ihan 100% korruptio mun mielestä, mutta tietysti vasemmisto tämänkin suvaitsee, onhan multikulti vasemmistolainen korruptio sitä parempaa, jännempää korruptiota.

    • Anonyymi

      Onko Persujen Olli Immostakin uhkailtu kaupungilla vai miksi hän kulutti veronmaksajien rahoja taksiajeluihinsa käytännössä saman verran kuin Suldaan?

      Suldaan 6478, Immonen 6438 euroa.

      • Anonyymi

        Immonen taitaa olla Oulusta. Keskimääräinen taksikulu 70 euroa.


    • Anonyymi

      On tainut itse lähettää itselleen köyden saadakseen huomiota osakseen .

      • Anonyymi

        Niin luulen itsekin. Mitään köyttähän kukaan ei koskaan nähnyt, mutta kivasti sai sulttaani mediahuomiota ja säälipisteitä hölmöiltä.


    • Anonyymi

      Onnea Israel! 75 vuotta itsenäisyyttä.

    • Anonyymi

      Äitiään vähän lähikauppaan taksilla ajelutti.

    • Anonyymi

      raiskuutaksit oy?

    • Anonyymi

      Maassa maan tavalla . Kusetetaan veronmaksajia.

    • Anonyymi

      Taas persuja kirveltää! Heh, heh! Miten se teidän Immonen? Miksi noin suuri summa?

      • Anonyymi

        Oululainen vs. helsinkiläinen kansanedustaja. Ajattele itse.


    • Anonyymi

      Sultaani, rehellisyyden perikuva kuten Husu Hussein, Veijo Balzar, ja muut SDP:n , vasureiden ja vihreiden "huippuälyköt". Mitä, jos te kaikki häippäisitte tätä maasta.... kukaan ei panisi pahaksi sitä.

    • Anonyymi

      Ilmastonmuutoksesta tai energia säästötalkoista viis. Sulttaanilla pitää olla oikeus ajaa taksilla.

      IS selvitti: Suldaan Said Ahmed on eduskunnan kovin taksin­käyttäjä – ajot maalis-heinä­kuussa maksoivat 4 766 euroa. Siis viiden kuukauden aikana (yksi noista vielä eduskunnan lomakuukausi!) 5000 eurolla suhattu.

    • Anonyymi

      Totuuden näistä todellakin haluaisin tietää: on liki mahdotonta tehdä noin isoa taksilaskua pelkillä työmatkoilla.

    • Anonyymi

      Ei sulttaani sitten oppinut kevään skandaalista mitään vaan jatkoi holtitonta pirssilla ajelua veronmaksajien piikkiin.

      Uskaltaisin sanoa että hän ei pääse eduskuntaan seuraavissa vaaleissa.

      • Anonyymi

        kyllä näitä vihervassariloisia putoaa iso joukko ensi keväänä..


      • Anonyymi

        sulttaanille on ihmeellistä vaihtaa kamelikyytii taksiin, pitäähän sitä siis kokeilla kun yhteiskunta vielä maksaa.


    • Anonyymi

      äänestä PS ja verorahojen kuluttajalle mustalle stop

      • Anonyymi

        Todellakin. Oikeasti vaikea kuvitella millainen suomalainen äänestää sulttaania jonka suurin poliittinen saavutus on ajaa taksilla yli 10 000 euron edestä? (kevääällä 6500e plus nyt kesällä ajoi liki 5000 laskun)


    • Anonyymi

      Ketjun aloituksesta pistää silmään tuo ITSE. Hän on itse kertonut että pitää käyttää taksia. Pitäisikö minun itse uskoa tätä satusetää vai ajatella ITSEnäisesti että kyseessä saattaa olla vain laiska ihminen joka tykkää ajella veronmaksajien piikkiin.

      Liki viis tonnia taksiin. Uskomatonta!

    • Anonyymi

      Soon kuin kamara?
      Kaikki muut syyllisiä?
      Woke

    • Anonyymi

      Sulttaanin perse se ei näköjään kestä enää kuin taksin penkkiä kun kokouksistakin pitää heti ilmottautumisen jälkeen vilahtaa taksin penkille. Sulttaani opetellut myös uusia sanoja: koheesio.

    • Anonyymi

      Nyt hän sitten iloisena matkustelee vain taksilla ja samalla rahoittaa tuttuja somaliailaisia takseja - suomalaisten veronmaksajien piikkiin.

      Vasemmistoliitto on nykyään mamupuolue, joka tulee ajautumaan marginaaliin suomalaisten keskuudessa.

      raiskattu luottamus

      • Anonyymi

        Juu, nythän kansanedustajat saivat myös ilmaiset puhelut, mikähän mahtaa olla Sulttaanin puhelinlaskut Somaliaan kun linja on yötä päivää auki? Voi v.ittu tätä eduskunnan menoa. Siellä on nyt kulttuurin edustajia jonka mielestä Suomen valtio on vain hyötymistä varten.


    • Anonyymi

      Vasemmistoliitto on Ruotsin tiellä. Och samma pä svenska (eller arabiska, somaliska....)

    • Anonyymi

      Kontula istuu ratikassa ja käyttää avointa verkkoa työpuhelimensa päivittämiseen ja yksi afrikan kuningas istuu samaan aikaan somalitaksissa koska häntä kuulemma uhkaillaan. Yölläkin pitää ajaa toisesta rappukäytävästä toiseen -taksilla.
      Mistä vassarit löytää näitä järjen jättiläisiä, Ai niin ja Antifan väkivaltaa välineenä kannattava Dan koivulaakso on ministeriryhmässä perkaamassa hallituksen lakiehdotuksia. Mitähän vielä on odotettavissa...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mustan rasismi suomea kohtaan

    • Anonyymi

      Kärkkäisen taikapeili

    • Anonyymi

      Tuossa aloituksessahan se on kiteytetty: "Suldaan on ITSE kertonut..." Itse, ilman mitään todisteita.

      Onko hän muuten ehdokkaana kevään eduskuntavaaleissa. Kerää varmasti mojovan äänisaaliin stadin maahanmuuttajataustaisilta taksikuskeilta (siis jos heillä on äänioikeus, epäilen ettei ole.)

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe