Venäjän taistelu helikopteri lensi 4,5km Suomen puolelle

Anonyymi

21

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taisteluhelikopteri on yhdyssana.

• Anonyymi

Ennustavan tekstinsyötön mukaan ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekstinsyöttösi on väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota itse vastuu kirjoitteluistasi vai onko sulla venäläistä kieliteknologiaa.

• Anonyymi

Yhdys sanat pitäisi kieltä lailla!

• Anonyymi

Härnäilevät ja yrittävät saada aikaan hämminkiä.

• Anonyymi

Tuolla luikauksella varmast näkee komiast.

• Anonyymi

Kyseisessä kohtaa (Kesälahti ja Parikkala) rautatie kulkee Venäjän rajan tuntumassa. Suunnittelevat luultavasti radan katkaisua tuosta kohtaa sodan alkuun.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Suomella ei ole aseistettuja helikoptereita joten näitä ei voi käydä edes tunnistamassa.

Hävittäjällä jos lentää ohi ei ehdi nähdä kuin vilauksen kopterista.

• Anonyymi

noita helikopterin tapaisia ampuu vaikka ilmakiväärillä alas kuten ukrainassa nähty.

• Anonyymi

Suomen olisi pitänyt ampua kopteri alas ja tehdä sen jälkeen kostoisku Moskovaan. On aika palauttaa Suur-Suomi ja siirtää rajamme Uralille.

• Anonyymi

Ei onnistu. Ilmatorjuntarahat meni vanhoihin usan ylijäämähyökkäyskoneisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei onnistu. Ilmatorjuntarahat meni vanhoihin usan ylijäämähyökkäyskoneisiin.

Onneksi rikkaalla Ukrainalla on rahaa aseisiin.

• Anonyymi

Mitä tapahtuisi jos Suomen koneet loukkaisi Venäjän ilmatilaa ja onko näin koskaan käynyt

• Anonyymi

Pikkukiusaa,,,jos kokeilivat ilmatorjunnannhereilläoloamtms...näitä alkaa tulemaan.
      Panssarointi ei tosiaan ole paksu youtubessa tutkivat yhden venäjän hekon kylkilevyä,,,rynnäkkökiväärillä tuosta jo ampuu ampuu öäpi ja moottorin rikki säkällä?

• Anonyymi

Lentokoneissa ei oikein voi käyttää panssarointia.. tai sitten ne ei lennä.

• Jos Venäjä olisi halunnut tietää mitä siellä tapahtuu niin olisivat menneet autolla paikan päälle Suomen puolella. Se kun onnistuu helposti ja kenenkään estelemättä.

Tuossa oli kyse Venäjän tavanomaisesta provokaatiosta. Näitä on odotettavissa päivittäin sen jälkeen kun Suomi ja Ruotsi ilmoittavat hakevansa Naton jäsenyyttä.

Samalla lailla tulee sitten myös aluevesirajojen loukkauksia. Rajavartiolaitoksella ja merivartioilla on lomat tältä kesältä peruutettu ja hävittäjillä kuluu polttoainetta tarkistuslentoihin.

• Anonyymi

Oletteko nyt tyytyväisiä natonistit? Onnistuitte provoamaan hankalaa naapuria..

• Anonyymi

Tätä samaa naapureidensa kiusaamista on Venäjä harrastanut jo vuosien ajan. Suomi otti näihin Tarja Halosen presidenttikauden päätyttyä jämäkän otteen ja tuo kaikki tapaukset saman tien julkisuuteen. Mikä siis oikein on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5308
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      484
      2474
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1219
    4. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      992
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      16
      947
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      924
    7. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      41
      802
    8. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      193
      774
    9. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      3
      764
    10. Siellä taas pyörin

Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?
      Tunteet
      8
      713
    Aihe