Suomen venäläiset putinistit pitäisi ilman muuta karkoittaa

Anonyymi

Suomi-Venäjä seuran edustaja sanoi, että kyllä täällä on venäläisiä jotka ovat ehdottomasti Putinin kannalla. No, tuollaiset pitäisi saada selville, ja karkoitus vaan.

Suomessa asuu muutenkin ihan liikaa venäläisiä, lähes 100 000 - ei todellakaan hyvä asia.

7

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millähän syyllä kaikki ryssykät on tänne päässeet.

• Anonyymi

Minä olen miettinyt jo vuosia tuota venäläisten tänne muuttoa. He haluavat usein säilyttää venäjän kansalaisuuden ja ravaavat yhtenään venäjälle. Eivät he ole suomalaisia, eivätkä edes halua olla, mutta haluavat asua täällä.

• Anonyymi

Kaksoiskansalaisuus pitäisi lopettaa.

• Anonyymi

Vanhemmille myönnetään takuueläke, kun eivät ole mitään täällä tehneet.

• Anonyymi

Ulkomaalaislaki 2. luku 11§:

Maahantulon edellytykset
      Ulkomaalaisen maahantulo edellyttää, että:

5) "hänen ei katsota vaarantavan yleistä järjestystä ja turvallisuutta, kansanterveyttä tai Suomen kansainvälisiä suhteita."

• Anonyymi

Laki, jolla venakot voi vallata suomen.

• Anonyymi

Onhan täällä Suomessa mukava Venäläisilläkin asua, on kaikenlaisia mukavuuksia asunnoissa, esim, vessoissa oikeat wc-pytyt. ei tarvi talontakana kyykkypaskalla käydä..ynnä muuta kivaa löytyy taloista, kuten juokseva vesi tulee ja menee, kaikenhuipuksi vettä saa lämpimänäkin jopa kuumana.. sekä, joka huoneessa on patteri-lämmitys ja ne toimii. Joten ei ihme, että Suomi houkuttelee Venäläisiäkin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p
      Maailman menoa
      474
      7400
    2. Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"

Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      4329
    3. Martina taitaa olla Hangossa

Mitäköhän siellä tapahtuu…
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      2518
    4. Meidän Hanko

Siis toi ämmä. Mitähän Stefu maksoi (ehkä ponin), että astuu tiluksilleen kuittailemaan Sohville. Nyt on pappa siinä kunnossa, että kannattanee olla h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      2247
    5. 91
      2185
    6. Sano mies jotain mistä tietäisin että tykkäät

Olen itse kirjoittanut tosi tunnisteellisesti, tiedät mun naisen olevan täällä, jos olet hän. Ihan siksi että uskallan paremmin irl, jos tiedän että t
      Ikävä
      179
      1623
    7. Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?

Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä
      Maailman menoa
      485
      1084
    8. Uskotko nainen vielä ihmeisiin

Sinun täytyy vain uskoa ja luottaa💕
      Ikävä
      94
      1053
    9. Suomen kuherruskuukausi Ukrainan kanssa on ohi. Väitän, että suomalaisia on harhautettu.

Aivan ensimmäiseksi haluan sanoa, että jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Voi myös olla sitä mieltä, että saa haluta Suomen liittymistä Natoon. Enne
      Maailman menoa
      240
      1053
    10. Kaikkeuden kauniimmat simmut

Olet timanttia ja ja. Ikävä on.
      Ikävä
      27
      1021
    Aihe