Suomi-Venäjä seuran edustaja sanoi, että kyllä täällä on venäläisiä jotka ovat ehdottomasti Putinin kannalla. No, tuollaiset pitäisi saada selville, ja karkoitus vaan.
Suomessa asuu muutenkin ihan liikaa venäläisiä, lähes 100 000 - ei todellakaan hyvä asia.
Suomen venäläiset putinistit pitäisi ilman muuta karkoittaa
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Millähän syyllä kaikki ryssykät on tänne päässeet.
- Anonyymi
Haloskaudella venäjä työnsi kansalaisiaan Suomeen. Se riittää perusteeksi jatkossa hyökätä Suomeen jos venäläisen kansanosan turvallisuus katsotaan venäjällä vaarantuvan.
Näin Venäjä on ladannut Suomeen jo seuraavat "mainilan laukaukset", jolla voidaan perustella mielivaltaisesti syy Suomeen hyökkäämiseksi.
- Anonyymi
Minä olen miettinyt jo vuosia tuota venäläisten tänne muuttoa. He haluavat usein säilyttää venäjän kansalaisuuden ja ravaavat yhtenään venäjälle. Eivät he ole suomalaisia, eivätkä edes halua olla, mutta haluavat asua täällä.
- Anonyymi
Kaksoiskansalaisuus pitäisi lopettaa.
- Anonyymi
Vanhemmille myönnetään takuueläke, kun eivät ole mitään täällä tehneet.
- Anonyymi
Ulkomaalaislaki 2. luku 11§:
Maahantulon edellytykset
Ulkomaalaisen maahantulo edellyttää, että:
5) "hänen ei katsota vaarantavan yleistä järjestystä ja turvallisuutta, kansanterveyttä tai Suomen kansainvälisiä suhteita."- Anonyymi
Laki, jolla venakot voi vallata suomen.
- Anonyymi
Onhan täällä Suomessa mukava Venäläisilläkin asua, on kaikenlaisia mukavuuksia asunnoissa, esim, vessoissa oikeat wc-pytyt. ei tarvi talontakana kyykkypaskalla käydä..ynnä muuta kivaa löytyy taloista, kuten juokseva vesi tulee ja menee, kaikenhuipuksi vettä saa lämpimänäkin jopa kuumana.. sekä, joka huoneessa on patteri-lämmitys ja ne toimii. Joten ei ihme, että Suomi houkuttelee Venäläisiäkin.
- Anonyymi
Suomi on maailman sosiaalihuolto.
- Anonyymi
Pois maasta joka ainoa täällä ei niiden mielipiteitä kysellä eikä niiden mukaan eletä, kyllä Putinille kelpaa niin että tervemenoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842