Päivi Räsästä ei Jeesus kutsu kun Päivi on liian vanhurskas Jeesuksen kutsuttavaksi!

Anonyymi

Vanhurskaalla Päivillä on Jeesuksen erikoislupa viskellä muita kivillä!

Luukkaan evankeliumi:
5:32 En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä parannukseen."

132

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      > Päivi Räsästä ei Jeesus kutsu kun Päivi on liian vanhurskas Jeesuksen kutsuttavaksi!

      "Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja."
      Room. 2:1

      • Anonyymi

        Monessa uskonnossa Mooses lavastetaan muita syylliseksi omiin tekoihin kivet kourassa.


    • Anonyymi

      Asiaan vaikuttaa kyllä paljon enemmän se, millaisena Päivi Räsänen itsensä näkee kuin se, millaisena sinä hänet näet. Päivi Räsänenhän ei sen mukaan, mitä hän on itse itsestään kertonut, näe itseään vanhurskaana tai muiden yläpuolella olevana, vaikka Pe.ku mitä hänestä ja hänen mielipiteistään väittäisi.

      • Voisi siinä tapauksessa huolehtia omista asioistaan, ei syytellä homoseksuaalisia kaikilla tavoilla.


      • Anonyymi

        sehän on ihan sitä, minkälaisen kuvan hän itse itsestään antaa.
        sellaisen kuvan hän on antanut, "tulkaa minun kaltaisekseni" . . .


      • Heti kun Päivi pitää suunsa kiinni.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Voisi siinä tapauksessa huolehtia omista asioistaan, ei syytellä homoseksuaalisia kaikilla tavoilla.

        Hän näyttäisi huolehtineen hyvin omista asioistaan ja erinomaisesti suomalaisten asioista.

        En ole nähnyt tai kuullut häneltä edes yhtä syytöstä homoseksuaalien suuntaan, etkä ole sinäkään. Sen sijaan syytät Päivi Räsästä toistuvasti väärin perustein kuten Pe.ku konsanaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän näyttäisi huolehtineen hyvin omista asioistaan ja erinomaisesti suomalaisten asioista.

        En ole nähnyt tai kuullut häneltä edes yhtä syytöstä homoseksuaalien suuntaan, etkä ole sinäkään. Sen sijaan syytät Päivi Räsästä toistuvasti väärin perustein kuten Pe.ku konsanaan.

        Kuitenkin esittää homoseksuaaliset huonossa valossa.

        Ovat rikkinäisiä, synti ja häpeä, heille ei kuulu avioliitto, heillä on psykoseksuaalinen kehityshäiriö, ovat kuoleman ansainneet, Jumala loi vain heterot.

        Melkoista syyttelyä, eikös vaan?


      • Onko Päivi tullut kuuluisaksi puhumalla homoseksuaalisista ystävällisesti?

        Älä pelleile.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kuitenkin esittää homoseksuaaliset huonossa valossa.

        Ovat rikkinäisiä, synti ja häpeä, heille ei kuulu avioliitto, heillä on psykoseksuaalinen kehityshäiriö, ovat kuoleman ansainneet, Jumala loi vain heterot.

        Melkoista syyttelyä, eikös vaan?

        Varmasti näet asian noin. Olet näköjään vieläkin valtakunnansyyttäjän lumoissa, vaikka hänen keksimänsä syyteet Päivi Räsästä vastaan kaatuivat hyvin perustellusti oikeudessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti näet asian noin. Olet näköjään vieläkin valtakunnansyyttäjän lumoissa, vaikka hänen keksimänsä syyteet Päivi Räsästä vastaan kaatuivat hyvin perustellusti oikeudessa.

        Tarkoitan, että onko Päivi tullut kuuluisaksi siitä, että puhuu homoseksuaalisista ystävällisesti, vai siitä, että esittää homoseksuaaliset muita huonompina?

        Valtakunnansyyttäjä veti omaa linjaansa, ja Päivin puheet homoseksuaalisista jäivät käsittelystä pois.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Tarkoitan, että onko Päivi tullut kuuluisaksi siitä, että puhuu homoseksuaalisista ystävällisesti, vai siitä, että esittää homoseksuaaliset muita huonompina?

        Valtakunnansyyttäjä veti omaa linjaansa, ja Päivin puheet homoseksuaalisista jäivät käsittelystä pois.

        On totta että OIet tuIIut kuuluisaksi nimenomaan nàismaisena Hínttinä.

        Päivi hyväksyy sen. Aivan mahtavaa!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Tarkoitan, että onko Päivi tullut kuuluisaksi siitä, että puhuu homoseksuaalisista ystävällisesti, vai siitä, että esittää homoseksuaaliset muita huonompina?

        Valtakunnansyyttäjä veti omaa linjaansa, ja Päivin puheet homoseksuaalisista jäivät käsittelystä pois.

        "Tarkoitan, että onko Päivi tullut kuuluisaksi siitä, että puhuu homoseksuaalisista ystävällisesti, vai siitä, että esittää homoseksuaaliset muita huonompina?"

        Päivi Räsänen puhuu homoseksuaaleista ystävällisesti, eikä esitä heitä muita huonompina.

        Mikäli olet näkevinäsi, että Päivi Räsänen esittää homoseksuaaliset muita huonompina, niin millaisena näet mm. oman ja Pe.kun roolin tämän mielikuvan muodostumisessa, kun olette jatkuvasti valehdelleet Päivi Räsäsen puheista ja kirjoituksista?

        Valtakunnansyyttäjä syytti Päivi Räsästä hänen väitetyistä puheistaan ja kirjoituksistaan homoseksuaaleihin liittyen. Valtionsyyttäjä eikä aluesyyttäjä näistä asioista oikeudessa juuri puhuneet, koska olivat huomanneet, etteivät syytteet perustu tosiasioihin.

        Kuten sinulle on useita kertoja kerrottu, Päivi Räsäsen puheita ja kirjoituksia homoseksuaaleihin liittyen kuitenkin käsiteltiin oikeudessa melko tarkastikin ja väitteet niistä todettiin perättömiksi. Jostain syystä haluat kuitenkin edelleen toistaa näitä valheitasi.


      • torre3 kirjoitti:

        Voisi siinä tapauksessa huolehtia omista asioistaan, ei syytellä homoseksuaalisia kaikilla tavoilla.

        Miksi sinun pitää aukoa päätäsi kristittyjen palstalla.??
        Etkö voisi poistua.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Miksi sinun pitää aukoa päätäsi kristittyjen palstalla.??
        Etkö voisi poistua.

        Tämä ei ole kristittyjen palsta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole kristittyjen palsta.

        Eikö äly riitä siihen ,että on.
        Mene homojen palstalle vinkumaan .Siellä voitte keskustella homot keskenänne ihan mistä vaan vaikka..


      • MrHyvis kirjoitti:

        Eikö äly riitä siihen ,että on.
        Mene homojen palstalle vinkumaan .Siellä voitte keskustella homot keskenänne ihan mistä vaan vaikka..

        Homojen palstalla vinkuu uskovat. Se on tympeä palsta.


      • torre3 kirjoitti:

        Homojen palstalla vinkuu uskovat. Se on tympeä palsta.

        Eiköhän homot pärjää ilman uskovia.
        Omassa porukassaan.


      • MrHyvis kirjoitti:

        Eiköhän homot pärjää ilman uskovia.
        Omassa porukassaan.

        Uskovat viihtyivät siellä missä on puhe homoista.

        Katso vaikka.


      • torre3 kirjoitti:

        Uskovat viihtyivät siellä missä on puhe homoista.

        Katso vaikka.

        Ei kiinnosta


      • Anonyymi

        Otetaanko venäjän kieliset textit kiltisti pois kuntien sivuilta erityisesti tonttien myynti kohdista . Itsesuojelu on tervettä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kuitenkin esittää homoseksuaaliset huonossa valossa.

        Ovat rikkinäisiä, synti ja häpeä, heille ei kuulu avioliitto, heillä on psykoseksuaalinen kehityshäiriö, ovat kuoleman ansainneet, Jumala loi vain heterot.

        Melkoista syyttelyä, eikös vaan?

        Kyllä Jumala on kaikki luonut. Se on luonnotonta yhdyntää siksi sitä voi pitää samanlaisena kuin tavalliset yhdynnät....kyllä ihmisiä kaikki ollaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Voisi siinä tapauksessa huolehtia omista asioistaan, ei syytellä homoseksuaalisia kaikilla tavoilla.

        Ei ole syytellyt. Pääasiassa kysymys on ollut siitä, että Raamattuun voidaan luottaa Jumalan sanana, kirkko pitäytyy Raamatun opetuksissa, eikä johda ihmisiä harhaan, ja että avioliitto olisi pysynyt miehen ja naisen välisenä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kuitenkin esittää homoseksuaaliset huonossa valossa.

        Ovat rikkinäisiä, synti ja häpeä, heille ei kuulu avioliitto, heillä on psykoseksuaalinen kehityshäiriö, ovat kuoleman ansainneet, Jumala loi vain heterot.

        Melkoista syyttelyä, eikös vaan?

        Jatkat vain samaa vääristelyä tahallasi, eli trollaat. Et välitä mitä toinen todellisuudessa sanoo ja tarkoittaa. Mielummin mustamaalaat.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kuitenkin esittää homoseksuaaliset huonossa valossa.

        Ovat rikkinäisiä, synti ja häpeä, heille ei kuulu avioliitto, heillä on psykoseksuaalinen kehityshäiriö, ovat kuoleman ansainneet, Jumala loi vain heterot.

        Melkoista syyttelyä, eikös vaan?

        On melkoista syyttelyä ja nimenomaan sinulta.

        Kaikki ovat omalla tavallaan rikkinäisiä,
        Jumala kertoo sanassaan synnit, ei ihminen ja synnit ovat häpeällisiä Jumalan edessä
        Jumala tarkoitti avioliiton miehen ja naisen välille. Vain mies ja nainen voivat saada yhdessä biologisesti lapsia. Lapset ansaitsevat lähtökohtaisesti isän ja äidin.
        Homo”avio”liitto ei ole mikään perusihmisoikeuksiin kuuluva asia.
        Psykoseksuaalinen kehityshäiriö on lääketieteellinen termi, jota on käytetty oppikirjassa homoseksuaalisuuden kohdalla ja oikeus totesi termin neutraaliksi.
        Syntielämän valinneet ovat ansainneet hengellisen kuoleman, eron Jumalasta. Mutta Jeesus on tullut sovittamaan ihmisten synnit. Voi valita toisinkin, tehdä parannuksen synneistään uskossa Jeesukseen ja pelastautua iänkaikkiseen elämään.
        Valhettasi siitä, että Jumala olisi luonut vain heterot ei Räsäsen sanomana löydy, eikä Räsänen niin tietenkään voi ajatella. Se on hänen kristillisen vakaumuksensa vastainen väite ja epälooginen noin yleensäkin ajatuksena, että Jumala olisi luonut maailman ja ihmiset, muttei homoja.. mistä muualta he olisivat tulleet, kun kerran Jumala on kaiken elollisen takana. Räsäsen asianajaja ja kolme tuomaria totesivat myös, ettei sellaista väitettä Räsäsen sanomana löydy, että homot eivät olisi Jumalan luotuja. Syyttäjien väitteet Räsäsen sanomisista eivät vastanneet Räsäsen omia sanomisia.
        Miksi haluat levittää vieläkin tuota väitettä, joka on todettu oikeudessakin valheeksi? Et muuten onnistu mustamaalaamaan tarpeeksi Räsästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkat vain samaa vääristelyä tahallasi, eli trollaat. Et välitä mitä toinen todellisuudessa sanoo ja tarkoittaa. Mielummin mustamaalaat.

        torre3 on Pe.kun opetuslapsi. Mitä muuta häneltä voi odottaa?


    • Anonyymi

      Tässä ei ole kyse Päivistä, vaan Raamatusta ja siitä saako enää sanoa mitään synniksi kuten Raamatussa sanotaan?
      On myös paljon samaan sukupuoleen vetoa tuntevia ihmisiä, jotka ovat valinneet Jeesuksen. Ihmistä määrittävä tekijä ei ole seksuaalisuus, vaan usko, Jumalan rakkaus. Jos päättää seurata Jeesusta, ei voi valehdella itselleen ja jatkaa vanhaa syntistä elämää. Joillakin tunteet samaan sukupuoleen ovat jopa loppuneet kun ovat tehneet uskon ratkaisun. Osa on päättänyt elää selibaatissa, vaikkei olisi päässytkään taipumuksista eroon.
      Jos asia kiinnostaa, niin Youtubesta löytyy Becket Cook, hän on mahtava esimerkki muutoksesta.

      • Kuinka moni hetero voisi olla mahtava esimerkki muutoksesta homoksi?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kuinka moni hetero voisi olla mahtava esimerkki muutoksesta homoksi?

        Varmasti aika moni. Vielä mahtavampi on ollut se muutos, kun ovat palanneet heteroiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti aika moni. Vielä mahtavampi on ollut se muutos, kun ovat palanneet heteroiksi.

        Hetero muuttuu homoksi ja vielä heteroksi.

        Et taida olla järjissäsi.


      • Anonyymi

        "Tässä ei ole kyse Päivistä, vaan Raamatusta ja siitä saako enää sanoa mitään synniksi kuten Raamatussa sanotaan?"

        Ja tuollainen ihminen, joka yrittää joitain sieltä täältä Raamatusta poimimiaan, tuhansia vuosia vanhoja juutalaisten lakeja sovelluttaa Suomen Lakiin, pyrkii asuomen oikeusministeriksi ?!?

        Johan Päivi Räsänen rikkoo itse noita julistamiaan Vanhassa Testamentissa olevia Jumalan käskyjä vastaan , joista seuraa kuolemanrangaistus, hänen villisiannahkakantisen Raamattunsa mukaan !!!
        Yhtenä esimerkkinä vain: 2,Moos. 20:3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.

        Oikeusministeri Päivi Räsäsestä ?!?
        Mieletöntä !!!

        https://www.koivuniemi.com/raamattu

        2.Moos. 20

        3.Mooseksen kirja:
        26:1 "Älkää tehkö itsellenne epäjumalia älkääkä pystyttäkö itsellenne jumalankuvia tai patsaita, älkää myöskään asettako maahanne kiviä, joissa on kuvia, kumartaaksenne niitä, sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne.
        26:2 Pitäkää minun sapattini ja peljätkää minun pyhäkköäni. Minä olen Herra.

        26:13 Minä olen Herra, teidän Jumalanne, joka vein teidät pois Egyptin maasta, olemasta heidän orjinansa; ja minä mursin rikki teidän ikeenne puut ja annoin teidän kulkea pää pystyssä.
        26:14 Mutta jos te ette kuule minua ettekä pidä kaikkia näitä käskyjä,
        26:15 vaan hylkäätte halpana minun ohjeeni ja teidän sielunne vieroo minun säädöksiäni, niin ettette pidä kaikkia minun käskyjäni, vaan rikotte minun liittoni,
        26:16 niin minäkin teen teille samoin ja rankaisen teitä hirmuisilla onnettomuuksilla, hivutustaudilla ja kuumeella, jotka sammuttavat teidän silmänne ja näännyttävät sielunne; ja te kylvätte siemenenne turhaan, sillä teidän vihollisenne syövät sen.
        26:17 Ja minä käännän kasvoni teitä vastaan, ja teidän vihollisenne voittavat teidät; teidän vihamiehenne hallitsevat teitä, ja te pakenette, vaikka ei kukaan aja teitä takaa.
        26:18 Jos ette sittenkään kuule minua, niin minä vielä kuritan teitä seitsenkertaisesti teidän syntienne tähden.
        26:19 Ja minä murran teidän ylpeän uhmanne; minä teen teidän taivaanne raudankovaksi ja maanne vasken kaltaiseksi.
        26:20 Ja teidän voimanne kuluu hukkaan, sillä teidän maanne ei anna satoansa eivätkä maan puut anna hedelmäänsä.
        26:21 Ja jos te sittenkin käytte minua vastaan ettekä tahdo kuulla minua, niin minä lyön teitä vielä seitsenkertaisesti, teidän syntienne mukaan.
        26:22 Minä lähetän teidän sekaanne metsän pedot riistämään teiltä lapsenne, raatelemaan karjaanne ja vähentämään teidän lukuanne, niin että teidän tienne tulevat autioiksi.
        26:23 Jos te ette vielä tästäkään minun kurituksestani ota ojentuaksenne, vaan yhä käytte minua vastaan,
        26:24 niin minäkin käyn teitä vastaan ja lyön teitä seitsenkertaisesti teidän syntienne tähden.
        26:25 Minä saatan teidän kimppuunne miekan, joka kostaa rikotun liiton; ja kun te kokoonnutte kaupunkeihinne, niin minä lähetän teidän sekaanne ruttotaudin, ja teidän on antautuminen vihollisen valtaan.
        26:26 Kun minä murran teiltä leivän tuen, niin kymmenen vaimoa paistaa teidän leipänne yhdessä uunissa, ja he tuovat kotiin teidän leipänne vaa'alla punnittuna; ja kun te syötte, ette tule ravituiksi.
        26:27 Ja jos te ette vielä sittenkään kuule minua, vaan yhä käytte minua vastaan,
        26:28 niin minäkin kiivastuksessani käyn teitä vastaan ja kuritan teitä seitsenkertaisesti teidän syntienne tähden.

        Johan Oikeusministeri Päivi Räsäsen tuolla tavoin pilkkaama Vanhan Testamentin Jumala kostaisi koko Suomen kansalle hänen törkeän jumalanpilkkansa !!!

        Ja mistä tietää vaikka Päivi Räsänen vetäisi hihastaan vielä muslimien lait pöytään, Suomen Oikeusministeriksi päästyään ?!?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Hetero muuttuu homoksi ja vielä heteroksi.

        Et taida olla järjissäsi.

        Sellaisestahan sinä itse puhuit.

        "Kuinka moni hetero voisi olla mahtava esimerkki muutoksesta homoksi?"

        Tuossahan puhutaan ihmisistä, jotka ovat tällä hetkellä heteroita, mutta ovat joskus muuttuneet homoiksi. Eiväthän he voi olla nykyään heteroita, elleivät ole muuttuneet homosta heteroiksi.

        Eivätkö homot opeta, että homous on synnynnäinen ominaisuus?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisestahan sinä itse puhuit.

        "Kuinka moni hetero voisi olla mahtava esimerkki muutoksesta homoksi?"

        Tuossahan puhutaan ihmisistä, jotka ovat tällä hetkellä heteroita, mutta ovat joskus muuttuneet homoiksi. Eiväthän he voi olla nykyään heteroita, elleivät ole muuttuneet homosta heteroiksi.

        Eivätkö homot opeta, että homous on synnynnäinen ominaisuus?

        "Varmasti aika moni hetero on muuttunut homoksi".

        "Mahtava muutos, kun he ovat palanneet heteroiksi".

        Sinun juttusi on käsittämätöntä. Mutta kaikki tuntemani homot ja lesbot ovat olleet sellaisia aina ja nyt.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        "Varmasti aika moni hetero on muuttunut homoksi".

        "Mahtava muutos, kun he ovat palanneet heteroiksi".

        Sinun juttusi on käsittämätöntä. Mutta kaikki tuntemani homot ja lesbot ovat olleet sellaisia aina ja nyt.

        Tosiaan Ieikit 21 vuotta heteroa.

        Et pääse totuutta karkuun. Muistutan aina.
        🤓


      • torre3 kirjoitti:

        Kuinka moni hetero voisi olla mahtava esimerkki muutoksesta homoksi?

        Heterot on normaaleja Jumalan luomuksia.
        Tieteen mukaan homot ja lesbot on perverssejä.
        Eikös se tiede olekkin hieno juttu kun noin paljastaa asiat.


      • MrHyvis kirjoitti:

        Heterot on normaaleja Jumalan luomuksia.
        Tieteen mukaan homot ja lesbot on perverssejä.
        Eikös se tiede olekkin hieno juttu kun noin paljastaa asiat.

        Onko sinulla mikä tiede?

        Tieteen mukaan homot ja lesbot ovat suuntautuneet samaan sukupuoleen.


    • Anonyymi

      Lakkohan ei koske terveitä lainkaan.

    • Anonyymi

      Päivi vois opetella sitä laupeutta osoittaan muillekin kuin vain itselleen.

