Last in - firs out

Anonyymi

Raamatun mukaan viimeksi ilmestyneet uskonlahkot on vihamiehen kylvämää lustetta, joka ensin kootaan nippuihin temmattavaksi pois.

47

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Po. Last in - First out

      Helluntailaisuus on 100 v. sitten ilmestynyt uskonlahko, jäkituotantoa siis.

    • Anonyymi

      Puoliksi luettuna.

    • Anonyymi

      Homppelipoikien sovellus ja oppisuunta.

    • Anonyymi

      Luste on vihollisen tekemää jälkikylvöä. Amerikkaan ilmestyi äkisti uskonlahkoja kuin tyhjästä reilu sata vuotta sitten. Saatana laskeutui kuin salama ja teki kylvönsä Amerikkaan. Luste herottaa kovasti ja on päältäpäin paremman ja elinvoimaisemman näköistä kuin oikea hihaasti kasvanut nisuvilja, joka vaatii pitkän kasvuajan ja kypsymisajan.

      Kaikki Jenkkilahkot ovat Kristittyjen kimpussa traktaatteineen ja julistuksineen.

      Mutta eivät yritä käännyttää toisiaan, eikä muslimeita, eikä hinduja, mutta ovat apinan raivolla Kristittyjen kimpussa heitä käännyttämässä omin lahkolaiseen uskoonsa.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa sana "firs"?


    • Anonyymi

      Jenkkilahkojen historia päättyy reilun sadan vuoden päähän Amerikkaan.

      Mikään niistä ei ole haarautunut entudestaan Kristillisestä kirkosta.

      Jenkkilahkot ja niiden perustajat ja hengelliset ja opilliset isähahmot:

      Jehovantodistajat Charles Russell
      Helluntailaisuus Charles Fox Parham
      Mormonismi Joseph Smith
      Adventismi Elen G. White

    • Anonyymi

      Matt. 13:30

      Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"

      • Anonyymi

        Jenkkilahkoja kootaan koko ajan nippuihin, lahkoutuminen on sitä niputtamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jenkkilahkoja kootaan koko ajan nippuihin, lahkoutuminen on sitä niputtamista.

        Ensimmäiset ylöstemmattavat on sitä lustetta. Siihen kuormaan ei kannata pyrkiä.

        Nisu viedään "aittaan". Viittaa maan päällä olevaan paikkaan.
        Häitä varten, jotka pidetään maan kamaralla Jerusalemissa.


    • Anonyymi

      Olet varmaan viikonloppulomalla B-sairaalasta. Ota kuitenkin lääkkeesi.

    • Anonyymi

      Hurmoslahkot kannattaa kiertää kaukaa. Kaatobileet on Herralle kauhistus.

      Ihminen kun kiihotetaan uskonlahkoissa hurmokseen ja transsitilan vaikutuksesta kaadetaan selälleen lattialle, niin silloin se peto käy painamassa sen merkkinsä ja pedon luvun 666 ihmisen otsaan näkymättömällä musteella. Hurmostilan vuoksi ihminen ei tajua mistään mitään, mitä ja kuka hänelle jotain tekee kun taju on kankaalla ja järki heitetty narikkaan.

      Raamattu kehottaa valvomaan joka hetki ja pitämään itsestään huolta joka hetki.

      1. Piet. 5:8

      Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa. Teidän vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä.

    • Anonyymi

      Matt.13
      24 Toisen vertauksen hän puhui heille sanoen: "Taivasten valtakunta on verrattava mieheen, joka kylvi hyvän siemenen peltoonsa.
      25 Mutta ihmisten nukkuessa hänen vihamiehensä tuli ja kylvi lustetta nisun sekaan ja meni pois.
      26 Ja kun laiho kasvoi ja teki hedelmää, silloin lustekin tuli näkyviin.
      27 Niin perheenisännän palvelijat tulivat ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen sitten on tullut lustetta?'
      28 Hän sanoi heille: 'Sen on vihamies tehnyt'. Niin palvelijat sanoivat hänelle: 'Tahdotko, että menemme ja kokoamme sen?'
      29 Mutta hän sanoi: 'En, ettette lustetta kootessanne nyhtäisi sen mukana nisuakin.
      30 Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"

    • Anonyymi

      Ainoastaan roomalaiskatoliset pelastuvat. Kaikki sen jälkeen on ollut lahkolaisuutta joka lusteena poltethaan.

    • Anonyymi

      Hedelmästä puu ja väärät profeetat tunnetaan.

      Muun muassa kirkkojen hedelmänä on raamatunvastaiset opit ja organisaatio, mahtava maallinen omaisuus, pakkovero, sekä automaattikasteet vastasyntyneille.

      • Anonyymi

        Mitä ihmeen hedelmiä Parhamin ja Olssenin kaato-oppeihin uskovat voivat tehdä.


    • Anonyymi

      Ne pelastuu, jotka on Kristittyjen yhdessä kasteessa liitetty Kristuksen ruumiiseen.

      Kyriake=Kristuksen ruumiiseen kastetut, Herran omat, suomeksi KIRKKO.

      1. Kor. 12:13

      Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä.

      13 For by one Spirit are we all baptized into one body, whether we be Jews or Gentiles, whether we be bond or free; and have been all made to drink into one Spirit.

      7 For there are three that bear record in heaven, the Father, the Word, and the Holy Ghost: and these three are one.
      8 And there are three that bear witness in earth, the Spirit, and the water, and the blood: and these three agree in one.

      • Anonyymi

        Jokainen käsittää, että ei Amerikkaan sata vuotta sitten palautettu mitään alkuseurakuntia.

        Eihän niillä ole ole edes mitää haaroja eikä kytkentöjä Kristillisiin kirkkoihin.


      • Anonyymi

        Luterlaisen kirkon ns.kaste, jota markkinoit, on saatanasta ja perkeleestä!!! Luterlaisen kirkon kaste on ovi helvettiin!!!


    • Anonyymi

      Hellarit eivät pysty harhojensa takia keskustelemaan asiallisesti aloituksesta.

      Alkavat vaan herjaamaan Kristillisiä kirkkoja ja palstan kirjoittajia, se paljastaa hyvin mikä henki niissä on.

      • Anonyymi

        Hellaririenaajan lähettämä viesti

        Anonyymi
        07.05.2022 10:14
        UUSI

        Luterlaisen kirkon ns.kaste, jota markkinoit, on saatanasta ja perkeleestä!!! Luterlaisen kirkon kaste on ovi helvettiin!!!

        ---------------------

        Jaak. 2:7

        Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellaririenaajan lähettämä viesti

        Anonyymi
        07.05.2022 10:14
        UUSI

        Luterlaisen kirkon ns.kaste, jota markkinoit, on saatanasta ja perkeleestä!!! Luterlaisen kirkon kaste on ovi helvettiin!!!

        ---------------------

        Jaak. 2:7

        Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]

        Kristittyjen kaste tehdään nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen,

        joten sitä herjaavat helluntailaiset pilkkaavat Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä!

        Jaak. 2:7

        "Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristittyjen kaste tehdään nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen,

        joten sitä herjaavat helluntailaiset pilkkaavat Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä!

        Jaak. 2:7

        "Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]

        Kristittyjen yksi kaste nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.
        [ Matt.28:18-20]

        " Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
        Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
        Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristittyjen yksi kaste nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.
        [ Matt.28:18-20]

        " Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
        Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
        Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat."

        Se, kaste mistä meuhkaat, luterlainen pakanarituaali, PERKELEESTÄ JA SAATANASTA. Viimeset tulevat ensimmäisksi.


    • Anonyymi

      Todella pimeä aloitus. Aloittaja ei tiedä uskosta mitään. Esim. kenialaiset, afrikkalaiset, indonesialaiset tietävät paljon enemmän. Aloittaja haluaa vain väitellä. Sillä eivät taivaan portit aukene.

    • Anonyymi

      Esim. Keniassa, Nigeriassa ei kiistellä kasteista tuolla tavalla kuin tällä juorupalstalla. Eikä kinastuksia ole muuallakaan Suomessa kuin tällä palstalla. Ei oikeilla nimillä ollenkaan. On kuin alakoululaisten hommaa. Todella joutavanpäiväistä nalkutusta vuodesta toiseen. En osallistu hiekkalaatikko leikkeihin.

      • Anonyymi

        Viimeksi ilmestyneet uudestikastetut antikristilliset lahkolaiset temmataan ensin pois.

        30 Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ENSIN LUSTE ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"

        Ensimmäiseen "yöstempaukseen" ei kannata pyrkiä kyytiin pääsemään.

        Kannattaa odottaa ihan rauhassa Jeesuksen paluuta maan päälle Galilean vuorelle, kuten hän kastekäskyn yhteydessä sanoi.


      • Anonyymi

        Afrikan "kristityt" on niitä poppamiehiä ja henkien palvojia. Tavoittelee hurmosta ja hurjaa menoa transsisa, niin voi pistää tekonsa hurmoksen tiliin, kun ei muista mitään, mitä tuli tehtyä.


    • Anonyymi

      Kristityksi kastamaton pakana ei kuulu uuteen kasteen liittoon.

      Room. 9:8

      Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.


      1. Piet. 3:21 "Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE,
      ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska JUMALA TEKI kanssanne hyvän omantunnon LIITON.
      Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus."

      • Anonyymi

        Oman uskonratkaisun ja vaelluksen varaan autuuden rakentaminen on sitä hiekalle rakentamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman uskonratkaisun ja vaelluksen varaan autuuden rakentaminen on sitä hiekalle rakentamista.

        Fariseukset väittivät olevansa uskovaisia ja vaelluksensa hyvää, niin Johannes ei kastanut heitä ollenkaan. Johannes kastoi vain ne, jotka tunnustivat syntisyytensä Jumalan edessä ennen kastetta. Helluntailaisethan sanovat olevansa Jeesuksen kaltaisia täysin synnittömiä jo tähän maailmaan sytyissään. Samoin he sanovat olevansa Jeesuksen kaltaisia täysin synnittömiä ennen omaa rituaalikastettaan uskonyhdistyksen täysjäseneksi.


        Raamatun mukaan sekä Johanneksen kaste ja uuden liiton kaste on syntisten kaste, koska kasteessa synnit pestään pois ja saadaan lahjaksi Pyhä uskon Henki sydämeen.


    • Anonyymi

      Jostain syystä niitä oikeita "ihmeitä" tapahtuu vain siellä pimeässä Afrikassa ja Papua Uudella Ginealla

    • Anonyymi

      Etpä sinäkään Raamattuasi tunne. Rikkaruohot saavat Raamatun mukaan kasvaa yhdessä viljan kanssa ihan loppuun saakka. Mitään erillistä nippuihin kokoamista ei tapahdu.

      • Anonyymi

        Lukisit oikeata Kirkkoraamattua.

        Suomessakin on jo yli tuhat erioppista lustenippua eli uskonyhdistystä ry:tä

        Matt.13:30
        Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'" (33/38)

        Sallikaat molemmat kasvaa elon-aikaan asti; ja elon-ajalla sanon minä elomiehille: kootkaat ensin ohdakkeet, ja sitokaat heitä lyhteisiin poltettaa, mutta nisut kootkaat minun aittaani. (Biblia 1776)


    • Anonyymi

      Lahkot varastaa Kristukselle kastettuja sieluja itselleen Kristityistä kirkoista.

      Varas ei tule muuta kuin varastamaan ,tuhoamaan ja tappamaan.

      Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan

      Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Minä käyn käsiksi teidän taikasiteisiinne, joilla olette pyydystäneet sieluja niinkuin lintuja, ja revin ne teidän käsivarsistanne ja lasken ne sielut irti-sielut, jotka te olette pyydystäneet-niinkuin linnut.

      Kierrä hurmoslahkot kaukaa, vaikka niissä olisi kova meno ja meininki.

      • Anonyymi

        Pysy kaukana ja häivy, sontaluukku!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pysy kaukana ja häivy, sontaluukku!!!

        Lahkolaiset ovat laajalle levinnyt syöpä.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Lahkolaiset ovat laajalle levinnyt syöpä.

        Paholaisen kylvämä lahkosolu on jakaantunut Suomessa moneen eri lahkosoluun
        ja varianttiin.

        Saatana tietää hyvin, että

        Tuhannella katiskalla tulee kalaa enemmäin kuin yhdellä katiskalla

        2.Kor.11
        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paholaisen kylvämä lahkosolu on jakaantunut Suomessa moneen eri lahkosoluun
        ja varianttiin.

        Saatana tietää hyvin, että

        Tuhannella katiskalla tulee kalaa enemmäin kuin yhdellä katiskalla

        2.Kor.11
        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

        Iso "luterilainen katiska" vie 3,5 miljoonaa suomalaista kadotukseen.


    • Anonyymi

      Jo nyrkit heiluvat ? En ole tavannut aikoihin niin kiivaita ihmisiä kuin täällä. Tunnen harrastukseni vuoksia ihmisiä eri puolilta tasavaltaa. Kaikki mukavia ihmisiä ja juttelevat, ei kiivaudessa kuten täällä. Siis täällä on joutoväkeä., roskaväkeä.

      • Anonyymi

        Luterilainen valeluvesirituaali on portti kirkon ovesta sisään ja portti kirkon ovesta helvettiin.


    • Anonyymi

      Jos jokin asia on fakta. Esim. hauki on kala. Sitä ei tarvi toistaa 15x/ vrk. Nyt lapsikasteen kannattajat palloilevat täälläkin 15x/ vrk. Elikkä heiltä on pohja pudonnut. Luulisi heidän pysyvän mielipiteineen luterilaisuus palstalla hokemassa päivittäin kippokastettaan. No kukaan järkevä ihminen ei uskokaan, että 3 kk n ikäinen vauva valitsee Jeesuksen.

      • Anonyymi

        Pelastus on yksi Jumalasta. Kaikki kunnia pelastuksesta kuuluu yksinJumalalle, ei ihmiselle.

        Hes. 34:11

        "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.

        Room. 9:16

        Ratkaisevaa ei siis ole, mitä ihminen tahtoo tai ehtii, vaan se että Jumala armahtaa.

        Room. 9:18

        Jumala siis armahtaa kenet tahtoo ja paaduttaa kenet tahtoo.


    • Anonyymi

      Helluntailaiset etsii sitä Jeesusta väärästä paikasta. Hurmospäissään konttaavat ja ryömivät saalemihuonneissaan vaikka penkkien alla ja sieltä koittavat löytää Jeesusta. Mutta ei Jeesus siellä ole. Valkoinen saatana siellä lahkoissa on ihmisiä eksyttämässä pois totuuden tuntemisesta. Eikä ihme ollenkaan, koska Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi ja esiintyy lahkoissa "Jeesuksena".

      Jeesus on lupauksensa mukaisesti läsnä Kastekäskyn noudattajien kanssa joka päivä.Siis joka päivä. Lue, jolleet usko.18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."


      Matt.28:18-20 Jeesus on lupauksensa mukaan läsnä syntisiä varten.

      Kristillisessä kasteessa ja Herran Pyhässä Ehtollisessa ihmisen syntiongelman takia.

      Jeesus ei ole koskaan läsnä hihhulilahoissa. Matt.7:22-23
      Ei Jeesta löydy, jos väärästä paikasta etsii, vaikka etsisi koko ikänsä.

      • Anonyymi

        Jeesuksen nimeä ja verta jatkuvasti hokevia kannattaa varoa.

        Seimi on tyhjä, hauta on tyhjä, risti on maatunut, verta ei näy missään.

        ".Kor.11
        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen nimeä ja verta jatkuvasti hokevia kannattaa varoa.

        Seimi on tyhjä, hauta on tyhjä, risti on maatunut, verta ei näy missään.

        ".Kor.11
        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

        Mitäs muita nämä on kuin helluntailaisia.

        Mt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


    • Anonyymi

      Aloitus perustuu Raamattuun.

      Ensin temmataan pois viimeksi ilmestyneet uskonlahkot, joihin ihmiset on houkuteltu ja sidottu lahkoihin kastamalla kristittyjä uudestaan lahkokasteilla orjuuden ikeeseen.

      • Anonyymi

        OIe hiljaa antikristuksen rakki!!!!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      38
      771
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe