Joo hei kaikille.
Mun nimi on Timi N, ja haluan kertoa 2000luvun hirveyksistä, jotka sattuivat silloisen Hakaniemen Siionin seurakunnan kesäleirillä. Olin odottanut tätä pitkään. Minusta oli tosi mielenkiintoista melkein seitsemänvuotiaana, että maailmassa on muutakinkuin sen jonka näemme. Menimme sinne linja-autolla. Pahin oli vasta edessä. Toisen päivänä, kun olimme nukkuneet yön yli, oli kylpemisen aika. Olimme tuon ikäisiä, joten tietysti meillä oli vanhempia mukanamme saunatiloissa. En osaa tuon ohjaajan ikää sanoa, mutta muistan tuuhevan turpavärkin, joten epäilen iäksi noin neljääkymmentä, taikka yli. Okei? Laitoimme vaatteet naulaan, ja tämä mies lausui nämä sanat, jotka muistan ikuisesti. Anna Isä syntimme anteeksi. Kun istumme saunan lauteille, hän sanoi että haluaa suullaan pestä alavälini, koska se olisi Herran mukainen rituaali. Tästä näen jatkuvasti järkyttäviä unia. Viime yönä viimeksi. Olen antanut anteeksi, ja haluan jatkaa elämääni. Kuitenkin tämä kirjoittelu vähän vapauttaa minua tästä traagisesta viikosta jonka jouduin tosi pienenä kohtaamaan.
Eräs seurakuntaretki
Anonyymi
1
171
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä pedofiili vielä seurakunnan hommissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1405886
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4212830- 1422694
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv192148- 202145
- 741360
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä111147Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101092- 52988
- 86937