      Mutta jos tietäisitte, mitä tämä on: "Laupeutta minä tahdon enkä uhria; niin te ette tuomitsisi syyttömiä"
      Mt: 12: 7

      • Anonyymi

        Päivi Räsänenhän nimenomaan osoittaa laupeutta elämässään nimenomaan muille ihmisille, vaikka ei sitä julkisesti mainostakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päivi Räsänenhän nimenomaan osoittaa laupeutta elämässään nimenomaan muille ihmisille, vaikka ei sitä julkisesti mainostakaan.

        Siitä ei saa mainetta. Siksi pitää puhua julkisesti homoseksuaalisista kaikkea älytöntä.


      • Anonyymi

        ai tarviiko saada "Päivin hyväksyminen", ihan Jumalako se Päivi on ???


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Siitä ei saa mainetta. Siksi pitää puhua julkisesti homoseksuaalisista kaikkea älytöntä.

        Päivi Räsänen ei ole puhunut edes julkisesti homoseksuaaleista mitään älytöntä. Miksi valehtelet edelleen?


      • Anonyymi

        Sinä kirjoitat kuin stereotyyppinen naismainen homoseksuaalinen mies. Kukaan ei kuitenkaan kaipaa näitä sinun ateisti ateistille kommenttejasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päivi Räsänen ei ole puhunut edes julkisesti homoseksuaaleista mitään älytöntä. Miksi valehtelet edelleen?

        On se aika älytöntä kirjoittaa kirjaan, joka jää olemaan ja näkymään, että homoseksuaaliset ovat rikkinäisiä, eikä heille kuulu avioliitto.

        Jos sama sanottaisiin Päiville.


      • Anonyymi

        Vaikutat kovin katkeralta.


      • Anonyymi

        En ole homoseksuaali. Vaikutat kovin katkeralta ateistilta.


      • torre3

        Olet yhtä älytön kuin Räsänen. Esität homoseksuaalisista kaikkea älytöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole homoseksuaali. Vaikutat kovin katkeralta ateistilta.

        En toki ole katkera homoudestasi, vaan hyväksyn sen täysin!

        Rukoilen puoIestasi.
        🙏


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olet yhtä älytön kuin Räsänen. Esität homoseksuaalisista kaikkea älytöntä.

        Kommenttisi ei liity ainakaan Päivi Räsäseen mitenkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttisi ei liity ainakaan Päivi Räsäseen mitenkään.

        Liittyy älyttömien puheiden perusteella. Homoseksuaalista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En toki ole katkera homoudestasi, vaan hyväksyn sen täysin!

        Rukoilen puoIestasi.
        🙏

        Nimitätkö kaikkia kanssasi eri mieltä olevia ihmisiä homoiksi, vai millä perusteella teet päätelmiäsi?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Liittyy älyttömien puheiden perusteella. Homoseksuaalista.

        Et ole Päivi Räsäseltä vielä löytänyt älyttömiä puheita homoista. Ei tosin löytänyt valtakunnansyyttäjäkään, joten joutui keksimään niitä itse ja nämä itse keksimänsä puheet yritti sitten pistää Päivi Räsäsen suuhun ja haastoi oikeuteen. Tuomari oli onneksi hereillä ja antoi syyttäjälle erittäin vakavat nuhteet tästä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        On se aika älytöntä kirjoittaa kirjaan, joka jää olemaan ja näkymään, että homoseksuaaliset ovat rikkinäisiä, eikä heille kuulu avioliitto.

        Jos sama sanottaisiin Päiville.

        On ihan perusteltua pitää avioliittoa miehen ja naisen välisenä.
        Sukupuolineutraali avioliittolakiesitys kaatui ensin lakivaliokunnassa ja eduskunnassa voitti äänin 105-92, saaden siis 13 ääntä enemmän ja 92 vastusti. Ei Päivi kannassaan mikään poikkeus ole ollut ja vielä vähemmän pamflettinsa kirjoittamisen aikoihin.

        Päivi on sanonut kaikkien olevan omalla tavallaan rikkinäisiä, myös seksuaalisuuden alueella, ja homoseksuaalisuus on vain yksi tapa olla seksuaalisesti rikkinäinen.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olet yhtä älytön kuin Räsänen. Esität homoseksuaalisista kaikkea älytöntä.

        Itse väität Räsäsen sanomisiksi älyttömyyksiä, joita Räsänen ei ole sanonut,
        etkä halua ymmärtää Räsästä oikein niiden asioiden suhteen, joita hän on sanonut, vaan haluat jatkaa samaa ilkeämielistä vääristelyä, vaikka sinua on oikaistu asioissa monet kerrat.
        Et hyväksy eri tavoin ajattelevia ihmisiä. Et halua ymmärtää ja kunnioittaa heitä. Et ole kovin suvaitsevainen.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Liittyy älyttömien puheiden perusteella. Homoseksuaalista.

        Älyttömimmät esittämäsi ajatukset homoista, joita olet väittänyt Räsäsen ajatuksiksi, eivät ole Räsäsen ajatuksia. Olet vääristellyt Räsäsen sanomisia ja ajatuksia niiden takana. Ihminen pitäisi pyrkiä ymmärtämään oikein, vaikka hän olisikin inhon kohteesi.


    • Räsäsessä on kyllä valitettavasti nähtävissä jonkinlaista "kopeutta" ja tarkoitan tuolla sitä, että hän pitää oikeutenaan puhua ja kirjoitella loukkaavia uskontonsa varjolla mutta ei vilpittömästi kykene asettumaan sellaisen asemaan jota ehkä hänen ulostulonsa ovat loukanneet. Tuollainen kertoo yleensä henkilön jonkin asteisesta narsismista tai vähintään ylemmyyden tunteesta.

      Normaali ihminen olisi saadessaan käräjäoikeudelta kuitenkin "nuhteet" loukkaavista puheista olisi joten nöyrä ja pahoillaan mutta ei hän. Ymmärrän, että hän oli myös helpottunut saadessaan vapauttavan tuomion mutta hänen pressitilaisuus keskittyi vain tuohon ja häneen eli tuokin käytös kielii tuosta aikaisemmasta.

      • Anonyymi

        Oikeus totesi joidenkin Päivi Räsäsen kirjoitusten olevan loukkaavia, mutta ei loukkaamistarkoituksessa puhuttuja tai kirjoitettuja. Tuskin kukaan ihminen puhuu ja kirjoittaa aina niin, ettei niistä puheista tai kirjoituksista kukaan voisi loukkaantua. Ethän sinä itsekään edes yritä, vaan usein loukkaat tarkoituksellisesti.

        Se, että aina puhuisi ja kirjoittaisi niin, ettei näistä kukaan koskaan loukkaantuisi, ei ole mitenkään erityinen hyve. Kokihan hyvin moni mm. Jeesuksen monet puheet loukkaavina, mutta silti niitä puheita ei yleisesti pidetä tuomittavina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeus totesi joidenkin Päivi Räsäsen kirjoitusten olevan loukkaavia, mutta ei loukkaamistarkoituksessa puhuttuja tai kirjoitettuja. Tuskin kukaan ihminen puhuu ja kirjoittaa aina niin, ettei niistä puheista tai kirjoituksista kukaan voisi loukkaantua. Ethän sinä itsekään edes yritä, vaan usein loukkaat tarkoituksellisesti.

        Se, että aina puhuisi ja kirjoittaisi niin, ettei näistä kukaan koskaan loukkaantuisi, ei ole mitenkään erityinen hyve. Kokihan hyvin moni mm. Jeesuksen monet puheet loukkaavina, mutta silti niitä puheita ei yleisesti pidetä tuomittavina.

        Päivi ei osaa puhua homoseksuaalisista ystävällisesti, vaan esittää homoseksuaaliset muita huonompina.

        Olisi voinut olla hiljaa tai kertoa omista virheistään julkisuudessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeus totesi joidenkin Päivi Räsäsen kirjoitusten olevan loukkaavia, mutta ei loukkaamistarkoituksessa puhuttuja tai kirjoitettuja. Tuskin kukaan ihminen puhuu ja kirjoittaa aina niin, ettei niistä puheista tai kirjoituksista kukaan voisi loukkaantua. Ethän sinä itsekään edes yritä, vaan usein loukkaat tarkoituksellisesti.

        Se, että aina puhuisi ja kirjoittaisi niin, ettei näistä kukaan koskaan loukkaantuisi, ei ole mitenkään erityinen hyve. Kokihan hyvin moni mm. Jeesuksen monet puheet loukkaavina, mutta silti niitä puheita ei yleisesti pidetä tuomittavina.

        Aika ratkaisevaa on se, että kirjoitan tänne palstalle kuin se, että ottaisin täältä silmätikukseni jonkun porukan ja ryhtyisin järjestelmällisesti "piinaamaan" heitä julkisesti. Aina sinne asti, että jos olisin kansanedustaja niin yrittäisin omilla henkilökohtaisilla katsomuksilla vesittää lakeja .
        Räsäsen tapauksessa ei siis voida sanoa, että hänellä olisi käynyt "lipsahdus" tai, että ei tullut ihan ajatelleeksi. Homma on ollut niin järjestelmällistä ja pitkäkestoista, että jo tuo sulkee pois inhimillisen aspektin ja puhumattakaan nyt siitä, ettei hän ole tippaakaan edes vaivautunut esittämään nöyrää ja pahoittelemaan tuotoksiaan.


      • Ei kai hyvä ihminen tule kuuluisaksi pahoista puheistaan?


      • torre3 kirjoitti:

        Ei kai hyvä ihminen tule kuuluisaksi pahoista puheistaan?

        No tuo on aika hyvä mittari ja jos nyt joskus tuleekin sanoneeksi pahasti niin edes pahoittelee.


      • Kuten hyvin tiedät tuo ei ole totta.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Kuten hyvin tiedät tuo ei ole totta.

        Tietenkin on totta.

        Miksi vaIehteIet?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Päivi ei osaa puhua homoseksuaalisista ystävällisesti, vaan esittää homoseksuaaliset muita huonompina.

        Olisi voinut olla hiljaa tai kertoa omista virheistään julkisuudessa.

        Päivi Räsänen puhuu homoseksuaaleista epäystävällisesti, eikä esitä heitä muita huonompina.

        Miksi yrität valehtelemalla vaientaa kanssasi eri mieltä olevan ihmisen? Onneksi et ole kuitenkaan tyyliltäsi yhtä epäasiallinen kuin tuo sinua jatkuvasti nälvivä ateisti, joka on jahdannut sinua tässäkin keskustelussa.


      • Anonyymi

        Ei kyllä sinä olet kuuluisampi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä sinä olet kuuluisampi!

        Niin toki oIetkin!


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Aika ratkaisevaa on se, että kirjoitan tänne palstalle kuin se, että ottaisin täältä silmätikukseni jonkun porukan ja ryhtyisin järjestelmällisesti "piinaamaan" heitä julkisesti. Aina sinne asti, että jos olisin kansanedustaja niin yrittäisin omilla henkilökohtaisilla katsomuksilla vesittää lakeja .
        Räsäsen tapauksessa ei siis voida sanoa, että hänellä olisi käynyt "lipsahdus" tai, että ei tullut ihan ajatelleeksi. Homma on ollut niin järjestelmällistä ja pitkäkestoista, että jo tuo sulkee pois inhimillisen aspektin ja puhumattakaan nyt siitä, ettei hän ole tippaakaan edes vaivautunut esittämään nöyrää ja pahoittelemaan tuotoksiaan.

        Viestissäni jota kommentoit, kirjoitin Päivi Räsäsestä. En nyt oikein pysty näkemään yhtymäkohtia sinun viestissäsi ja Päivi Räsäsessä.

        Päivi Räsänen ei ole ottanut mitään porukkaa silmätikukseen. Usea ihminen ja porukka on kyllä ottanut Päivi Räsäsen silmätikukseen.

        Päivi Räsänen ei piinaa ketään julkisesti. Moni ihminen ja ryhmä piinaa Päivi Räsästä julkisesti.

        Mihin yrität viitata "lakien vesittämisellä" tässä tapauksessa?

        "Räsäsen tapauksessa ei siis voida sanoa, että hänellä olisi käynyt "lipsahdus" tai, että ei tullut ihan ajatelleeksi. "

        Mihin yrität viitata?

        "Homma on ollut niin järjestelmällistä ja pitkäkestoista, että jo tuo sulkee pois inhimillisen aspektin ja puhumattakaan nyt siitä, ettei hän ole tippaakaan edes vaivautunut esittämään nöyrää ja pahoittelemaan tuotoksiaan."

        Mikä "homma"?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei kai hyvä ihminen tule kuuluisaksi pahoista puheistaan?

        >"hyvä ihminen"<

        edes Jeesus ei sanonut itseään hyväksi,

        "Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi ? Ei kukaan ole hyvä, paitsi Jumala yksin"
        Luuk: 18: 19


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei kai hyvä ihminen tule kuuluisaksi pahoista puheistaan?

        Eipä kai. Päivi Räsänen ei ole puhunut mitään sellaista pahaa, josta hän olisi tullut tunnetuksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kai. Päivi Räsänen ei ole puhunut mitään sellaista pahaa, josta hän olisi tullut tunnetuksi.

        Joka tapauksessa hän on aiheuttanut kohua. Eikä suinkaan ystävällistä sanoistaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Joka tapauksessa hän on aiheuttanut kohua. Eikä suinkaan ystävällistä sanoistaan.

        No voi. Ei hän kyllä kovin paljon ole kohua aiheuttanut. Lähinnä moni muu, esimerkiksi sinä, olette tehneet rajusti työtä saadaksenne nostatettua kohua vääristelemällä Päivi Räsäsen sanomisia ja kirjoituksia. Näinhän valtakunnansyyttäjäkin teki ja oikeuden päätöksen mukaan toimi erittäin epärehellisesti näin toimiessaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päivi Räsänen puhuu homoseksuaaleista epäystävällisesti, eikä esitä heitä muita huonompina.

        Miksi yrität valehtelemalla vaientaa kanssasi eri mieltä olevan ihmisen? Onneksi et ole kuitenkaan tyyliltäsi yhtä epäasiallinen kuin tuo sinua jatkuvasti nälvivä ateisti, joka on jahdannut sinua tässäkin keskustelussa.

        Olin vuosia odottanut joutuuko Räsänen joskus oikeuteen puheistaan homoseksuaalisista.

        Nyt on joutunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voi. Ei hän kyllä kovin paljon ole kohua aiheuttanut. Lähinnä moni muu, esimerkiksi sinä, olette tehneet rajusti työtä saadaksenne nostatettua kohua vääristelemällä Päivi Räsäsen sanomisia ja kirjoituksia. Näinhän valtakunnansyyttäjäkin teki ja oikeuden päätöksen mukaan toimi erittäin epärehellisesti näin toimiessaan.

        Päivin puheet homoseksuaalisista ovat olleet maassa suuren kohun aiheuttajia, jo vuodesta 2010.

        Hän sanoi jatkavansa samaan tyyliin. Hän nautti ikävästä julkisuudesta.


      • No et ole kaikki suomalaiset.

        Päivin puheet homoseksuaalisista ovat maankuuluja. Hän aikoo jatkaa samaan tyyliin.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Päivin puheet homoseksuaalisista ovat olleet maassa suuren kohun aiheuttajia, jo vuodesta 2010.

        Hän sanoi jatkavansa samaan tyyliin. Hän nautti ikävästä julkisuudesta.

        Hupsu. Ei se noin ole mennyt. Tiedät sen kyllä itsekin. Onhan nämä asiat käyty läpi kanssasi monet kerrat.. Oletko oikeasti noin huonomuistin, epärehellinen vai muuten vain Pe.kun pauloissa?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        No et ole kaikki suomalaiset.

        Päivin puheet homoseksuaalisista ovat maankuuluja. Hän aikoo jatkaa samaan tyyliin.

        Päivi Räsäsen puheet homoseksuaaleista eivät ole maankuuluja. Niistä kerrotut valheet sen sijaan ovat. Voit ottaa hieman kunniaa näiden valheiden levittämisestä itsellesikin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päivi Räsäsen puheet homoseksuaaleista eivät ole maankuuluja. Niistä kerrotut valheet sen sijaan ovat. Voit ottaa hieman kunniaa näiden valheiden levittämisestä itsellesikin.

        Eikö Päivin kirjassa lue, että homoseksuaaliset ovat rikkinäisiä, heille ei kuulu avioliitto, Jumala loi vain heterot?

        Kyllä ne ihan maankuuluja tolloja kirjoituksia ovat.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Eikö Päivin kirjassa lue, että homoseksuaaliset ovat rikkinäisiä, heille ei kuulu avioliitto, Jumala loi vain heterot?

        Kyllä ne ihan maankuuluja tolloja kirjoituksia ovat.

        OIét kuuIuisa nàismainen Híntti ja Päivi hyväksyy sen täysin.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Eikö Päivin kirjassa lue, että homoseksuaaliset ovat rikkinäisiä, heille ei kuulu avioliitto, Jumala loi vain heterot?

        Kyllä ne ihan maankuuluja tolloja kirjoituksia ovat.

        Millä sivulla?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Eikö Päivin kirjassa lue, että homoseksuaaliset ovat rikkinäisiä, heille ei kuulu avioliitto, Jumala loi vain heterot?

        Kyllä ne ihan maankuuluja tolloja kirjoituksia ovat.

        Ei Iue.

        OIet ihan mahtava vàIehtelija!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millä sivulla?

        Sivua en tiedä, mutta sitaatteja oli uskonnollisessa julkaisussa. En nyt löytänyt paperia, johon kirjoitin ne ylös.

        Mutta Päivin toilailuja on kuitenkin netissä vuodesta vuoteen. Kyllä löytyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hupsu. Ei se noin ole mennyt. Tiedät sen kyllä itsekin. Onhan nämä asiat käyty läpi kanssasi monet kerrat.. Oletko oikeasti noin huonomuistin, epärehellinen vai muuten vain Pe.kun pauloissa?

        Päivi aiheutti suuren kohun 2010 TV2:n homoillassa. Sen jälkeen kirkosta erosi valtavasti ihmisiä.

        Sen jälkeen kohuja on riittänyt. Päivi nauttii ja sanoi jatkavansa samaan tyyliin.


      • torre3 kirjoitti:

        Sivua en tiedä, mutta sitaatteja oli uskonnollisessa julkaisussa. En nyt löytänyt paperia, johon kirjoitin ne ylös.

        Mutta Päivin toilailuja on kuitenkin netissä vuodesta vuoteen. Kyllä löytyy.

        Itseasiassa löytyi.

        seurakuntalainen. fi, Lasse Pesu. Päivin kirja

        "Ei voi tehdä sitä johtopäätöstä, että homoseksuaalisuus olisi sinänsä Jumalan luomaa".

        "Jumala loi ihmiset heteroseksuualisiksi".

        "... osoittaa jotain myös homoseksuaalisten ihmisten rikkinäisyydestä".

        Päivi vetää homot muita huonommiksi aivan surutta


      • Kaikkien ravintoloissa kävijöiden pitäisi hävetä?


      • Anonyymi

        Tuollainen narsismi-kortilla leikkiminen on hyvin lapsellista ja kertoo vain itsestäsi.

        Räsänen ei saisi puhua edes luomiskertomuksesta, kuinka Jumala alunperin loi ihmisen heteroksi, Aatamin ja Eevan Paratiisiin.. koska siihen viitattiin, että voi loukata joitakin?
        Se, että ymmärretään, että jotkut asiat voivat loukata joitain ihmisiä, ei tarkoita ettei niistä voisi enää puhua, vaikka ihan samalla tavalla kuin ennen, kerran ei ole tahallisesti loukannut, vain ilmaissut näkemyksensä ja on käynyt läpi moneen kertaan kirjoituksensa ja puheensa läpi, eikä ole löytänyt niistä mitään, joka olisi pitänyt esittää toisin. Hän on selittänyt monet kerrat mitä on asioilla tarkoittanut. Hänet on ymmärretty väärin.
        Räsäsen ei todellakaan tarvitse pyytää anteeksi vakaumustaan ja näkemystensä esittämistä vain siksi, että ne voivat loukata osaa ihmisistä. Se on normaalia, että osa loukkaantuu, etenkin tietyistä asioista. Aiheeltaan neutraalimmissa asioissa eriävät näkemykset loukkaavat vähemmän.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Päivi ei osaa puhua homoseksuaalisista ystävällisesti, vaan esittää homoseksuaaliset muita huonompina.

        Olisi voinut olla hiljaa tai kertoa omista virheistään julkisuudessa.

        Päivi on sanonut, ettei homot ole muita huonompia.
        Hän on samalla viivalla omien syntiensä kanssa.
        Hänellä on homoseksuaaleja myös ystävinä, eikä hän voisi todellakaan tehdä väittämälläsi tavalla, esittää heitä huonompina. Jokainen on hänestä yhtä arvokas. Hän kehui Alfalla tuntemiaan homoseksuaalisia ihmisiä upeiksi ja arvostettaviksi ihmisiksi.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei kai hyvä ihminen tule kuuluisaksi pahoista puheistaan?

        Sinä olet tullut niistä tunnetuksi tällä palstalla.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olin vuosia odottanut joutuuko Räsänen joskus oikeuteen puheistaan homoseksuaalisista.

        Nyt on joutunut.

        Oletpa pahantahtoinen ja suvaitsematon.
        Sinä saat vapaasti puhua valheellisesti tai muuten tahallisen loukkaavasti muista, mutta Räsänen ei saisi ilmaista edes näkemyksiään, jos joku siitä loukkaantuu, vaikka hänellä ei ole mitään tarkoitusta loukata.
        Räsänen on syytön rikoksiin. Turhaa resurssien ja verorahojen haaskausta ja ennenkaikkea viattomien syytteessä olevien kiusaamista.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Eikö Päivin kirjassa lue, että homoseksuaaliset ovat rikkinäisiä, heille ei kuulu avioliitto, Jumala loi vain heterot?

        Kyllä ne ihan maankuuluja tolloja kirjoituksia ovat.

        Homot ovat rikkinäisiä kuten muutkin ihmiset.
        Avioliitosta saa olla perustellusti eri mieltä. Eduskunnassakin käytiin kyseisestä laista tiukka äänestys ja väitettiin ettei ole vaikutusta kirkkoon, mikä tiedettiin jo ennalta pötyksi.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Itseasiassa löytyi.

        seurakuntalainen. fi, Lasse Pesu. Päivin kirja

        "Ei voi tehdä sitä johtopäätöstä, että homoseksuaalisuus olisi sinänsä Jumalan luomaa".

        "Jumala loi ihmiset heteroseksuualisiksi".

        "... osoittaa jotain myös homoseksuaalisten ihmisten rikkinäisyydestä".

        Päivi vetää homot muita huonommiksi aivan surutta

        Etkö pysty laittamaan suoraa linkkiä?

        Jumala loi alunperin ihmiset heteroseksuaaleiksi.
        Tiedät sen luomiskertomuksesta.

        Homoseksuaalisuus ominaisuutena on eri asia kuin homoseksuaalit ihmisinä.
        Homoseksuaalisuus tuli maailmaan syntiinlankeemuksen myötä.
        Homot ovat ihmisinä Jumalan luotuja, kuten heterot.
        Kaikki ihmiset ovat omalla tavallaan rikkinäisiä, myös seksuaalisuuden alueella.
        Homoseksuaalisuus on yksi tapa olla seksuaalisesti rikkinäinen. Se on vastoin sitä millaiseksi Jumala on ihmisen seksuaalisuuden tarkoittanut, mutta eivät heterotkaan käyttäydy seksuaalisesti niin kuin Jumala on tarkoittanut. Heteroseksuaalisuuden harjoittaminen avioliitossa ei kuitenkaan ole lähtökohtaisesti väärin, syntiä, kuten samaa sukupuolta olevien välinen sekstailu Raamatun mukaan.

        Et ymmärrä sanojen merkityksen eroa..? Kaikki mikä alkaa homo.. ei tarkoita samaa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Eikö Päivin kirjassa lue, että homoseksuaaliset ovat rikkinäisiä, heille ei kuulu avioliitto, Jumala loi vain heterot?

        Kyllä ne ihan maankuuluja tolloja kirjoituksia ovat.

        Kuuntele, ”tollo”, kuinka Räsänen sanoo myös itse olevansa rikkinäinen ja että kaikki ovat seksuaalisuuden alueella (alkup. luomistyöstä) poikkeavia ja että homot ovat Jumalan luomia: 90-luvun homoilta kohdasta 1h 4 min - 1h 8 min https://yle.fi/aihe/artikkeli/2010/10/19/ajankohtaisen-kakkosen-homoillat
        Jo 90-luvulla sanoi.


    • Anonyymi

      Ilm.5:8-10 Ja kun se oli ottanut kirjan, niin ne neljä olentoa ja kaksikymmentä neljä vanhinta lankesivat Karitsan eteen, ja heillä oli kantele kullakin, ja heillä oli kultaiset maljat täynnä suitsutuksia, jotka ovat pyhien rukoukset, ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista ja tehnyt heidät meidän Jumalallemme kuningaskunnaksi ja papeiksi, ja he tulevat hallitsemaan maan päällä. Ilm.1:4-6

    • Anonyymi

      Matt.25:1 Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lappunsa ja lähtivät ylkää vastaan. Matt.25:5-7 Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat. Mutta yösydännä kuului huuto: Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan. Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon. Ilm.14:4-5 Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisen kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle, eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.

    • Anonyymi

      Laodikean srk:n tilaa myös Päivi edustaa. He eivät nähneet omia syntejään ja olisivat tarvinneet silmävoidetta Ilm. 3

      • Anonyymi

        Kenestä Päivistä mahdat kirjoittaa? Onko sinun nimesi Päivi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenestä Päivistä mahdat kirjoittaa? Onko sinun nimesi Päivi?

        Arvaa jos et tiedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaa jos et tiedä

        Pe.kun äidistä?


    • Anonyymi

      Ei kutsuta, koska hänet on jo kutsuttu, ja hän armoitettuna toteuttaa sitä tehtävää, johon hänet on kutsuttu.

      • Anonyymi

        mikähän Räsäsen seurakuntavirka on ??

        "Ja Jumala ASETTI, muutamia MUUTAMIA apostoleiksi, toisia profeetoiksi, kolmansia
        opettajiksi"

        "opettaja" on siis virka, jolloin myös henkilö SIUNATAAN tehtävään
        = seurakunta - VIRKA.

        "älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä
        kovemman tuomion. Sillä monessa kohtaa me hairahdumme"


      • Anonyymi kirjoitti:

        mikähän Räsäsen seurakuntavirka on ??

        "Ja Jumala ASETTI, muutamia MUUTAMIA apostoleiksi, toisia profeetoiksi, kolmansia
        opettajiksi"

        "opettaja" on siis virka, jolloin myös henkilö SIUNATAAN tehtävään
        = seurakunta - VIRKA.

        "älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä
        kovemman tuomion. Sillä monessa kohtaa me hairahdumme"

        Nykyään Jumala ei aseta ketään. Ihmiset jakavat paikat.


      • Anonyymi

        Teillä vihervasemmistossa on ulosteet lähellä suuta ja sydäntä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teillä vihervasemmistossa on ulosteet lähellä suuta ja sydäntä.

        Enpä ole huomannut. Mutta sinä näytät olevan kiinnostunut.


      • Outo termi.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Outo termi.

        Kumma juttu että Küütio kertoi teille tutun termin sinulle monta päivää sitten omien sanojesi mukaan ja siIti jaksat vaIehdella🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumma juttu että Küütio kertoi teille tutun termin sinulle monta päivää sitten omien sanojesi mukaan ja siIti jaksat vaIehdella🤔

        En muista mitä se oli. Ei ollut kiinnostavaa varmaankaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En muista mitä se oli. Ei ollut kiinnostavaa varmaankaan.

        OIet Tosiaan Rüskean Réiân Rítari.

        RRR


      • Anonyymi kirjoitti:

        OIet Tosiaan Rüskean Réiân Rítari.

        RRR

        Sitä kaikkein vähiten. Älä hulluja puhu.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Sitä kaikkein vähiten. Älä hulluja puhu.

        Puhun faktoja.

        OIet eniten RRR.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Sinua taitaa kiinnostaa ainoastaan torre3 ja hänen elämänsä. Yritähän jo päästä elämässä eteenpäin. Luulisi tuollaisen elämän ateistina olevan raskasta sinulle itsellesikin.



      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Enpä sentään.

        Olet lukenut huonosti. Minäkin elän ympäristössä, jossa tulee välillä menoa vessaan.

        OIen Iukenut hyvin ja OIet tosiaan kàkkaIeikeistä kiinnostunut Küütion kanssa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Enpä sentään.

        Olet lukenut huonosti. Minäkin elän ympäristössä, jossa tulee välillä menoa vessaan.

        Eilen kurapaskasi tuli lautaselle ja kuvasit sen faceen.


      • On teillä hullut puheet. Häpeällistä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Enpä ole huomannut. Mutta sinä näytät olevan kiinnostunut.

        Seuraa vain omia kirjoituksiasi


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En muista mitä se oli. Ei ollut kiinnostavaa varmaankaan.

        Ihan onneton muisti sinulla.
        Ei ihme, että olet niin surkea jankkaaja täällä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan onneton muisti sinulla.
        Ei ihme, että olet niin surkea jankkaaja täällä

        Moni epäkiinnostava asia unohtuu saman tien nykyään. Mutta esimerkiksi Räsäsen puheet ovat jääneet hyvin mieleen. Samoin Raamattu.


      • Kannattaa muistaa tärkeät asiat. Kuten Räsäsen puheet ja Raamattu.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kannattaa muistaa tärkeät asiat. Kuten Räsäsen puheet ja Raamattu.

        Kannattaa muistaa se että Päivi hyväksyy nàismaisen homoutesi täysin.

        Mahtavaa Päivi!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Moni epäkiinnostava asia unohtuu saman tien nykyään. Mutta esimerkiksi Räsäsen puheet ovat jääneet hyvin mieleen. Samoin Raamattu.

        Ei ole jääneet hyvin mieleen, vaan toistuvasti toistat ihan samat virheet niistä, vaikka ne oikaistaan.


    • Anonyymi

      Aloittaja lle mitä viikset ei ole mitään erikoislupaa

    • Ei mitään erkois lupaa ihminen on syntinen liha on synnin alainen siitä huolimatta se ei tule paremaksi, sielu on joka kerran pelastuu ei liha eikä veri palajaa maaksi jälleen.

    • Anonyymi

      EI voi kun ihmetellä saatana juonia päästä kirjoittamaan Raamattua.
      KIITOS PÄIVI RAAMATUN SANAN VAHVASTA
      PUOLUSTUKSESTA.

      • Raamatun sanaa ei tarvitse puolustaa. Raamattu on mikä on, kunkin voi suhtautua siihen miten haluaa.


    • Anonyymi

      Tuolla Luukkaan tekstikohdalla ei ole mitään tekemistä Jeesuksen kanssa. Paavalin saarnaajien tekosia.

    • Anonyymi

      Onko Päivi synnyttänyt neitsellisesti? Ei ihme. että hän tuomitsee fyysisen rakkauden.

      • Anonyymi

        Tarkasti ottaen Päivi on tuomitse ketään - vain Jeesus voi tuomita. Uskovien tehtävä on vain kertoa Jumalan tahto totuudenmukaisesti .


    • Anonyymi

      Tuossa olet oikeassa, että Räsästä Jeesus ei enää kutsu, koska hän on jo laumassa eikä ole tarvetta Päiviä enää etsiä. Päivi kuuluu Kristukselle jo nyt.

      • Et varmaan tiedä sitä. Päivi on oman tiensä kulkija.


    • Anonyymi

      Jeesuksen luokse kuitenkin saa tulla vaikka mitään laittomuuksia ei saa tehdä noin yleisesti yhteiset lait.Jeesus ei aja ketään pois lahkolaiset pitää eristää omiin tiloihin.

      • Anonyymi

        ei tavitse , "mennä", sillä:

        "taivasten valtakunta on sisällisesti teissä", ei tarvitse lähteä "jeesusta" hakeen mistään lahkojen eksytys-temppeleistä,

        kristillisen kasteen saaneilla on lupaus ja luottamus:
        "minä olen teidän kanssanne , joka päivä maailman loppuun asti" Mt: 28: 20

        sunnuntaisin saa mennä Jumalanpalvelukseen, jossa ei palvota ihmisiä, vaan Jumalaa.

        lahkoseuroissa mennään taputteleen ihmisiä, ja juoruaan "viikon asiat!, just ja just malttavat edes hiljentyä, kun on ne kuulumiset ja "hameen helmojen pituudet" vielä arvostelematta.

        lähimmäisiä voi tavata ihan arkielämässä, ja jättää se sunnuntai Jumalanpalvelukseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei tavitse , "mennä", sillä:

        "taivasten valtakunta on sisällisesti teissä", ei tarvitse lähteä "jeesusta" hakeen mistään lahkojen eksytys-temppeleistä,

        kristillisen kasteen saaneilla on lupaus ja luottamus:
        "minä olen teidän kanssanne , joka päivä maailman loppuun asti" Mt: 28: 20

        sunnuntaisin saa mennä Jumalanpalvelukseen, jossa ei palvota ihmisiä, vaan Jumalaa.

        lahkoseuroissa mennään taputteleen ihmisiä, ja juoruaan "viikon asiat!, just ja just malttavat edes hiljentyä, kun on ne kuulumiset ja "hameen helmojen pituudet" vielä arvostelematta.

        lähimmäisiä voi tavata ihan arkielämässä, ja jättää se sunnuntai Jumalanpalvelukseen.

        Jumalan valtakunta on sisällisesti fariseuksissa. Ei teissä muissa.


    Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe