Sairas vai sairas

Anonyymi

Olen niin sairas, etten enää jaksa. Miten sitä vois vain kuolla pois

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

      Viestisi oli lyhyt, etkä kertonut tilanteestasi tarkemmin. Jos sinulla on itsetuhoisia ajatuksia, niin niistä kannattaisi keskustella ammattilaisen kanssa. On olemassa monenlaisia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Näistä palveluista voi halutessaan saada tukea ja vinkkejä myös muuhun avun hakemiseen.

      - Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. Mieli Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

      Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Esimerkiksi joka viikko maanantaista torstaihin klo 15-19 on Solmussa-chat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

      - Valtakunnallinen kriisipuhelin

      Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää24/7 numerossa 09 2525 0111.

      - Kriisikeskukset

      Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/

      Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    • Anonyymi

      Jos on terveys pilalla niin voin vain kuvitella kuinka paha tilanne on päällä. Itse olen terve mutta silti valmis poistumaan. En ole henkisesti yhtä vahva kuin sinä.

      Olen tutkinut eri poistumistapoja pitkään ja huolella. Mikään niistä ei ole helppo toteuttaa. Joku pitää kuitenkin valita niistä. Valinnan olen tehnyt. Seuraavaksi aikataulu ja paikka. Rauhassa ja maltilla. En aio hätiköidä. Mietin kaikki järjestelyt etukäteen. Hoidan tämän siististi ja sujuvasti.

      • Anonyymi

        Ikävää. En tiedä mitkä syyt ovat saaneet sinut haluamaan pois täältä. Niille ei voi tehdä mitään?
        Eikö toivoa paremmasta ole? Eikö kukaan tiedä suunnitelmistasi?
        Saisitpa toisenlaisia ajatuksia huonojen suunnitelmiesi tilalle ja ne jäisivät unholaan ja elämä voittaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää. En tiedä mitkä syyt ovat saaneet sinut haluamaan pois täältä. Niille ei voi tehdä mitään?
        Eikö toivoa paremmasta ole? Eikö kukaan tiedä suunnitelmistasi?
        Saisitpa toisenlaisia ajatuksia huonojen suunnitelmiesi tilalle ja ne jäisivät unholaan ja elämä voittaisi.

        Syitä on monia. Yksi on kumppanin puute. En esimerkiksi ole koskaan halannut naista. Hyväksyin että maksullinen seksi on tulevaisuuteni mutta sain pakit sielläkin. En edes rahalla saa seksiä. Kun on koko elämänsä kärsinyt kovista haluista ja loppua ei ole näkyvissä, niin en vain jaksa enää.

        Vaimo olisi ollut hienoa saada. Lapsiakin jos korkeammat voimat olisi niitä antaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syitä on monia. Yksi on kumppanin puute. En esimerkiksi ole koskaan halannut naista. Hyväksyin että maksullinen seksi on tulevaisuuteni mutta sain pakit sielläkin. En edes rahalla saa seksiä. Kun on koko elämänsä kärsinyt kovista haluista ja loppua ei ole näkyvissä, niin en vain jaksa enää.

        Vaimo olisi ollut hienoa saada. Lapsiakin jos korkeammat voimat olisi niitä antaneet.

        No sitten on kyllä peiliin katsomisen paikka jos maksulliset naisetkin antaa pakit. Itse en ole niin epätoivoinen että sortuisin käyttämään maksullisia naisia. Arvostan naisia enkä ole niin seksin perään että sortuisin moiseen. Kyllä ne halut siitä hiipuu kun ikää tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten on kyllä peiliin katsomisen paikka jos maksulliset naisetkin antaa pakit. Itse en ole niin epätoivoinen että sortuisin käyttämään maksullisia naisia. Arvostan naisia enkä ole niin seksin perään että sortuisin moiseen. Kyllä ne halut siitä hiipuu kun ikää tulee

        Joo. Himot on turhia. Tiedetään. Arvostat varmaan naisia niin paljon, että et tarvitse halaustakaan koskaan elämässäsi. Tai sitten et ole vaan niin epätoivoinen. Toivon, että voisin olla tässä suhteessa kuin sinä.

        Halut hiipuu iän myötä... Toivottavasti... Ikäni puolesta pitäisi olla jo hiipuneet vaan ei kun pahenee. Mutta kuten totesit: En arvosta naisia ja olen epätoivoinen. Nyt on tämäkin asia selvä. Hyvä. Nyt täytyy jatkaa työn parissa. Kymmeneltä tuuri loppuu ja siitä kotiin treenaamaan. Näin on vedetty vuosikaudet. Kaikkea aikansa. Mulle riittää. Nähnyt olen jo tämän karusellin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syitä on monia. Yksi on kumppanin puute. En esimerkiksi ole koskaan halannut naista. Hyväksyin että maksullinen seksi on tulevaisuuteni mutta sain pakit sielläkin. En edes rahalla saa seksiä. Kun on koko elämänsä kärsinyt kovista haluista ja loppua ei ole näkyvissä, niin en vain jaksa enää.

        Vaimo olisi ollut hienoa saada. Lapsiakin jos korkeammat voimat olisi niitä antaneet.

        Oletko ujo? Vai mikä on syynä ettet ole tutustunut vastakkaiseen sukupuoleen?
        On hyvä ettet ole liannut itseäsi ja terveyttäsi pilannut maksullisissa, oikein hyvä koska voit saada paljon parempaa, sitä mitä olet vailla. Elä ota riskejä.
        Mieti tilannettasi ja sitä kuinka ja missä voisit ottaa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Mieti jotakin uutta toimintaa elämääsi että piirisi laajenee.
        Pidä itsestäsi hyvää huolta. Joku jo kertoikin ravinnon merkityksestä. Myös henkistä puolta on syytä ajatella. Ehkä Katan viestissä jotakin vinkkiä siihen?
        Kärsitköhän seksiaddiktiosta? Kerran isot halut. Käy seksikaupassa jos niitä on enää tai tilaa netistä jotakin apuvälinettä, oli kumppani tai ei.
        Oletko ajatellut etsiä vaimoa ulkomailta jos ei lähempää löydy? Thaimaalaista tai venäläistä? Toivottavasti saat mukavan perheen itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ujo? Vai mikä on syynä ettet ole tutustunut vastakkaiseen sukupuoleen?
        On hyvä ettet ole liannut itseäsi ja terveyttäsi pilannut maksullisissa, oikein hyvä koska voit saada paljon parempaa, sitä mitä olet vailla. Elä ota riskejä.
        Mieti tilannettasi ja sitä kuinka ja missä voisit ottaa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Mieti jotakin uutta toimintaa elämääsi että piirisi laajenee.
        Pidä itsestäsi hyvää huolta. Joku jo kertoikin ravinnon merkityksestä. Myös henkistä puolta on syytä ajatella. Ehkä Katan viestissä jotakin vinkkiä siihen?
        Kärsitköhän seksiaddiktiosta? Kerran isot halut. Käy seksikaupassa jos niitä on enää tai tilaa netistä jotakin apuvälinettä, oli kumppani tai ei.
        Oletko ajatellut etsiä vaimoa ulkomailta jos ei lähempää löydy? Thaimaalaista tai venäläistä? Toivottavasti saat mukavan perheen itsellesi.

        Ketjun aloittajalla on oikea hätä. Tulin vain pilaamaan ketjun omilla höpötyksilläni. Addiktio varmaankin. Vähän sama kuin ystäväni, joka ei ollut koskaan elämässään uinut. Kyseli kovasti uimisesta minulta, koska käyn kahdesti viikossa kesät talvet uimassa.

        Lopulta kyllästyin ja sanoin hänelle, että kärsitkö jostain uintiaddiktiosta? Jatkoin kertomalla, että kyllä tuo sinun kiinnostuksesi uimisen kokeilemiseen lopulta lopahtaa iän myötä. Kun tokaisin lisäksi, että hommaa joku kumiankka jolla voit leikkiä lavuaarissa lievittääksesi tuota pakkomiellettäsi, hän loukkaantui. Myöhemmin ymmärsi hakea apua addiktioonsa.

        Minun tulisi tehdä sama mutta koska minulla on jo selvät suunnitelmat lähdön suhteen, en tarvitse enää apua siihen. Tätä kirjoittaessani tajusin juuri, että mitä hemmettiä minä avaudun jossain Suomi24 palstalla. Aloittajalle ja kaikille muille, joilla on vielä kipinää elämään, toivon kaikkea hyvää.


    • Anonyymi

      SOS-kriisikeskuksen Katalla näyttää olevan hyviä neuvoja ohessa. Kun joskus mieli on maassa, olen huomannut myös ravinnon auttavan. Kokeileppa lisätä ravintoosi paljon kasviksia (parsakaalia, porkkanoita, kurkkua, tomaattia, sipuleita...), pähkinöitä, hedelmiä ja marjoja sekä oliivi- ja/tai rypsiöljyä. Jätä pois sipsit, pitsat ja muut ns. roskaruuat.
      Rukoilen Sinulle rauhaa sieluun.

    • Anonyymi

      TYMMI!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe