Miten EU voi muka määrätä tuollaista energiatehokkuuden takia, tuskinpa kaikilla on sellaisiin varaa, eikä niitä verovaroinkaan kuulu korjata ellei sitten EU maksa.
Paljon enemmän tarvetta lulisi olevan keski-Euroopan maissa missä ei ole lämpöeristeitä usein juuri ollenkaan, vain yksi ovi, yksinkertaiset ikkunat jne. Voihan se olla että joutuvat sielläkin remontoimaan, mutta miten sitten köyhimmissä maissa, takuulla Suomikin joutuu maksamaan niiden remontit.
Pakkoremontteja kolmasosaan asunnoista
7
81
Vastaukset
- Anonyymi
Italiassa on nyt remonttibileet kun Suomi antoi sinne 6 miliaardia, jotta voivat rempata asuntojensa energiatehokkuuden eu kuntoon.
- Anonyymi
Entäs Romania ja muut köyhät maat, maksetaan niidenkin remontit.
- Anonyymi
Naurattaa ja säälittää ihmisten huoli.Olen itse köyhä keski ikäinen ( 67 v.).Asun vanhassa omakotitalossa.Ei kyllä huoleta pätkääkään.
- Anonyymi
Suurella osalla ei ole ollut varaa tehdä edes uusia jätekaivoja, mten sitten paljon kalliimpia taloremontteja. Järjettömint jos suomalaiset joutuu kustantamaan niitä muissakin maissa.
- Anonyymi
Olen itse tehnyt nuo "pakkoremontit" 1960-luvun talooni.
Vapaa-aikaa olen kuluttanut kymmenen vuoden aikana aina kun olen jaksanut näpertää.
Lopputuloksena uuden mahdollisen lain vaatima energiatodistus ja noin 50% pudotus talon energiankulutukseen.
Ei pöllömpi idea pudottaa lämmityslasku puoleen? - Anonyymi
Suomenkin Italiaan syytämistä rahoista osa käytetään energiaremontteihin. Suomalaiset maksanevat muutokset omasta pussistaan.
- Anonyymi
EU ei ole meidän päätäntään mitään valtaa.Oli remonttia tai ei.Liittymis sopimuksessa ei tuota valtaa ole sinne annettu.Turhaa sen seläntaakse on vetäytyä lobbarien.
Jos tullaistakin valtaa heille on joku antanut.Se on maanpetos.Kuka sen on antanut.!Tutkintaan heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818