pitääkö painaa lisää kaasua reilusti jotta poliisi pääsee etenemään nopeammin?
Jos näet poliisin siniset valot taustapeilissä..
21
257
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tietenkään, sinun pitää päästää poliisi rinnalle, jotta voit kiilata heidät ojaan. Näin sanoo tieliikennelaki.
- Anonyymi
Ei rikoksia saa alkaa harrastamaan,siinä ei ole mitään järkeä.
- Anonyymi
Jos takana tuleva poliisiauto ei älyä näyttää punaista pysäytysvalon merkkiänsä, niin pelkät siniset poliisin hälyvalot sanovat että "tee tietä, pois alta".
Mikäli ei tien kapeuden vuoksi voi väistää, niin lusikka pohjaan, ettei jää poliisiauton eteen tukkeeksi.- Anonyymi
Ahaa siis punainen on pysäytysvalo ..entä sireeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa siis punainen on pysäytysvalo ..entä sireeni.
Ei tartte välittää jos autosi kulkee yli 200.....
- Anonyymi
Jo on nakkivarkailla huolet.
- Anonyymi
Mä oon ymmärtäny et jos näkyy punasiniset vilkkuvalot taustapeilissä, niin pitää lähteä entistä kovempaa antaen poliisille tietä. Eikse näin menny?
- Anonyymi
Tässä on taustapeilin kautta näkyvien Polpon merkkivalojen selitykset.
https://pbs.twimg.com/media/BnlLo81IAAAWJ1z?format=jpg
Sinisellä pitää painaa menemään, pois alta. Nopeus rajoitusten mukaan on ajettava hälyty ajoneuvo voi ajaa yli nopeutta, olet velovolinen hidatamaan ja väistämään, ei äkki jarrutust kuten jotkut tekevät.
- Anonyymi
Poliisi ei ole hälyytysajonevo kuten palokunta tai ambulanssi .
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi ei ole hälyytysajonevo kuten palokunta tai ambulanssi .
Poliisi virka tehtävässä oleva on hälytys ajoneuvo, ollut tänhän saakka, ellei ole asetus muuttunut eduskunnassa sitä en tiedä.
- Anonyymi
Mie olen aina hidastanut ja siirtynyt tien laitaan jotta hälyajonevot pääsee ohi. Näin opetettiin autokoylus aikoinaan. Mistään sinipunasten valojen merkityksistä en ole ikinä kuullutkaan.
Väisstämis velvollien olet hiljentää nopeutta vänän ei pysähtyä ellei ole sellainen tilanne.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1197041KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4046753Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693413Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521302976Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092564Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432124- 1251864
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211727Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821397- 741287