Miten EU voi muka määrätä tuollaista energiatehokkuuden takia, tuskinpa kaikilla on sellaisiin varaa, eikä niitä verovaroinkaan kuulu korjata ellei sitten EU maksa.
Paljon enemmän tarvetta lulisi olevan keski-Euroopan maissa missä ei ole lämpöeristeitä usein juuri ollenkaan, vain yksi ovi, yksinkertaiset ikkunat jne. Voihan se olla että joutuvat sielläkin remontoimaan, mutta miten sitten köyhimmissä maissa, takuulla Suomikin joutuu maksamaan niiden remontit.
Pakkoremontteja kolmasosaan asunnoista
7
88
Vastaukset
- Anonyymi
Italiassa on nyt remonttibileet kun Suomi antoi sinne 6 miliaardia, jotta voivat rempata asuntojensa energiatehokkuuden eu kuntoon.
- Anonyymi
Entäs Romania ja muut köyhät maat, maksetaan niidenkin remontit.
- Anonyymi
Naurattaa ja säälittää ihmisten huoli.Olen itse köyhä keski ikäinen ( 67 v.).Asun vanhassa omakotitalossa.Ei kyllä huoleta pätkääkään.
- Anonyymi
Suurella osalla ei ole ollut varaa tehdä edes uusia jätekaivoja, mten sitten paljon kalliimpia taloremontteja. Järjettömint jos suomalaiset joutuu kustantamaan niitä muissakin maissa.
- Anonyymi
Olen itse tehnyt nuo "pakkoremontit" 1960-luvun talooni.
Vapaa-aikaa olen kuluttanut kymmenen vuoden aikana aina kun olen jaksanut näpertää.
Lopputuloksena uuden mahdollisen lain vaatima energiatodistus ja noin 50% pudotus talon energiankulutukseen.
Ei pöllömpi idea pudottaa lämmityslasku puoleen? - Anonyymi
Suomenkin Italiaan syytämistä rahoista osa käytetään energiaremontteihin. Suomalaiset maksanevat muutokset omasta pussistaan.
- Anonyymi
EU ei ole meidän päätäntään mitään valtaa.Oli remonttia tai ei.Liittymis sopimuksessa ei tuota valtaa ole sinne annettu.Turhaa sen seläntaakse on vetäytyä lobbarien.
Jos tullaistakin valtaa heille on joku antanut.Se on maanpetos.Kuka sen on antanut.!Tutkintaan heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082264- 841975
- 531566
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1531476
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481384Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1111128
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251084