Tää mulle ensi kertaa ku kyselisin lainan.
Tarvitsisin 300€ ja maksan jos sopisin lainaajan kans yv.
Eurojen euro
8
254
Vastaukset
- Anonyymi
Otan yhteyden sinuun huutamalla perjantaiaamuna kello 9.
- Anonyymi
Ilmeisesti neuvottelu on tarkoitus käydä tällä palstalla eikä huutamalla.
Kerrotko ensin haluatko lainata toiselle rahaa yksityishenkilönä vai yrityksenä? - Anonyymi
Huutoa tässä ei tarvita, kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti neuvottelu on tarkoitus käydä tällä palstalla eikä huutamalla.
Kerrotko ensin haluatko lainata toiselle rahaa yksityishenkilönä vai yrityksenä?Yksityishenkilönä
- Anonyymi
Mäkin tarvitsisin 50€ ja sopisin maksuajan sitten. 300€ on summa jona pitää duunata itse kolikoita laskemalla! Siitä on niin isot kulut ettei pankitkaan nykyään anna tuollaista summaa lainaksi! Esimerkiksi järjestelypalkkio ja muut maksut on saman verran! Pankki ohjaa asiakkaan oman korttifirmansa puolelle ja minimi on tuhat euroa!
Aloittajan kaltainen tyyppi on luottokelvoton eikä ole pankille kuin rasite!- Anonyymi
Täällähän ei tarvitse julkisesti ilmoitella, yv on oikea tapa
- Anonyymi
Aloittajan pitää perustaa Suomi24:ään tili, jonne halukkaat lainantarjoajat voivat ottaa yv:nä yhteyttä. Tämä foorumi ei ole oikea paikka lainaneuvotteluille.
- Anonyymi
Mä tarttisin kans lainaa jouhevin ehdoin.Yhteyttä voi ottaa [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315713
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134342- 1962389
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661780Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791716Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351487Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741365viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241214- 941195