ostatko koskaa älykelloa tai robotti imuria?

Anonyymi

en vaa milläään taju miks älykello pitäs olla?
robotti imuri, katsoin videota 500 eur laitteesta, se hyvin hitaasti pyörii ja keräilee

rikka kihveli ja harja tai itse imuroi, tekis tuhat kertaa nopeammin..

huh

nää kaikki hiton kalliita ja syö sähköä, akkuja latailla jne.

44

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tarvii kelloa ja imuroin ihan itse.

      • Anonyymi

        Sama täällä.


    • Anonyymi

      En ainakaan ns. "älykelloa". Tiedän kyllä olenko nukkunut hyvin ja olenko liikkunut riittävästi ja puhelimesta luen tarvittavat asiat paremmin kuin tuosta kurkistusluukusta.

    • Tähän taas sopisi se vaari ja lapsi -juttelu.

      Vaari todistelee, kuinka ehdottoman tarpeellisia tällaiset hienot tekniikat ovat.

      Lapsi vastaa; -Mutta vaari ...eihän tuota kukaan usko.

      Siihen vaari: NO.. NÄINHÄN SE ON!

    • Anonyymi

      Juuri älyhän niistä kaikista vekottimista puuttuu, mukaanlukien älytalot.

      • Anonyymi

        Osuit nappiin, äly nimenomaan niistä puuttuu joten antaapa olla ostelematta, ihan tavallinen älytön laite sopii parhaiten omilla aivoillaan ajattelevalle.


    • Anonyymi

      Tuli mieleen Mikrobitti-lehden yhden pellen arvostelu. "Minä en ostaisi älykelloa – älä osta sinäkään."
      Taustalla on tietenkin se, ettei kukaan ostanut arvosteluvoittoa.

      Ostakaa se monen tuhannen euron mekaaninen ihmeenne ja brassailkaa sillä, kuten ennenkin. 😏

      • Anonyymi

        <Taustalla on tietenkin se, ettei kukaan ostanut arvosteluvoittoa.>
        Siis mitä tarkoitat???


      • Anonyymi

        Ensinnäkin, suuri osa (ehkä jopa valtaosa) ihmisistä ei ole enää kelloa ranteessa. Nykyään kellonajan näkee kännykästäkin. Itse olin jopa yli 10 vuotta ilman kelloa, vasta tänä vuonna ostin kellon (maksoi peräti 20 euroa).

        Ja hyviä perinteisiä kelloja saa muutamalla kympilläkin. Oma Casioni maksoi 20 euroa ja silti monilla tämä malli on kestänyt jopa 20 vuotta.

        Älykellot ovat lisäksi kelloina lähes käyttökelvottomia. Niiden akku kestää lataamatta korkeintaan pari päivää ja ne vanhentuvat muutamassa vuodessa. Tuollaiset tonnin mekaaniset kellot ovat ostohinnaltaan kalliita, mutta ne voivat hyvin hoidettuna kestää kymmeniä vuosia.


      • Anonyymi

        "Ostakaa se monen tuhannen euron mekaaninen ihmeenne ja brassailkaa sillä, kuten ennenkin. 😏"

        Jos totta puhutaan niin mekaanisten kellojen suosio on ainoastaan kasvanut viime aikoina. Älykellot eivät ole niitä korvanneet ja tuskin tulevat korvaamaankaan.


      • Anonyymi

        Ei ole ollut rannekelloa ainakaan 25 vuoteen. Kaikkialla on kelloja, töissä autossa, kaupassa, kotona, puhelimessa, televisiossa. Ei sellaista tarvita.


    • Anonyymi

      Älkää ostako myöskään pesukonetta tai wc-istuinta 😁

      • Anonyymi

        Pitääkö huussin pönttökin liittää nettiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö huussin pönttökin liittää nettiin?

        Tottakai, se on hieno tapa vertailla ystävien ja tietysti muidenkin kanssa että kenellä on suurin p....pökäle


    • Anonyymi

      Ostin älykellon ja piirongin laatikkoon se jäi. Ei sen käytöstä mitään tule kun joka ilta se on laitettava lataukseen, muuten on pelkkä musta ruutu aamulla. Sama kuin sähköautoilla.

    • Anonyymi

      Kellonajan näen monestakin paikasta ja osaan imuroida itse silloin kun sitä tarvitsee (lastalla moppailu helpompaa ja nopeampaa). Äly itsellä joten ostakoot noita turhakkeita ne kellä ei itsellä sitä älyä muuten riittävästi ole.

    • Anonyymi

      On älykello ja vielä meinasin ostaa älyvaa'ankin. Ja taloon älykamerajärjestelmän vahtiin että luvattomat ei täällä paljoa juhli. Omissa kulkuneuvoissa jo älyä aika paljon onkin. Kaikkiin saa Bluetooth yhteyden. Ja ehkä vielä tuo robotti-imuri ja sähköllä aukeava portti sekä autotallinovi menee hankintalistalle. Mitäs vielä on olemassa? Sitten taitaakin mulla olla jo kaikki mitä ylipäätään on saatavana.

    • Anonyymi

      Älykello on ihan must, siihen saa mm. tekstiviestit ja tiedon kun puhelin soi vaikka puhelin olis taskussa äänettömällä. Ja näkee ajan heti puhelinta taskusta kaivamatta. Ennen älykelloa on ollut pitänyt mekaanista kelloa ranteessa enää vuosiin koska pitkään kännykät oli pieniä ja niistä näki ajan. Nyt älypuhelin on iso ja kömpelö kelloksi.

      Älykellosta näkee paikallisen ulkolämpötilan, voi tarkistaa pulssin kun kuntoilee, monta syytä käyttää aina.

      Suosittelen.

      • Anonyymi

        Kukin valitsee kuten parhaaksi näkee; en koskaan pidä puhelinta mukanani vaan jätän autoon asioilla.

        "Älykellosta näkee paikallisen ulkolämpötilan, voi tarkistaa pulssin kun kuntoilee"
        -Oliko tämä jo ihan vitsi vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukin valitsee kuten parhaaksi näkee; en koskaan pidä puhelinta mukanani vaan jätän autoon asioilla.

        "Älykellosta näkee paikallisen ulkolämpötilan, voi tarkistaa pulssin kun kuntoilee"
        -Oliko tämä jo ihan vitsi vai?

        Normaali kuntoilija ei tarvitse pulssimittaria ja lämpötilakaan ei ole sellainen tieto, jonka pitäisi tietää koko ajan.

        Ja jos kellona taas ajatellaan niin älykelloa pitää latailla parin päivän välein ja se muuttuu vanhentuneeksi jo muutamassa vuodessa. Kunnon kellon pitäisi kestää kymmeniä vuosia.


      • Anonyymi

        Tuossa ei ollut yhtäkään syytä miksi pitöisi älykello ostaa. Miksi pitäisi olla tavoitettavissa _heti_ kun pihelin piippaa. Jos puhelin on äänetön, sen on tarkoitus olla häiritsemättä.

        Vai kokeeko joku olevansa niin korvaamaton, että tavoitettavissa on oltava viiveettä?

        Itse kokeilin älykelloa ja ainoa missä se toimii ehkä on askelmittaus. Kaikki muut testitulokset on ihan huuhaata.


    • Anonyymi

      En. En ole myöskään vaihtanut kuvaputkitelkkaria modernimpaan enkä ostanut älypuhelinta. Tavallinen rannekello on koska liikun julkisilla.

      • Anonyymi

        Ei minullakaan ole kuin tuo vanha laatikko-Philips 28". En ymmärrä, miksi vastaanottopään pitäisi olla huippumoderni, kun lähetyksien taso on usein "kivikaudelta"..


      • Anonyymi

        No, mitäpä vikaa kuvaputkitelkussakaan on ja älypuhelintakaan ei kaikki tarvitse. Ja itse tunnen paljon ihmisiä, joilla ei ole edes telkkaria. Toki he katsovat joitain ohjelmia tietokoneella, mutta erillistä telkkaria ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minullakaan ole kuin tuo vanha laatikko-Philips 28". En ymmärrä, miksi vastaanottopään pitäisi olla huippumoderni, kun lähetyksien taso on usein "kivikaudelta"..

        Ei ole vuosiin tullut kuin kohinaa. Johtuuko siitä etten ole maksanut tv-lupaa?


    • Anonyymi

      Kaikki nuo on vain ihmisen rahastamista, tyhmentämistä ja laiskistamista varten.

    • Anonyymi

      äly imuri ainakin voi ulkoistaa siivoksen laadun imurille eikä vaimokaan voi valittaa,

      • Anonyymi

        Siihen imuriin kompuroi kaikki ja joillakin vielä luut poikki. Sitten pitää ostaa vakuutukset.


    • Anonyymi

      Robotti-imuri on kätevä. Se siivoaa koko huushollin. Vie roskat ja pesee pyykit.

      • Anonyymi

        Sitä myös puolisoksi kutsuttaneen 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä myös puolisoksi kutsuttaneen 😄

        Tai äidiksi 👍


    • Anonyymi

      Mielipuolten tekemiä hulluuksia, mitä helevettiä pitää leivänpaahtimet ja jääkaapit ja muutkin kytkeä nettiin. Aivan täyttä järjettömintä hulluutta, mitä kuvitella voi.

    • Anonyymi

      Ei se robotti joka paikkaan pääse, ei siirtele huonekaluja, pyöristää nurkat ja on tosi hidas. Jos olisi sellainen "Avotakka" koti jossa ei olisi mitään asumisen jälkiä niin ehkä sitten on kätevä.

    • Anonyymi

      Tarkasti ajassa pysyvän kvartsikellon patteri kestää muutaman vuoden, uuden pariston vaihto muutaman euron. Ennen EU tehorajoituksia valmistettu Mielen pölynimuri imuroi vieläkin kuin uusi. Harjalla ja kihvelillä pikkuroskat helposti ja ilman sähköä pois lattialta.

    • Anonyymi

      En. Ihan turhia leluja.

    • Anonyymi

      No eipä moitita aivan akikkea tekniikkaa.
      Robotti imuri on ihan hyvä pitämään yleissiisteyttä yllä.
      Teho perustuu siihen että se jaksaa imuroida joka päivä.

      Sitten ruohonleikkuurobotti.
      Mulla 2 eri taloudessa nurmikkoa yhteensä 1500 m2.
      Ei riitä aika eikää rahat bensaan pitää siistinä, robotti hoitaa nurmikot tosi hyvin.

    • Anonyymi

      Ostin älykellon ja totesin turhakkeeksi. Puhelin on joka tapauksessa taskussa, ei kellon pieni näyttö tuo mitään lisäarvoa. Lisäksi sitä paskaa täytyy ladata joka yö tai muuten on musta näyttö käsissä. Joutava turhake.

    • Anonyymi

      En osta koska en tarvitse.

    • Anonyymi

      Robotti-imuri on hyvä keksintä, pitäis saada viel sänkyynkin joku robotti

    • Anonyymi

      jos robotti-imuri pystyisi tekemään kerrostalojen rappusiivousta sitten ehkä sellainen

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      ❤️ Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017418365go

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1920
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      130
      1307
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      110
      890
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe