Varokaa maksettuja nato trolleja ja heidän valhe kirjoituksiaan ne joilla vielä on älyä päässä.
Voitte seuraavaksi varautua siihen ,kuinka vaarallisia suomen venäläiset ovat trollien mukaan.
Jos on paraati niin siellä on trolleja aiheuttamassa tuhoa joka provosoi tilanteen jossa Suomen venäläisiä pahoinpidellään ja kenties pahempaa ja tämä miksikö??
Siksi ,että Putin saisi syyn hyökätä puolustamaan kansalaisiaan Suomeen
Sama kuvio kuin Ukrainassa jossa Putin todella tyhjensi Ukrainan natsit ,jotka teki julmuuksia venäläisiä kohtaan.
Tutkikaa ihan presidentti Niinistöä myöten asia.
Pyydän tutkikaa.
En ole koskaan tykännyt venäjästä ,mutten ole vihannutkaan.
Nyt jos pitäisi sotia niin lähtisin USA ta vastaan sotimaan sillä siellä on pimeys...se on todellista pimeyttä.
Voi sitä päivää kun nämä asiat paljastuu tavan kadun tallaajille.
Silloin kai ehkä ? On myöhäistä.
Voi voi Suomea ...Toivottavasti tuo kauheus tuhoaja siivillä eli nato ei astu Pyhälle Suomen maalle.
Herra Jumala auta meitä.
NATO Trollit Suomessa ja Suomi palstalla
0
103
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527