Nyt kun on ollut paljon puhetta noista etunimiliitoista, niin eikö olisi jo korkea aika herättää keskustelua JUHA-liiton perustamisesta. Meillähän on suomessa ja ulkomailla lukuisia JUHIA jotka omalla sarallaan ovat menestyneet toiset paremmin ja toiset vielä paremmin. Kaikkia yhdistää kuitenkin etunimi JUHA. tämä nimi on yksi suomen suomalaiskansallisimmista nimistä. En tiennyt mihin gategoriaan olisin tämän tärkeän viestin laittanut, koska kaikki netissä olevat keskustelut koskevat jotain JUHAA jossain. laitoin siis tänne "elämän käännekohdat" osioon sillä itselläni oman JUHA nimen saaminen on ollut aikanaan suuri käännekohta.
jään odottelemaan viestejä aiheesta.
t.JUHA
juha liitto
juha
2
844
Vastaukset
- JUHA liittoon yhtyvä
Yhdyn sinuun!
Järkevää sinulta! Kannatetaan!
Onko asia edennyt?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815