Olisin kiinnostunut vuokraamaan kesäksi issikan!
Miel. Helsinki-Espoo-Vantaa alueelta. Ehdottomasti
täytyy olla kiltti(myös 6.tyttö ratsastaa). Itse
olen 31v. ja taustalla 18 vuoden ratsastuskokemus
(esteet/koulu/lännenratsastus). Hevosen odotan myös
olevan reipas! kaikki askellajit sujuu..
mahdollisimman vankkarakenteinen ja varmajalkainen.
Taitavat kaikki issikat tosin olla varmajalkaisia?
Mahdollisesti harkitsen jossain vaiheessa myöhemmin
issikan ostoa mutta tällä hetkellä kokeilen vuok-
rausmielessä.
Kiinnostunut
issikka fani :)
3
525
Vastaukset
- lauski
jos aijot hankkia issikan kannattee ottaa huomioon että jos se on islannista tuotu niin se on ratsutettu islantilaisella tyylillä joten ennen kuin aijotkaan ostaa niin käy jollakin issikka tallilla jossa saat mennä ja opetella uuden tyylin.
islantilainen ratsastus tyyli on muuten hankalahko mutta osattuaan erittäin miellyttävä ja helppo ratsastaa.- kokeiltu jo
Eikä noin muutenkaan ole tietystä lajista kiinni etteikö voisi issikkaakin vuokrata.
- terhi
käy kurkkaa islanninhevoset yhdistyksen sivuja, sieltä markkinat, siellä oli tarjolla vuokralle..issikoita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1074239Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572428Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781640Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61103- 66854
- 21823
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118813- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768