REILU ILMIANTOPALKKIO SILLE JONKA ANSIOSTA KOTKIEN AMPUJAT SAARAAN KIINNI

Anonyymi

kotkan tappamisesta on sakko 7400e,se pitäisi maksaa sille jonka ansiosta retku saaraan kiinni,ja luonnonsuojeluliiton pitäisi siihen vielä lisätä 10 000e

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      etelä-pohjalaiset luuli putinin droneksi kun oli kotka eksyny peltojen päälle...

    • Anonyymi

      kotkan ampuminen on niin järjetön teko että tekijä pitäisi saara heti kiinni,tapauksia on jo niin paljon että tuntuu siltä että poliisilla ei ole halujakaan puuttua asiaaan, koska minkäänlaisia tuloksia ei ole saatu aikaan

    • Anonyymi

      kurikan poliisi makaa kotona kuin reinikainen,ja oottaa eläkettä on naurettava

      • Anonyymi

        liikkuuko kurikan poliisi polokupyärällä ei se mitään asehulluja saa kiinni


    • Anonyymi

      koska kurikan poliisi ei tee mitään,lupaan itse 100e palkkion jos syyllisen joku paljastaa.lähtekää kaikki mukaan 1e jota vituttaa kun kotkia tapetaan

      • Anonyymi

        Eppäs tierä missä mun pienari paukkuu!
        Sopivan heikkotehoinen, ettei itte tarvi hävittää raatoja omalta markilta.


    • Anonyymi

      Kurikas mitää poliisia oo.

      • Anonyymi

        Kaikki aseetkin on jo varastettu ei ole enää mitään varastettavaaa


    • Anonyymi

      Ei Kurikas ainakaan merikotkia ole, kun ei ole mertakaan.
      Ja jos joku suojeltu lintu vaikka ammuttaskin niin ei paljo kiinnostele

      • Anonyymi

        Kyllä merikotkia on eepeellä, suhteellisen lyhyt rannikolle


    • Anonyymi

      ohan niitä merikotkia kurikas, kun niitä kerran piisaa ammuttavaksikin,ja jos ei ole väliä kotkien kohtalosta, niin miksi sitten niitä tapat

      • Anonyymi

        Miksi ylipäätään metsästetään? Huvikseen tietenkin. Ihan sama onko saalis kotka vai naapurin "kotkan" kissa, samalla lailla se tuottaa iloa kun saa osuman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ylipäätään metsästetään? Huvikseen tietenkin. Ihan sama onko saalis kotka vai naapurin "kotkan" kissa, samalla lailla se tuottaa iloa kun saa osuman.

        saara on voinu olla itte asialla


    • Anonyymi

      Tirppa kuoli eli saamat kiinni pellet tai tullaan jurvasta naimaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe